Liikaa liivejä

Pieneksi jääneet liivit

Mitä olette tehneet vanhoille hyväkuntoisille lähes käyttämättömille liiveillenne. Tein kevätsiivousta vaatekomeroissani ja löysin sieltä paritkymmenet vuosien varrella sinne lähes käyttämättä jääneet rintaliivit. Kaikki hyväkuntoisia, kuin uusia. Joukossa oli kuudet pitkät palleatuki rintsikat ja loput tavallisia kahden ja kolmen hakasen rintaliivejä. Sukkanauhaliivejä oli parit sekä housuliivejä kolmet. Roskiinkaan ei viitsisi heittää, sillä jo yhdet palleatuelliset maksavat tänä päivänä noin 60 EUR. Itselleni nämä liivit eivät enään sovi. Mitä vinkkejä antaisitte, kuinka itse tekisitte tässä tilanteessa?

8

2120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghkjk

      huuto.net ;)

      • ----

        Jos haluat niistä rahaa niin sitten, mutta voihan nuo lahjoittaakin vaikka UFF:lle tai muulle hyväntekeväisyysjärjestölle.


    • Lissu

      Mitähän kokoja ne olis ?

    • Käyttöön meni

      Mulla sma ongelma. Lahjoitin vanhat liivini eräälle transulle.

    • nella keski-suomi

      olen 56v transu voi kun joku lahjoittas mullekin pitkät doreenit olen 100 d kuppi

      • transtäti

        Minulla varmaan olisi tuota kokoa,käytän itse vähän isompia,100-105 e kupilla.Voisin auttaa ne sinulle päälle,käytätkö myös housuliivejä tai lantiokorsettia?Kun itse pukeudun,käytän toppauksia lantiolla liivien alla,katso ninimerkki finnprofile flickr kuvat tai yuvutu videot crossdrsser-trans osiosta.Olisi kiva pukeutua yhdessä kaverin kanssa jolla olisi isot rintaliivit ja sukkanauha lantioliivi,koitella toisen tissien painoa ja... olen yli viisikymppinen eteläsuomesta mutta ajelen kesällä paljonkin


    • korsetissa

      voi kun joku antais mullekin doreen palleatuki liivit tai pari korsettia 110 d tai dd olen 60v transu Keski-Suomesta usein runkkaan alusvaatteisiin kesällä kävelen ulkona rintaliivit t paidan alla

    • Anonyymi

      voi kun joku antais mullekin doreen pitkät rintaliivit haluisin runkata ne päälläni tai nuolla pillua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe