Luottofemakkomme Zombbari teki eilen maan mauttoman aloituksen, johon näköjään moni itsensärakastaja tarttuikin. Kaikesta huolimatta mittari näyttää jo nyt yli 800 viestiä, osa hapatukseen osallistumattomilta naisilta. Kiitos heille siitä.
Haluaako joku nostaa kätensä ylös, jos kysyn, että paraniko palstan taso päiväksi?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 15
Vanhimmat
Mä en ole huomannut mitään eroa missään.:/
muuttunut. Eihän täältä naiset pois ole olleet, että siinä mielessä ei edes ole voinut mikään muuttua. Pidemmällä aikavälillä kyllä olis muuttunut. Ja mun mielestä suoraan sanottuna parempaan suuntaan.
Mistäs me sitten miesten kesken keskusteltaisiin?
meihin miehiin :) pitääkin kutsua feministi palstalta antifeministejä tänne,saadaan palsta tasapainoon.
jo unohtanu? Kyllä mä ainakin saa jo kotonakin tarpeeksi naisten kanssa keskustella. Mut niin, tää on vain mun näkökulma. Toiset haluaa jutella akkojen kans, toiset ei. Joskus voi roolit sitte vaihtua.
Lehmätkin voi lentää... ;-)
En kyllä muista ...No toivottavasti en ole ihte vastannu mitään tyhmää.
johtopäätöksiä. Ei Roomaakaan yhdessä yössä rakennettu.
Ja tuhoutuihan sekin sitten...
johtuvasta juonittelusta se tuhokin alkunsa sai.
kun katkerat kottaraiset ja kiimaiset munahaukat riehuivat palstalla kiellosta huolimatta?
kun vakioakat menee vaan puskiin kirjottamaan?
Teki musta ittensärakastajan? Tässä se taas nähdään.. tekee niin tai näin, niin aina väärinpäin. Aina joku löytää asiasta sen minkä takia saa sitten haukkua ja pilkata. Eka kitistään että ollaan palstalla vaan huomiohuoraamisen yms takia ja sitten kun on pois, niin sekin on jotain.. ilmeisesti huomiohuorailua tms. Ei tajuu. Niin.. saldo näky jääneen aika säälittäväksi. Mitä todennäköisemmin miespuoleinen postaaja on postannut typeriä aloituksia apinan raivolla palstalle about 200. Myös naisten haukkuminen on näköjään jatkunut entisellä innolla. Ei tää kyllä mitenkään parantunut, ja näyttäispäs jopa miesten asiallinen asioiden pohtiminenkin jopa vähentyneen. Erikoista. Njuu.. kyllä voisi lopettaa jo kitisemisen siitä, että naisten takia palsta on surkea. Ilman meitä tämä on vielä enemmän suolesta :D Ps. Mä sanon niitä joista tykkään murmeleiksi. On aivan tavallista multa yrittää houkutella poikaystävän huulille hymy sanomalla sitä joksikin omituiseksi. Moro murmeli/pullanmuru/korppusirkkeli/sinapinsiemen/kurmeli yms.. oliks kivaa töissä? Pahoittelut kaikille mielensäpahoittaneille pikku riivinraudoille :)
Minähän juuri kritisoin näitä "miestejuttujen perään ruikuttajia". Että luojan kiitos moinen hapatus loppui ennen kuin ehti edes kunnolla alkaa!
Katselin kulmakarvat takaraivolla, että tämäkö on nyt sitten sitä paljon kaivattua miesten nerokasta ja asiallista ja asiapitoista ja vaikka mitä keskustelua!? Ymmärrän kyllä täysin miksi sinä fiksuna miehenä vastustit moista. Tiesit tuon tietysti entuudestaan kuinka käy kun miehet pääsee asiakeskusteleen keskenään :D