Myykö joku liike Kuopiossa Guessin koruja ja paljonko ne maksaa?
GUESS
5
3826
Vastaukset
- jos siellä on...
Stockman niin saat Guesssin koruja sieltä, ovat aika arvokkaita siihen nähden että on vaan hopealla tai kullalla päällystettyjä.Lue käyttö ja huolto ohjeet tarkasti jos päädyt koruihin.Kauniita kuitenkin ovat
- Niki80
Moi,
"ovat aika arvokkaita siihen nähden että on vaan hopealla tai kullalla päällystettyjä.Lue käyttö ja huolto ohjeet tarkasti jos päädyt koruihin"
Onko kokemusta Suomesta ostettujen Guess-korujen laadusta? Mitä korujen hoito-ohjeissa sanotaan?
Ostin itse Miamista helmikuussa pari Guess-kaluakorua, toinen Guessin liikkeestä, toine Macysta ja molemmista on lähtenyt hopeanvärinen päällyste tosi nopeasti kulumaan. Alta pilkottaa monessa kohdassa kuparinväri! Koruja ei ole kasteltu, suihkittu hajuvettä päälle tms, mutta toki jos koru on paljaalla iholla, niin pieni hiki kaulalla tai käsistä saattaa osua koruun. Korut olivat USAssa varsin edullisia, noin 20 USD, mutta silti kokemukseni mukaan jopa huonompia kuin jotkut oikeat halpiskorut (H&M jne). Olen pettynyt laatuun! Suomessa myytävät näyttävät vähän hienommilta, mutta tiedä sitten.
- korufani
Kuopiossa saa Guess-koruja siitä Kultajousen vierestä Puijonkadulla-Anttilan ja Kultajousen välissä, en muista nyt sen liikkeen nimeä.
- hsadiogj
"Hopea" pinnoitteen päällä oleva kirkas lakka alkaa irtoilemaan jo ekalla käyttökerralla, seuraavaksi lähtee hopea väri ja alta paljastuu kupari. todella huonolaatuista rihkamaa. Omani (sormuksen ja korvakorut) ostin Itäkeskuksen Stockmannilta. Maksoivat liikaa laatuun nähden.
- hujoipop
Guessin koruja löytyy jopa 5-10 kertaa halvemmalla hinnalla osta ja myy palstoilta ja kirpputoreilta, myös netissä.
Ostin omat guessini tori.fi sivulta, koska en halua maksaa maltaita "fashionmuotitrendi" putiikkien useimmiten ylihinnoitelluista tuotteista.
Rakastan kuitenkin guessien tyyliä ja vaikkei laatu valitettavasti ole parhain niin silti niitä pidän päällä ja tulen pitämään vaikka hautaani asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858