Olen ottamassa tatuointia (pieni ja yksinkertainen), ja saisin nyt ajan vielä tälle viikolle Kaamos Tattooseen Helsinkiin. Onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa? Kokemuksia? Kaipaisin pikaisia vastauksia!
Kaamos Tattoo Helsingissä? - KIIRE!
6
896
Vastaukset
- vallitsee
paikassa :DD
- Pessoa
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
- vallitsee
Pessoa kirjoitti:
Haluaisin siis tietää kannattaa mun mennä tonne riskeeraamaan terveyteni (tai onko sellasta riskiä tässä olemassa) vai vaihtaa suosiolla liikettä. Jos voit avata vähän enemmän tota kaaosta ni siitä olisi apua :) Toivottavasti se oli vitsi!
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
- TT837
vallitsee kirjoitti:
aina riski terveyden menettämisestä, ei se ole liikkestä tai paikasta kiinni.
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
- ei vallitse
TT837 kirjoitti:
Kyllä, tatuointia ottamaan mennessä voi esimerkiksi jäädä auton alle, joten riski on olemassa. Pysymällä kotona peiton alla et ota tätä riskiä.
tatuoinnissa enää mitään terveysriskejä :DD
- Anonyymi
Huora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673