kysymys esitetty niin miehille kuin naisille. http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200902259144492_lz.shtml "Suuteleminen on tutkimuksen mukaan mielihyvän tuottamisen lisäksi tärkeä arviointityökalu kumppanin biologiselle kelpoisuudelle"
oletko saanut kehuja suutelutaidoistasi???
45
838
Vastaukset
Enpä juuri. Mun biologinen kelvottomuus on yleensä päätelty jo etäältä.
viimevuonna kehui suuteluani,ettei ole 8 vuoteen saanut niin hyvää suudelmaa, oli ollut 8 vuotta naimisissa. se minkä takia suutelimme,johtui hänen kaveristaan joka oli entinen rakastajatareni,se suositteli kaverilleen että suutelisi kanssani. mitää muuta emme siis tehneet :) mut kyl lämmitti mieltä
- vänksy
enkä sellaisia oo kaivannutkaan.
- vänksy
monte24 kirjoitti:
outo ihminen,sehän on kivempaa kuin suihinotto.
Suudelmat on mulle hellyyden- ja rakkaudenosoituksia. En mun tarvi sotkee niihin mitään seksiin liittyvää. Sängyssä en kaipaa suulle suutelua lainkaan, kaikkialle muualle kroppaan kyllä.:)
vänksy kirjoitti:
Suudelmat on mulle hellyyden- ja rakkaudenosoituksia. En mun tarvi sotkee niihin mitään seksiin liittyvää. Sängyssä en kaipaa suulle suutelua lainkaan, kaikkialle muualle kroppaan kyllä.:)
harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei suudella
- vänksy
monte24 kirjoitti:
harrastaa seksiä naisen kanssa jos ei suudella
sun ei tarvikaan panna mua. Mun miehet ei oo saaneet musta (tietääkseni) traumoja vaikken suulle suutelemiseen niin kovin oo panostanutkaan seksin aikana.
vänksy kirjoitti:
sun ei tarvikaan panna mua. Mun miehet ei oo saaneet musta (tietääkseni) traumoja vaikken suulle suutelemiseen niin kovin oo panostanutkaan seksin aikana.
vain vaaleista ja vähätautisista miehistä
- vänksy
monte24 kirjoitti:
pieni vinoilu eilisestä seksiturismi keskusteluista :)
jotenkin etelän tautisiin gigoloihin? Miksi?
vänksy kirjoitti:
jotenkin etelän tautisiin gigoloihin? Miksi?
kun puolet verestäni kuuluu niihin gigoloihin.
- vänksy
monte24 kirjoitti:
kun puolet verestäni kuuluu niihin gigoloihin.
Ai johonkin turkkilaisiin, vai? Siellä ne pahimmat hepinuittajat taitaa olla. Kyllä musta sä nyt enemmän vaikutat suomalaiselta, kuin sellaiselta.
vänksy kirjoitti:
Ai johonkin turkkilaisiin, vai? Siellä ne pahimmat hepinuittajat taitaa olla. Kyllä musta sä nyt enemmän vaikutat suomalaiselta, kuin sellaiselta.
leikillä naljailin,se kuuluu mun luonteeseen,en voi sille mitää :)
- vänksy
monte24 kirjoitti:
leikillä naljailin,se kuuluu mun luonteeseen,en voi sille mitää :)
mitään tajua.:( Kuitenkin kun puhuin "etelän gigoloista", niin en tarkoittanut meidän montea, joka asuu täällä arktisessa pohjolassa meidän kanssa jääkarhujen ja lumen, pakkasen ja jään peitossa, vaan tosiaan "Niitä" inhotuksia siellä. Selvennykseksi. P.S. Mutta en silti tykkää suutelemisesta seksin aikana, muulloin kyllä.:D
vänksy kirjoitti:
mitään tajua.:( Kuitenkin kun puhuin "etelän gigoloista", niin en tarkoittanut meidän montea, joka asuu täällä arktisessa pohjolassa meidän kanssa jääkarhujen ja lumen, pakkasen ja jään peitossa, vaan tosiaan "Niitä" inhotuksia siellä. Selvennykseksi. P.S. Mutta en silti tykkää suutelemisesta seksin aikana, muulloin kyllä.:D
ollaan jo tositoimissa viitsi toisen suuhun huohottaa :) ainaskaan paljon
- FiliaFerusFabulosus
olen olen olen. T: Pusuhuuli
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
pusu on minusta hellyyttä ja kielisuudelma intohimoa
ja sitten kiihkeämmin, kiihkeämmin... Olen intohimoinen sitten, kun joku mies on niin mielenkiintoinen, että palan sisältäni... Jos seukkaan ja on oltu erossa ja on ikävä, niin sitten käyn kunnolla kumppuun kielareiden kanssa.
- FiliaFerusFabulosus
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
ja sitten kiihkeämmin, kiihkeämmin... Olen intohimoinen sitten, kun joku mies on niin mielenkiintoinen, että palan sisältäni... Jos seukkaan ja on oltu erossa ja on ikävä, niin sitten käyn kunnolla kumppuun kielareiden kanssa.
ei kumppuun, vaan kimppuun. Per...honen.
ei kumppuun, vaan kimppuun. Per...honen.
luen usein väärinkirjoitetut sanat oikein ja oikein kirjoitetut väärin :)
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
luen usein väärinkirjoitetut sanat oikein ja oikein kirjoitetut väärin :)
Tuo lohdutti jo paljon. Mulla on näpit jäässä kun ikkuna on auki - ollut jo kauan. Pitää sulkea. Ei ihme, et tulee virheitä.
En ehkä suorasanaisia kehuja suutelutaidoista mutta huuliani on kehuttu pehmeiksi että on mukava suudella. Jaja, olen päässyt opettamaankin pari kikkaa.. Eräs mies alkoi käyttää samanlaisia huulten ja kielen hyväilykikkoja kuin minä vaikkei ne ennen hänen suutelussaan esiintyneet.. =D
minkälainen huulten ja kielten hyväily on kyseessä. voitko tehdä youtube videon asiasta,tahtoo oppia lisää :)
monte24 kirjoitti:
minkälainen huulten ja kielten hyväily on kyseessä. voitko tehdä youtube videon asiasta,tahtoo oppia lisää :)
vielä youtube-video.. Hah, katsotaan.. =D Mutta esim. sellaista että kielen kärjellä sivelee huulia, taas vähän 'syvempää' suutelua, edes takaisin liikettä kieli kieltä vasten, sitten kieen ympäri, joskus kiusoittelevaa huumoriakin mukaan kun esim. imaisen miehen alahuulta niin että smak kuuluu.. En osaa varmaan kovin hyvin selittää, mutta ei sentään mitään mikä menisi ihan ällötyksen puolelle.. =D
emanuela kirjoitti:
vielä youtube-video.. Hah, katsotaan.. =D Mutta esim. sellaista että kielen kärjellä sivelee huulia, taas vähän 'syvempää' suutelua, edes takaisin liikettä kieli kieltä vasten, sitten kieen ympäri, joskus kiusoittelevaa huumoriakin mukaan kun esim. imaisen miehen alahuulta niin että smak kuuluu.. En osaa varmaan kovin hyvin selittää, mutta ei sentään mitään mikä menisi ihan ällötyksen puolelle.. =D
mie suutelen noin myöskin :) tää on ihan tosi.
monte24 kirjoitti:
mie suutelen noin myöskin :) tää on ihan tosi.
hiieno homma =D Mies jota pääsin opettamaan ei osannut aluksi kuin huuliaan törröttää.. =)
Yks nainen sano että mä oon parempi suutelija kuin ykskään mies joka on kohdalle osunut. Must mä en oo mikään kaksinen suutelija, en juurikaan edes tykkää suudella.
...
tapaaminen niin järjestetään siinä sitten suudelmakilpailut. saa ottaa pohjia ennen suoritusta :)
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
tapaaminen niin järjestetään siinä sitten suudelmakilpailut. saa ottaa pohjia ennen suoritusta :)
monte siihen tuomaristoon? ;)
monte siihen tuomaristoon? ;)
kilpailu on heti seuraavana päivänä youtubessa. olis kyllä kiva saada järjestettyä palstalaiset meetingiin.
monte24 kirjoitti:
onko täälä joskus ollu semmosestaki puhetta? waude!
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
kilpailu on heti seuraavana päivänä youtubessa. olis kyllä kiva saada järjestettyä palstalaiset meetingiin.
kilpailun sisällöstä tarkemmin. Arvotaanko parit vai valitseeko tuomaristo parit vai saako itse valita parinsa? Mikä on palkinto? Osallistutko itse kilpailuun?
- FiliaFerusFabulosus
monte24 kirjoitti:
sitten kans tyylipisteitä?
sitten kans tyylipisteitä?
tuulen viemää asento nostaa heti pisteen verran, suutelu tekniikasta tulee sitten omat pisteet. lisäksi suudeltavat saavat nimettömästi äänestää suosikki suutelijaansa.
LaRito kirjoitti:
onko täälä joskus ollu semmosestaki puhetta? waude!
ratikka vois olla hyvä homman vetäjä
- Puskakukko
Tosin positiivinen palaute on tullut sen kautta että toimintaa ei ole maltettu lopettaa turhiin höpinöihin vaan lisää samaa ja intensiivisemmin... ... Alkoipa suuteluttaa ...
- Puskakukko
Primäärit: Kohta Voimakkuus Pinta-ala Suunta Tekniikat: Ote Kosketus Siirtäminen Pusku Ajalliset: Tempo Rytmi Hidastuva Kiihtyvä Kommunikaatio: tunnustelu, houkuttelu, pidättely, vetäytyminen, kiusoittelu, antautuminen, myötääminen, vastustamattomuus .... Äh. Ei jaksa. Intuitio se kuitenkin eteenpäin vie.
- jaksat
Puskakukko kirjoitti:
Primäärit: Kohta Voimakkuus Pinta-ala Suunta Tekniikat: Ote Kosketus Siirtäminen Pusku Ajalliset: Tempo Rytmi Hidastuva Kiihtyvä Kommunikaatio: tunnustelu, houkuttelu, pidättely, vetäytyminen, kiusoittelu, antautuminen, myötääminen, vastustamattomuus .... Äh. Ei jaksa. Intuitio se kuitenkin eteenpäin vie.
ilman rekisteröityä nimimerkkiä? Ilman mustaa nikkiä et näemmä montaa päivää.
- Näsä-Kukko
jaksat kirjoitti:
ilman rekisteröityä nimimerkkiä? Ilman mustaa nikkiä et näemmä montaa päivää.
Jokin leikki? oi kun kiva, kuinka sitä leikitään?
- koko..
Näsä-Kukko kirjoitti:
Jokin leikki? oi kun kiva, kuinka sitä leikitään?
tämä palsta on leikki. Siinä tapetaan aikaa. Leikki etenee näin: - Kukko rekkaantuu ja kukkoilee - Kukko ei saa kaivattua huomiota ja laantuu - Kukko ilmoittaa, ettei enää käytä rekisteröityä nimimerkkiä. - Päätös alkaa kaduttaa. - Kukko rekkaantuu uudella nimimerkillä - Minä vinoilen kaikille multitestamentin jättäneille itseensä rakastuneille.
- Kanonisoitu Legenda in the ...
koko.. kirjoitti:
tämä palsta on leikki. Siinä tapetaan aikaa. Leikki etenee näin: - Kukko rekkaantuu ja kukkoilee - Kukko ei saa kaivattua huomiota ja laantuu - Kukko ilmoittaa, ettei enää käytä rekisteröityä nimimerkkiä. - Päätös alkaa kaduttaa. - Kukko rekkaantuu uudella nimimerkillä - Minä vinoilen kaikille multitestamentin jättäneille itseensä rakastuneille.
Kuvailet kehää. Pystyt itsekin parempaan. http://www.youtube.com/watch?v=xecdGX0k8cw&feature=related
Mulla menee yhteensopivan suutelijan kanssa (ajan)taju ja muisti ja -sopimattoman kanssa hermo...
ja on se kyllä totta että jos on siinä touhussa "huono" niin kyllä se tyssää sitte tyystin siihen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830