Millainen nainen

kaunismuttaeikopea

kehuu olevansa kaunis ja ei välitä siitä, että muut huomauttavat hänen olevan itserakas?

5

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Ilmeisesti joka tietää olevansa ja paskat nakkaa panettelijoille. Nainen saa tietää olevansa kaunis ja sanoa sen. Se että onko itserakas vai vieläpä kusipää-itserakas on se että mitä nainen kokee kauneutensa oikeuttavan - joka loppujen lopuksi on hyvin vähän vaikka suuri idioottilauma toisin toimiikin. Sama sopii kaikkiin toivottuihin ominaisuuksiin... älyyn, maineeseen, varallisuuteen, statukseen jne...

• ketsuppi (n)

Ei siinä mitään jos sen sanoo joskus, mutta maaninen vakuuttelu on...liika.

• No sehän on tietysti itserakas. Kauneudesta en menisi takuuseen, koska oikeasti kauniiden ei tarvitse sitä vakuutella, se näkyy muutenkin.

• rasittavaa joutua jatkuvasti pönkittää toisen itsetuntoa

• hmh,,

No jaa. Mihinkään palsta-asioihin en(!!) sitten seuraavassa kommentoi ts. ota ainakaan minkäänlaisiin palstajuttuihin seuraavassa mitään kantaa ( ihan vaan siksi sanon, kun jotkut tuntuvat ikäänkuin kuvittelevan vähän sellaistakin koomista joskus, että kaikki keskustelupalstalla yleistasollakin kirjoitettu muka liittyisi jotenkin palstakirjoittajiin, huoh...) vaan puhun MINUN ELÄMÄSSÄNI joskus eteeni tulleista tilanteista ja omista ajatuksistani aloituksesi asiasta yleisesti: Musta asia on niin, että sellaisessa tilanteessa, jossa joku kehuu itseään kauniiksi ja saa sen seurauksena huomautuksia itserakkaudestaan voisi joskus, huom. joissakin tapauksissa, olla kyse siitä, että muut vain kiusaantuvat kehujan puheista, ehkäpä? En useinkaan ole joutunut sellaiseen tilanteeseen elämässäni, että mielestäni joku keskiverrolta ulkonäöltään näyttävä ihan retostelisikin ulkonäöllään, mutta joskus on niinkin käynyt. Siinä tilanteessa nyt vain kiusaantuu...Jos ei vaikkapa itse pidä henkilöä mitenkään niin erityisen ulkomuodoltaan häikäisevänä, saattaa antireaktio tulla siitä, jos joku kauheasti ulkomuotoaan ylistää. Jos siis pitää henkilöä ainoastaan sievänä, muttei kauniina, näin ilmaistakseni... Kauneus kun kuitenkin on katsojan silmissä ja käsitykset siitä vaihtelevat yksilöstä riippuen. Näilläkin palstoilla on joskus ylistetty kauniiksi kirjoittajia, jotka ( jos nyt ihan rehellinen olen), ovat minun mielestäni olleet korkeintaan ihan sieviä ( ja jotkut toki paljonkin sitä), mutta eivät mielestäni erityisen häikäiseviä. Yhteenkään erityisesti juuri ulkonäöltään mieleenjääneeseen naiskeskustelijaan en esimerkiksi tällä palstalla ole koskaan törmännyt, joskaan minä nyt en olekaan rekisteröitynyt, enkä siten koskaan ole millään muotoa erityisesti perehtynyt siihen, että minkälaista naamaa gallerioissakin sitten olisi. Voisi olettaa, ettei monikaan todella ulkonäöltään vaikuttava nainen edes viitsisi laittaa kuvaansa näytille, etenkään tällaisille palstoille, kaikenlaisten kuolaajien takia? Kaikki kunnia toki rohkeudesta silti niille, jotka sen valinnan uskaltavat tehdä. Omista ystävistäni ns. kauneimmiksi laajan määrän ihmisiä taholta sanotut ovat myös kaikkein vaatimattomimpia ulkonäöstään, sen olen todennut. Yksikin voittaisi Miss Suomi-kisan vaikka heti, jos vain olisi sen tyypin julkisuudesta kiinnostunut, muttei ole sellaisia meriittejä kaipaillut. Itse tiedän olevani ihan tavistyllerö. Aikoinani kouluni kauneimmaksikin sanottu, mutta typical paksureisi- tavismittainen suominainen, nykyisin melko kalvakkaallakin pärställä varustettuna (johtuen aikoinaan aloittamastani typerästä tavasta tupakoinnista).:) Saan mielestäni olla tyytyväinen ulkomuotooni ja ilmaista sen, mutten koskaan voisi edes kuvitella, että ilman kuvaa ja tällä tavalla rekisteröitymättömänä puskana, mitä nyt olen aina tähän asti halunnut olla, koskaan tekisin esimerkiksi aloituksia ulkomuodostani keskustelupalstalle. Ja vaikka joskus rekisteröityisin, en tekisi sellaisia sittenkään. Valintansa ja tapansa kullakin.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1247
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      848
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      712
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      691
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      606
    10. 78
      601
    Aihe