Viime kesänä tapasin perjantaina baarissa söpön ja mukavan naisen. Lauantai oli työpäivä joten en voinut jäädä kaatamaan kuppia pitkään. Otin numeron ja lauantaina töiden jälkeen kysyin lähteekö kaunis neito ulos tänään. Sovittiin että nähdään samassa baarissa illalla. Vietettiin ilta siellä ja kun kuppia oli kaadettu tarpeeksi, suunnistimme neidon asunnolle. Aamulla vielä seksiä, jonka jälkeen lähdettiin samaa matkaa ulos. Kävellessä sitten sanoin että ota yhteyttä jos haluat vielä nähdä. Vastaus oli ihana hymy ja "ehkäpä". Kävi sitten niin ikävästi ettei viestiä koskaan tullut. En voinut itsekään pyytää uudestaan ulos koska puhelimeni meni rikki ja numerot sen mukana. Nainen on opiskelija, haluaa varmasti viettää vapaata elämää. Kuten myös minä. Annoinko itsestäni painostavan kuvan, pelkääkö nainen ottaa yhteyttä (hänellä saattoi olla huono itsetunto) vai onkohan tässä jokin muu tekijä jota en vain itse keksi. Ei ole ihan teini kyseessä että jos lähdettäisiin uudestaan ulos niin veisin teatteriin ja/tai syömään ja autolla tietysti hakisin. Varmasti molemmille sopisi suhde jossa nähtäisiin harvoin mutta laatu korvaisi määrän.
mitä tarkoittaa "ehkäpä"
15
1984
Vastaukset
- Turha muistella
Mitä sä viime kesän juttuja enää haikailet heheh. Sun ehkäpä oli ja meni.
- M26...........
Muista positiivinen asenne.
- edes yhteyttä
M26........... kirjoitti:
Muista positiivinen asenne.
Tuskin enää sua muistelee. Turha jumiutua viime kesän juttuun. Jos se olis ollut susta kiinnostunut olisi ottanut yhteyttä. Nythän ei ottanut eli se siinä.
- M26............
edes yhteyttä kirjoitti:
Tuskin enää sua muistelee. Turha jumiutua viime kesän juttuun. Jos se olis ollut susta kiinnostunut olisi ottanut yhteyttä. Nythän ei ottanut eli se siinä.
Laatunaisia ei saa käymällä kerran kylässä. Ei se niin helppoa ole. Huonoja saa. Jotain kiinnostusta se on jos lähtee treffeille ja sieltä samaan petiin yöksi. Et selvästikään ole vielä tavannut laatunaisia.
- on jo toisen laatunainen
M26............ kirjoitti:
Laatunaisia ei saa käymällä kerran kylässä. Ei se niin helppoa ole. Huonoja saa. Jotain kiinnostusta se on jos lähtee treffeille ja sieltä samaan petiin yöksi. Et selvästikään ole vielä tavannut laatunaisia.
sua enää muistakaan ja jos sun laatunaista olisi kiinnostanut tavata sut uudelleen olisi ottanut suhun myös yhteyttä.aikaahan on ollut.eikö sulla jo hoksottimet leikkaa sen verran huomata millon on toivo menetetty.ittees huijaat jos muuta vielä haikailet.
- Odota yhteydenottoa???
Kohta vuosi kulunut ja edelleenkö odottelet naisen yhteydenottoa? Vuodessa ehtii vaikka naimisiin toisen kanssa eli unohda tuo parin illan suhde.... Kyllä nainen ottaa yhteyttä jos mies todellakin kiinnostaa, vaikka mies ei ottaisikaan. Itse odottelen pari päivää ja jos ei miehestä mitään kuulu, laitan esim tekstaria. Siinähän tuo sitten selviää ja tarvii odotella turhaankin.
- M26...............
En tietenkään odota yhteydenottoa enää, mutta häneen voi törmätä vaikkapa jossain baarissa uudestaan. Olen asunut talven toisaalla, joten en ole paikallisissa paikoissa käynyt viime kesän jälkeen. Et mitä ilmeisemminkään ymmärrä sitä ettei kaikki naiset halua heti sen ensimmäisen yhteisen viikonlopun jälkeen rakentaa taloa ja vääntää muksuja. Laatunaisten kanssa käydään treffeillä kerran kuussa ja näin jatketaan ehkä vuosiakin. Laatunaiset haluavat olla vapaita, kuten myös laatumiehet. Se ei poissulje rakkautta. Laatu korvaa määrän.
- ................
"Kyllä nainen ottaa yhteyttä jos mies todellakin kiinnostaa, vaikka mies ei ottaisikaan." Väärin.
- kiinnostunut!
................ kirjoitti:
"Kyllä nainen ottaa yhteyttä jos mies todellakin kiinnostaa, vaikka mies ei ottaisikaan." Väärin.
Oikein. Jos ei nainen ole kiinnostunut ottamaan yhteyttä, ei ole edes kovin kiinnostunut muutenkaan ja paljoa harmittele jos ei mieskään yhteyttä ota. Kyllä se nainen siihen luurinvarteen tarttuu takuuvarmasti ja laittaa vaikka sen helpon tekstarin jos oikeasti mies kiinnostaa.
- ............
kiinnostunut! kirjoitti:
Oikein. Jos ei nainen ole kiinnostunut ottamaan yhteyttä, ei ole edes kovin kiinnostunut muutenkaan ja paljoa harmittele jos ei mieskään yhteyttä ota. Kyllä se nainen siihen luurinvarteen tarttuu takuuvarmasti ja laittaa vaikka sen helpon tekstarin jos oikeasti mies kiinnostaa.
ja varsinkin silloin jos ei ole numeroita vaihdettu eikä mitenkään vielä olla "siinä mielessä" tavattu, niin tosi harvat naiset ottavat mieheen yhteyttä. Esim. molemmat on samassa koulussa ja tuntevat toisensa vain sitä kautta mutteivät ole muuten missään tekemisissä toistensa kanssa mutta vilkuilevat toisiaan, nainen ei todellakaan tee aloitetta. Vasta sitten kun mies on ensin tehnyt aloitteen ja kysynyt treffeille ja nainen on paniikissa antanut tälle pakit, uskaltaa hän vähän ajan päästä lähestyä miestä jonkin tekosyyn varjolla "Mä tarttisin kyydin keskustaan huomen, voiks sä heittää mut?"
- M26...........
............ kirjoitti:
ja varsinkin silloin jos ei ole numeroita vaihdettu eikä mitenkään vielä olla "siinä mielessä" tavattu, niin tosi harvat naiset ottavat mieheen yhteyttä. Esim. molemmat on samassa koulussa ja tuntevat toisensa vain sitä kautta mutteivät ole muuten missään tekemisissä toistensa kanssa mutta vilkuilevat toisiaan, nainen ei todellakaan tee aloitetta. Vasta sitten kun mies on ensin tehnyt aloitteen ja kysynyt treffeille ja nainen on paniikissa antanut tälle pakit, uskaltaa hän vähän ajan päästä lähestyä miestä jonkin tekosyyn varjolla "Mä tarttisin kyydin keskustaan huomen, voiks sä heittää mut?"
Ei naisia saa painostamalla, kaikki mulle heti nyt tyyliin. Pitää hiipiä ovelasti kaikessa hiljaisuudessa iskuetäisyydelle ja huomaamatta livuttaa jalka oven väliin. Pikkuhiljaa kiilaamalla sisään ja sillain. Juoksemalla suoraan ovea päin saa vain kipeän nenän. Sanoinhan jo että haluan itsekin elää vapaata elämää. Minulle riittää tapaaminen kerran kuussa, kuten sanoin laatu korvaa määrän. Kerran kuussa teatteriin, ulos syömään, pari pulloa viiniä juustolautanen järven rannalla, koti-iltoja, matka. Muulloin saa olla missä haluaa, mutta sinä yhtenä päivänä ollaan kuin romeo ja julia.
- Kitekattia-
-Ehkäpä-(panojen merkeissä)?, niin mä ainakin ajattelisin..
- Kitekattia-
soita sille ja pyydä oikeille treffeille, et ainakaan menetä mitään.
- M26...........
Kitekattia- kirjoitti:
soita sille ja pyydä oikeille treffeille, et ainakaan menetä mitään.
Tosi hyvä idea noin muuten, paitsi kun se numero katosi jo silloin kun puhelin meni rikki.
- 020202
M26........... kirjoitti:
Tosi hyvä idea noin muuten, paitsi kun se numero katosi jo silloin kun puhelin meni rikki.
se auttaa ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181