Merkillinen ilmiö

Puhurix

Nyt kun meillä ei ole seriffiä, on puskakettuilu mielestäni vähentynyt huomattavasti. Miten kummassa se on selitettävissä? Vsi luulenko mä vaan?

29

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan ne

      varmaan vähentyneet kun säkin nykyään uskaltaudut kirjoittamaan omalla nikillä :)

      • on vinha

        perä. Näinhän se menee.


      • Puhurix

        on aina ollut se, että mä kirjoitan omalla nikillä. Testasin kyllä seriffiä viime aikoina ja yllättävää kyllä, se mitä kirjoitin rekkaamattomana, pysyi palstalla. Se oli testi ja sitä en enää tee. Myönsin sen myös reilusti.


      • Puhurix
        on vinha kirjoitti:

        perä. Näinhän se menee.

        sullekin, että katso vastaus edelliseen.


      • Masse setä
        Puhurix kirjoitti:

        on aina ollut se, että mä kirjoitan omalla nikillä. Testasin kyllä seriffiä viime aikoina ja yllättävää kyllä, se mitä kirjoitin rekkaamattomana, pysyi palstalla. Se oli testi ja sitä en enää tee. Myönsin sen myös reilusti.

        Aina sitä testataan. Ihan hyvähän se on testata esimerkiksi F1-kuvioissa, että saadaan oikeanlaiset renkaat ja tuuliohjaimet, paitsi renkaat menee sakkokuntoon alle sadan kilometrin ajon. Ja sitten ne pysäköi tosi vaarallisiin paikkoihin. Jos Kimi esimerkiksi jättäisi auton Tikkurilan parkkipaikalle, niin häntä odottaisi verekseltään pysäköintivirhemaksu. Mc-Laren myönsi ihan reilusti viime vuonna vakoilut. Tänäkin vuonna he myönsivät reilusti syyllistyneensä vilunkiin. Hieno homma.


      • reilusti,
        Puhurix kirjoitti:

        on aina ollut se, että mä kirjoitan omalla nikillä. Testasin kyllä seriffiä viime aikoina ja yllättävää kyllä, se mitä kirjoitin rekkaamattomana, pysyi palstalla. Se oli testi ja sitä en enää tee. Myönsin sen myös reilusti.

        taidat sitten olla Reilukerhon jäseniä?


      • Puhurix
        reilusti, kirjoitti:

        taidat sitten olla Reilukerhon jäseniä?

        En saa jäsenkorttia.


    • TizaNova

      ..maininta puskista on kuin kutsuhuuto. :D Jospa se ei olekaan enää niin hauskaa joutua pyytämään omiaan poistettavaksi, kun ennen voi luottaa virkavallan toimiin? Mulla on aina kurja olo, jos olen ollut rekattuna palstalla ja sitten alkaa puskahuutelu - niin kuin oliskin itse siellä. Aika merkillistä sekin.

      • Puhurix

        ottaa noin henkilökohtaisesti. Ollaan vaan ku ei oltaskaan.


      • tuntuu samalta..Pelkää,että joku luulee minun puskailevan,kun mun nikki käy samoihin aikoihin..:)Oikeestaan aika huvittavaa.. Varmaan trauma jääny,ku joku on joskus syyttäny puskailusta.Se on ärsyttää,kun tietää itse kirjoittavan vain omalla nikillään..:)


    • Provoilijoilla mennyt (tai vähentynyt) mielenkiinto palstaan kun sotatila loppunut.?

      • Puhurix

        loistavaa!


    • Luulen ylipäätään kirjoittelun vähentyvän mitä pidemmälle mennään kesää kohti. En muuta selitystä keksi.

      • TizaNova

        ..kirjoittamaan jotain SANA-kisaan, olisi mukava kuulla minkä. Arvailin jotain - olinkohan oikeassa? :) (tämä ei kuulu näihin merkillisyyksiin)


      • TizaNova kirjoitti:

        ..kirjoittamaan jotain SANA-kisaan, olisi mukava kuulla minkä. Arvailin jotain - olinkohan oikeassa? :) (tämä ei kuulu näihin merkillisyyksiin)

        En kirjoittanut sinne sanaakaan. En tiennyt kuka kisan järjesti ja oikeastaan siitä syystä en avannut kuin kerran koko avauksen. En osannut ottaa kisaa vakavasti ja luulin sen vain puskien temmellyskentäksi. Ehkä sitten seuraavalla kerralla olen mukana. Harmi kun luulit minun osallistuneen.


      • TizaNova
        Waffe kirjoitti:

        En kirjoittanut sinne sanaakaan. En tiennyt kuka kisan järjesti ja oikeastaan siitä syystä en avannut kuin kerran koko avauksen. En osannut ottaa kisaa vakavasti ja luulin sen vain puskien temmellyskentäksi. Ehkä sitten seuraavalla kerralla olen mukana. Harmi kun luulit minun osallistuneen.

        Taidan itse kuulua niihin merkillisyyksiin, jotka eivät jää miettimään mihin sanasensa tyrkkää, jos sopiva kohta löytyy. Seuraavan kerran sitten.


      • Puhurix

        Aurinko koukuttaa ja houkuttaa.


      • Masse setä
        Puhurix kirjoitti:

        Aurinko koukuttaa ja houkuttaa.

        Näkyy olevankin ilma tällä hetkellä. Heitin eilen puistoletkut pihalle, kun aloin jatkaa maalaamista. Vehkeet piti pestä heti aamulla piharuiskussa, mutta silloin olikin ollut pakkasta ja letku oli tietenkin jäässä. No, meikäläinen tekikin suunnitelman. Esimerkiksi ajattelin käydä ostamassa kahvipaketin ja suodattimia. Tehtävä osoittatui lopulta siinä mielessä helpoksi, että ajattelin kädä seuraavaksi rasvapuhalluksessa.


    • Masse setä

      Toisaalta oli ihan hyvä, kun otit tämän puheeksi.

      • Puhurix

        kyllä et puskasta herätään.


    • samoilija''''''''''

      eräällä palstalla huudellaan mommia takaisin.

      • on väki itse

        joutunut huutelemaan itseään takaisin


      • samoilija'''''''
        on väki itse kirjoitti:

        joutunut huutelemaan itseään takaisin

        kukaan muu kirjoitajista ei näe iptä?


      • TizaNova
        samoilija''''''' kirjoitti:

        kukaan muu kirjoitajista ei näe iptä?

        Puskat tietävät joka kerran "itseään huutelevat", ei kai ne kaikki?


      • Puhurix

        No mulla ei ole ikävä. Rehellisesti sanottuna.


    • selkeä syy

      Rekatut kyllästyivät huutamaan puskasta.

      • Puhurix

        pitäisi puskasta sitten huutaa?


      • kuuseen
        Puhurix kirjoitti:

        pitäisi puskasta sitten huutaa?

        puskinesi


      • Puhurix
        kuuseen kirjoitti:

        puskinesi

        * alkaa kaivaa lapiolla omia puskiaan mukaansa*


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe