Isäni ei tahso löytää surun keskellä laulua, jonka ystävä laulaisi äitini hautajaisissa. Antakaa vinkkeja minkä kappaleeen voisi laulaa pitkän yhdessäolon (reilusti yli 50 v) päätteeksi rakkaalle vaimolle kirkossa, kun kukkaseppelettä lasketaan. Kyse on jo hieman iäkkäämmistä ihmisistä, ei siis käy Taivas iskee tulta Oma pää on surusta tyhjä
aviopuolison laulu
14
5067
Vastaukset
- Minä se vaan
http://www.youtube.com/watch?v=VBwRAIsK3JQ Se onkin eriasia suostuvatko kirkossa soittamaan, mutta inahan voi kysyä?
- rakkaus aina vahvin
http://www.youtube.com/watch?v=mmhTxdAOD-k http://www.youtube.com/watch?v=_kUl0uxGbtI&feature=related toimi nämä ainakin oman mummoni hautajaisisssa. ehkä teidänkin tapauksessa. osan ottoni.
- lauloin
kerran Hymni rakkaudelle. Sanat menee mm.: vaikka päivän yhden ainoan tietäisin vain eessä olevan, kun mua rakastat se riittää aika silloin seisahtaa ikuisuus ei ole pimeää, sinisilmäs loiste siihen jää huolen ohdakkeet se niittää..jne.
- viimeinen kevät
lauloin kirjoitti:
kerran Hymni rakkaudelle. Sanat menee mm.: vaikka päivän yhden ainoan tietäisin vain eessä olevan, kun mua rakastat se riittää aika silloin seisahtaa ikuisuus ei ole pimeää, sinisilmäs loiste siihen jää huolen ohdakkeet se niittää..jne.
viimeinen kevät!!! Jatkuvan tahtoisin päivän tään, päivän niin lämpöisen.Katsellaas poistit sä roudan,jään, kylmää nyt tunne en. Ja siksi vielä nuo linnut laulavat näin, vielä kun luonasi oon.Vielä tuo kukka pälvessä päin, katselee aurinkoon.Mut aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois,löydä sua viereltäin en.Kohta ei laulu lintujen sois, on kevät viimeinen.
- iltatuulen viesti
"Jos iltatuuli viestin viedä vois, taa maitten merten kauaksi pois. Kaipuuni sulle uskoa tahtoisin. Tuskien täyttämän tieni mä kertoisin. Näin sävel suruinen yli metsien, soipi kutsuen. Kuulethan ystäväni lauluni? Saapuko se luoksesi, missä lienetkin? Muistathan aikaa, aikaa nuoruuden? Ja onnen taikaa, taikaa rakkauden? Jos kaiken muistat, erheeni anteeks suo. Onneni rauniot jälleen, näin ehjiks luo. Näin sävel hiljainen yli metsien, soipi kutsuen. Kuulethan ystäväni lauluni? Saapuko se luoksesi, missä lienetkin?"
- yx ehdotus
siis musikaalista viulunsoittaja katolla
- korvissani
tähkäpäiden päällä täysikuu. Kesäyön on onni omanani. Kaskisavuun laaksot verhouu. En ma iloitse en sure huokaa, mutta mulle metsän tummuus tuokaa. Puunto pilven, johon päivä hukkuu, siinto vaaran tuulisen mi nukkuu. Tuoksut vanamon ja varjot veen. Niistä sydämeni laulun teen. Sulle laulan neiti kesäheinä. Sydämeni suuri hiljaisuus. Uskontoni soipa säveleina. Tammenlehvä seppel vehryt uus. En ma aja enää virvatulta. Onhan kädessäni onnen kulta. Pienentyy mun ympär elonpiiri. Aika seisoo nukkuu tuuliviiri. Edessäni hämäräinen tie. Tuntemattomahan tupaan vie. Nocturne - Eino Leino
- .........
Tiesithän sen Oli tiemme yhteinen Yksin kävelen Mut silti sua aattelen Itkin kun lähdit Se sattu mun sydäntä Onneks löydän tästä sut, sydämeni läheltä Sä sielusi suljit meidän kaikkien sydämeen Nyt pysyt mukanani ihan vaan minne meen Ikävä vaan jatkuu Lähteekö se koskaan pois Kunpa Jumala uuden Marikan lois Anna mulle voimaa Mä sitä nytte tarvitsen Sua unohda koskaan Sitä halua mä en http://www.youtube.com/watch?v=PMhW60wEK2I
- Ruiskaunokki
Otan osaa suureen suruusi,ja voimia sinulle ja isälleni jaksamiseen.Tuli mieleen sellainen laulu.Niin kaunis on maa.Sen on säveltänyt ja sanoittanut Kai Cudenius. Sanat menevät näin. Aurinko laskee ja pitenee varjot, aika on eron ja jäähyväisten. Poissa on ystävä kallehin....
- kysyä sopiiko
Eri kirkoissa on erilaiset ohjeet, mitä saa soittaa ja laulaa, ei ihan joka iskelmää voi siellä esittää, vaikka olis kuinka ihana. Muistotilaisuudessa voi laulaa aivan mitä vaan.
- Ruiskaunokki
Pyydän anteeksi, kirjoitin virheellisesti.Tarkoitukseni oli kirjoittaa, voimia sinulle ja isällesi, vahingossa kirjoitin isälleni.
- kirkossa
kysyä sopiiko kirjoitti:
Eri kirkoissa on erilaiset ohjeet, mitä saa soittaa ja laulaa, ei ihan joka iskelmää voi siellä esittää, vaikka olis kuinka ihana. Muistotilaisuudessa voi laulaa aivan mitä vaan.
Vladimir vysotski oli neuvostotrubaduuri, vastarintalaulaja, arvosteli vallitsevia oloja, lauloi kielletyistä aiheista, hänen esiintymisensä kiellettiin ja hänen runojaan ei julkaistu. Hänen kirjoittamansa laulu soi taannoin kappelissa mieheni hautajaisissa. Suomeksi laulun nimi on ystävyyden laulu Kyllä kirkossa voi laulaa lähes kenen musiikkia tahansa.
- kirkossakin
kirkossa kirjoitti:
Vladimir vysotski oli neuvostotrubaduuri, vastarintalaulaja, arvosteli vallitsevia oloja, lauloi kielletyistä aiheista, hänen esiintymisensä kiellettiin ja hänen runojaan ei julkaistu. Hänen kirjoittamansa laulu soi taannoin kappelissa mieheni hautajaisissa. Suomeksi laulun nimi on ystävyyden laulu Kyllä kirkossa voi laulaa lähes kenen musiikkia tahansa.
No ei pidä paikkaansa,eri kirkoissa on määräykset mitä saa laulaa tai soittaa,ehkä sinun kirkossasi sai soittaa venakoidenkin lauluja,mutta kaikki on yleensä säännöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077