1. surulliseksi? 2. vihaiseksi? 3. pelokkaaksi? 4. iloiseksi? 5. onnelliseksi? 6. kiihottuneeksi? 7. välinpitämättömäksi?
Mikä tekee
6
267
Vastaukset
- vänksy
Rakkaus. Se voi saada aikaan noita kaikkia eri tunnetiloja.
1. surulliseksi? ikävä 2. vihaiseksi? epäoikeudenmukaisuus 3. pelokkaaksi? arvaamattomuus 4. iloiseksi? positiivisuus 5. onnelliseksi? tasapaino 6. kiihottuneeksi? odotus 7. välinpitämättömäksi? välinpitämättömyys
- Kun ne urpot riehuu siellä
Miestenlogiikassa:b..
Kun ne urpot riehuu siellä kirjoitti:
Miestenlogiikassa:b..
Yritätkö saada mut uteliaaksi:P Olen tänään tällä palstalla, kun toivomus esitettiin. Katsotaan, miten jatkossa. Vaihtelu virkistää;)
- jarona
1. surulliseksi? huonot ihmiskohtalot 2. vihaiseksi? vääryys lapsia kohtaan 3. pelokkaaksi? maailman raaistuminen 4. iloiseksi? lapseni 5. onnelliseksi? perhe ja ystävät 6. kiihottuneeksi? en kerro 7. välinpitämättömäksi? väsymys
1. surulliseksi? - ikävä? ku kaikki tuntuu menevän päin peetä ja pitäis alottaa kaikki taas alusta eikä jaksais. toisaalta joskus taas oma ihana itseni. 2. vihaiseksi? - ihmisten ajoittainen paskamaisuus. 3. pelokkaaksi? - pimeä joskus ja hämikset! ei mua muuten silleen mikään. 4. iloiseksi? - hyvä seura, jutut ja musiikki. 5. onnelliseksi? - ajoittain edellinen ajaa saman asian vaikken onnellisuutta sinällään oo ikinä tuntenukkaan. 6. kiihottuneeksi? - mielikuvitus muunmuassa. vetovoima. 7. välinpitämättömäksi? - mikä millonki, olotilan ja mielen mukaan. väsymys nyt ainaki, silloin ei kyllä pahemmin jaksa iloitakkaan mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053