Onko sellaista hiphop biisiä johon ei kyllästy?
hiphop biisi johon ei kyllästy?
24
2308
Vastaukset
- Hoppibella
Vaikka kuinka monta, yksi on Avaimen Punainen tiili.
- hehhe
niit on mun mielestä Five stars: Mun kaupunki ja @junkmail: kesäaltaan siivoojat.... toi avaimen biisi on melkein ei- kyllästyttävä ;)
- Chompper
Esim kaikki DMX:n biisit, mut parhain on Right/Wrong
- Sopuli
Ei räppiä kukaan selväjärkinen jaksa kuunnella kokoajan.
- ~LiekKi$~
no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
ja rule&ashanti-always on time
nelly-iz u
avain-silloin ennen
fintelligens-stockholm-helsinki
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
rdn-niinku pitäis
laveerre-kallion spuge II
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia. - Sopuli
~LiekKi$~ kirjoitti:
no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
nelly-iz u
avain-silloin ennen
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
rdn-niinku pitäis
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.Yksinkertaiselle ihmiselle käy yksinkertainen musiikki!
- RäpDog
~LiekKi$~ kirjoitti:
nelly-iz u
avain-silloin ennen
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
rdn-niinku pitäis
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!
Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!
Vai mitä Kulta? - ~LiekKi$~
RäpDog kirjoitti:
Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!
Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!
Vai mitä Kulta?no tottakai,tottakai...!! ilmanmuuta,hani... ;)
- -moonbeam
oon täysin samaa mieltä sopulin kans. :)
Kyllähän ne jotkut harvat on ihan HYVIÄ, mut niihinkin kyllästyy
- Pekka
Heh. No sehän riippuu tietenkin siitä kuinka tyhmä hip hoppari/kuuntelija on kyseessä. Normaali fiksu ihminenhän ei kyseistä moskaa kuuntele edes sitä yhtä kertaa, kun se on niin jumalattoman tylsää/yksinkertaista/jannaavaa/itseääntoistavaa... jne tiedättehän te :)
- h0pp4ri
joo kyllä tää pekka ilmoitti älykkyysosamääränsä selvästi.Kyllä huomaa miten hyväksyt erilaisuutta ja eri musiikkimakuja.huomaa että olet tyypillinen suomalainen epätoivoinen
- metallimies
Tarkoitit varmaan, mikä on rap-biisi, johon ei voi olla kyllästymättä...?
- Silenth
Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"
Mut mun vastaus:
Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :) - Silenth
Silenth kirjoitti:
Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"
Mut mun vastaus:
Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :)niin sen Ceebrolistics -biisin nimi onki Hyviä Juttuja EIKÄ Hyviä asioita.. ;p
Humph, mitähän mä sekoilen taas tänää..O_o - äpärä
kysymys oli mikä on hiphopbiisi johon et voi olla kyllästymättä.
eli kyse voi olla muustakin kuin jonkun rapparin tekemästä, esimerkiksi jonkun dj:n..
mulla on
dj shadow - midnight in a perfect world
- Kalle
Tassa muutamia biiseja, joista olen tykannyt vuosikaudet, enka ole kyllastynyt. (en kyllakaan kuuntele joka paiva...)
Wu-tang -CREAM
Blackalicious -Shallow days
NAS -The message
NAS -Affirmative action
Beatnuts -We got the funk
GZA -Shadow boxing
Soul sides -Swan lake
...noita vois kirjoitella vaikka kuinka paljon. - heissulivei
nas-flyest angels
avain-kuka on esko
p.daddy-best friend
dmx:n melkee kaikki
m.a.t.-työnarkomaniaa
tupac-runnin`
siin nyt oli muutama..onhan niitä vaikka kuinka - KKK
Hiphop- biisi, johon en koskaan kyllästy, on "Kun vedän liikkuvat taakse ja koukistan etusormea!"
- mieh
eli näihin mä en ainakaan ole vielä kyllästyny ja melko kauan oon kuunnellu
2pac: changes
useimmat rähinä-biisit(kadut puhuu...)
flg: jos vain mitenkään mahdollita
flg: jotain pientä
2pac: my block
avain: sillon ennen
avain: punainen tiili
avain: roihuvuori
jurassikki: mina ja maailma
kapasiteetti: kirje
ja onhan niitä....:) - shia
Jos kuuntelet Joe Budden ft Busta Rhymes "fire" niin et tuu kyllästymään siihen koskaan tai sit tmbeland & Magoo ft sebastian "indian flute" ja niit löytyy kyl paljon muitakin....
- ^Zmc^
SELLASTA MUSABIISIÄ EI OO TEHTY MIHIN EI KYLLÄSTYIS IKINÄ ! ! ! ! !
- LilSis'
mä kyllästyn biiseihin aika harvoin, ellen kuuntele niitä ihan jatkuvalla syötöllä..Mut Avaimen Punainen Tiili on sellanen aito biisi, johon ei pyygee kyllästyy!!ja toinen on 2pacin Changes..
- Veiticka
RDN-FFF
Iiiiihana!!
- ajatust
on kolahtanut minuun aika vitun lujaa.
http://www.mikseri.net/artists/taiunta/ehka/440329/
osuu jonnekin aivan ihmeelliseen hermoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446