Laskuhumala

Se tuli jo:( Lohduttakaa mua:( Ettehän te kaikki vihaa mua? Hitto kun iski apea olo...No haen lisää juotavaa...

46

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanne on vielä pelastettavissa :)

    • tää oli ihan totta :)

      • mä melkein uskon sua, täytyy kaataa lisää juotavaa...:I Jotain kyllä sulla on hampaankolossa mua kohtaan, oon huomannu.. Mut älä kerro siitä nyt. Ainakaan vielä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mä melkein uskon sua, täytyy kaataa lisää juotavaa...:I Jotain kyllä sulla on hampaankolossa mua kohtaan, oon huomannu.. Mut älä kerro siitä nyt. Ainakaan vielä.

        hampaat :(


      • monte24 kirjoitti:

        hampaat :(

        sun tilanne? Nousu- vai lasku-?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        sun tilanne? Nousu- vai lasku-?

        lähen vasta baariin huomenna talkoot,ottaa sopivasti vaan,600 harkkoa pitäis kahdessa päivässä mättää


      • monte24 kirjoitti:

        lähen vasta baariin huomenna talkoot,ottaa sopivasti vaan,600 harkkoa pitäis kahdessa päivässä mättää

        sit ei kannata liikaa tänään riuhtoa:)


    • lipittelen zeroa raakana

      eipä tuu kapulaa :D

    • sinua...

      Kiltit tytöt EI juo.

    • KoppavaHoro

      Mä en edes huomannut, että olisit ollut kännissä! Lohduti lohduti! Ja me kaikki rakastetaan sua! T. Palstan väki :D Mä lähden kohta petiin, huomenna on tyttöjen ilta (joten palsta pitää pitää pystyssä toisin voimin).

      • ilta jossain muualla, ei täällä? Mee vaan, kyl mä pärjään, hörps...:)


      • KoppavaHoro
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ilta jossain muualla, ei täällä? Mee vaan, kyl mä pärjään, hörps...:)

        133 kilsan päässä läppäristäni. Koettakaa pärjätä! ;)


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        133 kilsan päässä läppäristäni. Koettakaa pärjätä! ;)

        okei, yritetään:)


    • Laskuhumala on vain köyhien propagandaa. Ei kun uuteen nousuun. ;-)

    • Mä en edes muista millasta on olla laskuhumalassa, mutta ei se kivaa ole.. Noh, piristyhän nyt, ei se niin paha ole jos otat nyt pari lisää niin lasku kääntyy uuteen nousuun! :D

    • viinaa,

      silmät liikkuu. Sulla on liian hidas tempo ranne-/kyynärliikkeessä. Ei me vihata sua. Oot palstan asiallisin ämmä :)

      • aistillisin?

        onko sillä enemmän aisteja kuin muilla?


      • tässä..
        aistillisin? kirjoitti:

        onko sillä enemmän aisteja kuin muilla?

        kännissä olet. Lue uudestaan.


      • niin oonkin
        tässä.. kirjoitti:

        kännissä olet. Lue uudestaan.

        pitäskö kitata lisää? Miten niin aisiallisin, onko sille enemmän asioita, kuin muilla?


      • "asiallisin ämmä"...:) Täällä on usein joku kiva puska, joka sanoo aina kivoja juttuja mulle. Varmaan pilailee, mut ei se mitään. Läpi menee kuin väärä raha:)


      • ihailen
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        "asiallisin ämmä"...:) Täällä on usein joku kiva puska, joka sanoo aina kivoja juttuja mulle. Varmaan pilailee, mut ei se mitään. Läpi menee kuin väärä raha:)

        vaan tällai kauempaa :) Väärällä rahalla saa, kun se kerran läpi menee?


      • ihailen kirjoitti:

        vaan tällai kauempaa :) Väärällä rahalla saa, kun se kerran läpi menee?

        ei taida rahalla saada... Mistäs kauempaa?


      • likkahan
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ei taida rahalla saada... Mistäs kauempaa?

        jo lämpiää. On se hyvä aine tuo viina. Sisäsuomesta.


      • likkahan kirjoitti:

        jo lämpiää. On se hyvä aine tuo viina. Sisäsuomesta.

        löytyy muualtakin kuin sisäsuomesta:P En lämpene. Olen cool.


      • se alko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        löytyy muualtakin kuin sisäsuomesta:P En lämpene. Olen cool.

        tuo vaikean esittäminen. Jos seison päälläni, niin auttaako yhtään?


      • se alko kirjoitti:

        tuo vaikean esittäminen. Jos seison päälläni, niin auttaako yhtään?

        menee veri päähän. Varmaan sikäli. Aivotoiminta vetreytyy..


      • nämä sinun
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        menee veri päähän. Varmaan sikäli. Aivotoiminta vetreytyy..

        piikit tekee hyvää. Kutkuttaa oikein syvältä. Löytyskö pientä dominaa sieltä kaiken blondiuden alta?


      • nämä sinun kirjoitti:

        piikit tekee hyvää. Kutkuttaa oikein syvältä. Löytyskö pientä dominaa sieltä kaiken blondiuden alta?

        mut ei pyydettäessä:)


      • ja minä
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mut ei pyydettäessä:)

        jo aattelin elämäni dominan löytäneeni :)


      • ja minä kirjoitti:

        jo aattelin elämäni dominan löytäneeni :)

        ai sellasen dominan, joka käskee käskettäessä:)


      • sellasen,
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ai sellasen dominan, joka käskee käskettäessä:)

        joka ottaa käskijän roolin, kun aistii milloin sen aika on (ja turvasanasta on jo sovittu)


      • sellasen, kirjoitti:

        joka ottaa käskijän roolin, kun aistii milloin sen aika on (ja turvasanasta on jo sovittu)

        Okei. Jään miettimään tätä. Nyt tuli juuri IRL-elämässä, pahus, sellanen jutska, että on pakko häipyä, mutta lupaan miettiä domina-kandidaattina olemista... Ilman mitään silmän vinkkauksia. Hei, hei...


    • on kuin veromätkyt ;( Miks pienestä nautinnosta pitää maksaa moninkertainen hinta palatakseen normaalitilaan... Mie anna sulle voimahalin, niin kyllä se siitä taas kevät koittaa ja mieli kiitää joutsenen lailla halki aavan lakeuden kohti nousevaa aurinkoa.

      • Mull tuliki mätkyjä, joo. Joutsen on hieno lintu. Se onkin itseasiassa liittynyt mun elämään tietyllä tavoin, ratkaisevasti...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mull tuliki mätkyjä, joo. Joutsen on hieno lintu. Se onkin itseasiassa liittynyt mun elämään tietyllä tavoin, ratkaisevasti...

        hiljattain iltamenon jälkeen niin syvä morkkis pari päivää, et mieluusi oisin sen vaihtanut jyrkenpäänkin laskuhumalaan :/ Älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään ihan tarkasti.


      • suminagashi kirjoitti:

        hiljattain iltamenon jälkeen niin syvä morkkis pari päivää, et mieluusi oisin sen vaihtanut jyrkenpäänkin laskuhumalaan :/ Älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään ihan tarkasti.

        mystisiä juttuja. Mun yks kaveri on ollut kohta vuoden ilman alkoholia.Se kuulemma kadehtii jo ihmisten krapuloitakin... Ei ikinä absolutismia mulle, ei tosin toistaskaan ääripäätä..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        mystisiä juttuja. Mun yks kaveri on ollut kohta vuoden ilman alkoholia.Se kuulemma kadehtii jo ihmisten krapuloitakin... Ei ikinä absolutismia mulle, ei tosin toistaskaan ääripäätä..

        morkkis toisinaan osaksi epäonnistumisen tunnetta, kun ei itselleen asettamat "rajat" pysyneetkään raameissa. Juu ei se absolutismikaan välttämättä mikään lintukoto ole. Ennemmin pitäs olla erittäin tyytyväinen lievään tai vahvempaan morkkikseen, kai se viestii lähinnä siitä, että on tullut oltua tuhmempi, kuin itsestään luuli =)


      • suminagashi kirjoitti:

        morkkis toisinaan osaksi epäonnistumisen tunnetta, kun ei itselleen asettamat "rajat" pysyneetkään raameissa. Juu ei se absolutismikaan välttämättä mikään lintukoto ole. Ennemmin pitäs olla erittäin tyytyväinen lievään tai vahvempaan morkkikseen, kai se viestii lähinnä siitä, että on tullut oltua tuhmempi, kuin itsestään luuli =)

        ajatusta. Yritän muistaa ton seuraavassa morkkiksessa:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ajatusta. Yritän muistaa ton seuraavassa morkkiksessa:)

        toinen toisellemme sitä toivoko, vaan ottakaamme opiksi, jos se kaikista ennakkovalmisteluista huolimatta pääsee yllättämään ;D


      • suminagashi kirjoitti:

        toinen toisellemme sitä toivoko, vaan ottakaamme opiksi, jos se kaikista ennakkovalmisteluista huolimatta pääsee yllättämään ;D

        Mitkä on morkkisen eston ennakkovalmistelut? Nyt mulla on jotain mennyt ihan ohi elämässä...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mitkä on morkkisen eston ennakkovalmistelut? Nyt mulla on jotain mennyt ihan ohi elämässä...

        kai ne on ne jotku "rajat" jotka on itse itselleen muinoin tai hetki sitten asettanut...eihän nekään välttämättä ihan selväpiirteisiä ole... No yhtä kaikki, jos tulee morkkis, niin joku raja on kaiketi ylitetty.


      • vinkkejä:
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mitkä on morkkisen eston ennakkovalmistelut? Nyt mulla on jotain mennyt ihan ohi elämässä...

        - ei varata pohjustukseen liikaa viinaa - exien numeroita ei säilytellä kännykässä - rahaa otetaan mukaan pelkkänä käteisenä ja rajoitettu summa Noilla pääsee alkuun.


      • suminagashi kirjoitti:

        kai ne on ne jotku "rajat" jotka on itse itselleen muinoin tai hetki sitten asettanut...eihän nekään välttämättä ihan selväpiirteisiä ole... No yhtä kaikki, jos tulee morkkis, niin joku raja on kaiketi ylitetty.

        Nyt on valitettavasti pakko häipyä. Kiva oli keskustella. Hyvää yötä, ei morkkiksia:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nyt on valitettavasti pakko häipyä. Kiva oli keskustella. Hyvää yötä, ei morkkiksia:)

        aamulla herätään reippaana ihastelemaan uutta päivää :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe