Miten kohtelet ihastustasi?

mies kyselee

Kysymys naisille Saatatko olla kylmä ihastustasi kohtaan? Tai jopa tölväistä jotain hiukan ilkeää jossain kohdassa? Ihmetyttää vaan, kun joskus tulee vastaan sellaisia naisia (siis tuttuja/ kavereita), jotka välillä vaikuttaisivat flirttailevan, mutta kuitenkin välillä saattavat olla töykeitä elleivät suorastaan hiukan ilkeitä. Siis ei vitsikkäällä tavalla, vaan sellaisella tavalla mitä miehet eivät yleensä ikinä tee tutuille naisille. En ole tällaisia naisia ikinä yrittänyt iskeä, mutta mietinpä vain että mikä juttu on flirttailla välillä ja sitten nihkeillä seuraavaksi.

17

5649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      mutta oeltan että ihastuksen seurassa sitä voi hermostua niin että möläyttää suustaan sellaistakin mikä ei ole aivan loppuun asti ajateltua :D niin minäkin hermostuessani teen. Vasta hetken päästä tekee mieli motata itseään, että miten tuonkin nyt varmaan joku käsitti... Joillakin naisilla myös on, varmaan itsellänikin hieman, tapana viskellä sarkastisia tokaisuja jotka joku kuulija voi tulkita ilkeiksikin. Olisiko sattunut niin? ***

    • .,.,.,.

      kylmä kyllä. Jos olen ihastunut, niin yritän olla mahdollisimman neutraali, joka ehkä joskus menee kylmyyteen asti, ettei mies huomaisi.

      • sorrun minäkin

        kun ihastun. Ja kun yrittää peitellä sen niin eikös sitä töksäyttele sellaistakin mitä ei ole tarkoitus ja arvaa harmittaako se...


      • N27+
        sorrun minäkin kirjoitti:

        kun ihastun. Ja kun yrittää peitellä sen niin eikös sitä töksäyttele sellaistakin mitä ei ole tarkoitus ja arvaa harmittaako se...

        Omaan ihastuneeseen käytökseen kuuluu puolivahingossa heitetyt tölväisyt, sarkastinen huumori (joka menee toisinaan överiksi), kylmän/viileen esittäminen ettei vaan vaikuta liian innokkaalta. Joskus on tullut tölvästyä niin pahasti, että myöhemmin on täytynyt kerätä kaikki rohkeus ja niellä ylpeys ja pyytää anteeksi. Semmosta se on, kun on ujo ja toisaalta verbaalisia lahjoja on siunaantunut edes pikkuisen.


      • N27+ kirjoitti:

        Omaan ihastuneeseen käytökseen kuuluu puolivahingossa heitetyt tölväisyt, sarkastinen huumori (joka menee toisinaan överiksi), kylmän/viileen esittäminen ettei vaan vaikuta liian innokkaalta. Joskus on tullut tölvästyä niin pahasti, että myöhemmin on täytynyt kerätä kaikki rohkeus ja niellä ylpeys ja pyytää anteeksi. Semmosta se on, kun on ujo ja toisaalta verbaalisia lahjoja on siunaantunut edes pikkuisen.

        "kylmän/viileen esittäminen ettei vaan vaikuta liian innokkaalta." Ja nyt mä käännän tän mun omassa päässäni niin, että kaikki naiset jotka ovat olleet kylmiä mua kohtaan ovatkin oikeasti olleet ihastuneita! Näin kohotan omaa itsetuntoani. :)


      • mieeeeeeeeeees
        beefcake kirjoitti:

        "kylmän/viileen esittäminen ettei vaan vaikuta liian innokkaalta." Ja nyt mä käännän tän mun omassa päässäni niin, että kaikki naiset jotka ovat olleet kylmiä mua kohtaan ovatkin oikeasti olleet ihastuneita! Näin kohotan omaa itsetuntoani. :)

        Ihastumisen huomaa kyllä. Nainen jää usein kiinni tuijottamisesta ja käytös on täysin poikkeavaa normaalista. Nainen heittää pyyhkeen kehään huomatessaan ettei minkäänlaista vastakaikua, erityisesti seksuaalista, ole miehen suunnalta mitä ilmeisemminkään luvassa. Silloin käytös muuttuu taas normaaliksi, ehkä hieman ärtyneeksi. Nämä muutokset eivät kuitenkaan tapahdu päivässä eikä kahdessakaan. En kuitenkaan antaisi naisen odottaa yli kuukautta, mikäli huomaan että nainen on minuun ihastunut. Never keep a lady waiting. No miten ihastunut nainen sitten käyttäytyy? Se vaihtelee. Sen voi kuitenkin melkoisella varmuudella sanoa että nainen on poikkeuksellisen kiinnostunut sinun tekemisistäsi ja asioistasi, sekä katselee sinua pitkään. Rohkeimmat saattavat ilmoittaa asiasta suoraankin. Lisäksi omalla kohdallani on yleistä ollut kikattaminen jollekin täysin typerälle jutulleni eli naurattaminen on helpompaa kuin normaalisti. Kiteytettynä: naisen poikkeava käytös miestä kohtaan tarkoittaa aina jotain. Poikkeuksellinen kiinnostus on merkki ihastumisesta, poikkeuksellinen vihaisuus tämän vaiheen jälkeen on merkki siitä ettet tajua sitä, poikkeuksellinen puhumattomuus tämän vaiheen jälkeen on merkki siitä että nainen otti jonkun toisen koska jahkailit liian pitkään. Kannattaa aina selvittää kysymällä, jos asiasta on epäselvyyttä.


      • N27+
        beefcake kirjoitti:

        "kylmän/viileen esittäminen ettei vaan vaikuta liian innokkaalta." Ja nyt mä käännän tän mun omassa päässäni niin, että kaikki naiset jotka ovat olleet kylmiä mua kohtaan ovatkin oikeasti olleet ihastuneita! Näin kohotan omaa itsetuntoani. :)

        Tästä aiheesta on mielenkiintoinen keskustelu tuolla nettideittailupalstalla: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000043393849&view_mode=threaded Ongelmia on siis niin miehillä kuin naisillakin oman käytöksensä ja ennenkaikkea toisen käytöksen tulkitsemisessa. t. eräs, joka saattaa olla aika ihastunut toiseen pikkuisen sulkeutuneeseen


    • ...........

      ikäisiltä mahdat kysyä? Teinitytöt nyt ainakin voi käyttäytyä noin ihastustaan kohtaan.

    • Kitekattia-

      Mut saatat olla hiukan herkkähipiäinen?

      • ap.

        kuten aloituksessa jo lyhyesti mainitsinkin, nämä tölväisyt eivät ole olleet varsinaisesti mitään huumoria, vaan sellaista huumoritonta, henkilöönkäyvää vittuilua joko vahingossa tai puolivahingossa. En jostain syystä osaa huomata tuollaista ihastuneen ihmisen toiminnaksi.


      • mielessäsi
        ap. kirjoitti:

        kuten aloituksessa jo lyhyesti mainitsinkin, nämä tölväisyt eivät ole olleet varsinaisesti mitään huumoria, vaan sellaista huumoritonta, henkilöönkäyvää vittuilua joko vahingossa tai puolivahingossa. En jostain syystä osaa huomata tuollaista ihastuneen ihmisen toiminnaksi.

        että ehkä olet käynyt naisten hermoille? tai olet juuri aiemmin vahingossa loukannut omalla puheellasi naista? itse ainakin annan takasin jos minulle kettuillaan, vahingossa tai tahallaan, ihan sama.. potut pottuina.


    • Muttamuttamutta

      Tää riippuu varmaan ihan persoonasta. Mulla on semmoinen persoona, että tölväisen kyllä kaikkia tuttuja ja kavereita välillä. Ja flirttailenkin. Ei mua ainakaan pitäisi ottaa liian vakavasti, koska huumorini nyt vaan sattuu olemaan mustaa ja ironista. Ihastukseni tietää tasan tarkkaan tunteistani, koska luutavasti pyydän häntä treffeille :) Mä en jaksa yhtään mitään kissa-hiiri-leikkejä. Nykyistä miestäkin pyysin ihan ite ulos ja kannatti.

      • mieeeeeeees

        "Ei mua ainakaan pitäisi ottaa liian vakavasti, koska huumorini nyt vaan sattuu olemaan mustaa ja ironista." Anna esimerkki.


    • saatan

      vaikuttaa, en halua ihastustani näyttää, en mistään hinnasta, olen varattu samoin kuin ihastukseni kohde. Ilkeä en voisi olla, en usko, että koskaan. Lähelle haluaisin mennä, mutta siltikin karttelen. Ota nyt sitten tästä selvää.

      • linjoilla

        Ns. kiellettyjen tunteiden kyseessä ollessa sitä käyttäytyy helposti yllä kuvatun kaltaisesti. Itse olen varmaan vaikuttanut välillä kylmältä ihastuessani muutenkin, kun väkisinkin sitä toisinaan miettii, että toinen voi olla varattu tai ettei häntä kuitenkaan kiinnosta. Ja kuten joku totesikin edempänä, niin käytös muuttuu helposti ihastuessa kummalliseksi ja ristiriitaiseksi, mistä jotkut saattavat huomata nopeastikin tunteiden olevan pelissä.


    • Mutta ei saisi yleistää. Voit hyvin kysyä että "mites naiset käyttydytte ihastustanne kohtaan" mutta ei kannata kysyä mitä tällainen "naisellinen toiminta" tarkoittaa, itselle ja omalle kaveripiirille täysin tuntematon käyttäytymismalli, ja lyön vaikka mistä vetoa että ei ole yleinenkään missään nimessä. Itse olen ainakin flirttaileva ihastusta kohtaan, mitä se sitten missäkin tilanteessa tarkoittaa. Onko se vain olla ystävällinen, vai jopa vihjailla.. Mutta tämä riippuu tosiaan miehestä itsestään. Kokeillaan jäätä, katsotaan mitä hän on mieltä, mistä hän pitää, voiko hän olla minusta kiinnostunut? jne. Ilkeä en ole ikinä mikäli miehestä pidän - ellei mies ole ilkeä. Mutta tällöin en ole myöskään enään kiinnostunut, annan vain takaisin. Jotkut ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, ottavat tavakseen olla ystävällisiä vastakkaista sukupuolta kohtaan pienellä flirtillä. Oletko ajatellut sitä? Tällöin nainen ei pitäisi sinua minään muuna kuin kävelevänä kyrpänä, jolle saa flirttailla, hänen kanssaan ja kustannuksellaan saa vähän leikkiä, ja kuitenkin osoitetaan kuinka järkyttävä ihminen hän on. Vai oletko vain herkkä? Tämäkin voi olla mahdollisuus, eli nainen ei tajua olevansa ilkeä. Eivät kaikki naisetkaan pidä siitä että mies tulee objektoimaan hänet ja kehumaan vartaloa, jalkoja, persettä... Mutta miehet luulevat että se on jotenkin kehumista. Itse otan sen loukkauksena vieraalta mieheltä. En ole seksiobjekti, ja mies joka niin kokee on vain idiootti eikä ansaitse niitä "mehukkaita pakaroita" tai "kauniita silmiä". Se on heille useinkin kova pala mutta minkäs teet?

    • Anonyymi

      Aloortahalke:Siksi,että nainen testaa onko mies tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe