Millainen on pelinainen?

Pelinaisen näköinen nainen

Hyvät herrat, mieltäni on jo kauan askarruttanut
miten miellätte käsitteen pelinainen? Itseäni on
sanottu pelinaisen näköiseksi ja pidän sitä
loukkauksena. Itse liitän siihen negatiivisia
ajatuksia, sillä olen luonteeltani kiltti
naapurin tyttö. Mielipiteitä, kiitos!

18

5140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.k.a

      pelimies. Lähtee radalle hyvissä kledjuissa. Yrittää pokata miehiä parhaansa mukaan. On supliikkityyppi hallitsee tilanteen kuin tilanteen. Saa miehet juoksemaan perässään kuin koira kissan perässä. Viettää laatuaikaa yökerhoissa. Ei turhaan jahtaa amatöörejä.

    • PELINAINEN

      hARVEMMIN HYVÄNNÄKÖISEN PELINAISEN TARVITSEE JAHDATA YHTÄÄN KETÄÄN....???

      • tyhmä nainen

        Onko pelinainen aina hyvännäköinen?


      • Kari

        ...pelinaisiksi itseään kutsuvat naikkoset, jotka LUULEVAT olevansa hyvän näköisiä, tavoiteltuja, menestyviä, älykkäitä, jne.

        Käytänössä he ovat yleisiä panopuita joita kukaan fiksu mies ei ota tosissaan. He liikkuvat yleensä laumoissa ja keräilevät varattuja miehiä kokoelmiinsa. Työntääkseen taka-alalle sen ajatuksen, ettei kukaan koskaan halua heiltä muuta kuin seksiä!

        Mutta älkää pelinaiset vaipuko epätoivoon jos edellinen aiheutti kylmiäväreitä: KYLLÄ PUOLALAISIA MERIMIEHIÄ RIITTÄÄ SEURAKSI SILLOINKIN KUN OLETTE 40-VUOTIAITA.


      • mieti hei vähän!
        Kari kirjoitti:

        ...pelinaisiksi itseään kutsuvat naikkoset, jotka LUULEVAT olevansa hyvän näköisiä, tavoiteltuja, menestyviä, älykkäitä, jne.

        Käytänössä he ovat yleisiä panopuita joita kukaan fiksu mies ei ota tosissaan. He liikkuvat yleensä laumoissa ja keräilevät varattuja miehiä kokoelmiinsa. Työntääkseen taka-alalle sen ajatuksen, ettei kukaan koskaan halua heiltä muuta kuin seksiä!

        Mutta älkää pelinaiset vaipuko epätoivoon jos edellinen aiheutti kylmiäväreitä: KYLLÄ PUOLALAISIA MERIMIEHIÄ RIITTÄÄ SEURAKSI SILLOINKIN KUN OLETTE 40-VUOTIAITA.

        ..että pelinaisia hetkautti purkauksesi mitenkään. Miksi luulet että todelliset peli-ihmiset sitten ottavat tai haluavat tulla otetuksi tosissaan, miksi luulet että HE kaipaisivat jotain muuta kuin seksiä? Käyttäytyykö pelinainen tai pelimies siten kuin käyttäytyy nimenomaan päästäkseen naimisiin?

        Jotenkin tuntuu että loukkausyrityksesi menee nyt ihan hukkaan...


      • Kari
        mieti hei vähän! kirjoitti:

        ..että pelinaisia hetkautti purkauksesi mitenkään. Miksi luulet että todelliset peli-ihmiset sitten ottavat tai haluavat tulla otetuksi tosissaan, miksi luulet että HE kaipaisivat jotain muuta kuin seksiä? Käyttäytyykö pelinainen tai pelimies siten kuin käyttäytyy nimenomaan päästäkseen naimisiin?

        Jotenkin tuntuu että loukkausyrityksesi menee nyt ihan hukkaan...

        ...ollut mitenkään "hetkauttaa" eikä loukata. Vastasin vain kysymykseen koskien pelinaisia, perustuen omiin kokemuksiini kyseisistä henkilöistä. Ja en kai mitenkään viitannut avioliittoon "pääsemiseen"? Jännä havaita, että joku moista ilmaisua vielä käyttää!

        Ota kireähkö piposi pois päästä ja nauti joulusta.


      • -nainen-

        totta, huomannut tämän! Halutun saa, tekemättä yhtään mitään.


      • Anonyymi

        No niinpä. Rumia saa potkia pois🤣


    • Tuhannen Harakan Kirous

      Kun on saanut saanut yhen valloituksen, lähtee hän etsimään samantien uutta...

    • mies

      pelinainen on sellainen jonka kanssa miehet viihtyvät, he kokevat että naisessa on jotain sellaista jota ei aivan heti voi saavuttaa mutta heillä on hirveä tarve saavuttaa se.

      Pelinainen voi myös olla sellainen jonka luokse miehet tulevat juttelemaan ja heistä tuntuu että tämä nainen kuuntelee, miehet saavat siis sitä ymmärrystä mitä kotoaan eivät saa, tai eivät uskalla pyytää.

      Tai sitten nainen joka vetää viinaa, puhuu härskejä juttuja, bailaa, pitää enemmän miesseurasta kuin naisseurasta.

    • heikki

      mut pelimummoja näkee paljon eläkerahansa tunkevat raha-automaatteihin sääliksi käy heitä pelinainen=pelimummo??

      • mii

        Heikki on pelimies=hauska!


    • Nymphea

      Eräs opiskelukaverini (mies) pitää pelinaisena sellaista naista, joka on "reilu jätkä". Sellaisen naisen kanssa hommat toimii eli voi jutella kaikesta, eikä nainen sorru akkamaiseen kiukutteluun ja tee asioita vaikeaksi huomionhakuisuudellaan, vaan osaa pitää pyörät pyörimässä, jos on esim. suurempia työprojekteja menossa.

      Pelinainen-ilmaisu ei aina liity mihinkään seksuaalisen kanssakäymisen muotoihin, vaikka kaverini mielestä seksikkään pelinaisen kanssa voi olla hauska harrastaa satunnaista seksiäkin, kun sellainen ei tee hommasta vaikeaa, vaan osaa pitää seksisuhteen ihan omassa arvossaan levittelemättä sitä muille ja kiukkuilematta jälkikäteen.

      • tyhmä nainen

        Lukiessani mielipidettäsi - ja opiskelukaverisi -en löytänyt juurikaan positiivista pelinaisesta.
        Reilu jätkä en halua olla - nainen kylläkin ja aito ja rehellinen. "Hommat toimii" - ai vähän niin kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa? En halua olla sitäkään - olen nainen ja hoidan työni niiden kaikkien naisellisten ominaisuuksien kera, jotka mulla on ja usein hoidan ne tunnollisemmin kuin miehet!
        Suuremmatkin työprojektit lankeaa harteilleni osaksi juuri siksi, että olen nainen - saat kuulostamaan sen siltä, että pitäisi olla miehinen nainen, jotta ylipäätään saisi suurempia työprojekteja.
        Satunnaisen seksinharrastamishalun kohteena en todellakaan halua olla - haluan tulla halutuksi vakituisena seksipartnerina, jonka kanssa myös jaetaan elämää muutoinkin.
        Siksi en osaa pitää seksisuhdetta mitenkään irrallisena "juttuna", vaan kahdenkeskisen suhteen kantavana tekijänä. Ja se suhde on mielestäni paljon muutakin!
        "Akkamainen kiukuttelu" on lapsellinen molempien sukupuolten yhtä lailla käyttämä valtataisteluase - sitä ei voi liittää yksinomaan naiseen!
        Hassusti mulle jäi tunne, että pelinainen ei ole mitenkään "hyvä juttu" - edes miesten mielestä.
        Heikkoitsetuntoisten naisten mielestä ehkäpä?


      • Nymphea
        tyhmä nainen kirjoitti:

        Lukiessani mielipidettäsi - ja opiskelukaverisi -en löytänyt juurikaan positiivista pelinaisesta.
        Reilu jätkä en halua olla - nainen kylläkin ja aito ja rehellinen. "Hommat toimii" - ai vähän niin kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa? En halua olla sitäkään - olen nainen ja hoidan työni niiden kaikkien naisellisten ominaisuuksien kera, jotka mulla on ja usein hoidan ne tunnollisemmin kuin miehet!
        Suuremmatkin työprojektit lankeaa harteilleni osaksi juuri siksi, että olen nainen - saat kuulostamaan sen siltä, että pitäisi olla miehinen nainen, jotta ylipäätään saisi suurempia työprojekteja.
        Satunnaisen seksinharrastamishalun kohteena en todellakaan halua olla - haluan tulla halutuksi vakituisena seksipartnerina, jonka kanssa myös jaetaan elämää muutoinkin.
        Siksi en osaa pitää seksisuhdetta mitenkään irrallisena "juttuna", vaan kahdenkeskisen suhteen kantavana tekijänä. Ja se suhde on mielestäni paljon muutakin!
        "Akkamainen kiukuttelu" on lapsellinen molempien sukupuolten yhtä lailla käyttämä valtataisteluase - sitä ei voi liittää yksinomaan naiseen!
        Hassusti mulle jäi tunne, että pelinainen ei ole mitenkään "hyvä juttu" - edes miesten mielestä.
        Heikkoitsetuntoisten naisten mielestä ehkäpä?

        Ei ollut tarkoitukseni loukata ja saitpa saivarreltua kirjoitustani kunnolla.

        Ei se nyt sitä tarkoita, että naisen pitäisi olla maskuliininen. Mutta ei rentous ja suuripiirteisyys ole ollenkaan pahasta, etenkään ihmisille, joilla tuntuuu olevan pipo liian kireällä ties minkä syiden takia.

        Tuntuu, että on aivan sama mitä ihmiset sulle vastaavat. Olet päättänyt, että pelinainen on mielestäsi negatiivinen ilmaisu, ja sen haluat lukea vastauksista, vaikka sinulle kirjoittaisi mitä. Relaa vähän... ;)

        Mutta haluan kuitenkin selventää asiaani seuraavasti:

        Lukiessani mielipidettäsi - ja opiskelukaverisi -en löytänyt juurikaan positiivista pelinaisesta.
        Reilu jätkä en halua olla - nainen kylläkin ja aito ja rehellinen.
        Reilu jätkä on monien miesten käyttämä ilmaisu aidosta ja rehellisestä ihmisestä.

        "Hommat toimii" - ai vähän niin kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa? En halua olla sitäkään - olen nainen ja hoidan työni niiden kaikkien naisellisten ominaisuuksien kera, jotka mulla on ja usein hoidan ne tunnollisemmin kuin miehet!
        Ei tarvitse erotella sukupuolia, pääasia, että tehtävät suoriutuu hyvin ja määräajassa. Mitä väliä onko mies vai nainen, lopputulos on pääasia juuri tämän opiskelukaverinikin mielestä.

        Suuremmatkin työprojektit lankeaa harteilleni osaksi juuri siksi, että olen nainen - saat kuulostamaan sen siltä, että pitäisi olla miehinen nainen, jotta ylipäätään saisi suurempia työprojekteja.
        Missä muka niin olen sanonut? Se saa vastuuta, kuka uskaltaa ottaa sen vastaan ja osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Persoonasta ja ansioista se on kiinni, eikä sukupuolesta (ainakin siellä, missä itse olen ollut)! Itse sait kuulostamaan siltä, ettet haluaisi mitään suurempia työprojekteja, kun ne kerran "lankeavat harteillesi".

        Satunnaisen seksinharrastamishalun kohteena en todellakaan halua olla - haluan tulla halutuksi vakituisena seksipartnerina, jonka kanssa myös jaetaan elämää muutoinkin.
        Siksi en osaa pitää seksisuhdetta mitenkään irrallisena "juttuna", vaan kahdenkeskisen suhteen kantavana tekijänä. Ja se suhde on mielestäni paljon muutakin!
        Itse en henkilökohtaisesti osaa erottaa seksiä ja tunteita toisistaan, en ole koskaan ollut sängyssä miehen kanssa, jota kohtaan minulla ei olisi tunteita ja josta en välittäisi muutenkin. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat toisin. Jotkut voivat ja haluavat ajatella seksin seksinä, ja sellaisten ihmisten välillä tuo ajattelutapa toimiikin. En kirjoituksessani halunnut epäillä, että sinä olisit sellainen. Opiskelukaverini vain harrastaa sellaisia suhteita, eikä hänen mielestään ole reilua, että jos hän kertoo selvät sävelet toiselle jo alussa ja toinen lähtee leikkiin mukaan, niin sitten toinen kuitenkin jälkikäteen panettelee, jos suhteesta ei tulekkaan suurta rakkaustarinaa. Kirjoitukseni viittasi hänen käsityksiinsä, ei sinuun. Vaan itsepähän kysyit.

        "Akkamainen kiukuttelu" on lapsellinen molempien sukupuolten yhtä lailla käyttämä valtataisteluase - sitä ei voi liittää yksinomaan naiseen!
        Pahoittelen huolimatonta sanamuotoa, olisi pitänyt kirjoittaa "lapsellinen kiukuttelu".

        Hassusti mulle jäi tunne, että pelinainen ei ole mitenkään "hyvä juttu" - edes miesten mielestä.
        Heikkoitsetuntoisten naisten mielestä ehkäpä?
        Ihan sama miten ajattelet. Itse taidat ottaa asiat liian henkilökohtaisesti. Ei tämä ollut hyökkäys sinua kohtaan, se oli pelkkä näkökulma. Opettele suhteellisuudentajua, niin selviät helpommalla.

        Mulla ovat nyt ehkä menneet keskustelun aloittaja ja viestiini vastannut henkilö sekaisin, koska vastasin kuin olisivat sama henkilö. Pahoittelen, jos eivät ole.


      • tyhmä edelleen
        Nymphea kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitukseni loukata ja saitpa saivarreltua kirjoitustani kunnolla.

        Ei se nyt sitä tarkoita, että naisen pitäisi olla maskuliininen. Mutta ei rentous ja suuripiirteisyys ole ollenkaan pahasta, etenkään ihmisille, joilla tuntuuu olevan pipo liian kireällä ties minkä syiden takia.

        Tuntuu, että on aivan sama mitä ihmiset sulle vastaavat. Olet päättänyt, että pelinainen on mielestäsi negatiivinen ilmaisu, ja sen haluat lukea vastauksista, vaikka sinulle kirjoittaisi mitä. Relaa vähän... ;)

        Mutta haluan kuitenkin selventää asiaani seuraavasti:

        Lukiessani mielipidettäsi - ja opiskelukaverisi -en löytänyt juurikaan positiivista pelinaisesta.
        Reilu jätkä en halua olla - nainen kylläkin ja aito ja rehellinen.
        Reilu jätkä on monien miesten käyttämä ilmaisu aidosta ja rehellisestä ihmisestä.

        "Hommat toimii" - ai vähän niin kuin miespuolistenkin työkavereiden kanssa? En halua olla sitäkään - olen nainen ja hoidan työni niiden kaikkien naisellisten ominaisuuksien kera, jotka mulla on ja usein hoidan ne tunnollisemmin kuin miehet!
        Ei tarvitse erotella sukupuolia, pääasia, että tehtävät suoriutuu hyvin ja määräajassa. Mitä väliä onko mies vai nainen, lopputulos on pääasia juuri tämän opiskelukaverinikin mielestä.

        Suuremmatkin työprojektit lankeaa harteilleni osaksi juuri siksi, että olen nainen - saat kuulostamaan sen siltä, että pitäisi olla miehinen nainen, jotta ylipäätään saisi suurempia työprojekteja.
        Missä muka niin olen sanonut? Se saa vastuuta, kuka uskaltaa ottaa sen vastaan ja osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen. Persoonasta ja ansioista se on kiinni, eikä sukupuolesta (ainakin siellä, missä itse olen ollut)! Itse sait kuulostamaan siltä, ettet haluaisi mitään suurempia työprojekteja, kun ne kerran "lankeavat harteillesi".

        Satunnaisen seksinharrastamishalun kohteena en todellakaan halua olla - haluan tulla halutuksi vakituisena seksipartnerina, jonka kanssa myös jaetaan elämää muutoinkin.
        Siksi en osaa pitää seksisuhdetta mitenkään irrallisena "juttuna", vaan kahdenkeskisen suhteen kantavana tekijänä. Ja se suhde on mielestäni paljon muutakin!
        Itse en henkilökohtaisesti osaa erottaa seksiä ja tunteita toisistaan, en ole koskaan ollut sängyssä miehen kanssa, jota kohtaan minulla ei olisi tunteita ja josta en välittäisi muutenkin. Mutta on olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat toisin. Jotkut voivat ja haluavat ajatella seksin seksinä, ja sellaisten ihmisten välillä tuo ajattelutapa toimiikin. En kirjoituksessani halunnut epäillä, että sinä olisit sellainen. Opiskelukaverini vain harrastaa sellaisia suhteita, eikä hänen mielestään ole reilua, että jos hän kertoo selvät sävelet toiselle jo alussa ja toinen lähtee leikkiin mukaan, niin sitten toinen kuitenkin jälkikäteen panettelee, jos suhteesta ei tulekkaan suurta rakkaustarinaa. Kirjoitukseni viittasi hänen käsityksiinsä, ei sinuun. Vaan itsepähän kysyit.

        "Akkamainen kiukuttelu" on lapsellinen molempien sukupuolten yhtä lailla käyttämä valtataisteluase - sitä ei voi liittää yksinomaan naiseen!
        Pahoittelen huolimatonta sanamuotoa, olisi pitänyt kirjoittaa "lapsellinen kiukuttelu".

        Hassusti mulle jäi tunne, että pelinainen ei ole mitenkään "hyvä juttu" - edes miesten mielestä.
        Heikkoitsetuntoisten naisten mielestä ehkäpä?
        Ihan sama miten ajattelet. Itse taidat ottaa asiat liian henkilökohtaisesti. Ei tämä ollut hyökkäys sinua kohtaan, se oli pelkkä näkökulma. Opettele suhteellisuudentajua, niin selviät helpommalla.

        Mulla ovat nyt ehkä menneet keskustelun aloittaja ja viestiini vastannut henkilö sekaisin, koska vastasin kuin olisivat sama henkilö. Pahoittelen, jos eivät ole.

        Taisi mennä sekaisin, vähän ihmettelinkin jo hyökkäystäsi - olin vaan ajatellut sanoa mielipiteeni tähän väliin enkä ottaa henkkoht. mitään.
        Mutta älähdyksesi tekstiini oli ihan hyvä; niin minä vähän olin ajatellutkin käyvän....


    • hän

      Kaikessa rehellisyydessä:

      Pelinainen on sellainen innostava nainen baarissa, joka on itsekin valmis tekemään aloitteita. Pukeutuu tai vähintään elehtii rohkeasti. Hauska, viihdyttävä, hyvännäköinenkin. Todella mainio kumppani sänkyyn.

      Mutta miehet tietävät, että pelinaisesta harvoin on kumppaniksi. Pelinainen viihtyy baarissa liikaa. Keskikaljabaarit ovat sitten täynnä sellaisia mustahampaisia käheä-äänisiä entisiä pelinaisia, jotka vetävät vessassa juopolta käteen tuopin hinnasta.

    • Anonyymi

      Mä oon,aina ollut. Pelailen miehillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe