"Naisten päiväuni ja miesten painajainen: Mies, joka on niin korea, että naisten päät kääntyvät hänen liidellessään ohitse. Käsikynkässä kulkeva naisrukka muuttuu hetkessä seinäruusuksi tämän miehen kainalossa, mutta ainakin nainen voi näyttää iskeneensä upean saaliin! Viehättävätkö tällaiset kauniit kiiltokuvapojat suomalaisnaisia?" http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1677116 tuolla voitte äänestää aiheesta
Viehättääkö kiiltokuvapoika naisia?
24
589
Vastaukset
- eivät epäsuhdat
EVT mitä on kevytmies.Siis herkkä,fragiili mies kaipaa kurvikkaampaa daamia kainaloon ja näytille?Miksi et hanki sellaista? Seinäruusu on ihan muuta kuin kroppamassaindexi,se on sitä,että ei omaa asennetta ollenkaan ja katoaa kalpeuteen.
- vänksy
Tässä mies, joka viehättäisi kadulla vastaantullessaan.. iästään huolimatta :) Siinä on sopiva sekoitus renttua ja pikkupoikaa samassa paketissa.. Muuta ei tarvita siihen, et mun sydän sekoaa tahdissaan :D http://somepinkflowers.typepad.com/my_weblog/images/hugh_grant_2_1.jpg
- toikaan
Minussa ainakaan saanut mitään lepatuksia aikaan..
- vänksy
monte24 kirjoitti:
tais autossa nauttia suuseksistä,pervo mikä pervo,mut kyse olikin ulkonäöstä.
joka ei suuseksistä nauti. Ja yhtä hyvältä se varmaan tuntuu autossa siinä missä jossain kotisohvallakin :) Niinja, jos tuo oli se pettämisjuttu, niin sehän pyysi sitä ihan julkisesti anteeksi ja sanoisin, et ei ole pahimmasta päästä tuo teko mun mielestä. Kyllä musta Hughin maine nyt on ihan kunnossa verrattuna moniin muihin julkkismiehiin..
- jarona
liian laiha ja ryppyinen jos nyt pinnallisesti arvioidaan ja kaiken lisäksi petti vaimoaan. Ei vois vähempää Hugh Grant kiinnostaa.
vänksy kirjoitti:
joka ei suuseksistä nauti. Ja yhtä hyvältä se varmaan tuntuu autossa siinä missä jossain kotisohvallakin :) Niinja, jos tuo oli se pettämisjuttu, niin sehän pyysi sitä ihan julkisesti anteeksi ja sanoisin, et ei ole pahimmasta päästä tuo teko mun mielestä. Kyllä musta Hughin maine nyt on ihan kunnossa verrattuna moniin muihin julkkismiehiin..
joskus jopa joutunut ihan kovemminkin käskemään että en perkele halua että minua imetään, kun ei ensi kiellosta huolimatta toinen osapuoli sitä ole tajunnut.
- Hyi olkoon
Aika väsyneen näköinen kaveri. Olet vissiin hänen naispuolinen vastineensa.
jarona kirjoitti:
liian laiha ja ryppyinen jos nyt pinnallisesti arvioidaan ja kaiken lisäksi petti vaimoaan. Ei vois vähempää Hugh Grant kiinnostaa.
ei olisi ryppyjä jo saanut.
- jarona
monte24 kirjoitti:
ei olisi ryppyjä jo saanut.
mut kuvassahan otsa oli rypyillä. Se et pitää ihmistä limaisena sisäisesti tekee ulkokuorestakin ruman.
jarona kirjoitti:
mut kuvassahan otsa oli rypyillä. Se et pitää ihmistä limaisena sisäisesti tekee ulkokuorestakin ruman.
et ihan hyvin ikäisekseen säilynyt
- se oli joskus
monte24 kirjoitti:
tais autossa nauttia suuseksistä,pervo mikä pervo,mut kyse olikin ulkonäöstä.
90-luvulla, kun kärähti. Tarvitseeko siitä loppuiäksi tuomita? Hugh Grant on kyllä aika lähellä minunkin unelmamiestä ulkonäöllisesti, renttu ja pikkupoika, niinkuin Vänksy sanoi, siinäpä vasta vastustamaton yhdistelmä ;)
se oli joskus kirjoitti:
90-luvulla, kun kärähti. Tarvitseeko siitä loppuiäksi tuomita? Hugh Grant on kyllä aika lähellä minunkin unelmamiestä ulkonäöllisesti, renttu ja pikkupoika, niinkuin Vänksy sanoi, siinäpä vasta vastustamaton yhdistelmä ;)
eihän se olisi synti jos siitä ei joutuis kärsimään. yhden kerran se on jäänyt kiinni,luuletko ettei sen jälkeen ole toiminut samoin???? on ehkä vain valinnut vähän kalliimpia tyttöjä jotka hoitaa asian miliiseiltä salassa ne touhut. sovinisti sika koko ukko, hyi
- viehätä..
Itse pidän vähän rosvon näköisestä miehestä. Niin kuin Willis:D
- sitten
kuvasi näytille niin kahtotaan.. Mieluimmin pikku stringeissä ja kivellä loikoillen.
- haittaa..
monte24 kirjoitti:
saati stringejä, kalsarit jalassa saattaisin poseerata :)
Jollei niissä oo paskaviiruja. Ne ei oo kivat ees kiiltokuvapojilla. Nii et poseeraamaan vaan..
- jarona
Tietysti jos miettii pelkkää seksiä niin komea, pitkä, lihaksikas, miehekäs ja fiksu mies on seksikkäin. Mut jos mietin pitkäaikaista suhdetta niin kyllä se sisin on mikä merkkaa, mut sen haluankin olevan täydellinen.
Kyllä varmaan viehättäisi jos luonnekin olisi kohdillaan. Muutoin kiiltokuvapojat kykenevät viehättämään vain pinnallsesti... Mutta mutta, tiedän erään joka persoonallisella tavallaan miellyttää triljoona kertaa enemmän kuin kaikki kiiltokuvapojat yhteensä =P.. Hän on siis yleisten käsitysten mukaan tavallisen söpö poika mutta minulle varsinaista glitter-kamaa..
viehättää.
- wege.
Vähän homomaiseksi mennyt "MIEHEN LOGIIKKA" palsta.
- håmå
monte24 kirjoitti:
voit hakea kaverisikin tänne
mä oon ainakin iloinen asiasta.
- tulos..
"Viehättääkö kiiltokuvapoika naisia? Tilanne tällä hetkellä: 2. Ei 60%" Silti tavikseenpäin ei vilkaistakaan jos on mahis saada munaa kiiltokuvapojulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924