rikas!!!!! Rahaa on kuin roskaa taas pari päivää :P Että sellasta :D
Jee, mä oon
17
280
Vastaukset
pippalot et koko kylä raikaa
- zisel
pippalot jossain piilossa ettei velkojat tule uteliaana kurkkii ;D
zisel kirjoitti:
pippalot jossain piilossa ettei velkojat tule uteliaana kurkkii ;D
läksiäis juhlat
- zisel
monte24 kirjoitti:
läksiäis juhlat
h*lvetissä sano, sillon ne velkojat jäis innosta juhlii itekkin sinne :P Minne sä mua oot lähettämässä?? Vai oliko toi vaan joku toiveuni? :D
zisel kirjoitti:
h*lvetissä sano, sillon ne velkojat jäis innosta juhlii itekkin sinne :P Minne sä mua oot lähettämässä?? Vai oliko toi vaan joku toiveuni? :D
pitkälle tuota. käydään ostamassa pullot ja mennää seuramaan sorsia
- zisel
monte24 kirjoitti:
pitkälle tuota. käydään ostamassa pullot ja mennää seuramaan sorsia
pähkinöitä mukaan. Oravat ne on eri metkoja kanssa.
zisel kirjoitti:
pähkinöitä mukaan. Oravat ne on eri metkoja kanssa.
sellainen kun hyökkää kimppuun niin kusessa ollaan. ollaan vaan kahdestaan,juodaan pullot tyhjiksi ja tuijotetaan toisiamme
- zisel
monte24 kirjoitti:
sellainen kun hyökkää kimppuun niin kusessa ollaan. ollaan vaan kahdestaan,juodaan pullot tyhjiksi ja tuijotetaan toisiamme
mieluummin tölkkejä mukaan, vai alkossako meinasit käydä? Osta sä viinat niin mä ostan lantringit - reilu meininki :D
zisel kirjoitti:
mieluummin tölkkejä mukaan, vai alkossako meinasit käydä? Osta sä viinat niin mä ostan lantringit - reilu meininki :D
ostan tuoretta maitoa
- zisel
monte24 kirjoitti:
ostan tuoretta maitoa
lehmä paikalle niin ei tarvii kantaa maitoja. Ne painaa ja saattaa tulla vahingossa hiki kantaessa. Juotetaan sille lehmälle ne kahviliköörit ja viinat niin saa valmista tavaraa puristaa suoraan lasiin XD Siis ei helvetti XDDD
zisel kirjoitti:
lehmä paikalle niin ei tarvii kantaa maitoja. Ne painaa ja saattaa tulla vahingossa hiki kantaessa. Juotetaan sille lehmälle ne kahviliköörit ja viinat niin saa valmista tavaraa puristaa suoraan lasiin XD Siis ei helvetti XDDD
nyt vain keksitään mistä varastetaan lehmä. niillä on niin lutuset silmätkin
- zisel
monte24 kirjoitti:
nyt vain keksitään mistä varastetaan lehmä. niillä on niin lutuset silmätkin
mylvii niinkun sonnit konsanaan niin kyllä niitä lehmiä alkaa ilmaantua kevät-kiimoissaan paikalle. Siitä valkkaat sitten vaan parhaan.
zisel kirjoitti:
mylvii niinkun sonnit konsanaan niin kyllä niitä lehmiä alkaa ilmaantua kevät-kiimoissaan paikalle. Siitä valkkaat sitten vaan parhaan.
siellä se mattotelineen alla oottaa pimeän tuloa
- zisel
monte24 kirjoitti:
siellä se mattotelineen alla oottaa pimeän tuloa
kesyttää se? Ei oo tainnut homma edetä?
- zisel
monte24 kirjoitti:
syötiin molemmat hyvää lammasta
sille jänikselle ole lammasta menny syöttää? Nyt kun se on päässyt lihan makuun niin sitä ei pysäytä enää mikään. Kohta ne on ihmistenkin kimpussa! Hyvä monte, mä tiesin että sä vielä tuhoot tän planeetan joskus XD
zisel kirjoitti:
sille jänikselle ole lammasta menny syöttää? Nyt kun se on päässyt lihan makuun niin sitä ei pysäytä enää mikään. Kohta ne on ihmistenkin kimpussa! Hyvä monte, mä tiesin että sä vielä tuhoot tän planeetan joskus XD
proteiineja mitä myös jänikset tarvii, miten se voi muuten kasvaa seudun vahvimmaksi rusakoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681