en oo koskaan käyttäny tekoripsiä mutta ajattelin vappuna kokeilla huvikseen. Eli kun leikkaan tekoripsirivin sopivan kokoiseksi silmilleni, niin taivutanko ensin omat ripset ja sitten laitan maskaran ja sitten vasta liimaan tekoripset? voiko siihen päälle vielä laittaa eyelinerin?
Pitääkö tekoripsiä käytettäessä ensin taivuttaa omat ripset vai sen jälkeen tekoripsien kanssa?
5
2308
Vastaukset
- Miriamma
Meikkaat ensin normaalisti ja sitten vasta laitat tekoripiset. Tekoripset on yleensä niin pitkät, että jos niihin alkaa levittää ripsaria, näytäa todella epäaidolta ja ihan drag queeniltä :) Anna liiman ensin kuivua hetken levitettyäsi sitä ripsinauhaan. Sitten katso alaspäin ja paina nauha omien ripsien juureen. Paina muutama sekunti ja sitten kädet pois, muuten liima tarttuu sormiin, ihoon jne. Katso alaspäin ja räpyttele hitasti ja varovasti niin kauan, että liima on kuivunut. Lopuksi levitä vähän mustaa luomiväriä ripsinauhan juureen, se piilottaa liimakohdan, suojaa liimapintaa ja estää sen sotkeutumisen.
- nanuski
mutta voinko minä sitten liimattuani ripset niin taittaa niitä vielä?
- jhygghj
nanuski kirjoitti:
mutta voinko minä sitten liimattuani ripset niin taittaa niitä vielä?
tottakai voit taittaa. katso youtubesta videoita tekoripsiin liittyen, sieltä löytyy hyviä vinkkejä : )
- nepsu95
jhygghj kirjoitti:
tottakai voit taittaa. katso youtubesta videoita tekoripsiin liittyen, sieltä löytyy hyviä vinkkejä : )
katoin youtubesta niin yks sanoin et on ripsari liimaa nii haluasisin mielelläni tietää et tiedäkkö missä niitä myydään=`/?
- laura....
nepsu95 kirjoitti:
katoin youtubesta niin yks sanoin et on ripsari liimaa nii haluasisin mielelläni tietää et tiedäkkö missä niitä myydään=`/?
useimmiten ripsareiden mukana tulee liima, ja jos ei tule niin about 2-3eurolla saa ripsiliimaa melkein mistä vaan missä myydään meikkejä, löytyy meikkkisiveltimien luota yleensä... ja juu noi you tuben videot on tosi hyviä neuvomaan laitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835