ja virkkaa?
Mitä ajattelette miehestä joka ompelee
17
626
Vastaukset
- FiliaFerusFabulosus
jos miehen mieli tekee...... virkata... ;)
- ompelua
tässä voidaan miettiä sitä yleistä yleistämistä että naiset tekee tätä ja miehet tota no en sanois niin jos ite tykkäät siitä ni mitä vitun välii siit on mitä muut siitä aattelee
- vänksy
No, jokainen saa tehdä mitä haluu, mut mua kiinnostaa vaan miehet, joilla nuo kädentaidot ilmenee jollain muulla tavalla. Sama koskee askartelevaa miestä..(Poikkeus nyt tietty joku päiväkodin hoitajasetä) On asioita, jotka oikeesti vaan on niinku naisten juttuja. Oon aika ehdoton niissä. Ei ole tarkoitus loukata, mutta siis sanoin vaan rehellisen mielipiteeni.
- että ei ole
mikään stereotyyppinen äijä, mikä taas on hyvä juttu :)
muistan että ennen ainaskin ala-asteella opetettiin pojillekin alkeet virkkaamisessa. nahkapohja bootseja oon korjannut neulomalla,kun ne on alkaneet leviämään. monet bootsin korot on tullut tehtyä nahasta. joo en osaa virkata en perkele osaa :(
- KoppavaHoro
hyvään kumppanuuteen. Mä osaan nimittäin neuloa, mutta siinä se, sekä omaan huomattavasti vaatekappaleita, jotka kaipaisivat tuunausta ynnä tuhansia ideoita, jotka kaipaisivat ompelutaitoista toteuttajaa. Musta olisi tullut hyvä vaatesuunnittelija, jos ompelukoneet vain tottelisivat minua...
- nainen...
Aika monesti käy niin, että naiset saa tehdä miehisiä juttuja, eikä se ole mitenkään ihmeellistä, toisin päin sitten ihmetellään. Minua ei haittaisi, vaikka itse osaan kyllä virkata ja ommella, mutta eipä silti myös vaihtaa autonrenkaat (jotka muuten vaihdoin eilen). :)
- siellä on
asenne kohdillaan. Eikä vinguttu miehiltä apuja, eihän?
vai pitäskö tosta pystyä tekemään jokin syvempi analyysi - no mä yritän. Se tykkää makaronilaatikosta, Generation Kill tv-sarjasta ja se käyttää boxereita. Mulla loppu teenlehdet eli loput seuraa myöhemmin.
mieleen kärsivällisen ja rauhallisen miehen. Hieno homma. =)
- mirame81
olihan vaattureina ennen miehet yleensä ja suutareita.Osaa minunkin isä esim...Lyhentää lahkeet housuista ja ommella vetoketjun.Myös minunkin mies osaa ommella jos tarvevaatii.
- sirpamaikkarilta
että lyhentää omansa sekä mun housujen lahkeet. Ja virkkais semmosii ihanii pikkusii töppösii. Nyt mua alkaa taas itkettää ajatuski ihanista pikkusista töppösistä! =)
- on täyttynyt
ja oot paksuksi päässyt?
- sirpamaikkarilta
on täyttynyt kirjoitti:
ja oot paksuksi päässyt?
ollu koko ajan. Mutta ei se tavote ollu. =(
Ensimmäinen poikakaveri (punkkarintapainen) väsäsi itse vaatteensa ja hienoja oli. Siitä taisi tulla joku vaatturi tms. :) Itse olen surkea käsitöissä, jos puhutaan virkkaamisesta tms. Olen vasuri, sillä yritän selittää sen aina.
tai siis tietenki jokasen oma asia mutta omalla miehellä en jaksais ees kuvitella.
- MichikoXX
Jelpin nykyisin yhtä miespuolista sukulaista, jolla on vaatesuunnitteluideoita. "Tähän voisi laittaa niittejä, solkia ja irroitettavat hihat..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795