Minulle lääkäri määräsi nyt pitkäaikaiseen verenpaineeseen betasalpaajaa ja vieläpä kahta laatua, joista toinen salpaaja laskee sykettä ja toinen kuulema laajentaa verisuonistoa. Sitä ennen oli jotain kaliumin estäjiä, joilla ei haittavaikutusta potenssiin ollut, tosin lääkkeen tehoaminen ei myöskään maksimaalinen. Nyt on huoli hirmuinen, sillä ikää ei vasta ole kuin 43v. Onko kellään kokemusta näistä tai vastaavista betasalpaajista? Lääkkeet ovat Exforge 5mg/160mg ja Emcorncor comp 5mg/12,5mg ja 10mg/25mg
Verenpainelääkitys ja erektio?
2
1295
Vastaukset
- harmi sinänsä
Tiedät vastauksen jo loogisestikin ajatellen. Erektiossa pitäisi olla ns. tunkua verestä, mutta lääkkeiden vaikutus on päinvastainen. Sen valitettavasti huomaa rakastellessa. Oma miesystäväni ei usko, että huomaan muutosta, mutta pakko on ollut joskus hänenkin tunnustaa, ettei kaksinkerroin sisäänvienti onnistu. Seksistä on mennyt maku ja toivoisinkin saavani entiset ajat takaisin. Harmittaa etenkin hänen puolestaan, mutta "vituttaa", kun ei ota vakavasti elämäntapamuutoksia. Sitt ihmettelee, miks en ole yhtä innokas kuin aiemmin. Verenpainelääkitykseenhän usein mennään, jos ei elämäntapamuutokset auta. Lääkitys voidaan myös purkaa, mutta se vaatii mieheltä kanttia tehdä täyskäännös. Kokeile vaikka sinä sitä, mikäli haluat itsestäsi ja kyvyistäsi pitää huolta..ja naisestasi. Eli ruokavalio ja liikuntatottumukset uusiksi, ehket tarvitse lääkkeitä enää. Uuteen elämäntapaan voi hurahtaa, kunhan huomaa sen positiiviset vaikutukset. Valitettavasti ihmiset ovat usein niin lääkehakuisia, että kaikkea hoidetaan taas uusilla ja uusilla lääkkeillä. Itse olen päässyt viisykymppiseksi ilman yhtäkään.
- muistaa
ennen kuin syyllistää toista, että korkea verenpaine on usein perinnöllinen sairaus, eikä siihen auta elämäntapamuutokset. Kannattaa käyttää jotain potenssilääkettä, jos ei ota kunnolla eteen. Näin minä ainakin teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243