Musta naiset ovat kauniita

Jungle fewer

Minua ihmetyttää joidenkin rasistien puheet että mustaihoiset olisivat muka rumia. Minusta mustat naiset ovat tavattoman kauniita. Heidän ihonsa on kaunis, ryhti aivan upea ja he kävelevät kauniisti. Pidän myös heidän kähäristä hiuksista, ne tuntuvat ihanalta ihoani vasten. Silmät ihanat. Entä ne kauniit, ihanat täyteläiset huulet? Ja tästä seuraavasta asiasta kaikki ovat taatusti samaa mieltä - mustilla naisilla on maailman kauneimmat pakarat.

36

3839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai päässä

      vikaa? Ei sen puoleen, mustista naisista ja miehistä löytyy maailman kauneimpia ihmisiä,mutta typerä luokittelee kaikki samanlaisiksi, yhtä uniikkeja he ovat kuin kaikki muutkin.

    • gtgrbdi

      yksinäiselle suomimiehelle että laajentaa puolison etsinnässä horisonttiaan ja etsii kumppania eri taustaisista naisista, jos ei löydy suominaista. Eipähän tarvi maksaa soloriumissa käynneistä ihon rusketukseen, kampaamon kiharroinneista tai plastiikkakirurgien huulien suurennusbotox tms kauneusleikkaushoidoista. Perfect package. :-)

    • väri

      Naisten kauneus ja/tai miesten komeus ei ole riippuvainen ihmisen väristä. Ennen kaikkea muuta se kauneus/komeus on katsojan silmissä;)

      • Anonyymi

        Aivan!!


    • siitä mistä

      ko. henkilö on peräisin. Tummat ovat kauniita noin yleensä ottaen miehet sekä naiset. Mutta mielestäni leveä perseiset ja nenäiset eivät ole kauniita.

      • Anonyymi

        Aivan


    • Itse en kyllä ole koskaan pitänyt Afrikkalaisia naisia kauniina kasvonpiirteiden enkä erityisesti juuri noiden huulien takia. Vaikka eräs lääkäri onkin ihan julkisesti todennut että yksi tärkeimmistä elämisen jatkuvuuden peruspilareista on pieni pää ja suuri lantio, niin erityisesti tuo monen Afrikkalaisen ylimittainen lantio on ainakin minusta se lopullinen niitti jonka vuoksi en voi heitä kauniina pitää. Eli ainakin minä olen vahvasti eri mieltä erityisesti tuon lantion osalta.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa,Ajattele väkeen suhteutettuna, Kuka on edes sivistynyt, Yhdessä valtiossa on yli 20 heimoa, Heidän ulkonäkö on huomattavasti erilainen.......Eivät he kaikki ole kauniita.... Meneppä Suomalaiseen kylpylää Katso Suomineitoa. Pituus 165 paino yli 80. Mutta kuitenkin Suomessa on Kauneimmat Naiset,Väkiluku,heitä on huomattavasti vähemmän


    • nainen on

      kaunis,toki heitäkin löytyy.Vaan eipä ole juuri kehumista suomalaistenkaan naisten ulkonäössä.

    • bidraldi

      Afrikkalaisista oudosti mielestäni vain naiset ovat nättejä... (kun taas aasialaisisa yleensä molemmat sukupuolet ovat yleistetysti viehättäviä) ehkä johtuu siitä että olen törmännyt ja jutellut vain afrikkalaisten naisten kanssa (somali, gambia , kenia). Minulla on sellainen outo sisäinen kauneusluokittelu että ihmiset joidenka kasvoissa on tuttuja piirteitä ovat minusta paremman näköisiä kuin tuntemattomat. Eli jos nään pitkään samaa ihmistä alan pitää hänen kasvon piirteitään kauniimpana kuin jonkun tuntemattoman henkilön. toisaalta jos nään tuota tuntematonta useammin voi hänestäkin tulla viehättävä. Se miten ihminen käyttäytyy minua kohtaan vaikuttaa myös siihen pidänkö häntä viehättävänä vai en. Henkilökohtaisesti pidän vaaleista/"aasia-ihoisista" tummatukkaisista ja tummasilmäisistä naisista, koska ne muistuttavat enemmän minua (sisäinen narsistini herää). Iso kokoiset afrikkalaismiehet yleensä pelottavat minua ja en muutenkaan katso ulkomaalaisia miehiä silmiin (tästä onkin ollut jo puhetta) jos ei ole entuudestaan tuttu. Toisaalta en välttämättä katso suomalaisiakaan miehiä silmiin esim. baarissa koska siitä voi seurata väärinkäsityksiä. afrikkalaisten naisten pakaroista en osaa sanoa mitään (vaikkakin kiinteät pakarat ovat hot miehellä tai naisella) mielestäni. tuntemieni afrikkalaisten naisten silmät ovat kauniit ja niissa on lempeä katse. aasialaisnaisilla on yleensä myös nätit ja pienet pakarat. Tumma iho myös peittää kauneus virheet paremmin (kuten selluliitin jos sitä ei ihan paukkuina ole) ainakin länsimaiseen vaaleuteen tottuneelta silmältä) ehkä tämä on syynä siihen minkä takia meistä afrikkalaiset tai aasialaiset näyttävät kauniilta (toki myös aasialaisten kauniilla, vinohkoilla kissan silmillä ja afrikkalaisten paksuilla huulilla on kauniiksi havaitsemisen kanssa paljonkin tekemistä, silmät ja huulet kun ovat eroottisia kohteita;D Ainut "kauneusvirhe" minkä JOILLAKIN aasialaisilla olen nähnyt on, että kasvoissa on paljon pisamia (ei ole vain nenän ympärillä kuten punatukkaisilla kerrotaan olevan, vaan epätasaisesti ympäri koko naaman...mutta kaikkea ei luoja anna yhdelle ihmiselle ja monia asioita voi meikillä korjata) Afrikkalaisnaisista monet näkemäni ovat olleet laihoja mutta joillakin taas on reilusti ylipainoa. pikkulettejä on ollut hälyttävän monella... toisin kuin aasialaisilla naisilla, tuntemillani afrikkalaisilla naisilla on ollut paksu ja sitkeä sekä erittäin karhea tukka ja ovat kironneet kun väri ei oikein tartu siihen kotikonstein. Toisaalta ei tartu minunkaan hiuksiini kunnolla, tumma kun olen kutreiltani.

    • paukurapyllyjä on kokeiltu

      mustia naisia on kauniita, mutta myös hirveän rumia toki nätit mustat naiset ovat hirveän kiihottavia ja ulkomailla kulkiessa siellä missä niitä on tarjolla olenkin aina valinnut mustan ilotytön valkoisen sijaan helkkarin mukavaa niitä on nussia, mutta en voisi ikinä kuvitella seurustelevani mustan naisen kanssa

      • bidraldi

        sinun ei ehkä pitäisikään seurustella kenenkään (naisen) kanssa;D Toisaalta ei pidä tuomita mutta toisaalta en osaa kuvitella että tuollaisen tekstin kirjoittajan kanssa voisi oikeasti ja rakastavasti seurustella... no joo konservatiivi puskee pintaan...


      • asdfasdfasdf
        bidraldi kirjoitti:

        sinun ei ehkä pitäisikään seurustella kenenkään (naisen) kanssa;D Toisaalta ei pidä tuomita mutta toisaalta en osaa kuvitella että tuollaisen tekstin kirjoittajan kanssa voisi oikeasti ja rakastavasti seurustella... no joo konservatiivi puskee pintaan...

        Suuri ihmistuntija psykologi Bid The Bitch


      • Musta nainen

        Mikset voisi seurustella? Minun kanssani on moni valkoinen seurustellut, ja ihan vapaaehtoisesti :)


      • reaaaliteetti
        Musta nainen kirjoitti:

        Mikset voisi seurustella? Minun kanssani on moni valkoinen seurustellut, ja ihan vapaaehtoisesti :)

        jos jotenkin vain voisi varmistaa että mahdolliset lapset ovat varmasti tyttöjä


    • ------------------------

      mustissa naisissa on todella kauniita, niin kuin myös mustissa miehissäkin todellisia herkkupaloja! Usein vaan mietin, miksi esim naisilla tyyli on jotenkin (en tarkoita loukkauksena) "halvahtava". Itse kauneuden ystävänä ja naisena käyttäisin kyllä tarkasti hyödykseni tumman rodun piirteet. Ja sellainen ilmiö, jota en yksin minä ole huomannut, vaan tullut esille monissa erilaisissa tilanteissa,keskusteluissa ym. että harmittavan usein tummaihoiset tuoksuvat/haisevat esim hielle...joskus esim bussissa haju on erittäin epämiellyttävä. Tekisi mieli oikein mennä sanomaan, että "hei, elämäsi oli takuuulla helpompaa, kun muistaisit suihkun, puhtaat vaatteet ja deodorantin". En tietenkään tarkoita yleistää.

      • from fin

        Afrikassa jonkin aikaa asuneena voin todeta, että kaikki ei siellä toimi niinkuin meillä. Esim. vettä ei tule suihkusta aina kun haluaisi. Jos juoksevaa vettä on ylipäätään saatavilla. Toisekseen mustien ihmisten ominaishaju on erilainen. Omaan nenään usein mustat naiset tuoksuvat kiehtovilta, mutta musta duunarimies työpäivän jälkeen lähes sietämättömältä :) People are different


    • Black chicks're best

      Englanninkielessä käytetään joskus aika osuvastikin sellaisia vertailuja valkoisista, aasialaisista ja mustista kuten:

      -White woman: beautiful
      -Asian woman: pretty
      -Black woman: gorgeous

      Minusta myös valkoisissa naisissa on kauniita ja aasialaisissa sieviä, mutta todella upeita naisia sanan varsinaisessa merkityksessä on vain afro-naisissa.

      Jos yhdistetään nuo kaikki ominaisuudet (kaunis, sievä, upea) yhteen niin päädyn siihen, että kaikkein "kaunein" on ilman muuta musta nainen. Hänellä on ihanat huulet, ihanat suuret silmät, hänen tukkansa kähäryys on kiehtova, hänen vartalonsa kauneus on ylivoimainen ja hänen ryhtinsä mm. kävellessä on sensuelli. Olen myös pannut merkille esim. USA:n mustissa naisissa sekä afrikkalaisissa todella loistavan pukeutumistyylin mm. juhliin. Monet valkoiset miehet ovatkin todenneet että "they are so gorgeous that it hurts to say how gorgeous they are".

      • hehehhehehhehe

        Missähän tämmöisiä termejä käytetään? Ettei vain mustien pantterien kotisivuilla :D hehehheheh....


      • Anonyymi

        Tuo räikeä/ hutsahtava pukeutumistyyli ja monsteriperän esittely juontaa varmaankin juurensa siitä, että Afrikassa on muutama miljoona muutakin räikeästi pukeutuvaa etsimässä elättäjää. Jatkavat sitten perinteitään vielä näennäisesti eurooppalaistuttuaan ja pukeutuvat makkarankuoriin, jotka paljastavat kaikki, ei välttämättä niin kauniit muodot ja esittelevät mahtavaa peräsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo räikeä/ hutsahtava pukeutumistyyli ja monsteriperän esittely juontaa varmaankin juurensa siitä, että Afrikassa on muutama miljoona muutakin räikeästi pukeutuvaa etsimässä elättäjää. Jatkavat sitten perinteitään vielä näennäisesti eurooppalaistuttuaan ja pukeutuvat makkarankuoriin, jotka paljastavat kaikki, ei välttämättä niin kauniit muodot ja esittelevät mahtavaa peräsintään.

        Katselkaapa profiileja niin näette, kuinka perse tungetaan samaan kuvaan pärstävärkin kanssa.


    • Tahtoo afrikkalaisen

      Jotenkin suomalaisnainen tai vaaleat ylipäätänsä ei inspaa.

      Aasiattaret siroja,kauniita,seksikkäitä,uskollisia.
      Afrikkalaiset naiset naisellisia pitkiä ihanuuksia, oikeita suukkosuita.

      Nam :D

      • Victorius moral

        Komppaan. En pidä vaaleita pohjoismaisia naisia läheskään niin suloisina kuin afronaisia.


    • somppu----

      Enpä oikein tykkää. Mut makunsa kullakin

    • Marcus Gabriel

      Afrikkalaiset naiset ovat kauniita. Heillä on esteettisyyden tajua, he pukeutuvat kauniista, osaavat laittaa itsensä upeasti, hieno ryhti, kaunis kävelytyyli, aistillisuutta. Kerrassaan ihania.

    • Stahanovilainen
    • 18+8

      Rasisti.

    • Anonyymi

      Musta nainen on monesti todella kaunis, aivan upea iho, ryhti, muodot

      • Anonyymi

        Jep, oma istuin tulee aina perässsä.


    • Anonyymi

      Tuo kaukana pitkänä takana kulkeva peräsin on sorvattu sellaiseen muotoon, johon venyy vain afrikkalainen blacklong- turbomalli. Suomalainen löysäpäällysteinen tuppimalli ei ole heille siis mitenkään mieluinen.

    • Anonyymi

      Seksiin oikein sopiva mutta luonteeltaan kiero ja rahanahne. Tulet sen huomaamaan. Lisäksi oikeita tautipesiä, kun hygienia on mitä on. Ei suomalaista tasoa kuitenkaan. Kiivastuessaan rääväsuisia ja käyvät fyysisesti jopa miehen kimppuun. Ulkonäkö ei kerro kaikkea.

    • Anonyymi

      Tautisia ovat mun kokemuksen mukaan. Taudit on saaneet omilta maanmiehiltään, jotka tykkäävät vetää paljaalla. Muu ei kelpaa. Jos kuulisit mitä afrikkalainen nainen puhuu valkoisista, et ehkä olisikaan niin innostunut. Lähestyvät miehiä ainoastaan rahan takia. Osa myös kokenut silpomisen lapsena eikä ole kiinnostunut seksistä muuten kuin rahanhankkimisen menetelmänä. Kerro sitten uudestaan miltä näyttää ja tuntuu, kun olet seurustellut muutaman vuoden. Haju myös leviää ja tarttuu joka paikkaan. Tulee juuri näistä hoitamattomista tulehduksista ja vahvoista mausteista.

      • Anonyymi

        Vain muslimit silpoo.


    • Anonyymi

      JEP!

    • Anonyymi

      Tuppikullin ei kannata afrikkalaista naista edes kuvitella, pakarat estää meisselin osuman kohteeseen, tuppikullille vaan latta perse, se on siinä !!

    • Anonyymi

      Mustat naiset ovat aivan upeita!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe