Millainen "hyvä peppu"

.........

Kun niin paljon puhutaan että jollain naisella on "hyvä peppu" niin mitä se sitten oikein tarkoittaa. Millainen siis on hyvä peppu?

70

13244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällainen vaikka
      • Täydellisen

        kauniita molemmat.


      • herraasiallinen

        http://25.media.tumblr.com/tumblr_lj3twaSDqv1qiwfwgo1_500.jpg

        Esim tuossa on _kurvikas_ peppu. Kuten kuvan naisella ne kurvit ovat hoikilla ei ne kurvit lihomalla tule niitä on tai ei ole.

        Aina puhutaan pepusta ja tisseistä mutta eipä niille ole väliä kunhan kroppa suht koht kunnossa niin kyllä ne tissit ja peppukin ovat lähes aina kunnossa (varsinkin peppu).

        Kannattaa keskittyä siihen sisäiseen kauneuteen niin ulkoinenkin habitus on paljon miellyttävämpi. Hymyä ja nätti kesävaatetus ja asenne muu kuin vitun muut ihmiset, minäminäminä!


      • herraasiallinen
        herraasiallinen kirjoitti:

        http://25.media.tumblr.com/tumblr_lj3twaSDqv1qiwfwgo1_500.jpg

        Esim tuossa on _kurvikas_ peppu. Kuten kuvan naisella ne kurvit ovat hoikilla ei ne kurvit lihomalla tule niitä on tai ei ole.

        Aina puhutaan pepusta ja tisseistä mutta eipä niille ole väliä kunhan kroppa suht koht kunnossa niin kyllä ne tissit ja peppukin ovat lähes aina kunnossa (varsinkin peppu).

        Kannattaa keskittyä siihen sisäiseen kauneuteen niin ulkoinenkin habitus on paljon miellyttävämpi. Hymyä ja nätti kesävaatetus ja asenne muu kuin vitun muut ihmiset, minäminäminä!

        tulipa vasta nyt tarkemmin katottua että taitaa olla aikas nuori henkilö kyseessä, en tarkoittanut etsiä mitään sakkolihaa :D

        Ja vatsalihaksetkin hieman menee yli :( keskityin vain peppuun :)


      • juuri näinnnnn

        eli tarpeeksi iso ero vyötärön ja lantion suhteessa ja kurvikkuutta.

        Lihava voi olla pötkö ja hoikka voi olla kurvikas.
        Ja toisin päin. Kyse on mittasuhteista ja siitä, mihin kehon rasva kenelläkin kerääntyy sekä liikunnasta (lihaksista se kaunis muoto tulee sinne rasvan alle)


      • Tällanen se on
        Täydellisen kirjoitti:

        kauniita molemmat.

        Kuvan 19. vaalea nainen

        http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine


      • meikäläisen peppu..
        herraasiallinen kirjoitti:

        http://25.media.tumblr.com/tumblr_lj3twaSDqv1qiwfwgo1_500.jpg

        Esim tuossa on _kurvikas_ peppu. Kuten kuvan naisella ne kurvit ovat hoikilla ei ne kurvit lihomalla tule niitä on tai ei ole.

        Aina puhutaan pepusta ja tisseistä mutta eipä niille ole väliä kunhan kroppa suht koht kunnossa niin kyllä ne tissit ja peppukin ovat lähes aina kunnossa (varsinkin peppu).

        Kannattaa keskittyä siihen sisäiseen kauneuteen niin ulkoinenkin habitus on paljon miellyttävämpi. Hymyä ja nätti kesävaatetus ja asenne muu kuin vitun muut ihmiset, minäminäminä!

        Herranjestas, tuohan on kuin mun kroppa. Liian paksut ja lihaksikkaat pohkeet ja reidet, just tollanen samanlainen peppu, vatsalihakset tuota luokkaa riippuen vähän siitä, syökö mitä ja urheileeko paljon ja onko vatsa tyhjillään ja pattia riittää käsissäkin. Ylipäätään lihasta liikaa ja hoikemman oloista tosta ei saa tekemälläkään. Sirosta naisellista olemuksesta kauempana kuin itä lännestä. Lihasta liikaa, ja läskiä jos on tossa yhtään, niin suoraan sanottuna tankki. Koita siinä sitten sellaisella kropalla pärjätä tässä maailmassa, korkeintaan pärjää sillä, että kantaa kaikki rimpulat pois estradilta, niin sitten voi ainoana pärjätä tai kädenväännössä. Kyllä tollanen kroppa vaan on geeneissä jo aika lailla, sitten liikunnalla se vähän terästyy, mutta perusolemus on justa tuo.
        Onko tuo muka hyvä peppu? Sopivia housuja ei ainakaan löydy mistään. Iso on iso, vaikka sille tekis mitä. Ja kyllä tollasesta pepusta tulee niin paljon kommenttia, että se on yksinkertaisesti vain liian iso normeihin nähden. Tyyppi pääsis vähemmällä jos olis tyypillinen pienempi peppu ja vähempi pattia.


      • ;-)

    • Ovat

      Hyvät rinnat? Täällä on meinaan puhuttu niistäkin aika paljon.

      • te jaksatte

        jauhaa näistä pepuista ja rinnoista??? Mitäs jos kysyisitte välillä minkälainen on hyvä ihminen! Mutta ei kai teille ulkokultaisille teineille sellainen merkitse mitään. Kasvakaa aikuisiksi ja hyväksykää peppunne ja rintanne. En minä ainakaan katsoisikaan mieheen päin joka minun pepun tai rinnat valitsee kumppanikseen.


      • Laita itse se sun
        te jaksatte kirjoitti:

        jauhaa näistä pepuista ja rinnoista??? Mitäs jos kysyisitte välillä minkälainen on hyvä ihminen! Mutta ei kai teille ulkokultaisille teineille sellainen merkitse mitään. Kasvakaa aikuisiksi ja hyväksykää peppunne ja rintanne. En minä ainakaan katsoisikaan mieheen päin joka minun pepun tai rinnat valitsee kumppanikseen.

        "hyvä luonne" kysymykses.


      • Tarkoitan vain että
        te jaksatte kirjoitti:

        jauhaa näistä pepuista ja rinnoista??? Mitäs jos kysyisitte välillä minkälainen on hyvä ihminen! Mutta ei kai teille ulkokultaisille teineille sellainen merkitse mitään. Kasvakaa aikuisiksi ja hyväksykää peppunne ja rintanne. En minä ainakaan katsoisikaan mieheen päin joka minun pepun tai rinnat valitsee kumppanikseen.

        Naiselle kuuluvat myös ne rinnat. Tekisi mieli pamauttaa lättyyn, mutta herrasmies ei naista lyö.


    • sellainen, jossa

      on se pimppi siellä keskellä/välissä.. ;)

      • miehen

        viisas vastaus :)))


    • tosimies

      Vaikea kysymys. ei tarkoitaaina fyysistä, vaan myös sitä naisen omakuvaa ja tapaa jollatuo takamuksensa esiin, tai ei tuo. eli hyvä perä keinuu naisellisen kauniisti, ehkä siihen tarvii ripauksen keinutusta ehkä ei. kyllä naisellisuus. poikapeppu ei varmaankaan ole niin hyvä kuin naisellinen. mutta kun on kurvia ni ehkä se keinuminen tulee väistämättä? hyvä peppu on usein ihan tavis nakuna!? mutta kun peppua puristetaan johonkin vaikka farkkuihin niin siitä tulee kiinteämpi ja napakampi. Jotkin housut istuvat joillekin naisille tosi hyvin. fyysisesti pepun tärkein perusasia on se että pakara ja takareisi ovat omat lihaksensa. Mitä helpommin tuo taite on havaittavissa sitä korostuneemmat pakarat ovat. Toisilla on vaan hyvät geenit, toisilla lihasten erottaminen johtuu liikkunnasta. mielestäni pepun ehostuksessa tulee kiinnittää huomiota lihasten kehittämiseen ihan esim kuntosalitreenillä niin että tuntuu. jumppaaminen ei silleen kehitä lihaksen ulkonäköä. eli kyllä hyvässä pepussa on muhkut voimakkaat lihakset... tai hyvät geenit... henkilökohtainen näkemykseni hyvästä pepusta on se että nainen on aika hoikka, urheilullinen ja omaa ok itsetunnon. hänen takaumuksensa koko ts. vaatekoko on jotain 40-42, mutta nainen tietää että laihduttamalla hän saavuttaisi 38-40 aika helposti mutta ei näe asiaa niin merkityksellisenä, vaan syyttää isoa vaatekokoa fyysisestä liikunnasta ja siitä että ehkä hän herkutteleekin ruualla. toisinsanoen nainen syö hyvin, lepää ja on aika tyytyväinen oloonsa, ja hoitaa painoaan raskaahkolla säännöllisellä liikunnalla. Nainen on hieman "herkkuperse" omasta mielestään ja sallii itselleen pienen turpeuden, jotkin vaatteet on hieman tiukkoja, mutta venynyt käytössä omistajansa mittoihin. Sit kun vaate on selvästi epämukava, nainen laihduttaa ja kun vaate on sopiva, niin saattaa taas hieman retkahtaa. sillee kai ne farkkuperseet kehittyy? no jos yksi "laadun tae" on se että pakara ja takareisi ovat selkeästi havaittavissa omiksi lihaksikseen, ni toinen "mittari" on stringit. Kun pakarat on ns.pyöreät ja kiinteät, niin stringinaru ei näy. Jos pakarat ovat veltot, niin ne ei lepotilassa ole puristuneena toisiaan vasten! ja koska puhutaan takamuksen "koosta" 38-42, ni ei tuollaisella naisella ole tarpeeksi ylimääräistä peittämään narua, vaan ne on noin normaalikokoisessa takamuksessa ainoastaan lihakset joilla narun saa piiloon. Eli toisin voi olla l ja xl koossa... mikäli stringinaru o jopa hieman jumissa siellä ja riisuessa se pitää milteipä vetää pois, ni väittäisin että peppu on varmasti erittäin hyvä mielipiteitä?

      • oooh :)

        tuollaisen kaltaisesi tosimiehen kun saisi... millainen muuten itse olet ulkonäöltäsi? :b urheilullinen, silti nautinnoista pitävä, pientä mahaa saa olla?? stringijuttu aivan loistava :D


      • kun sain

        hyvät naurut!!!


      • Kyllä todella analyyttinen tarina, mutta en voi myöskään väittää vastaan. :) "fyysisesti pepun tärkein perusasia on se että pakara ja takareisi ovat omat lihaksensa." Tää on se tärkein kohta.


      • tosimies
        oooh :) kirjoitti:

        tuollaisen kaltaisesi tosimiehen kun saisi... millainen muuten itse olet ulkonäöltäsi? :b urheilullinen, silti nautinnoista pitävä, pientä mahaa saa olla?? stringijuttu aivan loistava :D

        Kiitos iloisesta palautteesta! Mutta kuten huomasti niin kaikkia lukijoita eivät mietteeni viehätä. Eli aikas henkilökohtaisia näkemyksiä Mutta jos haluat kirjoitella kanssani, ni nakkaa viestiä [email protected] Asioita voi aina katsella eri näkökulmista ja esim. stringikeskustelut kirvoittaa runsaasti mielipiteitä. Mietiskelinkin että miten on mahdollista että toisia naisia stringit hiertää ja ne ovat hyvin epämukavat ja miksi joillekin stringit ovat mieluisat ja eivät koe niiden hiertävän lainkaan. Usein asia on myös niin että ns.hyvä peppuiset naiset juuri käyttävät ja pitävät stringeistä eniten. Olin pitkään uskossa että hyvä peppuiset naiset silti käyttävät stringejä ulkoisista syistä ollakseen cooleja, eikä niinkään siksi että ne olisivat oikeasti mieluisat. Muta sitten kohtasin ihmisiä joille ulkoiset seikat eivät merkityksellisiä, vain ne omat mieltymykset ja yhä stringit vahvasti kuvioissa mukana! Tuolloin oivalsin että hyvässä pepussa stringinaru on puristuneena ja näin ollen ei hierrä! Veltossa pepussa naru liikkuu ja aiheuttaa hiertymistä. hyvässä pepussa on myös enemmän pyöreyttä ja naru on ns. syvemmällä. Pakarat saattaa töniä toisiaan mutta naru saa olla rauhassa. näin naiselle tulee mieluisa olo ja stringit ovat jopa mieluisammat kuin peruspikkarit, jotka ovat pakaroiden päällä ja aihettavat epämukavuutta pepun eläessä liikkeiden mukana.


      • Yks herkkupeppu...
        tosimies kirjoitti:

        Kiitos iloisesta palautteesta! Mutta kuten huomasti niin kaikkia lukijoita eivät mietteeni viehätä. Eli aikas henkilökohtaisia näkemyksiä Mutta jos haluat kirjoitella kanssani, ni nakkaa viestiä [email protected] Asioita voi aina katsella eri näkökulmista ja esim. stringikeskustelut kirvoittaa runsaasti mielipiteitä. Mietiskelinkin että miten on mahdollista että toisia naisia stringit hiertää ja ne ovat hyvin epämukavat ja miksi joillekin stringit ovat mieluisat ja eivät koe niiden hiertävän lainkaan. Usein asia on myös niin että ns.hyvä peppuiset naiset juuri käyttävät ja pitävät stringeistä eniten. Olin pitkään uskossa että hyvä peppuiset naiset silti käyttävät stringejä ulkoisista syistä ollakseen cooleja, eikä niinkään siksi että ne olisivat oikeasti mieluisat. Muta sitten kohtasin ihmisiä joille ulkoiset seikat eivät merkityksellisiä, vain ne omat mieltymykset ja yhä stringit vahvasti kuvioissa mukana! Tuolloin oivalsin että hyvässä pepussa stringinaru on puristuneena ja näin ollen ei hierrä! Veltossa pepussa naru liikkuu ja aiheuttaa hiertymistä. hyvässä pepussa on myös enemmän pyöreyttä ja naru on ns. syvemmällä. Pakarat saattaa töniä toisiaan mutta naru saa olla rauhassa. näin naiselle tulee mieluisa olo ja stringit ovat jopa mieluisammat kuin peruspikkarit, jotka ovat pakaroiden päällä ja aihettavat epämukavuutta pepun eläessä liikkeiden mukana.

        Stringit ovat mukavat päällä, ja mikä parasta niistä ei näy rajat kuten tavan alkkareissa, peppu saa olla omassa muodossaa ilman häiritseviä rajoja. En ole edes ajatellut että käyttäisin niitä ollakseni cool, vaan ne on paremman tuntuiset ja tavallaan näkymättömät, hameen kanssa varsinkin on hyvä ettei rajat pilaa näkymää...


      • tosimies
        Yks herkkupeppu... kirjoitti:

        Stringit ovat mukavat päällä, ja mikä parasta niistä ei näy rajat kuten tavan alkkareissa, peppu saa olla omassa muodossaa ilman häiritseviä rajoja. En ole edes ajatellut että käyttäisin niitä ollakseni cool, vaan ne on paremman tuntuiset ja tavallaan näkymättömät, hameen kanssa varsinkin on hyvä ettei rajat pilaa näkymää...

        herkkupeppuhan on "isompi" kuin luikku ja usein te joudutte valitsemaan juuri sen yhden koon isompia vaatteita, mutta stringeissä ei.. naru kun oikasee? Siis luusto sama kuin sielunsiskolla, mutta sulla vain isommat lihakset. Tuo on aika merkittävä syy. Stringit "todistaa" että nainen on "oikeasti" samaa kokoa kuin luikumpi kaveri, sulla vain puhdikkaammat lihakset. Eikä tarvi mikään teini olla ajatellakseen noin yksinkertaisia. Mutta jätetään se omaan arvoonsa. sulla kaksi kiintoisaa ajatusta: "peppu saa olla omassa muodossaa ilman häiritseviä rajoja" -tuohan tarkoittaa sitä mikä herkkupepun paras ominaisuus on. Muoto totesin aiemmassa viestissä et joillakin naisilla ihan peruspeppu, mut kun laitetaan jotakin tiukempaa vaatetta, niin vaatteet istuu joillekin naisille paremmin kuin toisille. -sä toteat juuri et sun takamus on parhaimmillaan rajoittamattomana, siis hameessa esim. toinen ajatuksen jote en voi kiertää on se että hame tuntuu paremmalta stringeissä? tuntuma on intiimimpi jopa seksikäs ja sitten jos mennään asiattomuuksiin, niin sellainen luonnollisesti muodokas herkkupeppu hameessa (lue:ilman housujen tukea) on rennon aistikas ja kuriton, saattaa hytkähdellä tms jotakin sellaista sopimatonta jossakin tilanteessa kun taas jos herkkupeppu muodostetaan tiukoilla farkuilla niin se on kurinalaisempi ja ehkäpä stressaavampi elikkäs farkut ei jätä mitään arvailujen varaan, kun taas hameessa jää kaikki arvailujen varaan kun ei edes rajat pilaa näkymää. menin aika kauas, toivottavasti löydän takaisin...


      • suomentaja
        tosimies kirjoitti:

        herkkupeppuhan on "isompi" kuin luikku ja usein te joudutte valitsemaan juuri sen yhden koon isompia vaatteita, mutta stringeissä ei.. naru kun oikasee? Siis luusto sama kuin sielunsiskolla, mutta sulla vain isommat lihakset. Tuo on aika merkittävä syy. Stringit "todistaa" että nainen on "oikeasti" samaa kokoa kuin luikumpi kaveri, sulla vain puhdikkaammat lihakset. Eikä tarvi mikään teini olla ajatellakseen noin yksinkertaisia. Mutta jätetään se omaan arvoonsa. sulla kaksi kiintoisaa ajatusta: "peppu saa olla omassa muodossaa ilman häiritseviä rajoja" -tuohan tarkoittaa sitä mikä herkkupepun paras ominaisuus on. Muoto totesin aiemmassa viestissä et joillakin naisilla ihan peruspeppu, mut kun laitetaan jotakin tiukempaa vaatetta, niin vaatteet istuu joillekin naisille paremmin kuin toisille. -sä toteat juuri et sun takamus on parhaimmillaan rajoittamattomana, siis hameessa esim. toinen ajatuksen jote en voi kiertää on se että hame tuntuu paremmalta stringeissä? tuntuma on intiimimpi jopa seksikäs ja sitten jos mennään asiattomuuksiin, niin sellainen luonnollisesti muodokas herkkupeppu hameessa (lue:ilman housujen tukea) on rennon aistikas ja kuriton, saattaa hytkähdellä tms jotakin sellaista sopimatonta jossakin tilanteessa kun taas jos herkkupeppu muodostetaan tiukoilla farkuilla niin se on kurinalaisempi ja ehkäpä stressaavampi elikkäs farkut ei jätä mitään arvailujen varaan, kun taas hameessa jää kaikki arvailujen varaan kun ei edes rajat pilaa näkymää. menin aika kauas, toivottavasti löydän takaisin...

        miepä suomennan herra tosimiehelle. Vaikkois hyväkin perä, mut jos se naru hiertää häpyhuulia, isoja tai pieniä, joita on kuule herra tosimies niitäkin sataa ja yhtä eri mallia ja kokoa, oli se naru siel pakaran välissä vaikka miten kirreellä, niin on kuule hiukkapiukka epämukava olo, joten älä sinä ala täällä pätemään asioista, jotka liittyy ihan vain naisten värkkeihin. Olen puhunut, ugh!


    • pro-womens'health

      Teinillä ja belgiannaisella voi olla pieni peppu luonnostaan,muutoin se on keinotekoisen lifestylen tuotosta.Joskus staran ass-istä on vedetty kaikki mehut rintoihin,ja se on levinnyt päähän,mahaan ja olkapäihin,ja nuiva pepunluusto saa koko hahmon keikahtamaan eestaas,kuin Merkuriuksen vaeltaja.Kuin valkoinen verisolu.

    • Jan C.

      Jonka omistaa ulkonäkökriteereihin muuten sopiva nainen (ei vaikea osuus) ja se peppu saisi sijoittua tuonne sänkyni reunalle (se hankalampi osuus.)

      • sait aikaan

        päivän leveimmän hymyn. Mä toivon, että sulla olisi aina hyvä nainen siinä sängyllä.


      • peppu..

        on sellainen, että jos sinne jotain saa väliin, niin se ottaa omansa..eli kaikki ylimääräinen jää kiinni pakaroiden väliin...Ehkä vaikea ymmärtää, mutta koettu on...:D


      • Hymy tuli
        sait aikaan kirjoitti:

        päivän leveimmän hymyn. Mä toivon, että sulla olisi aina hyvä nainen siinä sängyllä.

        huuleen :)


      • Jan C.
        sait aikaan kirjoitti:

        päivän leveimmän hymyn. Mä toivon, että sulla olisi aina hyvä nainen siinä sängyllä.

        Se olisi kieltämättä pitkästä aikaa mukavaa ja oikein suotavaa vaihtelua. Tosin sellainen neiti joka yrittää näiden seinien sisään päätyä ... on syytä varustautua jääkiekkotaiminein koska mulla on jo turhankin pitkältä ajalta kaikki mahdolliset emotionaaliset ja seksuaaliset patoumat purkamatta vastakkaisen sukupuolen suhteen. EI saa*ana sentään kato nyt kun tarinakin kuohuu laidanyli. Ei mun tästä pitäny puhua.


      • saat..
        Jan C. kirjoitti:

        Se olisi kieltämättä pitkästä aikaa mukavaa ja oikein suotavaa vaihtelua. Tosin sellainen neiti joka yrittää näiden seinien sisään päätyä ... on syytä varustautua jääkiekkotaiminein koska mulla on jo turhankin pitkältä ajalta kaikki mahdolliset emotionaaliset ja seksuaaliset patoumat purkamatta vastakkaisen sukupuolen suhteen. EI saa*ana sentään kato nyt kun tarinakin kuohuu laidanyli. Ei mun tästä pitäny puhua.

        lupaan :D


      • Jan C.
        saat.. kirjoitti:

        lupaan :D

        Joku mimmi on siis vihdoin tajunnut ostaa sorkkaraudan että pääsee tosta ovesta läpi? :D


      • itse...
        Jan C. kirjoitti:

        Joku mimmi on siis vihdoin tajunnut ostaa sorkkaraudan että pääsee tosta ovesta läpi? :D

        kummiskin avaat oven...ja sanot..."teidän jälkeenne" :D


      • Valtava!!

        Hui kamala!!


      • Tuon kanssa

        Voisin olla ja pelata matsinkin.


    • ......................
      • peppu...

        Heh. Minulla on lähes identtinen peppu ja kyllä sitäkin on miehet kuvanneet kun olen promohommia tehnyt. Ja muutenkin aika paljon huomiota on takapuoleni kerännyt osakseen. Tykkään siitä kyllä itsekin ja ilmiselvästi syystä. =) t. Blondi


      • ...................
        peppu... kirjoitti:

        Heh. Minulla on lähes identtinen peppu ja kyllä sitäkin on miehet kuvanneet kun olen promohommia tehnyt. Ja muutenkin aika paljon huomiota on takapuoleni kerännyt osakseen. Tykkään siitä kyllä itsekin ja ilmiselvästi syystä. =) t. Blondi

        Sulla on sitten täydellinen peppu. Tuollaisen näkeminen saa punttiin tutinaa :)


      • Blaa..
        peppu... kirjoitti:

        Heh. Minulla on lähes identtinen peppu ja kyllä sitäkin on miehet kuvanneet kun olen promohommia tehnyt. Ja muutenkin aika paljon huomiota on takapuoleni kerännyt osakseen. Tykkään siitä kyllä itsekin ja ilmiselvästi syystä. =) t. Blondi

        Onhan sekin tietenkin elämän tavoite.. olla perse, jota teinit kuolaa.. kauneudella tai seksikkyydellä tuolla perseellä ei ollut mitään tekemistä.. eikä luonnollisuudella.. mahtaapi roikkua tuollakin ilman kireitä sukkiksia


    • että siinä...

      ..on reikä keskellä persettä.

      • älykkäitäkin

        vastauksia :)


    • ruma perse

      ...ja sellaisena varmaan tulee pysymäänkin. Harmittaa lueskella että toisilla on hyvä perä, ja vielä ilman treeniä. Itse treenaan juoksua, kyykkyä, tanssia, voimistelua, pyöräilyä, joka päivä jotain. Niin paljon kun voi treenata, ja perse roikkuu ja pahasti. Ja olen alle 30. Pakarani ovat löysät ja valahtaneet ikään kuin paikaltaan ja ovat täysin röpelöisen näköiset ja hirveät. Ennen niitä sai nostettua alushousuilla vähän mutta eivät enää koska ovat niin löysät. Kun nostan jalkaa taaksepäin, pakara lösähtää ikään kuin takareiden päälle ja on kuin kuollutta nahkaa. voin asettaa pakarani alle "poimuun" vaikka kaksikin kynää, pysyvät siellä. En tiedä onko minussa jotain vikaa, ehkä, ehkä ei. Että näin, en ollut paikalla kun hyviä perseitä jaettiin! Mutta on minussa hyviäkin puolia kuten hoikka vyötärö ja isohkot rinnat! Ja kasvotkin ovat kauniit. Persettäni en vaan kehtaa näyttää enää koskaan, kenellekään!

      • hyväperseinen

        Oli pakko testata tota stringiteoriaa ja näkyykö naru vai ei!Ei se kyllä näy minulla(kenellä se muka pystyisi edes näkymään,ihmettelen).Käytän stringejä ehdottomasti mukavuussyistä,en seksikkyyden takia. Itse olen koko elämäni saanut kehuja pepustani.Meillä kai kulkee suvussa jotain latinogeenejä,sillä olen erittäin hoikka vyötäröstä,mutta lantioni on leveä ja olen muutenkin hyvin perseikäs.Vyötärö on 68cm ja lantio 98cm ja ei mitään läskiä vaan perseessä ihan tiukkaa lihasta ja olen urheillut koko elämäni päivittäin. Kaupungilla kulkiessani varsinkin nuoret pojat huutelevat perääni,kehuja enimmäkseen.Tosin eräs päivä eräät nuoret tytöt huusivat perääni,että "on muijalla persettä!"(tytöt olivat n.12v. vanhoja).Baarissakin yleinsä miesten ensikommentti minua lähestyessä on "Vau,upea perse sulla!" Tästä tuli nyt oikea itsekehu viesti,mutta olen varmaankin tunnettu tässä kaupungissa ainoastaan takapuolestani. Ja edelliselle kirjoittajalle:Perse on vain yksi osa kokonaisuutta!Toisilla se on maha,toisilla perse,toisilla rinnat.


      • tosimies
        hyväperseinen kirjoitti:

        Oli pakko testata tota stringiteoriaa ja näkyykö naru vai ei!Ei se kyllä näy minulla(kenellä se muka pystyisi edes näkymään,ihmettelen).Käytän stringejä ehdottomasti mukavuussyistä,en seksikkyyden takia. Itse olen koko elämäni saanut kehuja pepustani.Meillä kai kulkee suvussa jotain latinogeenejä,sillä olen erittäin hoikka vyötäröstä,mutta lantioni on leveä ja olen muutenkin hyvin perseikäs.Vyötärö on 68cm ja lantio 98cm ja ei mitään läskiä vaan perseessä ihan tiukkaa lihasta ja olen urheillut koko elämäni päivittäin. Kaupungilla kulkiessani varsinkin nuoret pojat huutelevat perääni,kehuja enimmäkseen.Tosin eräs päivä eräät nuoret tytöt huusivat perääni,että "on muijalla persettä!"(tytöt olivat n.12v. vanhoja).Baarissakin yleinsä miesten ensikommentti minua lähestyessä on "Vau,upea perse sulla!" Tästä tuli nyt oikea itsekehu viesti,mutta olen varmaankin tunnettu tässä kaupungissa ainoastaan takapuolestani. Ja edelliselle kirjoittajalle:Perse on vain yksi osa kokonaisuutta!Toisilla se on maha,toisilla perse,toisilla rinnat.

        Juu stringiteorialleni ei ole tehty väistöskirjaa, joten se on vain suuntaa antava. en tiedä luitko muita viestejäni, mutta tässä muutama näkemys ja kysynkin mielipidettä? Stringinaru ei näy kun pakarat rentona joissakin tapauksissa naru on jopa hieman jumissa Helpot perustelut! Lihas on paksumpi--->pakarat kiini toisissaan "treenatussa" perseessä myös vako syvempi eli nämä kaksi asiaa yhdistyy. tosiaan tilanne kun ns. paljainpersein, ni takamus ei saa tukea vaatteista, ni peruspeffa alkaa herkästi harottaa juuri sen verran että se onneton naru näkyy. ja korostan että noin yleissääntönä, normaalipainoisella naisella


      • tosimies
        hyväperseinen kirjoitti:

        Oli pakko testata tota stringiteoriaa ja näkyykö naru vai ei!Ei se kyllä näy minulla(kenellä se muka pystyisi edes näkymään,ihmettelen).Käytän stringejä ehdottomasti mukavuussyistä,en seksikkyyden takia. Itse olen koko elämäni saanut kehuja pepustani.Meillä kai kulkee suvussa jotain latinogeenejä,sillä olen erittäin hoikka vyötäröstä,mutta lantioni on leveä ja olen muutenkin hyvin perseikäs.Vyötärö on 68cm ja lantio 98cm ja ei mitään läskiä vaan perseessä ihan tiukkaa lihasta ja olen urheillut koko elämäni päivittäin. Kaupungilla kulkiessani varsinkin nuoret pojat huutelevat perääni,kehuja enimmäkseen.Tosin eräs päivä eräät nuoret tytöt huusivat perääni,että "on muijalla persettä!"(tytöt olivat n.12v. vanhoja).Baarissakin yleinsä miesten ensikommentti minua lähestyessä on "Vau,upea perse sulla!" Tästä tuli nyt oikea itsekehu viesti,mutta olen varmaankin tunnettu tässä kaupungissa ainoastaan takapuolestani. Ja edelliselle kirjoittajalle:Perse on vain yksi osa kokonaisuutta!Toisilla se on maha,toisilla perse,toisilla rinnat.

        juuri tein gallup aloitelman sinulle ja on siellämuutamat vastailleet. Käyppä vastaamassa itsekin kirjoitukseesi: "Oli pakko testata tota stringiteoriaa ja näkyykö naru vai ei!Ei se kyllä näy minulla(kenellä se muka pystyisi edes näkymään,ihmettelen).Käytän stringejä ehdottomasti mukavuussyistä,en seksikkyyden takia."


      • ----------

        Sanot suoraan oman mielipiteesi itsestäsi... minua ei kiinnosta naiset jotka vain kehuvat itseään. Sitäpaitsi tykkään luonnollisuudesta ja luonnollisista perseistä. Pistä mailia jos haluat -> [email protected]


    • Tarinatero
    • huonopersevoivoi

      Mulla on mielestäni melko huono perse. Sitä tuijjottaa vaan tukeva keski-ikäinen mies! Se on melko laiha, tai en tiedä. On melko leveä lantio ja melko ohut vyörätö. Ainoa hyvä juttu ehkä. Mutta en tykkää perseestäni. Treenaan sitä mutta on vaan tämmöiset geenit.

      Mutta ei pelkän perseen takia tarvitse olla masentunut. Hyvä että se keski-ikäinen mies siitä ehkä tykkäsi.

    • Laihajussi

      ja täyteläinen ja runsas ja muodokas ja pehmeä ja naisellinen. Ja varsinki jos lisäksi on kapea vyötärö ja muhkeat reidet ni mmmmm.......... nami.

    • Muistelen

      Muistaakseni jonkun tutkimuksen mukaan peppu on parhaimmillaan, kun vyötärönympärys on 65% pepunympäryksestä, eli toisin sanoen takapuoli 154% vyötäröstä.

      Vyötärö liittyy siis myös tähän probleemaan. Mutta vyötärön pitää olla hoikka! Jos on hirveän iso maha, tulokset eivät ehkä päde :D

    • --------------------

      Hyvä peppu on selainen joka kutakin miestä mielyttää, näin siis miesten näkökulmasta. Makuja on monia. Yleensä puhutaan runsaasta kaulaukosta, mutta oheisessa tapauksessa sama visio on sovelletu pepun puolelle. Olisi aivan herkku peppu-visuaali nautiskeltavaksi privaatissa, mutta harvempi mies haluaisi kumppaninsa esiintyvän vastaavasti julkisesti.

      "Kaunis sininen iltapuku näyttää ensivilkaisulta sisältävän melkoisesti kangasta Cocon makuun, mutta pyörähdys selkäpuolelle näyttää, että kaikki on kuten ennenkin."

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012070715813606_vi.shtml

      • Hyvä ihminen

        Ylimmäinen ylivoimaisesti paras peppu!!


      • Eipä todellakaan
        Hyvä ihminen kirjoitti:

        Ylimmäinen ylivoimaisesti paras peppu!!

        Keskimmäinen oli saanut photaria ihan tosissaan, eikä nuo kaksi muutakaan nyt ihan luonnollisimmillaan ollut.. ihme makuja, oletkohan vielä tutinvieroitus iässä ;P


      • Hyvä ihminen
        Eipä todellakaan kirjoitti:

        Keskimmäinen oli saanut photaria ihan tosissaan, eikä nuo kaksi muutakaan nyt ihan luonnollisimmillaan ollut.. ihme makuja, oletkohan vielä tutinvieroitus iässä ;P

        No nuo kaksi alempaa pebaa tosiaan aika teineellisiä, mutta kyllä tuossa ylimmäisessä on muodot ainakin omasta mielestäni aivan kohdillaan.


    • --- vtn hrt ---

      Se tarkoittaa jokaisella eri miehellä eri asiaa, vähän kuin naisten mielipide siitä mikä on ''just sopivan kokoinen'' jätkätahnan puserrin...

    • siinä mallia

      J-Lo, Beyonce

      • Hyi hitto

        Täysin luonnoton


    • Urheilijapeppu
      • Hyvä ihminen

        Melko perinteinen,- pehmeän puoleinen peruspebahan se siinä. Tyttö tosin taitaa olla vielä varsin nuorehko.


    • shiny butt
    • ass

      Sellainen on hyvä peppu minne pääsee sisään.

    • 14+14

      Kiinteä, muodokas, selluliititon, pieni.

      Ja kaikille niille, jotka valittavat luonnottomasta ja epärealismista: sehän siinä on pointtina! Eiköhän se harvinaisuus juuri tee jostain asiasta halutun. Esim. isot, kiinteät ja roikkumattomat rinnat. Todella harvinaiset luomuna, mutta kyllä niitäkin on olemassa ja juuri nämä luonnonoikut ovat niitä, joita silikoneilla jäljitellään. Vaikka joku tietty ominaisuus on suurimmalle osalle ihmisistä mahdotonta saavuttaa ilman kirurgin veistä, ei se silti tarkoita etteikö joku voisi sitä geneettistä lottopottia saavuttaa.

    • peppuneitsyt69
      • Hyvä ihminen

        Jep!!


    • Super simple stuff

      ''Millainen siis on hyvä peppu?''

      Sellainen jota voi hyvällä mielellä tuikata, kerran jos toisenkin.

    • Rontti1983

      Mun takapuolta on aina miehet kehuneet ja olenkin aina pitänyt siitä, nyt eräs personal trainer sanoi, että kroppani on muuten hyvässä kunnossa mutta takapuolta täytyisi treenata enemmän... kumpi siis on oikeassa kehon kunnon asiantuntija vai miehet??? Luottaisin oikeastaan suomalaisten miesten mielipiteeseen, koska ottaen huomioon suomalaisen geeniperimän niin perseeni ei ole perseestä ja KYLLÄ sinne pääsee myös sisään :D :D En nyt ole miään fittnesmalli, mutta ainakaan mulla ei ole sellua vaikka peppu ei nyt ihan noin pyöreä olekaan kuin kuvissa :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisella hyvä peppu on iso tai pieni, mutta molemmissa tapauksissa treenattu kurvikkaaksi.

    • Yksinkertaisesti sanottuna ISO.... mutta nainen on muuten hoikka, ja kapea vyötärö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe