Jos on tullut irtisanotuksi ja irtisanomisajan palkka maksetaan ilman työvelvoitetta, niin miten käy jos heti ottaa vastaan uuden työn. Veikkaisin että silloin loppuu palkanmaksu tuosta edellisestä paikasta eli periaatteesa kannattavaa tämä on vain uuden työpaikan palkka on isompi.
IRTISANOMISAIKA ILMAN TYÖVELVOITETTA
5
6669
Vastaukset
- monoa perseeseen
Sitähän käsketään kassan kautta ja pöytä puhtaaksi. Rahat lakkariin ja uuteen duuniin, jos on.
- Maksetaan
Jos niin hyvin kävisi, että uusi työ heti tärppäisi, niin kannattaa ottaa. Entisellä työnantajalla säilyy kaikesta huolimatta palkanmaksuvelvollisuus irtisanomisajan loppuun asti. Se on lakisääteinen velvollisuus.
- OIKEINKO?
HEI, KYSYISIN MIKÄ ON MENETTELY TAPAUKSESSANI?
MINUT IRTISANOTTIIN YLI 20 V KESTÄNEESTÄ TYÖSUHTEESTANI 29.6.2010 JA LUVATTIIN MAKSAA 6 KUUKAUDEN IRTISANOMISAJAN PALKKA, JOKA KIRJATTIIN IRTISANOMISPAPEREIHIN.
HENKILÖSTÖPÄÄLLIKKÖ PUHUI TYÖSUHTEEN RAUETTAMISESTA KOHDALLANI?
MINULLA OLI TUOLLOIN OSA TK ENNAKKOPÄÄTÖS JA HAKEMUS TÄYDESTÄ ELÄKKEESTÄ VIREILLÄ. SAIN SYYSKUUSSA 2010 TÄYDEN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKEPÄÄTÖKSEN, JOKA OLI PANTU ALKAVAKSI TAKAUTUEN 01.07.2010.TA KIELTÄYTYI MAKSAMASTA SOVITTUA IRTISANOMISAJANPALKKAA, VEDOTEN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEESEENI, JOKA OLI LUONNOLLISESTI PALJON PIENEMPI KUIN PALKKANI.EIKÖ AINAKIN NÄIDEN ETUUKSIEN EROTUS KUULUISI MINULLE? - palkanalskijana
Eläkkeelle jäänti on täysin eri tapaus kuin työsuhteen normaali päättyminen.
Kun sinulle on myönnetty eläke päättyy työnantajan palkanmaksuvelvollisuus siihen ja piste. Eli ei, edes erotus ei kuulu sinulle - älytöntä
Pitikö irtisanominen suorittaa jatkoksi työpaikkakiusaamiselle? Ta tiesi hakemuksen vireilläolosta ja olin sairauslomalla, kun minut irtisanottiin. Onko tämä nyt faktatietoa. Siis ta:n ei tarvitse kantaa mitään vastuuta kiusaamisesta?
Tosi kummallista jopa sähköpostiini oli menty ja ryöppy valheita syydettiin päin näköä. Onneksi sain heti uuden uuden osa-aikaisen työpaikan, jonka ansaintarajat mahtuvat eläkkeellä sovittuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632