Marraskuun loppupuolella alotin elämäntapa remontin ja tänään vaaka näytti tasan 65kg.Ihanaa tämä oli elämäni ensimmäinen ja viimeinenkerta kun "laihdutan".Paino tippu 105kg tonne 65kg ja kun pituutta on vaan reilu 166cm niin kyllä nyt kelpaa.Ei säre enää polviin tai selkään. Hoikistuminen oli sinällään aika yksinkertaista.En laskenut kaloreita tai kieltänyt itseltäni mitään.Eipä tarttenut myöskään turvautua kaiken maailman poppakonsteihin(laihdutusvalmisteet ynm TURHUUDET)Opettelin vaan syömään silloin kun mulla on oikeesti nälkä.Liikuntaakin lisäsin pikkuhiljaa.Ensin uimista ja kun kroppa kesti kävelyä,nyt tulee jo tehtyä pieniä hölkkä pyrähdyksiä. Tsemppiä vaan kaikille joilla sama urakka edessä tai meneillään.Jos minäkin entinen sohvaperuna onnistuin onnistutte tekin.Ihanaa kesän odotusta teille kaikille =)
Saa onnitella =)
16
1472
Vastaukset
- tuosta kaikesta
sillä minun tavoitteeni on 50 kiloon pudotus josta olen onnistunut seljättämään jo 25 kiloa ! Peli jatkuu raakana mutta rehellisenä ! Annoskoot pienemmäksi ja liikuntaa sopivasti lisättynä:SIINÄ RESEPTI JOKA PUREE TAKUU VARMASTI ! Mitään poppa-konsteja siihen ei tarvita ! kaikki vhh:t ja rhh:t ynnä muutt höpö-höpö-dietit sekoittaa vain sun hyvin toimivan AINEENVAIHDUNNAN !
- -41,2 tähän mennessä
Loistava suoritus! Itsellä sama urakka takana, joskin paljon maltillisemmalla tahdilla mutta samoin keinoin. Hyvä me!
- laihduttelija
Itselläni ei ole noin suuria tavotteita, mutta n. 9kg olen saanut pois viime kesästä, joista 7kg tämän kevään aikana, eikä ole edes tehnyt tiukkaa :) 2-3kg vielä niin alkaa olemaan hyvä, nyt olen juuri normaalipainossa.
- Samaan pyrkivä
Kerro lisää. Mitä söit, miten liikuit, jne. Onnea!
- Siis missasinko jotain
Viidessä kuukaudessa 40 kg pois!!!! Tosi hyvin kyllä, täytyy myöntää. Jäikö edes nahka roikkumaan plöysälle?
- Lämmöllä!!!
Itsellä kun on 17 kiloa jo hävitetty ja 25 vielä urakoitavana, niin kiinnostaa myös, että jäikö nahkaa yli?
- onnittelen sekä
sinua, että keskustelun aloittajaa. 17 kilon painonpudotus on suuri saavutus. ( Siitä kannattaa olla hiukan ylpeäkin :)) Olen itse painonpudotukseni reilussa puolivälissä, eikä se aina ole kovin helppoa. Reilut 25 kg on paino tippunut ja 10-15 kg vielä pudotettavana. Huomaat varmaan itsekin, 17 kg pudottaneena, että iho ei kutistu menetetyn läskin päältä. Hiukkasen se tietenkin myötäilee uutta muotoasi, mutta se jää 100% varmuudella jonkin verran roikkumaan, ainakin vatsasta. Iästäsi riippuen, käsivarsien "allit" veltostuvat laihdutuksen myötä, vatsan iho ikäänkuin rypistyy rusinaksi ja reisien yläosa muuttuu sisäpuolelta veltoksi ja pehmeäksi. Olet kuitenkin tehnyt valinnan, jonka mukaan päätit laihduttaa. (Valitsit kahdesta vaihtoehdosta mielestäni sen paremman.) Mutta vaihtoehtoja kun on vain tasan kaksi: Valtava keho, "pinkeä" iho, lähes mahdotonta löytää sopivia vaatteita... tai Normaali keho, vatsasta veltto iho, vaatteiden alennusmyynnit... :) Minä valitsen kuitenkin paljon mielummin allit ja rusina-ihoisen vatsan, kuin ratkeamispisteessä olevan vatsan ja suunnattoman takapuolen. Oletko itse mielestäsi valinnut oikein? Haluatko takaisin menettämäsi 17 kg ja pinkeämmän ihon?
- Toivoton 2
LÄMPIMÄT ONNITTELUT SINULLE SAAVUTUKSESTASI!
- Äimistynyt
Jestas sentään, olet laihtunut keskimäärin 8 kiloa kuukaudessa. Enpä ole ennen kuullut moisesta painonpudotuksesta. Sinun kannattaisi aloittaa voimaharjoittelu, jotta saisit lihaksia etkä olisi pelkää vatkulia. Kova saavutus, onnittelut !
- J Valo
Puolen vuoden rykäisy ei kerro mitään. Tai kertoo vain että olet rasittanut terveyttäsi. Katsotaan vuoden päästä.
- -40kg
on joku polkemassa maahan. Minkäs minä sille mahdoin,että laihduin noin nopeasti.Olisko pitänyt väkisin syödä ettei vaan lähde enempää kun se suositeltava 500-1kg viikossa? Noh aina löytyy näitä kateellisia valitettavasti. Muille laihduttaneille myös onnitteluni. Nyt vaan pidetään kilot poissa.Nyt pitää lähteä testamaan uusia rullaluistimia kun on noin hieno ilmakin.
- Antti Hernekeitto
-40kg kirjoitti:
on joku polkemassa maahan. Minkäs minä sille mahdoin,että laihduin noin nopeasti.Olisko pitänyt väkisin syödä ettei vaan lähde enempää kun se suositeltava 500-1kg viikossa? Noh aina löytyy näitä kateellisia valitettavasti. Muille laihduttaneille myös onnitteluni. Nyt vaan pidetään kilot poissa.Nyt pitää lähteä testamaan uusia rullaluistimia kun on noin hieno ilmakin.
muillekin onnistujille ja epäonnituneillekin Onnea ja ennenkaikkea SISUA !
-40kg kirjoitti:
Katsotaan tosiaan vuoden parin päästä.
- yksi pudottaja
Phoca55 kirjoitti:
Katsotaan tosiaan vuoden parin päästä.
olla antamassa negatiivista kommennttia??Ei kai se olekaan pelkkä itsetarkoitus,että tippuu paino nopeaan,mutta onhan se hienoa.Ja itse kun pudotin 8kk:ssa 35kg 13v sitten,niin pitkään pysyi pois,olihan se niin hienoa,että jaksoi pysyä tiukkana.Nyt on tullut valitettavasti lähes 10kg takaisin.Oli yksi niin rankka vuosi,läheisen kuolema,oma sairaus jne,että jäi liikunta vähiin(en oikein edes voinut sairauden takia),että paino lähti nousuun.Nyt sitten on tapeltu sen kanssa,että saisi sen 10kg pois.Mutta ikävä kyllä,13v myöhemmin,kun alkaa 40v lähestyä,ei toimikaan sama dietti kuin silloin päälle parikymppisenä :(
- hafjao<jf
Siinä se jo tulikin;)
- jojottaja
Superonnittelut! Sain itekin laihdutettua viime kesänä 22kg, nyt vaan valitettavasti 10kg pullahti takaisin talvella. Mutta taistelu jatkuu, ja onhan silti yli puolet vielä poissa. Ei auta kun aatella positiivisesti, muuten vajoaa epätoivon suohon. Huomasin kanssa saman, että polvet, nilkat, selkä jne voi paljon paremmin kun saa hiukankin pois =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2726052Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643088- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232302- 721788
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621458Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334