tänä vuonna suomen auringossa??? miulla kärtsähti niska tänään. muka tummat pala auringossa :( caramba
onko kukaan muu kerennyt polttaa nahkansa
10
413
Vastaukset
- zisel
poltettua toisen poskensa :D Hauskan näköstä kun puolet naamasta punasena :D Ite en ole vielä polttanut itteeni ja se on IHME! Luonnon punapäänä onnistun palaa suunnilleen talviauringossakin!
- ole omaa
aurinkoa.
arskaa näkyny ja jos on niin tuuli on vieny kaikki halut olla ulkona. viime vuonna paloin aivan ravuksi niinku aina, kade niille jotka muuttuu heti joksiki murjaaneiksi.
vaan mä muutun ihan heti ihan mustaksi, mun tarvii vain nähdä aurinko.. nyt jo mun naama on ruskettunut kivasti, mä olen alkanut kaiken viiman uhallakin käyttämään kaprihousuja että mun sääret sais vähän väriä myös :P
polttamaan itseäni vaikka otin eilen aurinkoa vanhempien pihalla. Katotaan onnistunko tänään sillä ajattelin ottaa tuolla kaivarissa uusiksi, koska olen lomalla :)
muuraustalkoissa,10 ja 9 tuntinen työpäivä riitti polttamaan niskan. valoarat silmäni tekee sen,et automaattisesti niska tai selkä kärähtää. nyt kun oon hiukkasen pullee,niin ei pelkoo että muu kärähtäis kuin niska, säästän viattomien päivän ptämällä paidan päällä :)
monte24 kirjoitti:
muuraustalkoissa,10 ja 9 tuntinen työpäivä riitti polttamaan niskan. valoarat silmäni tekee sen,et automaattisesti niska tai selkä kärähtää. nyt kun oon hiukkasen pullee,niin ei pelkoo että muu kärähtäis kuin niska, säästän viattomien päivän ptämällä paidan päällä :)
oo ihme jos oot 19 tuntia ollu auringossa että niska palaa! Laita aurinkovoidetta hyvä mies :)
timanttia kirjoitti:
oo ihme jos oot 19 tuntia ollu auringossa että niska palaa! Laita aurinkovoidetta hyvä mies :)
en ikinä käytä täällä aurinko voidetta. uruguaissa 2002 kun kävin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden siellä, niin parissa kolmessa tunnissa naama kärähti auringossa, posket,otta ja nenän varsi. jalkoihin ei tartu rusketus millään, oon navasta alespäin oikeesti tosi valkoinen.
monte24 kirjoitti:
en ikinä käytä täällä aurinko voidetta. uruguaissa 2002 kun kävin ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden siellä, niin parissa kolmessa tunnissa naama kärähti auringossa, posket,otta ja nenän varsi. jalkoihin ei tartu rusketus millään, oon navasta alespäin oikeesti tosi valkoinen.
näillä leveysasteillakin jo on, joten kannattaa varoa.
- vänksy
koskaan. Mul on sellanen ihotyyppi et se vaan ruskettuu. Tai siis ainakaan en oo koskaan polttanut ihoani.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932020Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121849Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2421367Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77999Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel52961Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56759
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713