Tietääkö kukaan suojelusenkeli kappaleen nuotit. Sanat menee jotenkin näin: lasten huoneen seinälle kun katson, näen siellä kuvan enkelin... Tämä on tosi tärkeää! Kiitoksia kaikille jotka viitsitte vaivautua vastaamaan..
ÁPUAAAAA!!! Biisin nuotit hukassa!
8
1513
Vastaukset
Tarkoitatko, että haluat nuotinnoksenkin?
- jepsis_
Kyllä nekin kävis, mutta jotain nuotteja tai sanoja haluaisin.. =)
- jepsis_
Voisitko millään lähettää minulle sähköpostiini kaikki tiedot, mitkä sinulla on tuosta kappaleesta? =) Kiitoksia, jos viitdit vaivautua.. :)
jepsis_ kirjoitti:
Voisitko millään lähettää minulle sähköpostiini kaikki tiedot, mitkä sinulla on tuosta kappaleesta? =) Kiitoksia, jos viitdit vaivautua.. :)
Kerrotko s-postiosoitteesi. Onko sulla Word -ohjelma? Ystävällisesti, Vic777
jepsis_ kirjoitti:
kirjassa "Quo vadis" (nro 58 "Enkeli"),josta olen kopsannut nuotit. Onkohan tämä nuottikirja omassa kirjastossasi? Jos ei löydy, voin postittaa sulle kopion laulusta.
- jepsis_
Victoria777 kirjoitti:
Kerrotko s-postiosoitteesi. Onko sulla Word -ohjelma? Ystävällisesti, Vic777
Moikka!! Tässä sähköpostini: [email protected] Kiitos, kun vaivauduit! Käyn joku päivä tässä katsomassa löytyykö meidän kirjastosta tuota kirjaa.. :) Kiitos vielä!!
- jossukoo78
Victoria777 kirjoitti:
kirjassa "Quo vadis" (nro 58 "Enkeli"),josta olen kopsannut nuotit. Onkohan tämä nuottikirja omassa kirjastossasi? Jos ei löydy, voin postittaa sulle kopion laulusta.
hei, oon ettiny kans noita nuotteja..olisiko mitenkään mahdollista saada niitä kans ? en oo löytäny ainakaan vielä tuota quo vadis kirjaa.
- jossukoo78
hei, oon ettiny kans noita nuotteja..olisiko mitenkään mahdollista saada niitä kans ? en oo löytäny ainakaan vielä tuota quo vadis kirjaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986