olen menossa. Voisin lainata romaanin.
Sanokaas joku hyvä kirja
12
335
Vastaukset
..mustatorni-saaga! Hyvää luettavaa eikä lopu heti kesken! ;)
- ölksaf
kyse Stephen Kingistä, loppua ei ehkä kannata odottaakaan, sillä ne ovat yleensä varsin laimeita.
ölksaf kirjoitti:
kyse Stephen Kingistä, loppua ei ehkä kannata odottaakaan, sillä ne ovat yleensä varsin laimeita.
..itse koko Kingin tuotannon lukeneena (myös aliaksena kirjoitetut), ni voin todeta loppujen olevan usein hyvinkin oivaltavia ja poikkeaa positiivisesti mainstreamista, jossa "sankari" aina selviää voittajana...
LaRito kirjoitti:
eikös se kuulu vähä samaan sarjaan, samanlaisia sepustuksia tekee ja yhtä hyviä.
..kyllä Koontzinkin teoksista, mut mielestäni King vetää silti pidemmän korren...
- koko :
tuotanto
- random_N
Lumen taju tai Patricia Cornwellin Murhamiehen muotokuva. Ei romaani mutta muuten hauska: Hugleikur Dagssonin Saako tälle edes nauraa ja muut herran kirjat.
- hfgdjklfgd
Dan simmons - kalin laulu Oli aika hyvä.
- Papeete1
Ihan mikä vaan teos tarttuu mun näppeihini joka kerta kun kirjoja haeskelen. Joen jumala, petolinnut yms. ovat hyviä jos vaan tykkää tuon tyylisestä.
- Yankovic
Ken Folletin Taivaanpilari ja siihen jatko Maailma vailla loppua
olemaan vähän sellainen city-ihminen, tää saattais kolahtaa: http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=282&component=/ACBoard/uutiset_juttu.asp&recID=1062 Mut voi tietysti mennä ihan metsään.
- MMies
Cervantes - Don Quijote?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691