kerro miten missä miksi?
Onko mopo karannut käsistäsi
11
420
Vastaukset
- vänksy
Eihän se oo koskaan ees käynyt mun käsissäni vielä:D
pihalla törmäsin omena puuhun. naapurin vanhempi poika halusi antaa tyypit. vanhemmat eivät tykänneet että nurmikko oli monin paikoin rullalla, nappularenkaitten takia.
- uiosfgio
Tosin mulla on moposkootteri, mutta hyvin on tähän sakka käsissäni pysynyt.
viimeksi viime viikonloppuna. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
..alkoholin kanssa. Mä en oikein osaa lopettaa jos sille päälle satun, ja pysyn pirteenä pitkälle aamuun asti. Joskus on jatkoilla käynyt niin että muut ovat aamulla sammuneet / menneet nukkumaan ja oon ollut viimeinen joka on hereillä ja ois ollut vielä virtaa jauhaa paskaa.. xD Krapulat tollaisten illanviettojen jälkeen on tietysti olleet aivan kaameita. Ei tollaista tosin ole käynyt enää vuosikausiin.
Mulla on paha tapa lähettää kavereille ylipitkiä viestejä. Ajatusvirta on katkeamaton (valitettavasti) ja hups'vaan juttua pukkaa enemmän, kun laki sallii. Lupaan parantaa tapani, eihän hehtaari viestiä jaksa lukea kukaan!! ;)) Alkoholilla ei ole osuutta asiaan, hölmöilen sujuvasti selvin päin... (sekin vielä)..xD
- mutta Jopo
tahtoo keulia.
- En.kerro
muuta teekään :D Siksi pysyn niistä kaukana...
med alcohol. joskus ollu aika vallaton mutta se on ollu taas sitä sekavaa aikaaaaa.
...mulla oli aina niin laiska mopo, että se ei koskaan karannut käsistä.
- mopoja :
mopot on inhottavia ja meluisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla215604- 42553
- 52536
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480