Tällästä tulossa TV1:stä 28.12.03 klo 14.
Jukka Poika, Repekka ja Jenkkarekka
Ohjaus Maria Veitola
Jukka Poika, Repekka ja Jenkkarekka ei ole pelkästään musiikkidokumentti
vaan myös elämäntapadokumentti.
Dokumentti kertoo omakotitalossa Helsingin Siltamäessä asuvasta
kolmihenkisestä perheestä, johon kuuluu suomen reggae-rintaman
etujoukoissa astelevat Jukka ja Sandra Rousu sekä avioparin
puolitoistavuotias Onerva-tytär.
Soul Captain Band -yhtyeen myötä tunnetuksi tullut Jukka Poika vaikuttaa
vaimoineen nykyään mm. Kompostikopla, Repekka ja Kapteeni Ä-äni
kokoonpanoissa. Pariskunta pyörittää myös omaa Jenkkarekka -nimistä
levymerkkiä.
Parikymppiset Jukka ja Sandra Rousu elävät hyvin erilaista elämää kuin
useimmat ikätoverinsa. Samalla kun suuri osa suomalaisista nuorista
aikuisista keskittyy menestymiseen töissä ja ihmissuhteissa, keskittyvät
Rousut hyvin tietoisesti rauhalliseen ja kotikeskeiseen elämään, jossa
arki ei eroa juhlasta ja jossa monenlainen musiikki siivittää päivän
puhdetöitä.
Dokumentti on kuvattu kesällä 2003.
Pituus 25 min.
Tuotanto
Maria Veitola
Anssi Autio / Yle TV1 Nuortenohjelmat
Dokkari tulee telkkarista TV1 28.12 klo 14.25
Samassa yhteydessä (joko dokkaria ennen tai sen jälkeen) tulee myös Ruma-klubin keikkataltiointi. Kunnon paketti siis.
Ja eiku videot pyörimään.
Jukkapoika - TVpläjäys
9
2452
Vastaukset
- luomu
Kiitos ja kumarrus! En tiennytkään että nuo ohjelmat ovat tulossa. Mahtavaa!
- oiva
Skeidaa oli. Katsoin kun ei muutakaan tullut. Voi voi. Vai vielä videot pyörimään!
- luomu
Minun milestäni dokumentti oli erittäin mielenkiintoinen. Moneen kertaan olen sen jo videoltakin katsonut. Rousut viettävät näköjään melkoisen rentoa elämään :).
Myös Tavastian keikka oli mahtava! - Jesse3
luomu kirjoitti:
Minun milestäni dokumentti oli erittäin mielenkiintoinen. Moneen kertaan olen sen jo videoltakin katsonut. Rousut viettävät näköjään melkoisen rentoa elämään :).
Myös Tavastian keikka oli mahtava!Se oli kamala ohjelma. Löytyyköhän enää mistään enempää itseään täynnä olevia, egoisti-ääliöitä kuin nuo dokkarin päähenkilöt? Kaiken lisäksi ohjelma oli aivan luvattoman huonosti tehty. Miten ihmeessä yle päästää tuollaista amatööri-skeidaa ruutuun?
- nippon
Jesse3 kirjoitti:
Se oli kamala ohjelma. Löytyyköhän enää mistään enempää itseään täynnä olevia, egoisti-ääliöitä kuin nuo dokkarin päähenkilöt? Kaiken lisäksi ohjelma oli aivan luvattoman huonosti tehty. Miten ihmeessä yle päästää tuollaista amatööri-skeidaa ruutuun?
uusintaa kehiin!
- luomu
Jesse3 kirjoitti:
Se oli kamala ohjelma. Löytyyköhän enää mistään enempää itseään täynnä olevia, egoisti-ääliöitä kuin nuo dokkarin päähenkilöt? Kaiken lisäksi ohjelma oli aivan luvattoman huonosti tehty. Miten ihmeessä yle päästää tuollaista amatööri-skeidaa ruutuun?
Minusta on aivan mahtavaa että televisiosta tulee välillä jotain erilaisempaakin ohjelmaa. Monet televisio-ohjelmat ovat täynnä kaikenlaista pa*kaa ja tuohan oli varsin viaton ja hyväntuulinen dokkari. On hyvä, että eri tyylisiä ohjelmia esitetään.
Kaikille jotain katsos :)! - tähti
No niin oli. Jukka Poika on tyhmempi kun luulin!
- Nätti
tähti kirjoitti:
No niin oli. Jukka Poika on tyhmempi kun luulin!
Jukka Poika on kuningas. Kateellisia vituttaa...
- poni
Nätti kirjoitti:
Jukka Poika on kuningas. Kateellisia vituttaa...
niin näinhän se on.
tällaset "jukkapoika olikin tyhmempi kun luulin"-länkytykset vois mun puolesta mennä itse laukomaan kyseiselle henkilölle jos on niin kauheasti kerrottavaa. säälittäviä olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019