Viehättääkö kiiltokuvapoika naisia?

"Naisten päiväuni ja miesten painajainen: Mies, joka on niin korea, että naisten päät kääntyvät hänen liidellessään ohitse. Käsikynkässä kulkeva naisrukka muuttuu hetkessä seinäruusuksi tämän miehen kainalossa, mutta ainakin nainen voi näyttää iskeneensä upean saaliin! Viehättävätkö tällaiset kauniit kiiltokuvapojat suomalaisnaisia?" http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1677116 tuolla voitte äänestää aiheesta

24

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät epäsuhdat

EVT mitä on kevytmies.Siis herkkä,fragiili mies kaipaa kurvikkaampaa daamia kainaloon ja näytille?Miksi et hanki sellaista? Seinäruusu on ihan muuta kuin kroppamassaindexi,se on sitä,että ei omaa asennetta ollenkaan ja katoaa kalpeuteen.

• vänksy
      • tais autossa nauttia suuseksistä,pervo mikä pervo,mut kyse olikin ulkonäöstä.

• toikaan

Minussa ainakaan saanut mitään lepatuksia aikaan..

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

tais autossa nauttia suuseksistä,pervo mikä pervo,mut kyse olikin ulkonäöstä.

joka ei suuseksistä nauti. Ja yhtä hyvältä se varmaan tuntuu autossa siinä missä jossain kotisohvallakin :) Niinja, jos tuo oli se pettämisjuttu, niin sehän pyysi sitä ihan julkisesti anteeksi ja sanoisin, et ei ole pahimmasta päästä tuo teko mun mielestä. Kyllä musta Hughin maine nyt on ihan kunnossa verrattuna moniin muihin julkkismiehiin..

• jarona

liian laiha ja ryppyinen jos nyt pinnallisesti arvioidaan ja kaiken lisäksi petti vaimoaan. Ei vois vähempää Hugh Grant kiinnostaa.

• vänksy kirjoitti:

joka ei suuseksistä nauti. Ja yhtä hyvältä se varmaan tuntuu autossa siinä missä jossain kotisohvallakin :) Niinja, jos tuo oli se pettämisjuttu, niin sehän pyysi sitä ihan julkisesti anteeksi ja sanoisin, et ei ole pahimmasta päästä tuo teko mun mielestä. Kyllä musta Hughin maine nyt on ihan kunnossa verrattuna moniin muihin julkkismiehiin..

joskus jopa joutunut ihan kovemminkin käskemään että en perkele halua että minua imetään, kun ei ensi kiellosta huolimatta toinen osapuoli sitä ole tajunnut.

• Hyi olkoon

Aika väsyneen näköinen kaveri. Olet vissiin hänen naispuolinen vastineensa.

• jarona kirjoitti:

liian laiha ja ryppyinen jos nyt pinnallisesti arvioidaan ja kaiken lisäksi petti vaimoaan. Ei vois vähempää Hugh Grant kiinnostaa.

ei olisi ryppyjä jo saanut.

• jarona
        monte24 kirjoitti:

ei olisi ryppyjä jo saanut.

mut kuvassahan otsa oli rypyillä. Se et pitää ihmistä limaisena sisäisesti tekee ulkokuorestakin ruman.

• jarona kirjoitti:

mut kuvassahan otsa oli rypyillä. Se et pitää ihmistä limaisena sisäisesti tekee ulkokuorestakin ruman.

et ihan hyvin ikäisekseen säilynyt

• se oli joskus
        monte24 kirjoitti:

tais autossa nauttia suuseksistä,pervo mikä pervo,mut kyse olikin ulkonäöstä.

90-luvulla, kun kärähti. Tarvitseeko siitä loppuiäksi tuomita? Hugh Grant on kyllä aika lähellä minunkin unelmamiestä ulkonäöllisesti, renttu ja pikkupoika, niinkuin Vänksy sanoi, siinäpä vasta vastustamaton yhdistelmä ;)

• se oli joskus kirjoitti:

90-luvulla, kun kärähti. Tarvitseeko siitä loppuiäksi tuomita? Hugh Grant on kyllä aika lähellä minunkin unelmamiestä ulkonäöllisesti, renttu ja pikkupoika, niinkuin Vänksy sanoi, siinäpä vasta vastustamaton yhdistelmä ;)

eihän se olisi synti jos siitä ei joutuis kärsimään. yhden kerran se on jäänyt kiinni,luuletko ettei sen jälkeen ole toiminut samoin???? on ehkä vain valinnut vähän kalliimpia tyttöjä jotka hoitaa asian miliiseiltä salassa ne touhut. sovinisti sika koko ukko, hyi

• viehätä..

Itse pidän vähän rosvon näköisestä miehestä. Niin kuin Willis:D

• sitten

kuvasi näytille niin kahtotaan.. Mieluimmin pikku stringeissä ja kivellä loikoillen.

• saati stringejä, kalsarit jalassa saattaisin poseerata :)

• haittaa..
        monte24 kirjoitti:

saati stringejä, kalsarit jalassa saattaisin poseerata :)

Jollei niissä oo paskaviiruja. Ne ei oo kivat ees kiiltokuvapojilla. Nii et poseeraamaan vaan..

• jarona

Tietysti jos miettii pelkkää seksiä niin komea, pitkä, lihaksikas, miehekäs ja fiksu mies on seksikkäin. Mut jos mietin pitkäaikaista suhdetta niin kyllä se sisin on mikä merkkaa, mut sen haluankin olevan täydellinen.

• Kyllä varmaan viehättäisi jos luonnekin olisi kohdillaan. Muutoin kiiltokuvapojat kykenevät viehättämään vain pinnallsesti... Mutta mutta, tiedän erään joka persoonallisella tavallaan miellyttää triljoona kertaa enemmän kuin kaikki kiiltokuvapojat yhteensä =P.. Hän on siis yleisten käsitysten mukaan tavallisen söpö poika mutta minulle varsinaista glitter-kamaa..

• viehättää.

• wege.

Vähän homomaiseksi mennyt "MIEHEN LOGIIKKA" palsta.

• voit hakea kaverisikin tänne

• håmå
        monte24 kirjoitti:

voit hakea kaverisikin tänne

mä oon ainakin iloinen asiasta.

• tulos..

"Viehättääkö kiiltokuvapoika naisia? Tilanne tällä hetkellä: 2. Ei 60%" Silti tavikseenpäin ei vilkaistakaan jos on mahis saada munaa kiiltokuvapojulta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4706
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      196
      2564
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1585
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1329
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1275
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      143
      1053
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe