murtunut

tekijä_____

Tilanne on sellainen, että tyty oli lähtenyt kuukausi takaperin turkkiin matkaoppaaksi töihin. Itse jouduin jäämään suomeen työn puolesta. Saavuin viikko sitten turkkiin ja kaikki olikin hyvin. Mitä tapahtui. Suomessa olin ihan varma, että tytyllä olisi joku toinen sillä välin kun odottelisin. Noh minä fiksuna kundina menin sitten kuukauden aikana painamaan 3 naista. Neito sitten lainasi puhelintani työn puolesta ja lukikin viestit ajankuluksi, olin unohtanut poistella kaiken jne. Noh nyt jäin kiinni ja kadutti jo aikasemminkin. Nyt sitten vielä 5 kertaa enemmän. Tulin suomesta tänne töihin tämän vuoksi, koska rakastan tyttöä aidosti. Pelottaa vain se, että menettäisin sen. Haluan vain tietää, että antaisitteko anteeksi vaikka teinkin maailman typerimmän tempun. Kadun ja haluaisin jotenkin korvata kaiken tälle tytölle, mutta en tiedä miten. Tänä iltana jutellaan ja haluaisin niin kovasti vielä yhden mahdollisuuden, pelottaa vain, että en saisi sitä. Nyt sitten joka ikinen vinkki, neuvo ja apu olisi tarpeen, sillä sydän kuuluu täysin tytylle. Asiat on tunteiden osalta muuttunut viikon aikana niin, että tajusin että hän on se oikea. Mutta nyt tuli tämä ja ei todellakaan hyvältä vaikuta, vaikka jokainen asia mitä olen hänelle sanonut nii on tullut suoraan sydämestä. Ollaan myöskin seurusteltu vain 2 kuukautta, niin en tiedä että pystyykö näin aikaisin edes antamaan anteeksi. Ollaan tässä aika hajalla, niin pyytäisin, että ei tuomitsemista, asiallisia juttuja sillä en ole paha ihminen loppupeleissä.

5

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahahahaaa

Jos aidosti rakastaa ei edes harkitse tekevänsä ihmiselle pahaa. Jos mielestään aidosti rakastaa ei kadu kiinnijäämistä vaan paljastaa itse omasta aloitteestaan kaiken. Jos mielestään aidosti rakastaa ja silti tekee ihmiselle pahaa niin vihaa loppuelämänsä itseään ja ymmärtää että ei milloinkaan voi ansaita anteeksiantoa, luottamusta ei yhtään mitään. Ajattelit että nainen on epäluotettava huora, mutta se pohjautui juuri omaan huoruuteesi. Älä pistä naista enää kärsimään vaan painu niin kauas kuin pääset.

• toi juttu

Pettäjät ei pysty rakastamaan eikä luota uhreihinsa ja sillä sitten perustelee pettämisen että luulivat raukat toisen pettävän heitä. Kehtaavat vielä esittää uhria ja rakastavaa.

• itsensä tuomitseminen on turhaa....toisten tuomitseminen turhaa.oN vaan elettävä sen kanssa mitä on tullut tehtyä. Ehkä tyttö sinulle anteeksi antaa jos sydämestäsi kerrot että opit tästä sen,että hän on todella mahtava tyyppi. Nämä on niitä elämää suurempia asioita...joista vaan on mentävä yli. Eniten ne satuttaa itseään....

• eniten

satuttaa itseään. Huhheijaa. Tyttö on mahtava, jätkä on idiootti. Ottakaa toisenne don ja murtunut niin säästyy muut.

• kulunut vasta

2 kuukautta ja olet jo pettänyt kolmen naisen kanssa!? juuh, no enpä olisi itse ainakaan kovin anteeksiantavainen. :) Oikeesti! Katso peiliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3355
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2545
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      69
      2508
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      101
      2114
    5. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      1708
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1408
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      378
      1026
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      35
      832
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      808
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      770
    Aihe