Onko kellään tietoa?
Miksi gek-ko lopetti palstailun?
8
349
Vastaukset
siellä on useasti kärpäset tarjouksessa.
- ...
Tiedät varmaan kuka tai ketkä hänet ajoivat pois ja mistä syystä...
- Liskotonta on
ihan miten vaan. Gekkis on kova sissi, jota ei ajeta pois jos hän jossain haluaa olla. Ei taida haluta enää.
- -sivusta-
Anteeksi nyt vain, mutta se tyyppi kyllä syytteli tyystin syyttömiäkin ahdistelijoikseen. En arvosta erityisesti ja uskallan tämän mielipiteeni myös sanoa. Useampi yritti sillekin kertoa, että hän itse hyökkäili syyttäkin kirjoittajien kimppuun. Ei näemmä omahyväisessä tulkinnassaan uskonut, useammassakaan asiayhteydessä. Ikävä kyllä aidosti tosiaan se sitten, että jos häntä olisi sitten ihan sitenkin ahdisteltu, että sen vuoksi olisi joutunut lopettamaan kirjoittelun rekisteröityneenä(?), mutta itse esim. en sellaisesta mitään voi tietää, koska olen tyystin rekisteröitymätön keskustelupalstakävijä. Ja lienee syytä muistaa sekin, että kyseinen kirjoittaja itse useinkin nimitteli jo ihan aloituksissaankin puhuttelemiaan kirjoittajia yleisluontoisen röyhkeästi. Jotkut aiheesta mielestäni sanoivatkin hänelle, ettei hän ainakaan ole mikään erityisen erityinen puhumaan ainakaan asiallisesta keskustelupalstakäytöksestä (joskaan en mitenkään tässä rekisteröitymättömän tiedonpuutteessani yritä väittää sitäkään, että olisi ollut asiattomimpiakaan).
- toisesta sivusta
-sivusta- kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta se tyyppi kyllä syytteli tyystin syyttömiäkin ahdistelijoikseen. En arvosta erityisesti ja uskallan tämän mielipiteeni myös sanoa. Useampi yritti sillekin kertoa, että hän itse hyökkäili syyttäkin kirjoittajien kimppuun. Ei näemmä omahyväisessä tulkinnassaan uskonut, useammassakaan asiayhteydessä. Ikävä kyllä aidosti tosiaan se sitten, että jos häntä olisi sitten ihan sitenkin ahdisteltu, että sen vuoksi olisi joutunut lopettamaan kirjoittelun rekisteröityneenä(?), mutta itse esim. en sellaisesta mitään voi tietää, koska olen tyystin rekisteröitymätön keskustelupalstakävijä. Ja lienee syytä muistaa sekin, että kyseinen kirjoittaja itse useinkin nimitteli jo ihan aloituksissaankin puhuttelemiaan kirjoittajia yleisluontoisen röyhkeästi. Jotkut aiheesta mielestäni sanoivatkin hänelle, ettei hän ainakaan ole mikään erityisen erityinen puhumaan ainakaan asiallisesta keskustelupalstakäytöksestä (joskaan en mitenkään tässä rekisteröitymättömän tiedonpuutteessani yritä väittää sitäkään, että olisi ollut asiattomimpiakaan).
siihen nimimerkiin johon päätit reagoida, eli "trollahtava mental-case" vai millä nimimerkillä nykyisin toimit.
- peräpäästä
toisesta sivusta kirjoitti:
siihen nimimerkiin johon päätit reagoida, eli "trollahtava mental-case" vai millä nimimerkillä nykyisin toimit.
nimimerkkiin PiaM
- ---
Se sai
- ottamaan
liskon naisystäväkseen. Miestähän se täältäkin mankui melko suorasanaisesti. Enää ei ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663