Millainen mies sytyttää

sinut?

Millainen mies ei?

43

6047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kitekattia-

      Mua taitaa kiinnostaa miehet jotka ei oo kamalan avoimia,vaan ajattelee ennen kun sanoo tyyppiset ihmiset,fiksut ja elämästä oppineet. Ulkoisesti miehekäs,särmikäs,kova. ja sanomattakin on kai selvää et vastakohdat ei viehätä,eli: Avoimet,typerät hölöt.. Ulkosesti neitimäiset,pehmeet/pyöreet..

      • 12+16

        Tämä oli vanha viesti. Mutta kiinnostaisi silti tietää, että miksiköhän avoimuus olisi jotenkin ei-toivottu piirre? Eikö se yleensä ole ennemminkin se mitä toivotaan? Ainakin minulle avoimuus on sitä, että kykenee puhumaan asioista eikä salaile toiselta siten asioita sekä yleisesti suhtautuu asioihin sopivalla avoimuudella eikä ole jotenkin sulkeutunut ja joustamaton henkilö. En oikein ymmärrä miksi joku toivoisi jonkun olevan jotain muuta kuin avoin. Ellei sitten itsekin ole jotain muuta :)


    • jdjdjdjdjdjd

      Muhun tekee suuren vaikutuksen mies joka kohtelee taitavasti ja viisaasti lapsia ja eläimiä.

    • Pitäiskö tähän vastata että sytyttävä tai tulinen:P Sen kun tietäisi, niin osaisi tarvittaessa vältellä.

    • samalla aaltopituudella (hyvä), ei tuo jokasta mielipidettään ilmi varsinkaan jos ei kysytä eikä muutenkaan höpise kokoajan omiaan tai oo mikään törkyturpa mielistelijäpentu joka sanoo toista mutta ajattelee toista (huono). huumorintajunen (hyvä), pilkettä silmäkulmassa (hyvä). fiksu (hyvä). rehellinen ja luotettava (hyvähyvä). pitkä ja ehkä tumma (hyvä). osaa keskustella. plaaplaa. näitähän vois luetella kyllä lukemattomiin mutta ykski piirre näistä pystyy sytyttään sen mielenkiinnon ja sytyttääki, kaikki muu on sitte vaan plussaa. vastakohdatki kiehtoo jossain määrin.

      • Mies isolla ämmällä.


      • siiiiiiiis
        LaRito kirjoitti:

        Mies isolla ämmällä.

        Siis klisee mies isolla Mllä vai sen lihavan ämmän mies??? Toi on aivan liian epämääräistä. Kuka on muka mies pienellä ämmällä?? ne miehet jotka viettää aikaa lasten, nuorten ja naisten seurassa mielellään ovat niitä parhaita. machoilevat äijät jotka sanoo että "naisen pitää antaa" ovat lapsi-miehiä. itsekkäitä vallankäyttäjiä.


      • ovat nämä
        LaRito kirjoitti:

        Mies isolla ämmällä.

        mies isolla M:llä jutut. :D Tulihan sieltä kaikki kliseet tietysti joten kirjoittaja varmaan kuvittelee olevansa sitten nainen isolla N:llä. :D Naurettava nainen. :D


      • siiiiiiiis kirjoitti:

        Siis klisee mies isolla Mllä vai sen lihavan ämmän mies??? Toi on aivan liian epämääräistä. Kuka on muka mies pienellä ämmällä?? ne miehet jotka viettää aikaa lasten, nuorten ja naisten seurassa mielellään ovat niitä parhaita. machoilevat äijät jotka sanoo että "naisen pitää antaa" ovat lapsi-miehiä. itsekkäitä vallankäyttäjiä.

        niin, mies isolla M:llä, minä mistään lihavuudesta puhunu vaikka ehkä saattoki kuulostaa mutta varmaan huomioit kuitenki ison kirjaimeni niinku tuossaki yläpuolella.


      • ovat nämä kirjoitti:

        mies isolla M:llä jutut. :D Tulihan sieltä kaikki kliseet tietysti joten kirjoittaja varmaan kuvittelee olevansa sitten nainen isolla N:llä. :D Naurettava nainen. :D

        mutten kumarra. ja jotain kliseitä tai ei niin mitäs sitte? minkäs sitä voi että sellaset on kolahtanu ja esimerkkejä pyydettiin. enkä mitään kuvittele joten älä tuu tukkimaan sanoja mun suuhun. naurettava olet sinä. :)


    • vänksy

      sytyttää, jolla ehkä paksunkin kuoren pinta hieman rakoilee MINUN kanssani ja sieltä paljastuu jotain herkempää mitä se kova kuori antaa ymmärtää. Kova pinta sinänsä ei miehessä kiehdo, vaan se mitä sieltä alta paljastuu. Kuitenkin miehellä tarvii olla oma tahto, niin että ottaa ja tekee mitä haluaa, eikä paljon muilta kysele lupia. Jos mies on alusta asti taas liian kiltti, "kyllä, kulta"-tyyppinen mies ja jotenkin tossun alle haluava, niin sellainen taas ei kiehdo missään muodossa. Eli sellainen mies ei sytytä.

    • hilda-hymy

      ettei sitte minkaanlainen. Aivan sama, tympii koko sukupuoli ihan kybällä....

    • Muttamuttamutta

      Sytyttää mies, jonka kanssa voin olla oma itseni kokoajan (=ei tarvette esittää mitään tai pelätä reaktioita eri asioita), joka on samalla aaltopituudella ja huumorintajumme kohtaa. Hän on myös tasa-arvoinen, kiltti, suvaitsevainen, pitkäpinnainen, kohtelee lapsia ja eläimiä hyvin, omaa oikeuden tajun ja on eettinen valinnoissaan, ei tuhlaa rahaa kaikenmaailman vempeleisiin, harrastaa liikuntaa, kuuntelee ja osaa puhua tunteistaan, käyttää kohtuudella alkoholia, eikä polta, osaa huolehtia itsestään ja tekee ruokaa ja kotitöitä siinä, missä nainenkin. Niin ja on rehellinen ja luotettava sekä haluaa joskus lapsia tai jos ei niitä saa, ei sekään ole maailmanloppu. Osaa panostaa parisuhteeseen ja tajuaa, että parisuhde on tiimityötä eikä mikään kilpailutanner. Mies joka ei sytytä on kunnon machomies, joka ei kunnioita ketään, luulee olevansa aina oikeassa, ei tee kotitöitä, luulee, että nainen kasvattaa lapset yksin tai ei halua lapsia ollenkaan. Juoksee jokaisen naisen perässä ja pelleilee naisten tunteilla. Ei osaa puhua asioista ja suuttuu joka pikkuasiasta. Kaikki kuumakallet on kamalia. Ei huolehdi itsestään, ei osaa hoitaa raha-asioitaa, tuhlaa turhuuteen. Hän luulee, että joku muu hoitaa ongelmat ja tekee päätökset hänen puolestaan. Luulee, että parisuhteessa pitää kilpailla kaikesta. Kommentoi ihmisten ulkonäköä, luulee olevansa paras. Alistaa naisia, lapsia ja eläimiä. Ryyppää joka viikonloppu, polttaa askin päivässä, eikä osaa tehdä ruokaa. Käyttäytyy kuin kakara, eikä ota vastuuta mistään.

      • olet varmasti

        yli 30-vuotias nainen jolla on jo ehkä lapsiakin koska kukaan alla 30-vuotias nainen ei voi olla noin järkevä. Tai sitten unohdit lisätä tuon ekan pätkän lisäksi että pitää olla komea tai vähintään söpön näköinen.


      • Muttamuttamutta
        olet varmasti kirjoitti:

        yli 30-vuotias nainen jolla on jo ehkä lapsiakin koska kukaan alla 30-vuotias nainen ei voi olla noin järkevä. Tai sitten unohdit lisätä tuon ekan pätkän lisäksi että pitää olla komea tai vähintään söpön näköinen.

        Voi pahus! Unohdinko tosiaan. Saahan se mies tosiaan olla söpö ja oma onkin. Mutta ei se niin tärkeää ole, että sitä tässä yhteydessä pitää mainita. Olen 28 ja ei lapsia.


      • mies 28
        olet varmasti kirjoitti:

        yli 30-vuotias nainen jolla on jo ehkä lapsiakin koska kukaan alla 30-vuotias nainen ei voi olla noin järkevä. Tai sitten unohdit lisätä tuon ekan pätkän lisäksi että pitää olla komea tai vähintään söpön näköinen.

        Voi se olla että ihan tosissaan kirjoitti, vaikka unohtikin komeuden ja varakkuuden ja sensellaiset listasta. Naiset ovat nimittäin helvetin hyviä valehtelemaan tiedostamattaan, valehtelemaan sekä muille että itselleen. Mies ei ikinä pystyisi samaan itsepetoksen tasoon, mihin naisista suurin osa syyllistyy koko ajan.


      • Muttamuttamutta
        mies 28 kirjoitti:

        Voi se olla että ihan tosissaan kirjoitti, vaikka unohtikin komeuden ja varakkuuden ja sensellaiset listasta. Naiset ovat nimittäin helvetin hyviä valehtelemaan tiedostamattaan, valehtelemaan sekä muille että itselleen. Mies ei ikinä pystyisi samaan itsepetoksen tasoon, mihin naisista suurin osa syyllistyy koko ajan.

        Ja eräät miehet ei ikinä ymmärrä, että nainen voi valita miehen hyvän luonteen takia, vaikka tämä ei erityisen komea olekaan. Siis toki sen ihmisen pitää olla miellyttävän näköinen, mutta ei sen komea tartte olla. Miehet haluaa kauniin naisen vaikka vähän vaikeammallakin luonteella. Se siitä pinnallisuudesta.


      • mieeeeeeeees
        Muttamuttamutta kirjoitti:

        Ja eräät miehet ei ikinä ymmärrä, että nainen voi valita miehen hyvän luonteen takia, vaikka tämä ei erityisen komea olekaan. Siis toki sen ihmisen pitää olla miellyttävän näköinen, mutta ei sen komea tartte olla. Miehet haluaa kauniin naisen vaikka vähän vaikeammallakin luonteella. Se siitä pinnallisuudesta.

        Mies voi valita naisen hyvän luonteen takia, vaikka tämä ei erityisen kaunis olekaan. Siis toki sen ihmisen pitää olla miellyttävän näköinen, mutta ei sen kaunis tartte olla.


    • jepsnäinminulla

      Sellainen ystävällinen ja reilun oloinen. Hyväntahtoinen toisia kohtaan, mutta osaa pitää puolensa. Miehekkään näköinen, ystävällinen hymy. En pidä mistään sellaisesta imelästä iskíjätyypistä. Kivannäköinen ja puhdas. Esittelee itsensä reilusti ja rohkeasti eikä ole sellainen möllöttäjä nurkassa. Aikuinen joka osaa myös olla leikkimielinen. Aikuinen joka tuntee jo elämänrealiteetit eikä valita niistä jatkuvasti. Sellainen kiukutteleva marisisja ei sytytä. Tasa-arvoisuus myös kuuluu asiaan. Ei todellakaan kiinnosta joku laiska baarikärpänen joka odottaa naisen tekevän kaikki kotityöt.

    • mieeeeeeeees

      Jo vain taas tuli listaa joista yksikään ei kuvastanut todellisuutta. Ensinnäkin, naiset tekevät ihan mielellään vaikka kaikki kotityöt jos miehen kuukausitulot ovat 4000 euroa. Lisätään listaan uudehko Audi tai BMW, asunto hyvällä alueella, sekä tyylikäs ja komea ulkonäkö. Näiden hienouksien lisäksi tarvitaan enää yksi asia, mies on naista kohtaan reilu. Ja kyllä sytyttttttttttttääääääääää.

      • en tee

        Mies voisi palkata ainakin kotisiivoojan kerran viikossa siivoamaan noilla tuloilla.


      • onnen onkijatar

        Enpä sitten vissiin ole nainen, vaikka niin olen luullut jo jokusen vuosikymmenen :) Olen viherpiipero, joten auton omistaminen on pitkä miinus miehelle, polkupyörä sen sijaan on plussaa. Kerskakulutus, joka usein tulee varallisuuden mukana, ei säväytä tipan vertaa. Ulkonäkö on sivuseikka, vaikka mainittakoon, että mieluiten pulleita miehiä katselen... 8) Mutta kranttu kanttura se olen minäkin: miehen täytyy osata arvostaa elämää enemmän kuin lounastunnin makunautintojaan. Ah, tiedän, tiedän, mutta kun tämä sattuu olemaan minulle hyvin tärkeä asia: kertoo hellämielisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta. Olen aivan liian boheemi, että kukaan saisi minuun valtaa rahoillaan. Miehen itse poimima päivänkakkara päihittää aina rahalla ostetun ruusupuskan tai heinästä vääntämä kihlasormus kaikki timantit ja kullat. Itse asiassa olen saanut miehen itsensä ompeleman pehmonallen (vaikka ompelutaito olikin juuri sitä mitä oli), eikä mikään rahalla ostettu voi sitä koskaan ylittää. Naisia on moneen junaan, väärillä kiskoilla on se, joka niputtaa kaikki pinnallisiksi :)


    • ei todennäköisesti ole perus suomalainen juntti poju / mies vaan ihan ulkonäöstään huolta pitävä, omaa itsevarmuutta ja rohkeutta, ja ei ole röyhkeä. Kuvailempa oman ihastukseni itseasiassa esimerkiksi ihanasta miehestä: Tumman ruskeat hiukset, tummat silmät, hän on hoikka (no ehkä vähän liiankin hoikka), pitkä ja on todella hyvä ihmisten kanssa - hän on sosiaalinen. Hänellä on pienen pieni pilke silmäkulmassa, hän kehuu pienen pienillä sanoilla (olin hänen työpaikassaan elektroniikkaliikkeessä ja hän mm. sanoi web kameraa ostettaessa "siellä voit hymyillä kauniisti ja ihmiset näkevät sen"), mutta ei ole kehuillaan röyhkeä. Hän on huomaavainen ja esimerkiksi minun tullessa hänen liikkeeseen hän tulee välittömästi luokse hymyillen, kyselee heti kuulumisia ja on iloinen nähdessään minut. Soittelee ajoittain kysellen miten menee, "ei olla puhutukaan pitkään aikaan".. Mutta hän ei tee sitä liikaa - soittoa saa ODOTTAA. Joka kerta hänelle soittaessani hän kuulostaa iloiselta kuullessaan minut taas, hän saa minut tuntemaan oloni tärkeäksi. Minun ollessa hänen luonaan esimerkiksi pienillä juomingeilla, hän ottaa minut huomioon erityisen hyvin, kerran tarjosi erittäin kallista viiniä jota ei normaalisti juomingeilla tarjoa. Hän saa minut tuntemaan että olen erityislaatuinen ihminen. Hän on vitsikäs, mielenkiintoinen, hän on kiinnostunut minun tekemisistäni, minun asioistani, hän kuuntelee mutta puhuukin ajoittain. Kun tunnelma on vähän löystynyt osittain pienen alkoholinkin voimalla, hän osaa ladella vähän kohteliaisuuksia, kehuja.. Joita ei jatkuvasti kuulu (jatkuva kehuminen alkaisi tuntumaan ei-niin-tärkeältä). Tällainen on siis oma ihastukseni. Mutta en taida olla valmis vielä uuteen suhteeseen jonka vuoksi olen painanut jarrua vähän siinäkin menossa. Puhumme kyllä ajoittain, ja näemme kyllä joskus, mutta en ole päässyt entisenkään yli. :)

    • voi kauheeta sentään niin

      Ei sytytä omistushaluiset juntit... eikä riitä saatesanat "on ihan oikeasti kiinnostunut siitä naisesta" eli haluaa ihan oikeasti omistaa sen (konrolloida sitä ja pilata sen elämän) Sytyttää mies jonka seurassa viihtyy, saa olla oma itsensä, jonka kanssa on sopivasti kemiaa, jonka kanssa on hyvä keskusteluyhteys

      • mieeeeeeees

        et nähtävästi tiedä tätä mutta enemmistö naisista on enempi omistushaluisia kuin miehet


      • voi kauheeta sentään niin
        mieeeeeeees kirjoitti:

        et nähtävästi tiedä tätä mutta enemmistö naisista on enempi omistushaluisia kuin miehet

        tulipahan tämäkin sitten tällä selväks.


      • frost-free

        Täysin.


      • frost-free
        mieeeeeeees kirjoitti:

        et nähtävästi tiedä tätä mutta enemmistö naisista on enempi omistushaluisia kuin miehet

        olla typerä. Ei kukaan kuvittele omistavansa toista ennenkuin on edes sovittu yhdessä olosta. Tietysti se on miehen tehtävä sopia treffit ainakin ensin ja jos kemia lähtee toimimaan voisi olettaa että tapailusta sovitaan jotkut säännöt. Omistushaluisiako naiset? Vai kyllästyneitä pikkupoikiin jotka kuvittelevat itsestään liikoja jo ennen tutustumista ja kunnioituksen heräämistä.

        Voiko sellasta kunnioitusta menettää mitä ei koskaan ole syntynyt. Kato peiliin!


    • kehityskelpoinen?

      Pistän tähän jatkoksi oman kysymyksen. Millaise ulkoiset piirteet miehessä sytyttävät?
      Kysyn tätä siksi, koska kun olen ravintolassa yms, niin vientiä olisi. Ei aina ole ollut, mutta nyt on. Vuosia se tuntui vain hyvältä, mutta kun siihen on "tottunut", niin joskus se jopa rasittaa.
      Miksi kysyin? Kun en mielestäni ole mitenkään erityisen näköinen. Ihan tavallinen vain. Ikä 40, normaalipainon ylärajoilla, reilu 180cm, pukeudun siististi/muodikkaasti ja muutenkin kyllä pidän itsestäni huolen. Mutta niinhän ne muutkin.

    • frost-free

      joka osaa "olla vaikka turpa kiinni ja katoa silmiin. Mä en mitään vasikoita ala lassoamaan.
      Villihevosissakin on oma viehätyksensä mutta jossain siinäkin tulee rajat vastaan.

    • Mun makuun

      miehekäs ja kivannäköinen. Ensi alkuun hellät ja tunnustelevat, mutta kuitenkin varmat otteet loppupeleissä. Tietää mitä ollaan tekemässä, mutta ei liikaa ala dominoida.

      Ei valittaja/sovinisti-tyyppiä. Mies, josta näkee päältä, että tykkää naisista, eikä suhtaudu millään lutkamentaliteetilla. Hyvät käytöstavat ja kohtelias.

    • possse

      Ulkonäöllisesti pitkä(yli 180m), pitkähiuksinen, ja pukeutuu ns. 'hevimäisesti''.
      Fiksuus, ystävällisyys, kohteliaisuus ja hauskuus ovat hienoja puolia miehissä, ja tietysti naisissakin.

    • vitsiniekka2613

      Pyromaani?

    • kehityskelpoinen?

      Sen tiedän, että puhumalla ainakin pääsee pitkälle naisien kanssa. Ihan perinteinen tasa-arvoinen ja muutenkin terve elämänasenne vie pitkälle. Kun löytyy jokin yhteinen kiinnostuksen aihe tai edes pystyy ymmärtämään toisen intressejä ja pystyy ymmärtämään asioita.
      Mutta silti minua kiinnostaa se ulkoinen kiinostavuus. Jos olisin nainen, niin tuntuu siltä en varmaan iskisi tämän näköistä miestä. Eikä nainen voi tietää millaisesta miehestä on kyse, ennen kuin tulee keskustelemaan hänen kanssaan. Ensimmäisessä vaiheessa ulkonäön on oltava se, mikä vetää puoleen. En ole mikään hevari, mutta ehkä vähän rock look. Farkut, bootsit, kauluspaita yms. Yleensä aina mustaa, tai ainakin tummaa. Ehkä se on se, että tyyli tuntuu "omaltani". Ei tarvitse esittää mitää roolia :-)
      Ei kaikki tietenkään ole kiinnostuneita, mutta moni kylläkin. Kaveritkin piruilevat asiasta. Eli jos tytöt osaisi tyydyttää uteliasuuttani, mitä olen osannut tehdä oikein.

    • sellainen mies

      joka ei kokoajan ajattele että miten saisi naisen syttymään!!!!! Oma itsensä oleva, fiksu, älykäs, viisas, huumorintajuinen, eläin- ja lapsirakas, epäitsekäs, oman arvonsa tunteva, sosiaalisesti tulkitsevainen ja tarvittaessa hyvä puhumaan, taitava sängyssä, rauhallinen. Ja tietysti minun makuuni hyvännäköinen. Ei kaikkien mielestä tartte olla. Kavereiden mielipiteet ei hetkauta. Enemmän kiinnitän huomiota rauhallisesti esiintyviin ja pohdiskeleviin miehiin kuin suupaltteihin tai näsäviisaisiin, joiden epäluotettavuuden voi aistia kilometrien päähän. Toki sosiaalisesti puheliaat ovat usein hauskoja, naurattajia ja aloitteen tekijöitä, muttei läheskään aina fiksuimpia!!!!!

    • minunkulta

      Minut sytyttää mies, jolla on hellä ja hyvä luonne, seksikäs nauru ja matala miehekäs ääni, joka on kookas, mutta ei liian iso, jolla on hyvä huumorintaju ja joka saat minut nauramaan kippurassa. Mies, jolla on hellä katse ja pilke silmänkulmassa ja joka näyttää ja sanoo tunteensa suoraan, mies joka tunnistaa tunteeni ja osaa ne ottaa huomioon. Mies, jonka kanssa saa olla oma itsensä ja jonka kanssa on hyvä olla. "Minä rakastan sinua" on sanat, jotka hellästi korvaan kuiskattuna saavat minut syttymään....

      Mies, jonka kanssa kemiat roihuaa..

      http://www.youtube.com/watch?v=wmL9PVY4FEE

    • naanen21

      -pitkä
      -kalju
      -pitkät jalat
      -leveät hartiat
      -vahvat kädet
      -solakka
      -mustat farkut
      -silmälasit
      -vahva leuka
      -vaatteet kuluneet pesussa
      -ei trendivaatteita
      -matala ääni
      -ei hajusteita
      -rauhallinen
      -ei naura ilkeästi toisille
      -nojaa leukaa käteensä

    • ijyghjkdfg

      sellainen jonka kanssa viettää krapulapäiväänsä ja joka nuolee *****a mielellään.

    • Surujen kitara

      Sellaanen, jolla on kitara sylissä.

    • Anonyymi

      Päivitys ketjuun yli vuosikymmen myöhemmin:

      Ja mites on niiden valintojen kanssa pärjäilty?

      Uutisia lukiessa näyttäisi olevan naisilla edelleen parantamisen varaa hakuparametrien suhteen. Puutteita näyttää olevan kyvyssä nähdä heti alkuunsa epäkelvot tapaukset, sekä karsia psykopaatit joukosta.

      Kuten myös kielletään sisäisen äänen antama varoitus jo ensitapaamisella, saatikka myöhemmin. Kerrotaan kyllä kavereille viimeisten elinkuukausien aikana.

      Ei näin. Valitkaa paremmin, vaikka se johtaisi suomen väkiluvun puolittumiseen. Epäkelpoa geenikantaa ei kannata ylläpitää.

    • Anonyymi

      Noh, tuleeko niitä suhdestatuspäivityksiä sieltä, ovatko toteutuneet vai eivät?

    • Anonyymi

      30 vuotta sinkkuna eron jälkeen olleena voin sanoa että eipä tule sellaista miestä vastaan joka tosissaan sytyttäisi ja suhde kestäisi kauemmin kuin 1,5 vuotta. Aina ensimmäisen vuoden seurustelun jälkeen alkanut valitus milloin mistäkin ja aletaan sanelemaan miten mikäkin pitäisi tehdä ja miten elää.
      Sellaiset jotka on ensimmäisenä alkaneet luettelemaan omaisuuttaan olen blokannut heti ekoilla treffeillä, minua ei kiinnosta autot, talot ja pankkitilin saldo. Päällepäsmärit ja perässävedettävät nahjukset myös paljastuu hyvin nopeasti ja heistä ei ole vierelläni kulkijaksi.
      Ulkomuoto mieluummin karu ja siisti kuin sliipattu komistus ja tatuoinnit on ehdoton turn off

    • Anonyymi

      Huumorintajuinen,miellyttävä mies jolla on itsetunto kohdallaan :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe