Olen pitkään etsinyt Cartierin 'So Pretty' tuoksua itselleni ja Geoffry Beenen 'Grey flannel' aftershavea miehelleni. En Suomesta enkä lentokentiltä ole näitä löytänyt, mutta nyt löysin nettikauppoja USA:sta, mistä voisin saada. Mutta hieman arveluttaa suinpäin tilata. Kuinka tullin kanssa tulisi toimia, mitkähän ovat säännökset parfyymien tilaamisessa ulkomailta? Onko luotettavaa? Jos jollakulla on kokemusta,olisin kiitollinen kuulemaan.
Onko kukaan tilannut netistä
6
2303
Vastaukset
- tilailija
Osta ebaysta tai strawberrynet.com :ista. Itse tilailen pääasiassa noista. Näistäkin olen tilannut: http://www.garden.co.uk http://www.fragrancedirect.co.uk/page/home http://www.fragrancenet.com Omien havaintojen mukaan ebaysta saa halvimmalla. Kannattaa tosin katsoa myyjän palautteet, että myy aitoa tavaraa jne. itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia ebayssa.
- kertoo
Kerronpa siis. Kiitos vinkistäsi, tilasin tuolta fragrancenet.com kyseiset tuotteet, kaikki tulivat perille, postilaatikkoon asti ongelmitta, laskukin näkyy tulleen perille, toivottavasti kortin tiedot eivät ole menneet maailmanlaajuiseen levitykseen. Ihana tuoksu itselläni pitkästä aikaa ja mieskin tuoksuu syötävän hyvälle.
- toimii?
kertoo kirjoitti:
Kerronpa siis. Kiitos vinkistäsi, tilasin tuolta fragrancenet.com kyseiset tuotteet, kaikki tulivat perille, postilaatikkoon asti ongelmitta, laskukin näkyy tulleen perille, toivottavasti kortin tiedot eivät ole menneet maailmanlaajuiseen levitykseen. Ihana tuoksu itselläni pitkästä aikaa ja mieskin tuoksuu syötävän hyvälle.
Jos tilaan hajuvesiä tuolta fragrancenetistä millä voin maksaa siellä ja onko jokin tietty summa, jonka jälkeen täytyy maksaa tullimaksuja? Tuleeko paketti postin kautta vai jonkun kuljetusfirman kautta?
- ap aloittaja
toimii? kirjoitti:
Jos tilaan hajuvesiä tuolta fragrancenetistä millä voin maksaa siellä ja onko jokin tietty summa, jonka jälkeen täytyy maksaa tullimaksuja? Tuleeko paketti postin kautta vai jonkun kuljetusfirman kautta?
Minä maksoin visalla, paketti tuli postin toimittamana suoraan laatikkoon. Mun paketti maksoi vajaa 55 €, eikä tullin huomautuksia tullut. Oliskohan raja jotain 150 € nykyään...
- tullissa
ap aloittaja kirjoitti:
Minä maksoin visalla, paketti tuli postin toimittamana suoraan laatikkoon. Mun paketti maksoi vajaa 55 €, eikä tullin huomautuksia tullut. Oliskohan raja jotain 150 € nykyään...
kannattaa laskea siten että muuntaa dollarit euroiksi, ja jos eurosumma on yli 45€ , niin voi jäädä tulliin ja joudut maksamaan 22% ALV veron pienen tullimaksun.
Monesti jää silti vielä halvemmaksi kuin suomesta ostaen.
- Iloinen nettiasiakas
Kannattaako tilata jostain Usasta, ovat selväsi eurooppalaisia nettikauppoja kalliimpia rahteineen ja paketit tullataan varmasti EU:n ulkopuolelta? Ainakaan hintavertailuissa eivät pärjää briteille. Tilasin riskillä ja jännittyneenä brittifirma Cheap Smellistä. Kaikki sujui hyvin, paketti alkuperäisine, sinetöidyt eau de toiletet tulivat viikossa, sähköpostiin tuli tieto paketin lähtemisestä ja myös heti maksuvahvistus ja tieto tilauksen vastaanottamisesta. Erittäin nopeaa ja tehokasta työtä. Edes Suomessa ei ole aina näin hyvää palvelua.
Tänään postipoika toi paketin ovelle. Paketin päällä asiallinen myyjän sertifikaatti tullille, jossa pakkauksen arvo. Sain 100 ml tuoksun 12 punnalla!!! Oli tarjouksessa. Täällä Suomessa (yksi ainoa kauppa, mihin pystyin tilauttamaan tuotteen) hinta 31e/surkea 25ml minipullo, enkä ole koskaan saamastani tuotteesta nähnyt noin isoa, varsinaista perhepakkausta - kova suihkauttelija kun olen. Myös toisen tuoksun otin kokeeksi. Tarjouksia kannattaa seurata kyseisessä nettikaupassa, hintavertailu muiden nettikauppojen kanssa kätevä. Saman tuoksun hinta vaihtelee nettikaupoittain kymmeniä euroja/puntia/dollareita. Postimaksu vaihtelee, mutta on erittäin halpa kaikilla.
En kyllä osta enää parfyymeja muulla tavoin, ainakaan Stockan kiskurihinnoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082625
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,981849Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171631Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141495Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781362Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461194- 471126
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875