tänä vuonna suomen auringossa??? miulla kärtsähti niska tänään. muka tummat pala auringossa :( caramba
onko kukaan muu kerennyt polttaa nahkansa
10
407
Vastaukset
- zisel
poltettua toisen poskensa :D Hauskan näköstä kun puolet naamasta punasena :D Ite en ole vielä polttanut itteeni ja se on IHME! Luonnon punapäänä onnistun palaa suunnilleen talviauringossakin!
- ole omaa
aurinkoa.
arskaa näkyny ja jos on niin tuuli on vieny kaikki halut olla ulkona. viime vuonna paloin aivan ravuksi niinku aina, kade niille jotka muuttuu heti joksiki murjaaneiksi.
vaan mä muutun ihan heti ihan mustaksi, mun tarvii vain nähdä aurinko.. nyt jo mun naama on ruskettunut kivasti, mä olen alkanut kaiken viiman uhallakin käyttämään kaprihousuja että mun sääret sais vähän väriä myös :P
polttamaan itseäni vaikka otin eilen aurinkoa vanhempien pihalla. Katotaan onnistunko tänään sillä ajattelin ottaa tuolla kaivarissa uusiksi, koska olen lomalla :)
muuraustalkoissa,10 ja 9 tuntinen työpäivä riitti polttamaan niskan. valoarat silmäni tekee sen,et automaattisesti niska tai selkä kärähtää. nyt kun oon hiukkasen pullee,niin ei pelkoo että muu kärähtäis kuin niska, säästän viattomien päivän ptämällä paidan päällä :)
monte24 kirjoitti:
muuraustalkoissa,10 ja 9 tuntinen työpäivä riitti polttamaan niskan. valoarat silmäni tekee sen,et automaattisesti niska tai selkä kärähtää. nyt kun oon hiukkasen pullee,niin ei pelkoo että muu kärähtäis kuin niska, säästän viattomien päivän ptämällä paidan päällä :)
oo ihme jos oot 19 tuntia ollu auringossa että niska palaa! Laita aurinkovoidetta hyvä mies :)
timanttia kirjoitti:
oo ihme jos oot 19 tuntia ollu auringossa että niska palaa! Laita aurinkovoidetta hyvä mies :)
en ikinä käytä täällä aurinko voidetta. uruguaissa 2002 kun kävin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden siellä, niin parissa kolmessa tunnissa naama kärähti auringossa, posket,otta ja nenän varsi. jalkoihin ei tartu rusketus millään, oon navasta alespäin oikeesti tosi valkoinen.
monte24 kirjoitti:
en ikinä käytä täällä aurinko voidetta. uruguaissa 2002 kun kävin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden siellä, niin parissa kolmessa tunnissa naama kärähti auringossa, posket,otta ja nenän varsi. jalkoihin ei tartu rusketus millään, oon navasta alespäin oikeesti tosi valkoinen.
näillä leveysasteillakin jo on, joten kannattaa varoa.
- vänksy
koskaan. Mul on sellanen ihotyyppi et se vaan ruskettuu. Tai siis ainakaan en oo koskaan polttanut ihoani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175420
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2232787- 412405
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432141Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332076Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131480- 381330
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257