Mitä ajattelette miehestä joka ompelee

ompelija (m)

ja virkkaa?

17

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FiliaFerusFabulosus

jos miehen mieli tekee...... virkata... ;)

• ompelua

tässä voidaan miettiä sitä yleistä yleistämistä että naiset tekee tätä ja miehet tota no en sanois niin jos ite tykkäät siitä ni mitä vitun välii siit on mitä muut siitä aattelee

• vänksy

No, jokainen saa tehdä mitä haluu, mut mua kiinnostaa vaan miehet, joilla nuo kädentaidot ilmenee jollain muulla tavalla. Sama koskee askartelevaa miestä..(Poikkeus nyt tietty joku päiväkodin hoitajasetä) On asioita, jotka oikeesti vaan on niinku naisten juttuja. Oon aika ehdoton niissä. Ei ole tarkoitus loukata, mutta siis sanoin vaan rehellisen mielipiteeni.

• että ei ole

mikään stereotyyppinen äijä, mikä taas on hyvä juttu :)

• muistan että ennen ainaskin ala-asteella opetettiin pojillekin alkeet virkkaamisessa. nahkapohja bootseja oon korjannut neulomalla,kun ne on alkaneet leviämään. monet bootsin korot on tullut tehtyä nahasta. joo en osaa virkata en perkele osaa :(

• KoppavaHoro

hyvään kumppanuuteen. Mä osaan nimittäin neuloa, mutta siinä se, sekä omaan huomattavasti vaatekappaleita, jotka kaipaisivat tuunausta ynnä tuhansia ideoita, jotka kaipaisivat ompelutaitoista toteuttajaa. Musta olisi tullut hyvä vaatesuunnittelija, jos ompelukoneet vain tottelisivat minua...

• nainen...

Aika monesti käy niin, että naiset saa tehdä miehisiä juttuja, eikä se ole mitenkään ihmeellistä, toisin päin sitten ihmetellään. Minua ei haittaisi, vaikka itse osaan kyllä virkata ja ommella, mutta eipä silti myös vaihtaa autonrenkaat (jotka muuten vaihdoin eilen). :)

• siellä on

asenne kohdillaan. Eikä vinguttu miehiltä apuja, eihän?

• vai pitäskö tosta pystyä tekemään jokin syvempi analyysi - no mä yritän. Se tykkää makaronilaatikosta, Generation Kill tv-sarjasta ja se käyttää boxereita. Mulla loppu teenlehdet eli loput seuraa myöhemmin.

• mieleen kärsivällisen ja rauhallisen miehen. Hieno homma. =)

• mirame81

olihan vaattureina ennen miehet yleensä ja suutareita.Osaa minunkin isä esim...Lyhentää lahkeet housuista ja ommella vetoketjun.Myös minunkin mies osaa ommella jos tarvevaatii.

• sirpamaikkarilta

että lyhentää omansa sekä mun housujen lahkeet. Ja virkkais semmosii ihanii pikkusii töppösii. Nyt mua alkaa taas itkettää ajatuski ihanista pikkusista töppösistä! =)

• on täyttynyt

ja oot paksuksi päässyt?

• sirpamaikkarilta
        on täyttynyt kirjoitti:

ja oot paksuksi päässyt?

ollu koko ajan. Mutta ei se tavote ollu. =(

• Ensimmäinen poikakaveri (punkkarintapainen) väsäsi itse vaatteensa ja hienoja oli. Siitä taisi tulla joku vaatturi tms. :) Itse olen surkea käsitöissä, jos puhutaan virkkaamisesta tms. Olen vasuri, sillä yritän selittää sen aina.

• tai siis tietenki jokasen oma asia mutta omalla miehellä en jaksais ees kuvitella.

• MichikoXX

Jelpin nykyisin yhtä miespuolista sukulaista, jolla on vaatesuunnitteluideoita. "Tähän voisi laittaa niittejä, solkia ja irroitettavat hihat..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe