onko kui normaalia?. eilen pari kertaa yskiessä piti ottaa tukea seinistä ja huonekaluista että pysty kävelemään?
yskäisy ja raju huimaus
13
675
Vastaukset
sydämmessä jotain tuntemusta? :) t. psykiatrisi
monte24 kirjoitti:
täysin sydämmetön tila tais olla
tullut verta yskiessä ja keuhko täyttyy normaalisti? :)
dazu kirjoitti:
tullut verta yskiessä ja keuhko täyttyy normaalisti? :)
tunne paremminkin sellainen et aivot tulee yskäisystä korvista ulos. kerran ziselin kanssa mesetettiin ja meinasin pökertyä tähän tuoliin rajusta yskäisystä.
monte24 kirjoitti:
tunne paremminkin sellainen et aivot tulee yskäisystä korvista ulos. kerran ziselin kanssa mesetettiin ja meinasin pökertyä tähän tuoliin rajusta yskäisystä.
aivan helvetin korkea verenpaine, joten tarkista se...
dazu kirjoitti:
aivan helvetin korkea verenpaine, joten tarkista se...
enolla katkes verisuonikin aivoista korkean verenpaineen takia.
monte24 kirjoitti:
enolla katkes verisuonikin aivoista korkean verenpaineen takia.
nyt on sullakin.
monte24 kirjoitti:
niin helposti saisin kuriin, nääs käytän aivan liikaa suolaa.
itsellä kokemusta, kun sairauden takia nousi verenpaine aika korkeaksi tuossa taanoin... mutta toisottavasti selviää syy asiaan. Ja verenpainehan voi olla korkealla satunnaisesti, eli esim. silloin, kun satuit yskimään, ettei se välttämättä ole korkea, kuin jonainen satunnaisina päivinä...
dazu kirjoitti:
itsellä kokemusta, kun sairauden takia nousi verenpaine aika korkeaksi tuossa taanoin... mutta toisottavasti selviää syy asiaan. Ja verenpainehan voi olla korkealla satunnaisesti, eli esim. silloin, kun satuit yskimään, ettei se välttämättä ole korkea, kuin jonainen satunnaisina päivinä...
mul on vielä siis toivoo
tuli itellekki joskus aikoinaan mutta vaan sen heikon olon takia ku ei ollu syöny moneen moneen päivään ja muutenki ihan ruippana fiilis.
- ---------
hetkeksi päänsisäistä painetta ja verenpainetta. Jos sulla on nenä tukossa tms, niin ihan normaalia. Jos jatkuu, niin käväise lääkärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225629- 643980
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433599Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312929Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle322260En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112227Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122170- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101624