Onko koskaan..

En.kerro

käynyt niin, ettet muista edellisen illan tapahtumista mitään?

26

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

viikonloppuna. Olin kännissä.

• En.kerro

hirvitä kun ei muista... Ties mitä tehnyt kun ei ole tolkuissaan :)

• Tai kyllä mä aina olen jotain muistanut, mutta muistikatkoja on saattanut olla. Ei kivoja tilanteita ollenkaan. :( Silloin tietää että on tullut otettua liikaa ja reilusti. Aika hyvin mä olen onneksi yleensä kännitoilailuni muistanut, vaikka joskus unohtaminen ois voinut olla armollisempaa. x)

• En.kerro

koskaan kukaan jälkeenpäin kertonu jotain kauheita juttuja siun tekemisistä?

• En.kerro kirjoitti:

koskaan kukaan jälkeenpäin kertonu jotain kauheita juttuja siun tekemisistä?

..mutta hemmetin rasittava mä kuulemma osaan olla, sellainen jankkaaja. :/

• disadora

niin käymään ja siitä seurasi ikuinen porttikielto erääseen ravintolaan. Ei mitään muistikuvaa ko illasta.

• En.kerro

Selvisikö koskaan syy siihen porttikieltoon? Vai onko parempi kun ei edes tiedä :)

• disadora
        En.kerro kirjoitti:

Selvisikö koskaan syy siihen porttikieltoon? Vai onko parempi kun ei edes tiedä :)

ravintolan omistaja soitti seuraavana aamuna. Kai se baari oli mennyt mun ja mun ystävän mielestä liian aikaisin kiinni ja me istuttiin siellä aamuun asti.Siinä nyt tapahtui paljon muutakin mutta jääköön ne mainitsematta. Ainoa kerta kun muisti on ollu kokonaan veks.

• Käyn nykyään vain muutaman kerran vuodessa kunnolla bilettämässä ja melkein aina käy näin: aamulla herään jonkun kaverin kotoa, jostain lattialta, enkä yhtään ymmärrä mistä ja miksi. Alkoholi on kihahtanut niin hyvin päähän:( Nätisti mut yleensä on peitelty, kun olen sammunut ns. suorilta jaloilta:P Ensireaktio on aina kauhea paniikki: missä olen, missä lompakko jne. Yleensä sitten selviää, että ihan "normaalisti" olen käyttäytynyt, vaikkei muistikuvia olekaan viimeisen tunnin ajalta ennen sammumista. Mitä nyt ehkä oksennellut tms. Ei ihminen kännissä välttämättä mitään sen kummallisempaa, persoonansa vastaista kuitenkaan tee kännissä, jonkun tutkimuksen mukaan...

• huolehtivia

kavereita. Voin ymmärtää miksi:) Pukeeko ne sulle myös pyjaman päälle..?

• huolehtivia kirjoitti:

kavereita. Voin ymmärtää miksi:) Pukeeko ne sulle myös pyjaman päälle..?

tulee herättyä ihan bile-vermeet päällä ja ripsarit poskella:P Ja piilarit silmiin juuttuneina:(

• niin huippua :) Mä just viime lauantaina jouduin miettiin ett hetkinen, kenenkäs kämpässä on tän värinen seinä :)

• vili

kyllä mä pyrin vetämään itseni sellaiseen latinkiin, et muisti falskii vähän tai paljon.

• vänksy

Kyllä mulla aika helposti filmi alkaa pätkiä jos tarpeeksi olen ottanut. On sitä tullut heräiltyä mitä ihmeellisimmistä paikoista (ihan turvallisista kuitenkin) vailla minkäänlaista muistikuvaa miten oon sinne joutunut. JOku on huolehtinut aina mut jonnekin..kaverit esim. Tosin lähinnä nuo sijoittuvat nuoruusvuosiin.

• Olisiko kerran käynyt noin. Toista ei tule.

• Ainahan sitä jotain muistaa, mutta harvoin kaikkea. Töppäykseni tosin kylläkin muistan silloin harvoin kun jotain töpeksin. Ylensä ihmiset luulevat minua selvemmäksi kuin olenkaan, koska menetän muistini paljon ennen kävely- tai puhekykyäni. Ihmiset tuntuvat olevan erilaisia tässäkin asiassa.

• Va-Nil-La

Kerran heräisin kaverin vanhempien navetasta, eikä mulla ole vieläkään aavistustakaan, että mitä hittoa mä olen siellä tehnyt... Nyt en enää joisi niin paljon, että muisti menee.

• aukkoja täynnä jonka seurauksena pienehkö omaisuus hävis ku ei muistanu sitte yhtään. seki ottaa niin pattiin ku porukka on niin vammasta ettei ala löytötavaroita palauttaan ees poliisilaitokselle, saatana.

• cookos

eikä tuu niin tapahtumaankaan.

• blackoutteja on kyllä ollut. Viime yöstä en onneksi hukannut kuin korkeintaan tunnin :)

• Mr.Kalluppi

Toisaalta olen tyytyväinen kun ei tarvitse kärsiä morkkista siitä, mitä tuli tehtyä. Jk. Kun ei muista, ei ole mitä muistella:)

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe