Cheek - Jos Mä Oisin Sä / video

Tsikiditsikiditsikiditsekkaa

9

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahingossa

      voicelta. hirveetä paskaa. ei kyllä tule paljon radioo kuunneltuu tai voicee kateltuu kesällä, jos toi turhaakin turhempi renkutus soi siellä koko kesän. jos oli tean tytöt tykkää tai cheekin liekeissä tylsää ja puuduttavaa kuunneltavaa, niin tämä kyllä vie voiton niistäkin.

    • ffffff

      toihan on ihan paras kuuntelen tota koko aja!!

      • gangstäräpperi

        cheeki on vitun ihan paras aitoo suomen oikee gangsta rappäre. Mä tiän mullon suomen isoimmat räppihousut.


      • Aivot

        Sulla lienee aivojen paikalla koranpaskaa ja kärpässienimuhennosta. Ei montaa paskempaa artistia kuin Cheek ja huonompia biisejä ei pahemmin löydy kuin Cheekin tuotannosta. Ala-astelaisten ja päiväkotilasten oma gangsta.


      • hanskaan
        Aivot kirjoitti:

        Sulla lienee aivojen paikalla koranpaskaa ja kärpässienimuhennosta. Ei montaa paskempaa artistia kuin Cheek ja huonompia biisejä ei pahemmin löydy kuin Cheekin tuotannosta. Ala-astelaisten ja päiväkotilasten oma gangsta.

        Cheekki on päällikkö ja uusin biisi hyvä!


      • Olet niin out!
        Aivot kirjoitti:

        Sulla lienee aivojen paikalla koranpaskaa ja kärpässienimuhennosta. Ei montaa paskempaa artistia kuin Cheek ja huonompia biisejä ei pahemmin löydy kuin Cheekin tuotannosta. Ala-astelaisten ja päiväkotilasten oma gangsta.

        >Sulla lienee aivojen paikalla koranpaskaa ja kärpässienimuhennosta.
        >Ei montaa paskempaa artistia kuin Cheek ja huonompia biisejä ei pahemmin >löydy kuin Cheekin tuotannosta.
        >Ala-astelaisten ja päiväkotilasten oma gangsta.

        Tiedätkö kuka on kaikkein menestynein suomalainen ryhmä USA:n musalistoilla?

        Ei ole HIM...
        Eikä Apocalyptica...
        Ei ole Children of Bodom...
        Ei Lordi...
        Ei Nightwish...

        ...vaan ne jotka tekee Cheekin biisit. :D

        Ne tekee yhteistyötä USA:n tunnetuimpien räppäreiden kanssa ja niiden useita biisiejä on ollut siellä TOP 10:ssä.


      • Nilppu
        Olet niin out! kirjoitti:

        >Sulla lienee aivojen paikalla koranpaskaa ja kärpässienimuhennosta.
        >Ei montaa paskempaa artistia kuin Cheek ja huonompia biisejä ei pahemmin >löydy kuin Cheekin tuotannosta.
        >Ala-astelaisten ja päiväkotilasten oma gangsta.

        Tiedätkö kuka on kaikkein menestynein suomalainen ryhmä USA:n musalistoilla?

        Ei ole HIM...
        Eikä Apocalyptica...
        Ei ole Children of Bodom...
        Ei Lordi...
        Ei Nightwish...

        ...vaan ne jotka tekee Cheekin biisit. :D

        Ne tekee yhteistyötä USA:n tunnetuimpien räppäreiden kanssa ja niiden useita biisiejä on ollut siellä TOP 10:ssä.

        MGI on yksi henkilö, jos häntä tarkoitat. Eikä ole edes tunnettu jenkeissä, muutaman biitin on ANTANUT esim 50 centille ja Twistalle. Ilmaiseksi siis. Kyllä vaan on niin että nuo raskaamman musan edustajat tienaa parhaiten suomalaisista jenkeissä. Biitin tekijät ei muutenkaan ole mitään miljonäärejä, jos jotain Timbalandia, Dretä yms ei lasketa. Marginaalista jengiä.

        Ja selvennyksenä et eiköhän se Cheek tee ihan itse ne biisinsä,BIITIT tekee joku muu.


    • girbaut

      hyvä video ei moittimista ja hyvä biisi. ostin just sen uuden levyn, hyvää kamaa.

    • llf

      jos mä oisin ampusin itteeni päähä

      tämä siis lommenttina cheekille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe