16 tuoppia per päivä

apuva

mies väittää ettei alkoholi ole ongelma. saattaa juoda viikon putkeen yhtämenoa.
te joilla on kokemusta näin runsaasta käytöstä kertokaa millainen krapula siitä tulee.
eikö siinä pikkuhiljaa muutu koko ihmisen persoonallisuus, eikä suinkaan parempaan suuntaan.
kahdeksas päivä on menossa. jos laskee tuopin hinnan, yli 3 euroa ja se kertaa 16. se on jo lähes 40 euroa päivä. mitäs sanotte?

10

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna

      HÄHÄÄ, turhaa huolehdit, mut jos haluut vähentää miehes juomista anna sille vähän enemmän vagina-aukkoa ja pyllyreikää, sekä yllätä miehesi iloisesti esim imemällä hänen kullia ja suukottelemalla peppureikää......t. tämä on meillä auttanut.

      • 13vuoden aikana on päästy vagina-aukosta jo persereijän puolelle. Jännä nähä mihin tämä palsta kehittyy vuoteen 2029 mennessä


    • apuva

      jotenkin viksahtanut. luuleko että näiden asioiden puute on syynä alkoholismiin. et taida olla kovin tietoinen koko ongelmasta.
      minusta alkoholismi on vakava asia, tuhonnut monia ihmisuhteita. vienyt enneaikaiseen hautaan jne.
      sinä raukka luulet että alkoholismi johtuu seksin puutteesta?

      • avun saanut

        Olen kanssasi samaa mieltä alkoholisimi on vakava sairaus ja se on myös koko perheen sairaus. Yksi juova henkilö "sairastuttaa" ympärillään n. 10-15 läheistä. Avomieheni joi aikoinaan suurin piirtein samalla tavalla kuin itse kuvailet. Eräs työkaverini väittii etten rakasta häntä tarpeeksi ja siksi hän juo. Itse olen saanut apua Al-Anon ryhmistä, AA:n auttavasta puhelimesta 09 750 200 saat tietoja missä ryhmät kokoontuvat. Voit myös käydä Al-Anonin kotisivuilla tutustumassa asiaan www.al-anon.fi
        Ainakin itse olen saanut tosi paljon apua näistä ryhmistä ja avomieheni on tänä päivänä elänyt raittiina AA:n avulla 12 vuotta.
        Toivotan sinulle oikein hyvää joulua ja jos vaan puhtia löytyy niin käy ihmeessä pari kertaa Al-Anon-ryhmässä tsekkaamassa onko se sinua varten.


    • jussi

      sanoa että alkoholi on hänelle ongelma jos tollai juo.Itse olen juonnut vuosia ja välillä pitkäänkin ja varmaan tulee hänelle sellainen krapula tosta juomisesta että ei varmaan naurata sen jälkeen kun lopettaa.Kyllä tollainen alkoholin käyttö muuttaa ihmisen persoonaa ja siinä sekoo pää aivan varmasti jossain välissä.
      Lopetin itse dokaamisen kun siitä ei tullut mitään en osannut ottaa sitä muutamaa huikkaa vaan lähes joka kerta se meni pitkäksi ja viimeinen kerta kun join 5 viikkoa yötäpäivää ja siitä kun lopetin jouduin sairaalaan kaksi kertaa viina krammien takia ja viellä muutama päivä niidenkin jälkeen sekosin niin pahasti että luulin että nyt on seuraava osoite mielisairaala ja siinä sekavassa tilassa kuvittelin että jään sellaiseksi koko iäkseni.Niin silloin tuli päätös että kumpi on paremi seota tän viinan takia vai lopettaa juominen ja en kadu päivääkään sitä päätöstä että lopetin juomisen,nyt on kivaa herätä aamulla ja on rahaakin että voi mennä johonkin tai ostaa jotain kivaa.En voi sanoo muuta että koittakaa muutkin päästä siitä viinan kirouksesta eroon niin elämä on ihanaa ilman sitä myrkkyä :=)

      • Eräs holisti

        Mukava kuulla,että sinäkin olet onnistunut pääsemään viinasta irti.He ketkä eivät ole käyneet tätä helvettiä läpi eivät tiedä miten vaikeaa sieltä on nousta.Henkisestikin on äärettömän rankkaa kohdata ne samat ihmiset,joiden silmissä ollaan töpätty.Lähetään Jussi siitä,että alkoholi on meille myrkkyä ja sitä ei oteta!


      • jussi
        Eräs holisti kirjoitti:

        Mukava kuulla,että sinäkin olet onnistunut pääsemään viinasta irti.He ketkä eivät ole käyneet tätä helvettiä läpi eivät tiedä miten vaikeaa sieltä on nousta.Henkisestikin on äärettömän rankkaa kohdata ne samat ihmiset,joiden silmissä ollaan töpätty.Lähetään Jussi siitä,että alkoholi on meille myrkkyä ja sitä ei oteta!

        ole enää tarvetta sitä juomaa ottaa.Eiköhän me vanhat juopot olla jo nähneet ne kaikki kauheuden minkä toi viina ihmiselle aiheuttaa.Onneksi ei ole ainakaan viellä tullut edes mieleen että palaisin siihen elämään joka oli kauheeta ja syy oli kuningas alkoholi.


    • neuvokas

      Rukoile hänen puolesta JEESUKSEN NIMESSÄ JA VERESSÄ

    • Kokenut_päihdelääkäri

      17 tuoppia keskiolutta päivässä on vielä ihan ok, 16 tuoppia on vähän siinä ja siinä.

    • haikea.juoppo

      40 eurolla 16 tuoppia, oi niitä aikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe