Onko kukaan kokeillut pian Apteekista ilman reseptiä saatavaa Allia?? Sanotaan että rasvainen ruoka tekee ripulin sille joka Allia popsii samalla..mistä tiedän miten rasvainen..onko esim.kotona tehty jauhelihakastike,makaronilaatikko,lihakeitto jne liian rasvaista että sitten ripulin tekee??? Vai oonko vähän tyhmä kun en tuota hoksaa.. =( Kertokaa kokemuksia ja mihin se Allin teho perustuu??? Apteekissa ei osattu vielä minua informoida koska lääke ei ole heillä vielä myynnissä,pian kuulemma tulee..Ja onko minkä hintaista? En hoksannut kysyä..
Alli-laihdutuslääke ???
103
30933
Vastaukset
- tismaleen samaa
vaikuttavaa lääkeainetta sisältävää Xenicalia olen. Mitäpäs jos lukisit www.yliopistonapteekki.fi sivulta XENICAL-lääkkeen pak.ohjeen, se on samaa lääkettä, ALLI tosin 60 mg:sta Kai nyt jokainen tietää itse miten paljon rasvaa käyttää kotona ruuanlaitossa?!
- aaabbbbbbb
ja mainitsi että ALLI lienee sama lääke jonka nimen äsken kerroit. Itse ihmettelin koko lääkettä. EU on runtannut sen reseptivapaaksi, vaikka Suomen viranomaiset eivät olisi sitä sallineet. Olen huomannut, että kun esim. allergialääkkeitä saa pienissä 10 kpl pakkauksissa ilman reseptiä, niin hinta on todella korkea. Lääketehtaiden lobbausta tämäkin. Näin saadaan kuluttajilta rahat pois. Sanoisin, että jos ALLI maksaa n. 50 euroa/1 kk tarve, niin se on aika kallista. Mitä maksaa se Xenical? Luultavasti paljon halvempaa. Itse ajattelin näin: Mitä auttaa 25% rasvan eliminoinnista? Ei kai paljoakaan, koska moni saa liikaa energiaa ylenpalttisesta määrästä hiilihydraatteja, joka taas muuttuu rasvaksi, johon ALLI ei voi vaikuttaa. Siihen taas siskoni tokaisi: Kuulemma siitä ALLI:sta tulee ripulia, joten ihmiset eivät enää uskalla syödä niin paljoa ruokaa kuin ennen ottaessaan tätä uutta lääkettä. Näinkin se paino putoaa.
- Oman elämänsä tohtori
aaabbbbbbb kirjoitti:
ja mainitsi että ALLI lienee sama lääke jonka nimen äsken kerroit. Itse ihmettelin koko lääkettä. EU on runtannut sen reseptivapaaksi, vaikka Suomen viranomaiset eivät olisi sitä sallineet. Olen huomannut, että kun esim. allergialääkkeitä saa pienissä 10 kpl pakkauksissa ilman reseptiä, niin hinta on todella korkea. Lääketehtaiden lobbausta tämäkin. Näin saadaan kuluttajilta rahat pois. Sanoisin, että jos ALLI maksaa n. 50 euroa/1 kk tarve, niin se on aika kallista. Mitä maksaa se Xenical? Luultavasti paljon halvempaa. Itse ajattelin näin: Mitä auttaa 25% rasvan eliminoinnista? Ei kai paljoakaan, koska moni saa liikaa energiaa ylenpalttisesta määrästä hiilihydraatteja, joka taas muuttuu rasvaksi, johon ALLI ei voi vaikuttaa. Siihen taas siskoni tokaisi: Kuulemma siitä ALLI:sta tulee ripulia, joten ihmiset eivät enää uskalla syödä niin paljoa ruokaa kuin ennen ottaessaan tätä uutta lääkettä. Näinkin se paino putoaa.
- Anonyymi
Alli ilman reseptiä - http://ibright.lv/allifi.htm Hei! Olen kokeillut Alli ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alli ilman reseptiä - http://ibright.lv/allifi.htm Hei! Olen kokeillut Alli ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!
Miksi ostaisi Latviasta kun saa suomalaisesta apteekistakin.
- tänään kysymässä
apteekista. Ei kuulemma ollut vielä saatavilla
- saatapeetävit
Millon se Alli on sitte saatavilla. TV uutisissa siitä puhuttiin, mutta olin toisessa huoneessa, enkä ehtiny kuuntelemaan. Miksei netissä oo mitään uutta tietoa tästä Alli laihdutuslääkkeestä.
- pylleröinen
saatapeetävit kirjoitti:
Millon se Alli on sitte saatavilla. TV uutisissa siitä puhuttiin, mutta olin toisessa huoneessa, enkä ehtiny kuuntelemaan. Miksei netissä oo mitään uutta tietoa tästä Alli laihdutuslääkkeestä.
ensi viikolla sitä saa !
- saatapeetävit
pylleröinen kirjoitti:
ensi viikolla sitä saa !
Voiko sitä tilata jostain apoteekista, kun en kehtais paikkakunnan atteekkiin mennä, on tuttuja myyjiä ja nauravat mun lihavalle persieelle ?
- naurata
saatapeetävit kirjoitti:
Voiko sitä tilata jostain apoteekista, kun en kehtais paikkakunnan atteekkiin mennä, on tuttuja myyjiä ja nauravat mun lihavalle persieelle ?
Ihan ensiksi sun on päästävä tosta ittes häpeemisestä. Oon ittekin yli 40bm nainen ja silti meen pää pystyssä ihmisten keskellä ja aion itsekin käydä sitä kysymässä apteekista jossain vaiheessa. Kumman salassa pidetty lääke se on ja varmaan kauheen kallis.
- lääkkeen teho
naurata kirjoitti:
Ihan ensiksi sun on päästävä tosta ittes häpeemisestä. Oon ittekin yli 40bm nainen ja silti meen pää pystyssä ihmisten keskellä ja aion itsekin käydä sitä kysymässä apteekista jossain vaiheessa. Kumman salassa pidetty lääke se on ja varmaan kauheen kallis.
perustuu ja uskotteko siitä olevan apua?
- ex-läde
naurata kirjoitti:
hinta on n.50e kuukauden kuuri ja toimii. Painoa putoaa n.3 kiloa/viikko. Varmaa tietoa, koska olen testannut ihan itse. Ei sivuvaikutuksia juuri ollenkaan. ainoastaan uloste rasvaista/öljyistä, mutta mitä muuta voi odottaakaan, koska jos kerran rasvan luonnollista tietä pitää poistuakin, niin eipä sekään kovin yllättävää ole, vaikka moni ihminen onkin kauhistellut kovaan ääneen ulosteidensa laatua....joka mielestäni on huvittavaa..jos rasva menee suoraan suoleen, eikä imeydy elimistöön, niin korvistako sen sitten pitäisi tursua....? Mielestäni paras vaihtoehto on kyllä ihan rehellinen paskantaminen! Sehän tämän perhanan lääkkeen pointti just on. Paskot ittes laihaksi.jeah!Jos ei miellytä,sitten kannattaa kannattaa vanhoja dietti-tapoja, jotka nekin on hyviä,eli alkaa urheilla.
- kaisa36178
ex-läde kirjoitti:
hinta on n.50e kuukauden kuuri ja toimii. Painoa putoaa n.3 kiloa/viikko. Varmaa tietoa, koska olen testannut ihan itse. Ei sivuvaikutuksia juuri ollenkaan. ainoastaan uloste rasvaista/öljyistä, mutta mitä muuta voi odottaakaan, koska jos kerran rasvan luonnollista tietä pitää poistuakin, niin eipä sekään kovin yllättävää ole, vaikka moni ihminen onkin kauhistellut kovaan ääneen ulosteidensa laatua....joka mielestäni on huvittavaa..jos rasva menee suoraan suoleen, eikä imeydy elimistöön, niin korvistako sen sitten pitäisi tursua....? Mielestäni paras vaihtoehto on kyllä ihan rehellinen paskantaminen! Sehän tämän perhanan lääkkeen pointti just on. Paskot ittes laihaksi.jeah!Jos ei miellytä,sitten kannattaa kannattaa vanhoja dietti-tapoja, jotka nekin on hyviä,eli alkaa urheilla.
Acai Berry Laihdutuslääke - http://track.fi.acaiberry900.com/product/AcaiBerry-900/?uid=2484&sid=1012&pid=129&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- tullee olemaan
42 kpl 35 euroa ja 84 kpl 51 euroa.
- apua..
tavallisten kotiruokien kanssa (perunamuussi lihapullat / jauhelihakeitto yms) Perhe syö kuitenkin normaalisti ja olisi se kiva itsekkin välillä syödä lämmintä NORMAALIA ruokaa, mutta se rasva :( Saan rasvaa kuitenkin jo kalasta/kanasta juustosta/ raejuustosta yms. Aika kallista on. Vaihteeksi läskillä rahastetaan.
- ninni7000
apua.. kirjoitti:
tavallisten kotiruokien kanssa (perunamuussi lihapullat / jauhelihakeitto yms) Perhe syö kuitenkin normaalisti ja olisi se kiva itsekkin välillä syödä lämmintä NORMAALIA ruokaa, mutta se rasva :( Saan rasvaa kuitenkin jo kalasta/kanasta juustosta/ raejuustosta yms. Aika kallista on. Vaihteeksi läskillä rahastetaan.
Meillä ainakin koko perhe syö kevennetyä ruokaa, eli perunamuusi tehdään ilman rasvaa, ja muu perhe voi lisätä sitä lautaselleen jos tarvitsee. Samoin nuo jauheliharuuat tehdään kevyeen naudan jauhelihaan niin ei ole niin paljon rasvaa. Ja kun muistaa lautasmallin, voi ihan hyvin syödä tällaista ruokaa. Eikä rasva ole mikään peikko, kyllä sitäkin pitää ruokavaliossa olla.
- hömpänpömppää
apua.. kirjoitti:
hkäytin allia n 2 kk ja sain pahoja näppylöiyä kasvoihin ja ne tulivat allista. en suosittele normaalin terveen ihmisen käytettäväksi. varokaa
- ElliXXL
Allin yleisimmät sivuvaikutukset (useammalla kuin yhdellä potilaalla 10:stä;) ovat influenssa (flunssa), hypoglykemia (alhainen veren sokeri), päänsärky, ylempien hengitysteiden infektiot (vilustumiset), öljyiset ulostetahrat, vatsakivut tai -vaivat, eritteelliset suolikaasut, kiireellinen ulostamisen tarve, öljyiset tai rasvaiset ulosteet, ilmavaivat, nestemäiset ulosteet, suolen öljyinen tyhjeneminen (ulosteet) ja lisääntynyt ulostaminen. Oireet ilmenevät yleensä hoidon alkuvaiheessa ja menevät ohi jonkin ajan kuluttua. Pakkausselosteessa on luettelo kaikista Allin ilmoitetuista sivuvaikutuksista. Henkilöiden, jotka ovat allergisia orlistaatille tai jollekin valmisteen sisältämistä muista aineista, ei pidä käyttää Allia. Valmistetta eivät myöskään saa käyttää henkilöt, joilla on pitkäaikainen imeytymishäiriö (ruoan ravintoaineiden huono imeytyminen ruoansulatuksen aikana), kolestaasi eli sapensalpaus (maksan toimintahäiriö;) tai jotka imettävät. Miten Allia käytetään? Allia otetaan yksi kapseli veden kanssa ennen jokaista pääateriaa, sen aikana tai enintään yhden tunnin kuluessa siitä. Alli tulisi jättää ottamatta, jos ateria ei sisällä rasvaa tai jää kokonaan pois. Potilaan on noudatettava ruokavaliota, jossa kaloreista noin 30 prosenttia on peräisin rasvasta ja jossa on runsaasti hedelmiä ja vihanneksia. Tässä ruokavaliossa ruoka on jaettava kolmelle pääaterialle. Alli -hoito olisi lopetettava 12 viikon jälkeen, jos potilas ei lääkityksen aloitettuaan ole onnistunut laihtumaan vähintään 5 prosenttia painostaan. Miten Alli vaikuttaa? Allin vaikuttava aine, orlistaatti, on lääke liikalihavuuteen. Valmiste ei vaikuta ruokahaluun. Orlistaatti salpaa gastrointestinaaliset lipaasit (entsyymi, joka pilkkoo rasvaa). Salpaantuneet entsyymit eivät kykene pilkkomaan kaikkea ravinnossa olevaa rasvaa, minkä vuoksi noin 30 prosenttia ravinnon sisältämästä rasvasta kulkee ruoansulatuskanavan läpi imeytymättä. Elimistö ei pysty käyttämään tätä ruoassa olevaa rasvaa energianlähteeksi eikä muuntamaan sitä rasvakudokseksi. Tämä auttaa pudottamaan painoa.
- Jos toimii
ElliXXL kirjoitti:
Allin yleisimmät sivuvaikutukset (useammalla kuin yhdellä potilaalla 10:stä;) ovat influenssa (flunssa), hypoglykemia (alhainen veren sokeri), päänsärky, ylempien hengitysteiden infektiot (vilustumiset), öljyiset ulostetahrat, vatsakivut tai -vaivat, eritteelliset suolikaasut, kiireellinen ulostamisen tarve, öljyiset tai rasvaiset ulosteet, ilmavaivat, nestemäiset ulosteet, suolen öljyinen tyhjeneminen (ulosteet) ja lisääntynyt ulostaminen. Oireet ilmenevät yleensä hoidon alkuvaiheessa ja menevät ohi jonkin ajan kuluttua. Pakkausselosteessa on luettelo kaikista Allin ilmoitetuista sivuvaikutuksista. Henkilöiden, jotka ovat allergisia orlistaatille tai jollekin valmisteen sisältämistä muista aineista, ei pidä käyttää Allia. Valmistetta eivät myöskään saa käyttää henkilöt, joilla on pitkäaikainen imeytymishäiriö (ruoan ravintoaineiden huono imeytyminen ruoansulatuksen aikana), kolestaasi eli sapensalpaus (maksan toimintahäiriö;) tai jotka imettävät. Miten Allia käytetään? Allia otetaan yksi kapseli veden kanssa ennen jokaista pääateriaa, sen aikana tai enintään yhden tunnin kuluessa siitä. Alli tulisi jättää ottamatta, jos ateria ei sisällä rasvaa tai jää kokonaan pois. Potilaan on noudatettava ruokavaliota, jossa kaloreista noin 30 prosenttia on peräisin rasvasta ja jossa on runsaasti hedelmiä ja vihanneksia. Tässä ruokavaliossa ruoka on jaettava kolmelle pääaterialle. Alli -hoito olisi lopetettava 12 viikon jälkeen, jos potilas ei lääkityksen aloitettuaan ole onnistunut laihtumaan vähintään 5 prosenttia painostaan. Miten Alli vaikuttaa? Allin vaikuttava aine, orlistaatti, on lääke liikalihavuuteen. Valmiste ei vaikuta ruokahaluun. Orlistaatti salpaa gastrointestinaaliset lipaasit (entsyymi, joka pilkkoo rasvaa). Salpaantuneet entsyymit eivät kykene pilkkomaan kaikkea ravinnossa olevaa rasvaa, minkä vuoksi noin 30 prosenttia ravinnon sisältämästä rasvasta kulkee ruoansulatuskanavan läpi imeytymättä. Elimistö ei pysty käyttämään tätä ruoassa olevaa rasvaa energianlähteeksi eikä muuntamaan sitä rasvakudokseksi. Tämä auttaa pudottamaan painoa.
Eli ei mikään halpa testi.... Jos pillerit maksaa 35 euroa 42 kpl ja kolmella aterialla, paketti kestää kaksi viikkoa, mikä tekee vuodessa 26 kertaa 35= 910 vajaan viiden kilon pudotuksesta, jos siis sattuu toimimaan. Ja noin "hurja" painonpudotus oli vain osalla ihmisistä, joilla BMI yli 28. (osa ei siis laihtunut edes tuota 4,8 kiloa)
- Pallero=)
Jos toimii kirjoitti:
Eli ei mikään halpa testi.... Jos pillerit maksaa 35 euroa 42 kpl ja kolmella aterialla, paketti kestää kaksi viikkoa, mikä tekee vuodessa 26 kertaa 35= 910 vajaan viiden kilon pudotuksesta, jos siis sattuu toimimaan. Ja noin "hurja" painonpudotus oli vain osalla ihmisistä, joilla BMI yli 28. (osa ei siis laihtunut edes tuota 4,8 kiloa)
Täällä nyt vaan mollataan tuota lääkettä ja sen hintaa mutta voisko millään joku lääkkeen KÄYTTÄJÄ kertoa, voittaako sen haitat hyödyn??? Eli putoaako paino, miten syöt ja entäs ne sivuvaikutukset eli tuleeko kakat housuun ja muuta,voiko tavallista kotiruokaa syödä eli KÄYTTÄJÄKOKEMUKSIA ???????? PS:Maksaahan se ruokakin,ei kaupasta mitään ilmaiseksi saa,miksi tuota hintaa vouhkaatte=(
- Alaspäin:)
Pallero=) kirjoitti:
Täällä nyt vaan mollataan tuota lääkettä ja sen hintaa mutta voisko millään joku lääkkeen KÄYTTÄJÄ kertoa, voittaako sen haitat hyödyn??? Eli putoaako paino, miten syöt ja entäs ne sivuvaikutukset eli tuleeko kakat housuun ja muuta,voiko tavallista kotiruokaa syödä eli KÄYTTÄJÄKOKEMUKSIA ???????? PS:Maksaahan se ruokakin,ei kaupasta mitään ilmaiseksi saa,miksi tuota hintaa vouhkaatte=(
Hei! Mä olen nyt viikon kokeillut Allia ja paino on pudonnut - 3kg!!! Upeaa! Sivuvaikutuksia ei ole ollut, päinvastoin; ensi kertaa vuosiin mun vatsani toimii normaalisti, turvotus on hävinnyt ja piereskely vähentynyt. Jottei nyt kukaan jeesustelisi, niin vähän taustoja: Olin lihava lapsi, kun kotona oli pakko syödä kaikki ruoka, mitä vanhemmat annostelivat lautaselle ja lisäksi "hellivät" makkaralla ja karkeilla. Kun tulin esipuberteettiin, uskalsin sanoa vastaan ja laihduinkin alle suositeltavan painoindeksin ja jouduin terveydenhoitajan seurantaan anoreksiavaaran vuoksi. Vuosikausia olin normaalipainoinen ja normaaliliikkuvainen. Sain kolme lasta ja lihoin. Päätin laihduttaa ja lisäsin liikuntaa. Lopuksi lenkkeilin 2-3 kertaa joka päivä, vesijuoksin tai kävin salilla päivittäin ja jumppasin kotona, mm. tv:tä katsoin vain kuntopyörää polkien sekä tein valtavat määrät hyötyliikuntaa eli kaikki reissut kävellen jne... Näin liikkuen ja kokoajan pisteitä laskien laihduin normaalipainoiseksi ja pysyin painossa. Sitten meni lonkka. Jouduin lepoon. Paino nousi kahdessa viikossa kymmenen kiloa. Laitoin lapselle ruokaa, kaatui tuolin kanssa varpaille ja kaikki varpaat menivät murskaksi. Vaikka kuinka laskin pisteitä ja vähensin syömisiä, painoin kuukauden kuluttua 20 kg enemmän... Pahimmoillaan paino nousi lukemiin 106 kg. Koko ajan laihdutin, niin terveellisesti kuin täysin paastoten, kymmenen kiloa sain työllä ja tuskalla pois. Lääkäri selitti, että minun kohdallani on kyse siitä, että elimistöni on tottunut huippu-urheilijan treenimäärään ja kun tuli pakkostoppi, ei painonnousua kertakaikkisesti voinut estää. Minulta on loppuelämäkseni kielletty pyöräily ja juokseminen. Käyn nykyään 3-5 kertaa viikossa kävelylenkillä, vesijuoksemassa 1-2 krt/vko. Lisäksi duunissa käyn kävelyillä asiakkaiden kanssa päivittäin, vauhti vaihtelee sen mukaan, kuka kanssani lenkkeilee ja pidän jumppatuokioita asiakkaille muutaman kerran viikossa. Eli liikun vallan terveellisesti - vaikka kaipaankin pitkiä pyörälenkkejä (kävin ennen aina polkasemassa vähintään 30 km lenkin). Samoin lasken koko ajan kaloreita ja rasvoja; mutta kun sitä olen viimevuodet tehnyt, niin käy luonnostaan - itse asiassa, hoitsuna itse järkeilin että Alli toimiakseen tarvitsee hieman rasvoja ja nyt olen aina silloin tällöin levitettä sipaissut leivälle, jotta olisi lääkkeelle polttoainetta. Mutta nyt siis -3kg yhden viikon aikana. Uskomatonta!!! Mutta tää on kyllä yksilöllistä: siskolla samainen lääke ei ole vaikuttanut mitenkään. Kannattaa ehdottomasti kokeilla!
- Viikko- kaksi kerrallaan?
Jos toimii kirjoitti:
Heippa tyttäret! Mä oon pudottnut Atkinssonilla (se ilman hiihydraatteja, okee, olen ottanut 1:n lasin 2dl appelsiinituoremehua/pv ja illalla saman verran), viikko(1) tai kax kerrallaan. Tavoitteena viis (5kg) seuraavaan etappiin pois. Voi olla että multa läksi kolme (3), ihanaa se on jo pois! Mutta mitä pois, niin margariinit! Ikivanha ystäväni DI(teekkari vieläkin mieleltään), sai verenpaineet ikinuoreksi, hiukka rypsiöljyä leivän päälle. (Niinä viikkoina kun ottaa leivän mukaan).Kamalaa se on ollut ruisleipä adtiktille(=ruisleipä ja juuuusto, vois syödä koko ajan)mutta kyllä painonpudotus onnistuu, kun ei ota liian suuria tavotteita kerralla. Katsoo vain peiliin, ja ohoh, "voisin olla paljon lihavampikin, ihan kaikki, mutta tästä lähdetään. Niin halusin kertoa ne "spurtit", siis valkuaisaineilla, ja ehdotomasti täytyy olla vatsantoiminta kunnossa, väliaikaisesti vaikka lääkkeellä! Kuitenkin ne parhaat kasvikset saattavat käydä kukkarolle! Tomaatia saa purkissakin. Niinpä sitten todenteolla ÖLJYT, rypsi, rapsi, auringonkka kait on se paras??? mitä kysytte, terveisin, isoäiti
- Alluska
Viikko- kaksi kerrallaan? kirjoitti:
Heippa tyttäret! Mä oon pudottnut Atkinssonilla (se ilman hiihydraatteja, okee, olen ottanut 1:n lasin 2dl appelsiinituoremehua/pv ja illalla saman verran), viikko(1) tai kax kerrallaan. Tavoitteena viis (5kg) seuraavaan etappiin pois. Voi olla että multa läksi kolme (3), ihanaa se on jo pois! Mutta mitä pois, niin margariinit! Ikivanha ystäväni DI(teekkari vieläkin mieleltään), sai verenpaineet ikinuoreksi, hiukka rypsiöljyä leivän päälle. (Niinä viikkoina kun ottaa leivän mukaan).Kamalaa se on ollut ruisleipä adtiktille(=ruisleipä ja juuuusto, vois syödä koko ajan)mutta kyllä painonpudotus onnistuu, kun ei ota liian suuria tavotteita kerralla. Katsoo vain peiliin, ja ohoh, "voisin olla paljon lihavampikin, ihan kaikki, mutta tästä lähdetään. Niin halusin kertoa ne "spurtit", siis valkuaisaineilla, ja ehdotomasti täytyy olla vatsantoiminta kunnossa, väliaikaisesti vaikka lääkkeellä! Kuitenkin ne parhaat kasvikset saattavat käydä kukkarolle! Tomaatia saa purkissakin. Niinpä sitten todenteolla ÖLJYT, rypsi, rapsi, auringonkka kait on se paras??? mitä kysytte, terveisin, isoäiti
Terve!
Mun kokemus Allista: Viikko syöty Allia ja viikonloppuna oli kekkerit missä tiesin olevan tarjolla herkkuja. En siis ottanut Allia lainkaan kahteen päivään. Yöllä tuli sitten järkyttävä vatsa kipu, en tiennyt oksennanko vai paskannanko. Olo oli vain aivan karsea, makaisin eteisen lattialla. Ja sitten se alkoi aivan hermeettinen ripuli. Ensimmäisen 10 min jaksoin istua pytyllä mutta sitten loppui voimat ja oli pakko mennä maaten vessan lattialle. Siinä sitten makoilin toiset 10 min. Ja voi pojat oli siivottavaa. Nyt hieman mietityttää toi pillerin nappaaminen.
Onko muilla vastaavaa kokemusta? - kkkkkq
Alluska kirjoitti:
Terve!
Mun kokemus Allista: Viikko syöty Allia ja viikonloppuna oli kekkerit missä tiesin olevan tarjolla herkkuja. En siis ottanut Allia lainkaan kahteen päivään. Yöllä tuli sitten järkyttävä vatsa kipu, en tiennyt oksennanko vai paskannanko. Olo oli vain aivan karsea, makaisin eteisen lattialla. Ja sitten se alkoi aivan hermeettinen ripuli. Ensimmäisen 10 min jaksoin istua pytyllä mutta sitten loppui voimat ja oli pakko mennä maaten vessan lattialle. Siinä sitten makoilin toiset 10 min. Ja voi pojat oli siivottavaa. Nyt hieman mietityttää toi pillerin nappaaminen.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?EI SAA SYÖDÄ HERKKUJA. vaikutus näköjään kestää vielä muutaman päivän oton jälkeenkin. Tältä välttyy vain välttelemällä rasvaa.
- aa
kkkkkq kirjoitti:
EI SAA SYÖDÄ HERKKUJA. vaikutus näköjään kestää vielä muutaman päivän oton jälkeenkin. Tältä välttyy vain välttelemällä rasvaa.
Olen käyttänyt Allia pari viikkoa. Koko ajan tunnen nenässäni omituisen hajun. Ei auta vaikka pesen ja vaihdan vaatteet. Onko muilla vastaavaa tunnetta???Mielestäni se johtuu Allin käytöstä. Ihme haju. Joo joo, ei ole pöksyissä. On kai lopetettava Allin käyttö tämän hajuhaitan takia.Muuta haittaa ei ole ollut. Kaverikin on huomannut omituisen hajun......siis minussa.
- menee
aa kirjoitti:
Olen käyttänyt Allia pari viikkoa. Koko ajan tunnen nenässäni omituisen hajun. Ei auta vaikka pesen ja vaihdan vaatteet. Onko muilla vastaavaa tunnetta???Mielestäni se johtuu Allin käytöstä. Ihme haju. Joo joo, ei ole pöksyissä. On kai lopetettava Allin käyttö tämän hajuhaitan takia.Muuta haittaa ei ole ollut. Kaverikin on huomannut omituisen hajun......siis minussa.
hei!
Minä olen syönyt Alleja nyt jo kaksi viikkoa ja hyvin menee. Ei mitään ongelmaa. En ole kyllä herkutellutkaan.. no okay, kerran kebabilla, mutta silloinkin tajusin ottaa ranskisten sijaan salaattia. Aluksi ulosteet oli aika rasvaisia, mutta nyt sekin laantunut. Ja eka viikolal taisi olla vähän mahakipujakin aina, kun oli syönyt liian rasvaisesti. Mutta kaikki on hyvin, kunhan ei mässää. Painoa on tippunut noin kilo per viikko.
Minulle kyllä sopii täälainen "ruoka-antabus".. Tosi jeeees! - tallitt
menee kirjoitti:
hei!
Minä olen syönyt Alleja nyt jo kaksi viikkoa ja hyvin menee. Ei mitään ongelmaa. En ole kyllä herkutellutkaan.. no okay, kerran kebabilla, mutta silloinkin tajusin ottaa ranskisten sijaan salaattia. Aluksi ulosteet oli aika rasvaisia, mutta nyt sekin laantunut. Ja eka viikolal taisi olla vähän mahakipujakin aina, kun oli syönyt liian rasvaisesti. Mutta kaikki on hyvin, kunhan ei mässää. Painoa on tippunut noin kilo per viikko.
Minulle kyllä sopii täälainen "ruoka-antabus".. Tosi jeeees!mulla on menossa jo toinen purkki . ekalla viikolla putos 3 kiloo mutta se yks on tullut takasin!!!
välttelen rasvaa. ja leipää.
turvottaa silti älyttömästi ja närästää.
en aio lopettaa mut ärsyttävää turvotusta. - Piitsuka
aa kirjoitti:
Tuo haju ei sinänsä välttämättä liity Alliin, vaan siihen, että laihdut. Paastoava ihminenhän tuoksahtaa usein epämiellyttävälle, kun kuona-aineet poistuvat elimistöstä. Samoin käy joskus laihduttaessa, elimistön aineenvaihdunta muuttuu. Haju tasaantuu kyllä aikanaan.
- huhhhuh
Alluska kirjoitti:
Terve!
Onko muilla vastaavaa kokemusta?Mitäköhän ihmettä söit??? Itse olen välillä herkutellutkin Alli-kuurilla, enkä ole ilmavaivaoja ja hyvin lievää ripulia pahempia oireita onnistunut aikaansaamaan. Tosin olen pitänyt jonkun tolkun herkuttelussakin, mutta yhtäkaikki syönyt mielestäni aika isojakin ja rasvaisia aterioita, pizzaa kohtuullisen määrän ym.
- kokeilla
Jos toimii kirjoitti:
BioDrainia, toimii kuulemma tosi hyvin ja saa kalliille hinnalleen vastinetta!
- vain..
kokeilla kirjoitti:
BioDrainia, toimii kuulemma tosi hyvin ja saa kalliille hinnalleen vastinetta!
hyvästä neuvosta, mutta uskoni noihin tollasiin on mennyt. söin sitä aqua controlia ja easy controlia- eikä mitään laihdutusta edistävää tapahtunu. alliin luotan jotenkuten, kun se on kummiski ollut reseptilääke...
- missä kaikki
vain.. kirjoitti:
hyvästä neuvosta, mutta uskoni noihin tollasiin on mennyt. söin sitä aqua controlia ja easy controlia- eikä mitään laihdutusta edistävää tapahtunu. alliin luotan jotenkuten, kun se on kummiski ollut reseptilääke...
Onko kaikki Allin käyttäjät kuolleet kun ei näy uusia juttuja????
- varokaas
missä kaikki kirjoitti:
- alaspäin.. toivoa
Alaspäin:) kirjoitti:
Hei! Mä olen nyt viikon kokeillut Allia ja paino on pudonnut - 3kg!!! Upeaa! Sivuvaikutuksia ei ole ollut, päinvastoin; ensi kertaa vuosiin mun vatsani toimii normaalisti, turvotus on hävinnyt ja piereskely vähentynyt. Jottei nyt kukaan jeesustelisi, niin vähän taustoja: Olin lihava lapsi, kun kotona oli pakko syödä kaikki ruoka, mitä vanhemmat annostelivat lautaselle ja lisäksi "hellivät" makkaralla ja karkeilla. Kun tulin esipuberteettiin, uskalsin sanoa vastaan ja laihduinkin alle suositeltavan painoindeksin ja jouduin terveydenhoitajan seurantaan anoreksiavaaran vuoksi. Vuosikausia olin normaalipainoinen ja normaaliliikkuvainen. Sain kolme lasta ja lihoin. Päätin laihduttaa ja lisäsin liikuntaa. Lopuksi lenkkeilin 2-3 kertaa joka päivä, vesijuoksin tai kävin salilla päivittäin ja jumppasin kotona, mm. tv:tä katsoin vain kuntopyörää polkien sekä tein valtavat määrät hyötyliikuntaa eli kaikki reissut kävellen jne... Näin liikkuen ja kokoajan pisteitä laskien laihduin normaalipainoiseksi ja pysyin painossa. Sitten meni lonkka. Jouduin lepoon. Paino nousi kahdessa viikossa kymmenen kiloa. Laitoin lapselle ruokaa, kaatui tuolin kanssa varpaille ja kaikki varpaat menivät murskaksi. Vaikka kuinka laskin pisteitä ja vähensin syömisiä, painoin kuukauden kuluttua 20 kg enemmän... Pahimmoillaan paino nousi lukemiin 106 kg. Koko ajan laihdutin, niin terveellisesti kuin täysin paastoten, kymmenen kiloa sain työllä ja tuskalla pois. Lääkäri selitti, että minun kohdallani on kyse siitä, että elimistöni on tottunut huippu-urheilijan treenimäärään ja kun tuli pakkostoppi, ei painonnousua kertakaikkisesti voinut estää. Minulta on loppuelämäkseni kielletty pyöräily ja juokseminen. Käyn nykyään 3-5 kertaa viikossa kävelylenkillä, vesijuoksemassa 1-2 krt/vko. Lisäksi duunissa käyn kävelyillä asiakkaiden kanssa päivittäin, vauhti vaihtelee sen mukaan, kuka kanssani lenkkeilee ja pidän jumppatuokioita asiakkaille muutaman kerran viikossa. Eli liikun vallan terveellisesti - vaikka kaipaankin pitkiä pyörälenkkejä (kävin ennen aina polkasemassa vähintään 30 km lenkin). Samoin lasken koko ajan kaloreita ja rasvoja; mutta kun sitä olen viimevuodet tehnyt, niin käy luonnostaan - itse asiassa, hoitsuna itse järkeilin että Alli toimiakseen tarvitsee hieman rasvoja ja nyt olen aina silloin tällöin levitettä sipaissut leivälle, jotta olisi lääkkeelle polttoainetta. Mutta nyt siis -3kg yhden viikon aikana. Uskomatonta!!! Mutta tää on kyllä yksilöllistä: siskolla samainen lääke ei ole vaikuttanut mitenkään. Kannattaa ehdottomasti kokeilla!
Hei ...
Oli tosi kiva lukea tuo sun viestisi.
Itse olen käyttänyt muutamaa eri laihdutusvalmistetta,,, esim. reductilia,,,joka ei tuonut tuloksia.. lainkaan... ehkä enemmän antoi pirteyttä.
Käytin joskus aikoinaan zenicalia,,, mutta se teki kyllä tepposet,,,,
elikä.... jätti jälkiä... ja oli harmillista,,, ilmeisesti en sitten osannut suhteuttaa sitä rasvan määrää.
Kävin jo keskustelemassa apteekissa tästä alli-lääkkeestä ja tänään vielä olin kahden vaiheilla, että haenko.
Itselläni on myös mennyt lonkka ja polvet , jotka kyllä operoitu,,, mutta raskas liikunta kiellytte loppu-elämäksi,, mutta onhan toki paljon muitakin lajeja.
uinti,,, puuttuu vaan hyvä tsemppari ja kaveri...
kaikki aina sanoo, että ethän sä olis sama tiina , jos tiputtaisit 20-30 kg...
no en.... vaan olisin paljon kevyempi ja onnellisempi ja ehkä terveempi.
Olisin kysynyt, että onks sulla ihan normaalit ruoka-ajat,,, itse napostelen aina vähän väliä jotakin,,,, ja näin ollen mietinkin,,, että kuinka ottaisin sitä lääkettä,,, taikka sitten on aivan pakko tehdä itselle uusi rytmitys .
Luulenpa, että haen myös huomenna tuon pakkauksen,,, sillä paino .. on kans 105 hujakoilla ja pituutta 173cm.... joten aihetta pienentyä kyllä on...
toivoisin,,,
että saisin kuulla sun jatkosta,,, kuinka menee...
tsemppiä.
terv. tiina
meili.os.
[email protected] - ja tuloksena
missä kaikki kirjoitti:
turvonnut olo, paino-2kg, joka olisi tippunut ilman alliakin, sillä kalori määrä oli 1200 per päivä.En usko, että tämä on minun juttuni
- Läski Akka
ja tuloksena kirjoitti:
turvonnut olo, paino-2kg, joka olisi tippunut ilman alliakin, sillä kalori määrä oli 1200 per päivä.En usko, että tämä on minun juttuni
Tänään aloitin. Ohjeissa luki että aterialla rasvamäärä saisi olla suunnilleen 15 grammaa, vasta syömisen jälkeen laskin ja näköjään vetäisin 21 grammaa rasvaa. (lohta, muusia, salaattia) Nyt tässä jännityksellä odotan pärähtääkö rasvapierut milloin housuun. En osaa yhtään arvioida millainen määrä tuon haittavaikutuksen saa aikaan, kohtahan se nähdään.
- läskiäja lotinaa
Läski Akka kirjoitti:
Tänään aloitin. Ohjeissa luki että aterialla rasvamäärä saisi olla suunnilleen 15 grammaa, vasta syömisen jälkeen laskin ja näköjään vetäisin 21 grammaa rasvaa. (lohta, muusia, salaattia) Nyt tässä jännityksellä odotan pärähtääkö rasvapierut milloin housuun. En osaa yhtään arvioida millainen määrä tuon haittavaikutuksen saa aikaan, kohtahan se nähdään.
Syönyt Allia kolmisen viikkoa , hyvin toimii, syön ihan normaalisti mitään erityisesti välttelemättä, hitaasti mutta varmasti läski sulaa.
- Läski Akka
Läski Akka kirjoitti:
Mitään ihmeellistä ei tunnu mahassa eikä peräpäässä ainakaan vielä. Turhaan pelkäsin, kun näitä teidän kauhujuttuja luin.
- ruokamyrkytykseltä
Alluska kirjoitti:
Terve!
Onko muilla vastaavaa kokemusta?Jos olit pari päïvää ottamatta lääkettä niin luulen ettei tuo ripuli johtunut niistä lääkkeistä vaan jostain muusta kuten esim. ruokamyrkytyksestä. Minulla on ollut tuon kaltainen kokemus kun söin ulkomailla paellaa joka oli ilmeisesti pilaantunutta.
Eihän ihan jokainen kolotus ja pieru välttämättä johdu jostakin lääkkeestä mitä käytetään vaan ihminen voi ihan oikeasti sairastua. Toisaalta jos vahvasti epäilet että tuo ripuli tuli juuri lääkkeiden takia niin sitten jätät lääkkeen käyttämättä sillä täysin turvallisellekkin lääkkeelle voi olla yliherkkä ihan kuten normaaleille ruoka-aineillekkin. - kokemusta.
Pallero=) kirjoitti:
hyvä sinä, kyllä itsekkin kovasti ihmettelen kun lääkettä vaan mollataan, lääke ei missään tapauksessa ole kallis, jos sillä terveemmät elämäntavat saavutetaan. olen itse Allia syönyt noin kuukauden, painoa lähtenyt 4kg, ja kyllä aivan Allin ansiota. niin monet valittavat Allin kalliista hinnasta, mutta eipä nuo rasvaiset herkutkaan ilmaisia ole, kannataa lääkettä kokeilla, ennen kun siitä pystyy mitään sanomaan.
- -------
Jos toimii kirjoitti:
miten paljon ylipainoisilla menee vuodessa ruokaan rahaa?? ei taitas tuo 910 euroo riittää! hohhoi
- nainen....dw
tallitt kirjoitti:
mulla on menossa jo toinen purkki . ekalla viikolla putos 3 kiloo mutta se yks on tullut takasin!!!
välttelen rasvaa. ja leipää.
turvottaa silti älyttömästi ja närästää.
en aio lopettaa mut ärsyttävää turvotusta.Joo itse käytän kanssa kyseistä lääkettä aluksi putosi sellainen 2kiloa ja nytten ne on tullut takaisin vaikka syön kyseistä lääkettä?
- "Muorivaan"
aa kirjoitti:
Olen käyttänyt Allia jo 3kk ja tuloksiakin on näkynyt pikkuisen, semmoinen 6 kiloa on tippunut painoa. Aluksi olin erittäin tyytyväinen kun vatsa kerrankin toimi normaalisti. Nyt on sitten ongelmien vuoro. Olen ollut ripulissa 2 viikkoa ja tunnen koko ajan hajun nenässäni kuten nimim. Apua.
Kysyin mieheltäni haisenko minä, hän ei ole huomannut mitään. Huomenna lääkäriin. Miten Sinulla nimim. Apua jatko on mennyt? - ex-pallero
Pallero=) kirjoitti:
Olen nyt kokeillut Allia tässä parisen viikkoa. Painoa on pudonnut n.3 kiloa per viikko. Sivuvaikutuksia ei ole juuri ollut, ainoastaan ulosteet ovat rasvaisia/öljyisiä, mutta ei tuokaan ole ollut mikään iso ongelma. Vatsani toimii paremmin ja ilmavaivat ovat poissa.Normaalia koti-ruokaa olen syönyt, enkä ole mitään kaloreita laskiskellut. Kunhan nyt hiukan katson,että ruoanlaittoon käytän vähärasvaisia tuotteita ja nautin tarvittavat vitamiinit. En ole pystynyt juuri liikkumaan jalkavammani vuoksi, joten tämä lääke oli enemmän kuin pelastus mulle.Olen pikkuhiljaa normaalimitoissa ja pystyn nyt kuntouttamaan jalkojanikin hieman paremmin, kun elopainoa ei ole särkevien jalkojen päällä kauheaa kasaa. Verenpaine ongelmani on parantunut ja oloni on huomattavasti parempi.Minua peloteltiin ennen lääkkeen aloittamista kaikenlkaisilla sivuvaikutuksilla ja jopa vannottiin,että kuolen kyseiseen tuotteeseen,mutta mitään mainituista sivuvaikutuksista ei ole tullut vaan päinvastoin.Olen elämäni kunnossa =D suosittelen lämpimästi kaikille.
- ?
"Muorivaan" kirjoitti:
Olen käyttänyt Allia jo 3kk ja tuloksiakin on näkynyt pikkuisen, semmoinen 6 kiloa on tippunut painoa. Aluksi olin erittäin tyytyväinen kun vatsa kerrankin toimi normaalisti. Nyt on sitten ongelmien vuoro. Olen ollut ripulissa 2 viikkoa ja tunnen koko ajan hajun nenässäni kuten nimim. Apua.
Kysyin mieheltäni haisenko minä, hän ei ole huomannut mitään. Huomenna lääkäriin. Miten Sinulla nimim. Apua jatko on mennyt?LOPETIN ALLIN SYÖNNIN. KÄVITKÖ LÄÄKÄRISSÄ?
- :D
Alluska kirjoitti:
Terve!
Onko muilla vastaavaa kokemusta?seurasi, kun käytin Allia! Kun kolmannen kerran tuli housuun, päätin lopettaa käytön. Kalliit pillerit jäi käyttämättä. Nyt mietin tässä kevään korvalla, et ehkä otankin ne taas käyttöön - varovasti... Eli rasvaista ruokaa täytyy tosiaan välttää, jos ei halua vaihtaa ja pestä alkkareita pitkin päivää. Tai istua heti pöntölle, kun tulee ilmavaivoja ... ;)
- huhhuijjaa
------- kirjoitti:
miten paljon ylipainoisilla menee vuodessa ruokaan rahaa?? ei taitas tuo 910 euroo riittää! hohhoi
pelkällä Allillako ajattelit ihmisten elelvän? Ruokaan menee kuitenkin kun syö terveellisemmin niin enemmän rahha kuin ns. läski-ruokaan.
Joten 910e tuntuu... - kilot kuriin
Pallero=) kirjoitti:
ylimainostettu tuote ja todella kallista kyllä lenkkeily ja syömisen vähentäminen on halpaa ja terveellistä , että en suosittele. kokemusta on allista noudatin tarkkaa ruokavaliota ja paino ei pudonnut yhtään, ja vaihdoin tonaliin ja paino alkoi pudota.
- kärpix
ja tuloksena kirjoitti:
Tota vauhtia se tekisi tasasella juoksulla 24 kg / vuosi.
- -3kg
Siis olen popsinut alleja reilun viikon ajan, 2 tai 3 kapselia päivässä. Jännitin kamalasti et mitenhän käy jos menen vanhempieni luokse syömään, alkaako tulla voisulaa kun en itse voi vaikuttaa ruuan rasvamäärään :S Olisihan sitä voinut jättää syömättä mut kokeilinpahan silti. Otin allit ihan normaalisti, söin makkarakastiketta ja perunoita, floraakin laitoin leivän päälle eikä tuntunut missään. Olihan sitä rasvaa jonkin verran kastikkeessa ja makkarassa, en ole varma ylittyikö se 15g vai ei..
Ihmisethän on yksilöllisiä, mutta tavallinen kotiruoka ei ainakaan minulle tuota mitään ripulia. Laitan lähes joka päivä itse ruokaa, mutta pyrin tekemään siitä mahdollisimman vähärasvaista niin ei vahinkoja satu. Illalla tosin pierettää mielettömästi jos on syönyt jotain rasvaisempaa mut siinäpä ne haittavaikutukset mulla onkin. - .
en suosittele!
- hyvältä vaikuttaa
Minä olen nyt viikon syönyt noita. Puntarissa en ole vielä käynyt mutta selvästi tuntuu turvotusta lähteneen pois. Parina päivänä olen käynyt kylässä ja mässännyt melko paljonkin ja rasvaista ruokaa ja herkkuja (mm. kermajäätelöä ja suklaata). Kumpanakaan päivänä en saanut mitään hillitöntä ripulia vaikka sitä pelkäsin. Vessassa kävin kyllä ja melko rasvaista se tuotos kieltämättä oli mutta mitään pidätyskyvyn puutetta tai todellista kiirettä vessaan ei tullut. Meinaan kokeilla tätä vähintään kuukauden ja jos toimii niin sitten vielä pari päälle.
- 1oood
hyvältä vaikuttaa kirjoitti:
Minä olen nyt viikon syönyt noita. Puntarissa en ole vielä käynyt mutta selvästi tuntuu turvotusta lähteneen pois. Parina päivänä olen käynyt kylässä ja mässännyt melko paljonkin ja rasvaista ruokaa ja herkkuja (mm. kermajäätelöä ja suklaata). Kumpanakaan päivänä en saanut mitään hillitöntä ripulia vaikka sitä pelkäsin. Vessassa kävin kyllä ja melko rasvaista se tuotos kieltämättä oli mutta mitään pidätyskyvyn puutetta tai todellista kiirettä vessaan ei tullut. Meinaan kokeilla tätä vähintään kuukauden ja jos toimii niin sitten vielä pari päälle.
Hei. Olen ajatellut aloittaa ko. lääkkeen käyttämisen. Ei siitä sen enempää. Onko teillä tietoa, myydäänkö Allia alaikäisille. Itse olen 16-vuotias, mutta en viitsi pyytä mutsia hakemaan :D
- ...
1oood kirjoitti:
Hei. Olen ajatellut aloittaa ko. lääkkeen käyttämisen. Ei siitä sen enempää. Onko teillä tietoa, myydäänkö Allia alaikäisille. Itse olen 16-vuotias, mutta en viitsi pyytä mutsia hakemaan :D
Lisäksi painoindeksisi pitäis olla yli 28.
Ei ole anorektikko-teinien ruokaa tämä Alli, ei laisinkaan ei. ;) - aloitin 10.7
aluksi minullakin oli kiirettä vessaan jne, mutta kun vähensin rasvan minimiin ja lopetin kaikki herkut, paino on pudonut 5 kiloa. Putosi siis alle kuukaudessa, mut yks vajaa kilo tuli takaisin, kun söin runsaammin. Liikuntaa olen lisännyt, sekin tietysti auttaa ja just se pelko ettei vatsa pysy kunnossa, niin sitä ei vaan halua syödä rasvaisia ruokia. Sen Allin mukana tulee kyllä perusteelliset ohjeet, eikä sen vuosihintaa kannata laskea, koska sitä saa käyttää vain 6kk yhtämittaa.
- DDC
1oood kirjoitti:
Nuo on kuules ihan syystä nuo ohjeet että ei alle 18v:lle. Koska et varmasti ole käynyt ikinä lääkärissä valittamassa painostasi yms niin mistä voit tietää onko sulla esim. sokeritautia yms? kannattais käydä lääkäris ennen ku teet mitään teinimäistä.
- aa
Joo, olen nyt käyttänyt kyseistä "lääkettä" n.kuukauden verran ja paino on täysin sama kuin aloittaessa. Ei ole kyllä ollut mainittuja sivuvaikutuksiakaan. Turhaa kamaa = taas kerran hyväuskoisilta rahat pois! Älkää tuhlatko rahojanne moiseen.
- Banja
Aloitin Allit heinäkuun alussa ennen lomaa. Aluksi otin tunnollisesti allit joka aterian yhteydessä eli 2-3 pilleriä paivä. Rasvakakkaa tuli aluksi, mut ei housuun kuitenkaan. Loman alettua biletin otin olutta söin makkaraa ym. ja otin allit kun muistin. Töihin palattuani aloin taas ottamaan allija säännöllisesti jos söin jotain missä on rasvaa. Nyt siskoni kävi kylässä ja kysyi olenko laihtunut. Kävin vaaassa ja 96 oli paino heinäkuun alussa ja nyt 87,5. Ihme kun housut meinaa välillä tippua jalasta. Aion jatkaa, kun tää on niin helppoa jalkavaivaiselle, kun ei oikein pysty lenkkeilemäänkään niin paljoa. Suosittelen!
- tavoitteena 72 kg
Pelkkää plussaa allille minulta joka olen lihonut nimenomaan pizzalla, sipseillä ja muulla rasvaisella herkuttelulla.
Eli en valmistautunut sen kummemmin, muuttanut syömisiäni tms. Ajattelin että kertokoon lääke milloin olen vetänyt rasvaöverit. Ja se totisesti kertoo. Pizzaperjantaita seuraa vessalauantai...
Mutta onpahan tehnyt jotain rasvaiselle herkkuhimolle. Sitä katsoo mitä suuhunsa pistää. Ja jos tekee mieli tietoisesti herkutella niin alliton vuorokausi ennen herkkupäivää. Vaikutus ulottuu nimittäin jopa 72 tunnin päähän viimeisestä kapselista.
Peruskotiruoka on ookoo. Leivänpäällis-keiju (vihreä, normaalisuolainen) samaten.
Ja tulokset tähän mennessä´: 2 kk Allia, -6 kg painossa, vaatekoko 46:sta 42-44: een.
Eli sopii näköjään minulle. Ei varmaan sellaiselle joka lihoo sokeriherkuilla tai syö isoja annoksia. Kokeilemalla se selviää.- mutta jos
et syö rasvaisia ruokia, niin rahat menee hukkaan
- Läski Akka
mutta jos kirjoitti:
et syö rasvaisia ruokia, niin rahat menee hukkaan
Reilu 2 viikkoa olen syönyt Allia. Toisina päivinä 3 kapselia, joskus en lainkaan. 2-2½ kiloa on lähtenyt.
Olen ottanut Allin vain rasvaa sisältävien ruokien yhteydessä. Esim pottuja ja kanakastiketta, lasagnea, jauhelihamakaronimössöä, juustoleipää, lihapullia, lohta ja muussia, yms yms. Ei mitään kauheita sivuvaikutuksia. Ehkä pari pierua enemmän kuin normaalisti.
Huonoja kokemuksia ja varoituksen sana! Söin uhmakkaasti puolikkaan perhepizzan jonka täytteenä oli salamimakkaraa ja rasvaista juustoa. Parin tunnin päästä alkoi mahaa vääntää ja pääsi iso pieru. Ei sitten muuta. Ajattelin että eipä tuo nyt niin paha ollut. Seuraavana aamupäivänä turahti märkä öljyinen pieru valkoisiin pikkupöksyihin. Ja lisää rasvalirua vessanpönttöön. Haju oli jotain aivan kaameaa! Ja kiva pestä sitä rasvaa pois pakaroilta. Keltaoranssi öljy tarttuu persiiseen ja sormiin eikä haju lähde millään. Palasaippua olisi ollut tehokas rasvanpoistaja mutta ensimmäinen rasvaa poistava pesuaine joka juolahti mieleeeni oli astianpesuaine Fairy. Sillä sitten pesemään haarat. Onneksi oli vapaapäivä töistä.
Erään toisen kerran söin niitä hyviä kierresipsejä (raffeleita) kera Allin. Ei vääntänyt mahaa ja kaikki meni hyvin. Sitten olin aamulla menossa suihkuun, olin jo alasti vessassa ja päästin pitkän aamupierun. Ja hupsis tunsin että nyt tusahti jotain muutakin. Vessan lattialle lirui oranssia rasvaa. Loput pöräytin pönttöön. Siinä kuulkaa unihiekat karisi silmistä kun Fairyllä pesi vessan lattiaa, pyttyä sisältä ja ulkoa ja omaa persettään.
On tämän läskin akan pizzat ja sipsit syöty nyt toistaiseksi. Tavallisesta ruuasta ei ole tullut mitään oireita. Aion jatkaa Allin ottoa satunnaisesti. Jos syön kalkkunaleikettä, leipää, hedelmiä, rasvatonta raejuustoa yms niin en ota sitä. - Anuliini82
Läski Akka kirjoitti:
Reilu 2 viikkoa olen syönyt Allia. Toisina päivinä 3 kapselia, joskus en lainkaan. 2-2½ kiloa on lähtenyt.
Olen ottanut Allin vain rasvaa sisältävien ruokien yhteydessä. Esim pottuja ja kanakastiketta, lasagnea, jauhelihamakaronimössöä, juustoleipää, lihapullia, lohta ja muussia, yms yms. Ei mitään kauheita sivuvaikutuksia. Ehkä pari pierua enemmän kuin normaalisti.
Huonoja kokemuksia ja varoituksen sana! Söin uhmakkaasti puolikkaan perhepizzan jonka täytteenä oli salamimakkaraa ja rasvaista juustoa. Parin tunnin päästä alkoi mahaa vääntää ja pääsi iso pieru. Ei sitten muuta. Ajattelin että eipä tuo nyt niin paha ollut. Seuraavana aamupäivänä turahti märkä öljyinen pieru valkoisiin pikkupöksyihin. Ja lisää rasvalirua vessanpönttöön. Haju oli jotain aivan kaameaa! Ja kiva pestä sitä rasvaa pois pakaroilta. Keltaoranssi öljy tarttuu persiiseen ja sormiin eikä haju lähde millään. Palasaippua olisi ollut tehokas rasvanpoistaja mutta ensimmäinen rasvaa poistava pesuaine joka juolahti mieleeeni oli astianpesuaine Fairy. Sillä sitten pesemään haarat. Onneksi oli vapaapäivä töistä.
Erään toisen kerran söin niitä hyviä kierresipsejä (raffeleita) kera Allin. Ei vääntänyt mahaa ja kaikki meni hyvin. Sitten olin aamulla menossa suihkuun, olin jo alasti vessassa ja päästin pitkän aamupierun. Ja hupsis tunsin että nyt tusahti jotain muutakin. Vessan lattialle lirui oranssia rasvaa. Loput pöräytin pönttöön. Siinä kuulkaa unihiekat karisi silmistä kun Fairyllä pesi vessan lattiaa, pyttyä sisältä ja ulkoa ja omaa persettään.
On tämän läskin akan pizzat ja sipsit syöty nyt toistaiseksi. Tavallisesta ruuasta ei ole tullut mitään oireita. Aion jatkaa Allin ottoa satunnaisesti. Jos syön kalkkunaleikettä, leipää, hedelmiä, rasvatonta raejuustoa yms niin en ota sitä.Moikka! Aloitin Allin vajaa vko sitten.Ensin lähti -1,4kg, tänään oli tullut jopa lisää mutta eihän vaakassa jokapäivä kannatakkaan hyppiä...Mielnkiinnolla odotan mitä vaaka näyttää ma kun tulee vko täyteen, onko tuloksia vai ei näkyvissä... Haittavaikutuksia ei oo ollu mitään, rasvaa tulee pönttöön mutta siinä kaikki. Olo hyvä.
- toiselta allittajalta
Läski Akka kirjoitti:
On tämän läskin akan pizzat ja sipsit syöty nyt toistaiseksi. Tavallisesta ruuasta ei ole tullut mitään oireita. Aion jatkaa Allin ottoa satunnaisesti. Jos syön kalkkunaleikettä, leipää, hedelmiä, rasvatonta raejuustoa yms niin en ota sitä."Huonoja kokemuksia ja varoituksen sana! Söin uhmakkaasti puolikkaan perhepizzan jonka täytteenä oli salamimakkaraa ja rasvaista juustoa. Parin tunnin päästä alkoi mahaa vääntää ja pääsi iso pieru. Ei sitten muuta. Ajattelin että eipä tuo nyt niin paha ollut. Seuraavana aamupäivänä turahti märkä öljyinen pieru valkoisiin pikkupöksyihin. Ja lisää rasvalirua vessanpönttöön. Haju oli jotain aivan kaameaa!"
Oletko lukenut Alli-pakkauksessa olevat ohjeet ja maininnat sivuvaikutuksista? Nimittäin ne märät pierusi ym kertovat vain siitä, että lääke toimii. Kun syöt PERHEPIZZAN JONKA TÄYTTEENÄ OLI SALAMIMAKKARAA JA RASVAISTA JUUSTOA ja Alli nappaa tästä rasvasatsista n. 25% niin tottahan siinä käy kertomallasi tavalla!
Tsemppiä jatkoon =) - Ei-niin-Keiju
toiselta allittajalta kirjoitti:
"Huonoja kokemuksia ja varoituksen sana! Söin uhmakkaasti puolikkaan perhepizzan jonka täytteenä oli salamimakkaraa ja rasvaista juustoa. Parin tunnin päästä alkoi mahaa vääntää ja pääsi iso pieru. Ei sitten muuta. Ajattelin että eipä tuo nyt niin paha ollut. Seuraavana aamupäivänä turahti märkä öljyinen pieru valkoisiin pikkupöksyihin. Ja lisää rasvalirua vessanpönttöön. Haju oli jotain aivan kaameaa!"
Oletko lukenut Alli-pakkauksessa olevat ohjeet ja maininnat sivuvaikutuksista? Nimittäin ne märät pierusi ym kertovat vain siitä, että lääke toimii. Kun syöt PERHEPIZZAN JONKA TÄYTTEENÄ OLI SALAMIMAKKARAA JA RASVAISTA JUUSTOA ja Alli nappaa tästä rasvasatsista n. 25% niin tottahan siinä käy kertomallasi tavalla!
Tsemppiä jatkoon =)Heips!
Hain minäkin sitten kahden viikon satsin Alli-lääkettä; nappasin ensimmäiseni päivällisen aikaan. Iltapalaa syödessä sitten seuraava. Itse ajattelin, että tämä toimii siis tukena muun laihdutuksen rinnalla; eli vähennän reippaasti karkin, pitsan sekä jäätelön syöntiä ja painun ulkoilemaan vaikka ei tosiaankaan yhtään kiinnosta :D
Kahden viikon satsi eka alkuun nyt siksi, etten voi olla satavarma kuinka lääke kohdallani toimii joten syöpöttelen tuon kaksi viikkoa ensin ja jos näyttää siltä että paino lähtee tippumaan niin haen vielä kuukauden satsin. Toiveikas olen! - utelias-uunotar
Ei-niin-Keiju kirjoitti:
Heips!
Hain minäkin sitten kahden viikon satsin Alli-lääkettä; nappasin ensimmäiseni päivällisen aikaan. Iltapalaa syödessä sitten seuraava. Itse ajattelin, että tämä toimii siis tukena muun laihdutuksen rinnalla; eli vähennän reippaasti karkin, pitsan sekä jäätelön syöntiä ja painun ulkoilemaan vaikka ei tosiaankaan yhtään kiinnosta :D
Kahden viikon satsi eka alkuun nyt siksi, etten voi olla satavarma kuinka lääke kohdallani toimii joten syöpöttelen tuon kaksi viikkoa ensin ja jos näyttää siltä että paino lähtee tippumaan niin haen vielä kuukauden satsin. Toiveikas olen!olen tuota Allia aina silloin tällöin ajatellut, mutta hieman kyllä kieltämättä pelottaa nuo sivuvaikutukset.
Itse joudun syömään monenlaista lääkärin määräämää lääkettä; Cipralex mielialalääke, Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan, Ketipinor mieliala/unensaantilääke. Osaako joku kertoa onko Allista haittaa kyseisille lääkkeille?
Lisäksi minua vaivaa se, että olen kuullut Allin olevan kapseli, ja olen todella onneton nielemään lääkkeitä. Pureskelen lähes kaikki lääkkeet. Voiko Allin kapselin sisällön ottaa sellaisenaan veden kera, eli siis jättää ne kapselin kuoret syömättä? - lääkkeillä
utelias-uunotar kirjoitti:
olen tuota Allia aina silloin tällöin ajatellut, mutta hieman kyllä kieltämättä pelottaa nuo sivuvaikutukset.
Itse joudun syömään monenlaista lääkärin määräämää lääkettä; Cipralex mielialalääke, Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan, Ketipinor mieliala/unensaantilääke. Osaako joku kertoa onko Allista haittaa kyseisille lääkkeille?
Lisäksi minua vaivaa se, että olen kuullut Allin olevan kapseli, ja olen todella onneton nielemään lääkkeitä. Pureskelen lähes kaikki lääkkeet. Voiko Allin kapselin sisällön ottaa sellaisenaan veden kera, eli siis jättää ne kapselin kuoret syömättä?on tarkoituksella eri muodot, vaikuttaa imeytymiseen. SSRI-lääke, neurolepti ja kilpirauhashormonin kanssa voi käyttää Allia.
- utelias-uunotar
lääkkeillä kirjoitti:
on tarkoituksella eri muodot, vaikuttaa imeytymiseen. SSRI-lääke, neurolepti ja kilpirauhashormonin kanssa voi käyttää Allia.
Miten ihmeessä saisin kapselit kunnialla nieltyä..!? :/ en todellakaan suoraan sanottuna uskalla niellä mitään kapseleita enkä tabletteja! Mulla on sellaista kohtaan todellinen fobia! Mutta Allia haluttaisi kokeilla! :(
Entäs jos pureskelen kapselin ihan litteäksi? - tai sitten
Miten ihmeessä saisin kapselit kunnialla nieltyä..!? :/ en todellakaan suoraan sanottuna uskalla niellä mitään kapseleita enkä tabletteja! Mulla on sellaista kohtaan todellinen fobia! Mutta Allia haluttaisi kokeilla! :(
Entäs jos pureskelen kapselin ihan litteäksi?et osta sitä laisinkaan,
- Pirkkonen
Entäs jos pureskelen kapselin ihan litteäksi?Avaa se kapseli ja vedä sisältö pillillä nenään. Futaa paljon paremmin :)
- tay
Entäs jos pureskelen kapselin ihan litteäksi?Jee, mukava huomata, että jollain muullakin on ongelmia tablettien nielemisessä. Itsehän en aikaisemmin uskaltanut niellä mitään lääkkeitä, vaan kaikki piti murskata ja pieneksi ja niellä jukurtin kanssa. Tämän vuoksi itseänikin hieman arvelutti kokeilla tuota Allia. No mutta ihan turhaan huolehdin. Ostin kapseleiden seuraksi kiisseliä, jonka avustuksella sitten uskalsin kokeilla nielemistä. Kapseli oli niin liukaspintainen, että se lumpsahti ihan huomaamatta kurkusta alas! Pikkuhiljaa rohkenin nielemään Alleja myös veden kanssa ja nyt osaan niellä jo ihan normaaleja Buranan puolikkaita :)
Rohkeasti vaan kokeilemaan! - pömppis**
Läski Akka kirjoitti:
On tämän läskin akan pizzat ja sipsit syöty nyt toistaiseksi. Tavallisesta ruuasta ei ole tullut mitään oireita. Aion jatkaa Allin ottoa satunnaisesti. Jos syön kalkkunaleikettä, leipää, hedelmiä, rasvatonta raejuustoa yms niin en ota sitä.Kiitos hyvästä kuvauksesta, joka rehellisyydessään nosti naurunkyyneet silmiini!
Allia on kokeiltu täälläkin. Otin kapseleita ensin satunnaisesti, kun söin ruokaa, jossa arvelin olevan rasvaa. Olen laihduttanut aikoinaan Painonvartijoissa, joten olen oppinut karttamaan rasvaa aika tehokkaasti, enkä todellakaan vetele mitään hampurilaisia tai pitsaa.
Yhden kerran on pönttöön tullut selvästi öljyistä, kun olin syönyt jonkin einesruuan. Että niissä sitä rasvaa piisaa, vaikka yleensä valitsen vähäkalorisimpia/-rasvaisimpia jos kiireessä pitää jotain ottaa.
Nyt olen yrittänyt ottaa säännöllisenä kuurina. Tälläkin hetkellä kärsin kamalasta mahakivusta, vatsa on turvonnut palloksi ja ilmaa on...
Lisäksi Alli näyttää keräävän nestettä. Sormet ovat kuin talousnakit ja nilkoissakin tuntuu paksulta. Olo on aika inhottava.
En ole ihan osannut yhdistää näitä oireiluja syömisiini, sillä periaatteessa olen syönyt suht järkevästi koko ajan. Välillä en edes huomaan mitään Allin sivuvaikutuksia, välillä taas maha möyrii kuin höyryjyrä. Vessassa juoksen, mutta mitään ei tule ulos...
Aluksi näytti pientä painonpudotusta tulevan, mutta nyt ilmeisesti nesteen keräytyminen torpedoi tuloksen. - Bamboo
pömppis** kirjoitti:
Kiitos hyvästä kuvauksesta, joka rehellisyydessään nosti naurunkyyneet silmiini!
Allia on kokeiltu täälläkin. Otin kapseleita ensin satunnaisesti, kun söin ruokaa, jossa arvelin olevan rasvaa. Olen laihduttanut aikoinaan Painonvartijoissa, joten olen oppinut karttamaan rasvaa aika tehokkaasti, enkä todellakaan vetele mitään hampurilaisia tai pitsaa.
Yhden kerran on pönttöön tullut selvästi öljyistä, kun olin syönyt jonkin einesruuan. Että niissä sitä rasvaa piisaa, vaikka yleensä valitsen vähäkalorisimpia/-rasvaisimpia jos kiireessä pitää jotain ottaa.
Nyt olen yrittänyt ottaa säännöllisenä kuurina. Tälläkin hetkellä kärsin kamalasta mahakivusta, vatsa on turvonnut palloksi ja ilmaa on...
Lisäksi Alli näyttää keräävän nestettä. Sormet ovat kuin talousnakit ja nilkoissakin tuntuu paksulta. Olo on aika inhottava.
En ole ihan osannut yhdistää näitä oireiluja syömisiini, sillä periaatteessa olen syönyt suht järkevästi koko ajan. Välillä en edes huomaan mitään Allin sivuvaikutuksia, välillä taas maha möyrii kuin höyryjyrä. Vessassa juoksen, mutta mitään ei tule ulos...
Aluksi näytti pientä painonpudotusta tulevan, mutta nyt ilmeisesti nesteen keräytyminen torpedoi tuloksen.Sivuoireilunne johtuvat todennäköisimmin siitä, että päivittäin syömänne rasvan määrä on joko liian suuri tai liian pieni. Jos ei syö tarpeeksi rasvaa, niin tulee turvotus- ja ilmavaivaoireita sekä mahakipuja. Jos taas syö liikaa rasvaa niin ongelmana on ripuli. Yrittäkää laskea sitä päivittäistä rasvamääräänne ja syökää siis 30-50g rasvaa päivässä. Silloin ikävien sivuoireiden pitäisi vähentyä ja painon pudota. Varmasti on kuitenkin useita, joille lääke ei yksinkertaisesti sovi vaikka söisi oikealla tavalla ja silloin sen käyttäminen kannattaa lopettaa.
- 112233Koo
pömppis** kirjoitti:
Kiitos hyvästä kuvauksesta, joka rehellisyydessään nosti naurunkyyneet silmiini!
Aluksi näytti pientä painonpudotusta tulevan, mutta nyt ilmeisesti nesteen keräytyminen torpedoi tuloksen.Olen nyt syönyt allia viikon verran...ensiksi putosi pari kiloa mutta minkäänlaisia ripuleita ei ole tullut, päinvastoin...nyt on kolmas ettei vatsa toimi...kivikova ja ilmaa kyllä tulee muttei ulostetta....ja ettäkö ripulia, ei mulla ainakaan. Paino lisääntynyt yli puoli kiloa ja ruokavalio on vähärasvainen...kun saisi tuon vatsan toimimaan...omituista kun pitäisi olla toisinpäin...t. innokas aloittelija
- Laihduttaja
112233Koo kirjoitti:
Olen nyt syönyt allia viikon verran...ensiksi putosi pari kiloa mutta minkäänlaisia ripuleita ei ole tullut, päinvastoin...nyt on kolmas ettei vatsa toimi...kivikova ja ilmaa kyllä tulee muttei ulostetta....ja ettäkö ripulia, ei mulla ainakaan. Paino lisääntynyt yli puoli kiloa ja ruokavalio on vähärasvainen...kun saisi tuon vatsan toimimaan...omituista kun pitäisi olla toisinpäin...t. innokas aloittelija
Ootko syönyt paljon ns. nopeita hiilihydraatteja, esim. vaaleat leivät, pastat, sokeri... kuten joku jo aiemmin mainitsikin, niin se pelkkä rasva ei ole ainoa kaiken pahan alku ja juuri, vaan hiilarit lihottaa ihan samalla tavalla. Ylimääräiset hiilarit kertyy rasvaksi elimistöön. Ja niihinhän toi alli ei ilmeisesti tepsi. Varmasti toimiva lääke, kunhan ei mielettömiä määriä rasvaa/hiilareita syö.
Sinänsä mielenkiintosta että Allin nettisivuillakaan ei ainakaan pikasen vilkasun jälkeen puhuta mitään hiilareista...Se kuiteskin ois aika tärkee osa laihdutusta välttää niitäkin, varsinkin jos ei liiku paljoa. - bmi36
Lähtenyt 6,5kg pelkästään katsomalla mitä suuhuni laitan. Nälkää en todellakaan ole kokenut. Huomattavasti halvempaa ja terveellisempää kuin ALLI tai muut lääkkeet. Tahdonlujuutta peliin. Kannatta mennä mielummin vaikka hypnoosiin tai psykiatrille kuin turvautua elimistöä rasittaviin lääkkeisiin..
- Onnellinen mummeli
Hei kyselevä ystäväni! Olet jo varmaan saanut vastauksen kysymykseesi, koska aikaa on kulunut. Minä aloitin noin kuukausi sitten ystävyyteni Allin kanssa ja tulokset ovat olleet yllättävät. En millään meinannut saada kiloja putoamaan, mutta nyt alkoi pudota. Olen useita keinoja kokeillut ja pitänyt vähintään sata diettiä elämässäni.
Mitä tulee rasvaripuliin, se on ihan todellinen, mutta täysin siedettävä ja suoliston toiminta lisääntyy huomattavasti. Tuotos on todella kelluvan rasvaista, joka osoittaa sen, että Alli toimii. Mitään muita sivuoireita ei ole ollut. Olen tyytyväinen!
Alli on aika arvokasta ja osa hinnasta muodostuu kirjallisuudesta ja mielestäni turhasta pakkauskomeudesta sekä turhasta muovirasiasta. Kaipaisin Allin käyttäjille täydennyspakkausta, josta puuttuisi kaikki turha krääsä ja kirjallisuus ja jonka hinta olisi halvempi kuin aloituspakkauksen.- Tyttö-87
Itte olen aika iso kokoinen tyttö ja maailman huonoin laihduttaja :) Mikään ei vaan onnistu, meillä syödään suhteellisen terveellisesti ja herkkuja ei syödä kotona kovin paljon. Olen kokki ja miettinyt mitenköhän Allin otto töissä kannattaisi. Kun ei kumminkaan ihan koska vaan pääse vessaan. Niin sen takia "työ" kokemuksia :) Kiitos.
- kokkikolmonenn
Tyttö-87 kirjoitti:
Itte olen aika iso kokoinen tyttö ja maailman huonoin laihduttaja :) Mikään ei vaan onnistu, meillä syödään suhteellisen terveellisesti ja herkkuja ei syödä kotona kovin paljon. Olen kokki ja miettinyt mitenköhän Allin otto töissä kannattaisi. Kun ei kumminkaan ihan koska vaan pääse vessaan. Niin sen takia "työ" kokemuksia :) Kiitos.
Itse olen ammatiltani myös kokki,tosin työskennellyt melko kauan jo eräässä hampurilaisravintolassa. Nyt olen syönyt allia tasan 4 viikkoa. Olen myös onnistuneesti syönyt allia työssä,ilman murhetta vessassa käynneistä,kanattaa tosin kyllä katsoa mitä suuhunsa laittaa jos töissä aikoo syödä,sillä hivenenkin rasvainen ruoka aiheutti alkuunsa pieniä tuskanparahduksia :) Nyt neljän viikon jälkeen paino on tippunut hiukan reilut 6 kiloa,ja toinen mokoma olisi vielä tavoitteena pudottaa. Ekan viikon jälkeen elimistö tottui jo hiuenosti kevyempää ruokavalioon,ja vatsan toiminta rauhoittui,tai sanotaanko että nyt vatsa toimii todella hyvin.
- laihdutusvalmistetta?
Enpä kyllä käyttäisi mitään laihdutusvalmistetta... Ylipainoa yli 30 kg minulla, mutta ihan ruokavalion muutoksella ja liikunnan lisäämisellä aion kiloista päästä eroon. Vähän enemmän ehkä menee aikaa kuin jonkun Allin avulla laiduttamisessa, mutta luultavasti kilot pysyy poissa paremmin. Elämäntapamuutoksista se kaikki lähtee, muuten ne kilot tulee hyvin äkkiä takaisin. Nimim. kokemusta on...
- Hoikkeli
Hei! Saako allia ostaa hoikka ihminen? Ajattelin käydä ostamssa tuota allia miehelleni, en siis itselleni, ja ajattelin että myyvätköhän he apteekissa minulle koska olen hoikka. Etteivät vaan ajattelisi minun olevan väärinkäyttäjä :D
- Allitellaan
Hoikkeli kirjoitti:
Hei! Saako allia ostaa hoikka ihminen? Ajattelin käydä ostamssa tuota allia miehelleni, en siis itselleni, ja ajattelin että myyvätköhän he apteekissa minulle koska olen hoikka. Etteivät vaan ajattelisi minun olevan väärinkäyttäjä :D
Uutisten mukaan apteekeissa on ollut kesällä valtavat määrät naisia jotka "ostavat alleja miehilleen".
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/05/21769
Ei niitä periaatteessa saisi myydä ihmisille joiden painoindeksi on alle 28, mutta kai se riippuu apteekista ja selityksistä.
Minulla ei muuten ole ollut vielä mitään mullistavia sivuoireita allien kanssa, vaikka kaksi viikkoa niitä on tullut popsittua.
Allittelijan päiväkirja:
http://allitellaan.vuodatus.net/
- 6+3
http://www.silikonit.info/component/option,com_kunena/Itemid,2/catid,19/func,view/id,70/#70
Alli kokemuksia voisi postata myös tuonne, kun sitä kyselivät- hoikax
Mä oon 167 cm ja 58 kiloinen ja aion allilla saada pois 10 kiloa! siispä apteekkiin. jee! helppoa on!
- möllykkävaan
hoikax kirjoitti:
Mä oon 167 cm ja 58 kiloinen ja aion allilla saada pois 10 kiloa! siispä apteekkiin. jee! helppoa on!
Oletko muka lihava kun painat 58kg ja pituuttakin on 167cm. Sulla taitaa olla anoreksiaan viittaava häiriö. Luuletko että on kaunista katsoa 48 kilosta 167cm pitkää ihmistä hyi hitto sehän on jo luurankoa.
- Järki käteen
hoikax kirjoitti:
Toi on varmaan joku sairas vitsi!
Joo...laihduta ihmeessä,luut ainakin kolisee,ellei jo nyt...Sinuna menisin jo jonkun kans puhumaan,eihän toi voi olla normaalia.
Tuohan tietenkin on ihan jokaisen oma asia,mut sanompa vaan,ettei ole kaunis näky,ku ei oo enään naiselliset muodot ja on pelkkää luuta ja nahkaa.
- Jottuvii
Kävin apteekissa kyselemässä ALLIa ja kun huomasivat miulla olevan säännöllisen verenpainelääkityksen niin eivät sitten myyneet sitä vaan käskivät käydä lääkärissä kysymässä onko esteitä ALLIn käytölle. No minähän sitten menin lääkäriin ja minut suorastaan naurettiin pihalle sieltä! Lääkäri sanoi, ettei verrenpainelääkitys ole este ja hänen mielestään minun ei kannata ALLIA alkaa käyttää koska jos laidutan 10 kiloa niin korkeintaan 3 kiloa niistä on ALLIn ansiota. Lääkkeen haittavaikutukset on sen verran kovia, ettei lääkärin mielestä minun kannata niitä sen pienen kilomäärän takia kokea. Lopuksi lääkäri sanoi, että mene painonvartijoihin!
Että se siitä...tässä nyt kamppailen 15 ylimääräisen kilon kanssa ilman lääkärin apua :( Prkl!- DeadWoman89
Olen itse 20v. Naisen alku, myös kokki, koulussa tuli helposti lihottua se 15kg ylimääräistä tämän 4 vuoden aikana. Peruskoulussa painoin 9 luokalla reilu 90kg, Olen ollut aina isokokoinen lapsi, ja epäterveellisesti syönyt. Ravintolakoulun aikaan elämä pyöri vain ruoan ympärillä, söin tunteisiini, kun koulussa meni huonosti, eikä kukaan tuntunut välittävän.
Nyt olen itse miettynyt Allin aloittamista, jos se auttaisi alkuun, itsetunto todella matalalla painon takia joka on nyt 115kg, pituutta on 180cm, noin 30kg ylipainoa on, helpompi olisi harrastaa liikuntaa ja sellaisia lajeja joista pidän, juoksu/hölkkä. Kun paino putoaisi edes sen 10kg olisi tuplasti helpompi juosta, eikä nivelet kuormittuisi niin paljoa. Sitten voisi jatkaa ihan normaalisti Allin jälkeen, olen kuitenkin päättänyt jo että käytän tuotetta 2 kk putkeen, ja katson mitä tapahtuu.
Joillekin se tehoaa, toisille ei. kaikki ollaan niin yksilöllisiä kroppiemme kanssa. Mutta Naisille joille tämä auttaa. Toivon hyvää elämänlaadun paranemista! Jos hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, muiden mieli pide ei pitäisi merkata niin paljoa, jos olet tyytyväinen itseesi.:) - 153cm/90,6kg
DeadWoman89 kirjoitti:
Olen itse 20v. Naisen alku, myös kokki, koulussa tuli helposti lihottua se 15kg ylimääräistä tämän 4 vuoden aikana. Peruskoulussa painoin 9 luokalla reilu 90kg, Olen ollut aina isokokoinen lapsi, ja epäterveellisesti syönyt. Ravintolakoulun aikaan elämä pyöri vain ruoan ympärillä, söin tunteisiini, kun koulussa meni huonosti, eikä kukaan tuntunut välittävän.
Nyt olen itse miettynyt Allin aloittamista, jos se auttaisi alkuun, itsetunto todella matalalla painon takia joka on nyt 115kg, pituutta on 180cm, noin 30kg ylipainoa on, helpompi olisi harrastaa liikuntaa ja sellaisia lajeja joista pidän, juoksu/hölkkä. Kun paino putoaisi edes sen 10kg olisi tuplasti helpompi juosta, eikä nivelet kuormittuisi niin paljoa. Sitten voisi jatkaa ihan normaalisti Allin jälkeen, olen kuitenkin päättänyt jo että käytän tuotetta 2 kk putkeen, ja katson mitä tapahtuu.
Joillekin se tehoaa, toisille ei. kaikki ollaan niin yksilöllisiä kroppiemme kanssa. Mutta Naisille joille tämä auttaa. Toivon hyvää elämänlaadun paranemista! Jos hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, muiden mieli pide ei pitäisi merkata niin paljoa, jos olet tyytyväinen itseesi.:)Olen syönyt 2 vkoa alleja 2-3/pvä. Paino pudonnut 4,5 kg. Olisi ehkä pudonnut muutenkin, kun katson mitä syön ja liikun enemmän, mutta käytän allia nopeuttaakseni painonpudotusta alussa, että liikkuminen olisi helpompaa ja motivaatio pysyisi yllä.
En ole kärsinyt ripulista tai muista haittavaikutuksista, mutta olen huomannut, että allin kanssa on juotava enemmän vettä, kuin normaalisti, muuten kärsin turvotuksesta. Mitä enemmän juon vettä sen vähemmän on nesteenkeräytymistä havaittavissa. Lisääntynyt nesteen tarve johtunee kuitupitoisemmasta ruoasta.
Olen aiemmin laihduttanut painonvartijoissa ja keventäjissä 5 kertaa, 10 - 14 kg/kerta, mutta aina kilot tulleet korkojen kera takaisin, koska minä en ainakaan jaksa loppuikääni joka suupalaa punnita ja kirjata.
Nyt yritän allin avulla päästä säännölliseen liikunta- ja ruokarytmiin, jota jaksaisin noudattaa lopun ikää.
Painoindeksini oli aloituksessa 38, eli vaikea ylipaino, kärsin myös hitaasta aineenvaihdunnasta, koska minulta on syövän takia kilpirauhanen poistettu ja elän thyroxinin varassa, joka on surkea korvike oman kilpirauhasen tuottamille hormoneille. Suuren ylipainon vuoksi jalat ovat kovilla, olen jalkojen päällä 10-12 tuntiset työpäiväni, joten jalat eivät ihan huuda lenkille lähtöä iltaisin...
KANNATTAA LUKEA NE ALLI-PAKETIN OHJEET JA NOUDATTAA NIITÄ. Ei niitä turhaan ole kirjoitettu.
Alli ei ole tarkoitettu henkilöille, joiden BMI on alle 28. Esim. 160 senttisen henkilön pitäisi painaa 72 kg, että tuo BMI 28 ylittyy. Raja-arvoilla keikkuville suosittelisin kyllä ennemmin lisäliikuntaa ja säännöllistä ruokarytmiä ja ehkä painonvartijoita ennemmin kuin allia. - Ankku-71
153cm/90,6kg kirjoitti:
Olen syönyt 2 vkoa alleja 2-3/pvä. Paino pudonnut 4,5 kg. Olisi ehkä pudonnut muutenkin, kun katson mitä syön ja liikun enemmän, mutta käytän allia nopeuttaakseni painonpudotusta alussa, että liikkuminen olisi helpompaa ja motivaatio pysyisi yllä.
En ole kärsinyt ripulista tai muista haittavaikutuksista, mutta olen huomannut, että allin kanssa on juotava enemmän vettä, kuin normaalisti, muuten kärsin turvotuksesta. Mitä enemmän juon vettä sen vähemmän on nesteenkeräytymistä havaittavissa. Lisääntynyt nesteen tarve johtunee kuitupitoisemmasta ruoasta.
Olen aiemmin laihduttanut painonvartijoissa ja keventäjissä 5 kertaa, 10 - 14 kg/kerta, mutta aina kilot tulleet korkojen kera takaisin, koska minä en ainakaan jaksa loppuikääni joka suupalaa punnita ja kirjata.
Nyt yritän allin avulla päästä säännölliseen liikunta- ja ruokarytmiin, jota jaksaisin noudattaa lopun ikää.
Painoindeksini oli aloituksessa 38, eli vaikea ylipaino, kärsin myös hitaasta aineenvaihdunnasta, koska minulta on syövän takia kilpirauhanen poistettu ja elän thyroxinin varassa, joka on surkea korvike oman kilpirauhasen tuottamille hormoneille. Suuren ylipainon vuoksi jalat ovat kovilla, olen jalkojen päällä 10-12 tuntiset työpäiväni, joten jalat eivät ihan huuda lenkille lähtöä iltaisin...
KANNATTAA LUKEA NE ALLI-PAKETIN OHJEET JA NOUDATTAA NIITÄ. Ei niitä turhaan ole kirjoitettu.
Alli ei ole tarkoitettu henkilöille, joiden BMI on alle 28. Esim. 160 senttisen henkilön pitäisi painaa 72 kg, että tuo BMI 28 ylittyy. Raja-arvoilla keikkuville suosittelisin kyllä ennemmin lisäliikuntaa ja säännöllistä ruokarytmiä ja ehkä painonvartijoita ennemmin kuin allia.Täällä ihmiset puhuu, että lääke on kamala kun aiheuttaa vatsavaivoja (mm. ripulointia ja rasvaisia ulosteita). Em. oireita ei tule, mikäli ei syö rasvaista ruokaa. Lääkkeen avulla oppii siis mielestäni samalla sitä, että mikäli em. vatsavaivoja ilmaantuu, niin on tullut syötyä liian rasvaista ruokaa ja ehkä myös tätäkin kautta oppii syömään vähän terveellisemmin. Mikäli ruoka nimittäin ei sisällä liikaa rasvaa, niin vatsaoireita ei ilmaanu!
- Veijo
Ankku-71 kirjoitti:
Täällä ihmiset puhuu, että lääke on kamala kun aiheuttaa vatsavaivoja (mm. ripulointia ja rasvaisia ulosteita). Em. oireita ei tule, mikäli ei syö rasvaista ruokaa. Lääkkeen avulla oppii siis mielestäni samalla sitä, että mikäli em. vatsavaivoja ilmaantuu, niin on tullut syötyä liian rasvaista ruokaa ja ehkä myös tätäkin kautta oppii syömään vähän terveellisemmin. Mikäli ruoka nimittäin ei sisällä liikaa rasvaa, niin vatsaoireita ei ilmaanu!
"Täällä ihmiset puhuu, että lääke on kamala kun aiheuttaa vatsavaivoja (mm. ripulointia ja rasvaisia ulosteita). Em. oireita ei tule, mikäli ei syö rasvaista ruokaa."
Olet aivan oikeassa tietämmättä sitä itsekkään.
Allin toiminta perustuu siihen että se estää rasva imeytymästä vatsalaukusta.
Mikäli ei syö rasvaista ruokaa niin MIKSI SITTEN KÄYTTÄÄ ALLIA?? Antabus?? - juuttt
Veijo kirjoitti:
"Täällä ihmiset puhuu, että lääke on kamala kun aiheuttaa vatsavaivoja (mm. ripulointia ja rasvaisia ulosteita). Em. oireita ei tule, mikäli ei syö rasvaista ruokaa."
Mikäli ei syö rasvaista ruokaa niin MIKSI SITTEN KÄYTTÄÄ ALLIA?? Antabus??allia yx paketti syötynä ja viis kiloo veks......minulla on aina ollut ongelma vatsan toimiminen mutta nyt voi sanoa että toimii....välillä liikaakin.....mut ihanaa siihenkin tottuu....
- ....................
Veijo kirjoitti:
Mikäli ei syö rasvaista ruokaa niin MIKSI SITTEN KÄYTTÄÄ ALLIA?? Antabus??asiassa se rasva ei vatsalaukussa imeydy, rasvasieppari sieppaa sen vallan muualta kuin vatsalaukusta.
- ++++
.................... kirjoitti:
asiassa se rasva ei vatsalaukussa imeydy, rasvasieppari sieppaa sen vallan muualta kuin vatsalaukusta.
alli ei "sieppaa" itse rasvaa missään vaiheessa. Se estää rasvaa pilkkovien entsyymien toiminnan ohutsuolessa, jolloin rasva ei pysty imeytymään elimistöön (Vain pilkkoutunut rasva siis pystyy imeytymään)
- ...,...
Muistakaahan te jotka Allia tai muita laihdutuslääkkeitä ajattelettekaan, laskekaa painoindeksi, ja apteekissakin myytävä alli on niille joilla painoindeksi ON VÄHINTÄÄN 28.
- Mira999
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta voin itse suosittella Allia; vuodenvaihteesta lähtien paino pudonnut Allin kanssa -9kg, (lähtöpaino 102kg) joten olen tyytyväinen!
Varmasti olisi pudonnut kovasti liikkumallakin tai kovasti ruokailua tarkkailemalla, mutta hyvä näin, ja aion jatkaa jonkin aikaa.- dddddx
kokeilujakso päättynyt. 1.5kg tuli lisää painoa! (Ilman Allia olisiko tullut 2kg :)). Joten ei toiminut halutulla tavalla ainakaan minulla, ei ollut sivuvaikutuksiakaan.
- Hyvä laihdutusapu
Hyvä Alli!
Olen pudottanut painoani 10:n kuukauden aikana 18 kg josta Allin kanssa 13 kg noin kuuden kuukauden aikana. Ruokavaliota muutin jo ennen Allia. Minulla on runsas ylipaino ja polvileikkaus edessä. Vielä on pudotettava n. 20 kg. Alli on auttanut hyvin, vaikka juoksuttaakin vessassa aamupäivällä n. 2 - 3 kertaa. Kauan sitten kokeilin Painonvartijoita ja pudotin silloin 28 kg, ongelmana oli sitten ummella olo. Hyvä kun pääsi kerran viikossa vessaan tikistämään hampaat irvessä. Hajuhaittaa on ollut minullakin ongelmana, ajoittain seuraa mukana vaikka laittaisi jotain hajuvettäkin. Puoliso on huomauttanut siitä, siis ihon läpi tulevasta omituisesta hajusta (ei pöksyistä) Olen diabeetikko ja verensokeriarvot sekä verenpaine on pudonnut mukavasti. Mitä kokemuksia on muilla oikeasti pitkään Allia käyttäneillä? - karolus77
Aloitin Alit viime viikolla, ekoina päivinä ei sivuvaikutuksia, mutta eilisen herkuttelun jäljiltä armoton ripuli ja vatsanväänteet, ilmaa pirusti. En uskalla lenkillekään lähteä. Tästä ainakin opin, että kaikki herkut jää, jospa jo se itsessään laihduttaa. Ripuli on oikeastaan melko hyvä motivaattori, ehkä nyt ei tule lipsuttua. Mulla vain 4kg.n laihdutustavoite, ehkä naurettavaa käyttää siihen lääkettä, mutta se viimeinen 4 kg on ollut pirun vaikea saada pois ja haluan mahtua vanhoihin vaatteisiin, uusiakaan ei ole varaa ostaa koko vaatekaapillista.
Kuinka kauan teillä on ripuli kestänyt jos on herkutellut? Keskiviikkona työpäivä ja vähän jännittää, uskallanko edes mennä. - Pörsöä
Meidän apteekissa ei ollut Orlistat Sandozia, seuraavalle päivälle lupasivat tilata mutta kun apteekkari sanoi, että Allit maksavat vain 4,- enemmän niin otin sitten Allit. Sama määrä pillereitä siinä ja täsmälleen sama tuote.
Olen nyt pikkuhiljaa alkanut ottamaan Alleja, joka päivä 1-2 totutellen. Sitten kiihdytän tahtia kolmeen pilleriin pikkuhiljaa. Ainoa tuntemus mikä minulla on ollut, on pahoinvointi. Se alkaa Allin nauttimisesta n. tunnin päästä ja kestää aika kauan ... ei mua okseta, en ripuloi mutta sellainen etova tunne on. Aika tehokasta tosin. En ole punninnut itseäni mutta vasta olenkin alussa. - lihavalapsonen
Mulla tuli kanssa tuosta allista vatsanväänteitä ja ripulia ja sen verran pahaa oloa, että kun vaihdoin orlistat sandoziin, niin niistä päästiin. Mielestäni tuo orlistat on paranneltu versio allista, mutta useampikin on sanonut ettei siitä saa yhtä pahoja oireita.
- Voiperhonen
Moikka Elli! Sun kannattaa kokeilla Orlistat Sandozia se on samantapainen tuote kuin alli,mutta sillä ei tule niin paljon sivuoireita ja sen vaikutus perustuu siihen että se kohdistaa tehonsa ruansulatuselimistössä olevaan rasvaan eli noin neljäsosa rasvasta mitä syöt ei imeydy kehoon ollenkaan. En usko että perus koti ruoka on liian rasvasta,sillä tarkoitetaan yleensä pitsaa,hampurilaisia,friteerattuja ruokia ym,niitä kannattaa välttää. Itse onnistuin laihtumaan 12 kg kun käytin laihdutuslääkettä ja söin terveellisemmin.
- Annelia..
No muille tullut ripulia mutta minun kellon lailla toimiva vatsa menee lakkoon kokonaan ja korkkiruuvia saa hakea.. Näin meillä..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1424505- 932149
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152071Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi771918Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1421542Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541532VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041395- 751326
- 1011307
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1201109