Nyt kun meillä ei ole seriffiä, on puskakettuilu mielestäni vähentynyt huomattavasti. Miten kummassa se on selitettävissä? Vsi luulenko mä vaan?
Merkillinen ilmiö
29
1188
Vastaukset
- onhan ne
varmaan vähentyneet kun säkin nykyään uskaltaudut kirjoittamaan omalla nikillä :)
- on vinha
perä. Näinhän se menee.
- Puhurix
on aina ollut se, että mä kirjoitan omalla nikillä. Testasin kyllä seriffiä viime aikoina ja yllättävää kyllä, se mitä kirjoitin rekkaamattomana, pysyi palstalla. Se oli testi ja sitä en enää tee. Myönsin sen myös reilusti.
- Puhurix
on vinha kirjoitti:
perä. Näinhän se menee.
sullekin, että katso vastaus edelliseen.
- Masse setä
Puhurix kirjoitti:
on aina ollut se, että mä kirjoitan omalla nikillä. Testasin kyllä seriffiä viime aikoina ja yllättävää kyllä, se mitä kirjoitin rekkaamattomana, pysyi palstalla. Se oli testi ja sitä en enää tee. Myönsin sen myös reilusti.
Aina sitä testataan. Ihan hyvähän se on testata esimerkiksi F1-kuvioissa, että saadaan oikeanlaiset renkaat ja tuuliohjaimet, paitsi renkaat menee sakkokuntoon alle sadan kilometrin ajon. Ja sitten ne pysäköi tosi vaarallisiin paikkoihin. Jos Kimi esimerkiksi jättäisi auton Tikkurilan parkkipaikalle, niin häntä odottaisi verekseltään pysäköintivirhemaksu. Mc-Laren myönsi ihan reilusti viime vuonna vakoilut. Tänäkin vuonna he myönsivät reilusti syyllistyneensä vilunkiin. Hieno homma.
- reilusti,
Puhurix kirjoitti:
taidat sitten olla Reilukerhon jäseniä?
- Puhurix
reilusti, kirjoitti:
taidat sitten olla Reilukerhon jäseniä?
En saa jäsenkorttia.
- TizaNova
..maininta puskista on kuin kutsuhuuto. :D Jospa se ei olekaan enää niin hauskaa joutua pyytämään omiaan poistettavaksi, kun ennen voi luottaa virkavallan toimiin? Mulla on aina kurja olo, jos olen ollut rekattuna palstalla ja sitten alkaa puskahuutelu - niin kuin oliskin itse siellä. Aika merkillistä sekin.
- Puhurix
ottaa noin henkilökohtaisesti. Ollaan vaan ku ei oltaskaan.
tuntuu samalta..Pelkää,että joku luulee minun puskailevan,kun mun nikki käy samoihin aikoihin..:)Oikeestaan aika huvittavaa.. Varmaan trauma jääny,ku joku on joskus syyttäny puskailusta.Se on ärsyttää,kun tietää itse kirjoittavan vain omalla nikillään..:)
Provoilijoilla mennyt (tai vähentynyt) mielenkiinto palstaan kun sotatila loppunut.?
- Puhurix
loistavaa!
Luulen ylipäätään kirjoittelun vähentyvän mitä pidemmälle mennään kesää kohti. En muuta selitystä keksi.
- TizaNova
..kirjoittamaan jotain SANA-kisaan, olisi mukava kuulla minkä. Arvailin jotain - olinkohan oikeassa? :) (tämä ei kuulu näihin merkillisyyksiin)
TizaNova kirjoitti:
..kirjoittamaan jotain SANA-kisaan, olisi mukava kuulla minkä. Arvailin jotain - olinkohan oikeassa? :) (tämä ei kuulu näihin merkillisyyksiin)
En kirjoittanut sinne sanaakaan. En tiennyt kuka kisan järjesti ja oikeastaan siitä syystä en avannut kuin kerran koko avauksen. En osannut ottaa kisaa vakavasti ja luulin sen vain puskien temmellyskentäksi. Ehkä sitten seuraavalla kerralla olen mukana. Harmi kun luulit minun osallistuneen.
- TizaNova
Waffe kirjoitti:
En kirjoittanut sinne sanaakaan. En tiennyt kuka kisan järjesti ja oikeastaan siitä syystä en avannut kuin kerran koko avauksen. En osannut ottaa kisaa vakavasti ja luulin sen vain puskien temmellyskentäksi. Ehkä sitten seuraavalla kerralla olen mukana. Harmi kun luulit minun osallistuneen.
Taidan itse kuulua niihin merkillisyyksiin, jotka eivät jää miettimään mihin sanasensa tyrkkää, jos sopiva kohta löytyy. Seuraavan kerran sitten.
- Puhurix
Aurinko koukuttaa ja houkuttaa.
- Masse setä
Puhurix kirjoitti:
Aurinko koukuttaa ja houkuttaa.
Näkyy olevankin ilma tällä hetkellä. Heitin eilen puistoletkut pihalle, kun aloin jatkaa maalaamista. Vehkeet piti pestä heti aamulla piharuiskussa, mutta silloin olikin ollut pakkasta ja letku oli tietenkin jäässä. No, meikäläinen tekikin suunnitelman. Esimerkiksi ajattelin käydä ostamassa kahvipaketin ja suodattimia. Tehtävä osoittatui lopulta siinä mielessä helpoksi, että ajattelin kädä seuraavaksi rasvapuhalluksessa.
- Masse setä
Toisaalta oli ihan hyvä, kun otit tämän puheeksi.
- Puhurix
kyllä et puskasta herätään.
- samoilija''''''''''
eräällä palstalla huudellaan mommia takaisin.
- on väki itse
joutunut huutelemaan itseään takaisin
- samoilija'''''''
on väki itse kirjoitti:
joutunut huutelemaan itseään takaisin
kukaan muu kirjoitajista ei näe iptä?
- TizaNova
samoilija''''''' kirjoitti:
kukaan muu kirjoitajista ei näe iptä?
Puskat tietävät joka kerran "itseään huutelevat", ei kai ne kaikki?
- Puhurix
No mulla ei ole ikävä. Rehellisesti sanottuna.
- selkeä syy
Rekatut kyllästyivät huutamaan puskasta.
- Puhurix
pitäisi puskasta sitten huutaa?
- kuuseen
Puhurix kirjoitti:
pitäisi puskasta sitten huutaa?
puskinesi
- Puhurix
kuuseen kirjoitti:
puskinesi
* alkaa kaivaa lapiolla omia puskiaan mukaansa*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282557- 1182176
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1031861- 1231852
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101584Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu221042Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987