hiphop biisi johon ei kyllästy?

Bumbuli

Onko sellaista hiphop biisiä johon ei kyllästy?

24

2226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoppibella

      Vaikka kuinka monta, yksi on Avaimen Punainen tiili.

      • hehhe

        niit on mun mielestä Five stars: Mun kaupunki ja @junkmail: kesäaltaan siivoojat.... toi avaimen biisi on melkein ei- kyllästyttävä ;)


    • Chompper

      Esim kaikki DMX:n biisit, mut parhain on Right/Wrong

    • Sopuli

      Ei räppiä kukaan selväjärkinen jaksa kuunnella kokoajan.

      • ~LiekKi$~

        no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
        ja rule&ashanti-always on time
        nelly-iz u
        avain-silloin ennen
        fintelligens-stockholm-helsinki
        50cent-my style
        eminem-97´ bonnie&clyde
        sere-(heti) gini tonic
        aaliyah-try again
        kapasiteettiyksikkö-a-ay
        flg-feimii
        flg-sä oothan sellainen
        flg-taisteluun lähdin
        flg-kun me kruisaillaan
        flg-mutsin luona
        fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
        fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
        rdn-niinku pitäis
        laveerre-kallion spuge II
        laveerre-euronn****ri...

        no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.


      • Sopuli
        ~LiekKi$~ kirjoitti:

        no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
        ja rule&ashanti-always on time
        nelly-iz u
        avain-silloin ennen
        fintelligens-stockholm-helsinki
        50cent-my style
        eminem-97´ bonnie&clyde
        sere-(heti) gini tonic
        aaliyah-try again
        kapasiteettiyksikkö-a-ay
        flg-feimii
        flg-sä oothan sellainen
        flg-taisteluun lähdin
        flg-kun me kruisaillaan
        flg-mutsin luona
        fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
        fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
        rdn-niinku pitäis
        laveerre-kallion spuge II
        laveerre-euronn****ri...

        no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.

        Yksinkertaiselle ihmiselle käy yksinkertainen musiikki!


      • RäpDog
        ~LiekKi$~ kirjoitti:

        no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
        ja rule&ashanti-always on time
        nelly-iz u
        avain-silloin ennen
        fintelligens-stockholm-helsinki
        50cent-my style
        eminem-97´ bonnie&clyde
        sere-(heti) gini tonic
        aaliyah-try again
        kapasiteettiyksikkö-a-ay
        flg-feimii
        flg-sä oothan sellainen
        flg-taisteluun lähdin
        flg-kun me kruisaillaan
        flg-mutsin luona
        fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
        fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
        rdn-niinku pitäis
        laveerre-kallion spuge II
        laveerre-euronn****ri...

        no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.

        Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!

        Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!

        Vai mitä Kulta?


      • ~LiekKi$~
        RäpDog kirjoitti:

        Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!

        Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!

        Vai mitä Kulta?

        no tottakai,tottakai...!! ilmanmuuta,hani... ;)


      • -moonbeam

        oon täysin samaa mieltä sopulin kans. :)
        Kyllähän ne jotkut harvat on ihan HYVIÄ, mut niihinkin kyllästyy


    • Pekka

      Heh. No sehän riippuu tietenkin siitä kuinka tyhmä hip hoppari/kuuntelija on kyseessä. Normaali fiksu ihminenhän ei kyseistä moskaa kuuntele edes sitä yhtä kertaa, kun se on niin jumalattoman tylsää/yksinkertaista/jannaavaa/itseääntoistavaa... jne tiedättehän te :)

      • h0pp4ri

        joo kyllä tää pekka ilmoitti älykkyysosamääränsä selvästi.Kyllä huomaa miten hyväksyt erilaisuutta ja eri musiikkimakuja.huomaa että olet tyypillinen suomalainen epätoivoinen


    • metallimies

      Tarkoitit varmaan, mikä on rap-biisi, johon ei voi olla kyllästymättä...?

      • Silenth

        Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"

        Mut mun vastaus:
        Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
        ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :)


      • Silenth
        Silenth kirjoitti:

        Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"

        Mut mun vastaus:
        Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
        ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :)

        niin sen Ceebrolistics -biisin nimi onki Hyviä Juttuja EIKÄ Hyviä asioita.. ;p
        Humph, mitähän mä sekoilen taas tänää..O_o


      • äpärä

        kysymys oli mikä on hiphopbiisi johon et voi olla kyllästymättä.

        eli kyse voi olla muustakin kuin jonkun rapparin tekemästä, esimerkiksi jonkun dj:n..

        mulla on
        dj shadow - midnight in a perfect world


    • Kalle

      Tassa muutamia biiseja, joista olen tykannyt vuosikaudet, enka ole kyllastynyt. (en kyllakaan kuuntele joka paiva...)

      Wu-tang -CREAM
      Blackalicious -Shallow days
      NAS -The message
      NAS -Affirmative action
      Beatnuts -We got the funk
      GZA -Shadow boxing
      Soul sides -Swan lake

      ...noita vois kirjoitella vaikka kuinka paljon.

    • heissulivei

      nas-flyest angels
      avain-kuka on esko
      p.daddy-best friend
      dmx:n melkee kaikki
      m.a.t.-työnarkomaniaa
      tupac-runnin`
      siin nyt oli muutama..onhan niitä vaikka kuinka

    • KKK

      Hiphop- biisi, johon en koskaan kyllästy, on "Kun vedän liikkuvat taakse ja koukistan etusormea!"

    • mieh

      eli näihin mä en ainakaan ole vielä kyllästyny ja melko kauan oon kuunnellu

      2pac: changes
      useimmat rähinä-biisit(kadut puhuu...)
      flg: jos vain mitenkään mahdollita
      flg: jotain pientä
      2pac: my block
      avain: sillon ennen
      avain: punainen tiili
      avain: roihuvuori
      jurassikki: mina ja maailma
      kapasiteetti: kirje

      ja onhan niitä....:)

    • shia

      Jos kuuntelet Joe Budden ft Busta Rhymes "fire" niin et tuu kyllästymään siihen koskaan tai sit tmbeland & Magoo ft sebastian "indian flute" ja niit löytyy kyl paljon muitakin....

    • ^Zmc^

      SELLASTA MUSABIISIÄ EI OO TEHTY MIHIN EI KYLLÄSTYIS IKINÄ ! ! ! ! !

    • LilSis'

      mä kyllästyn biiseihin aika harvoin, ellen kuuntele niitä ihan jatkuvalla syötöllä..Mut Avaimen Punainen Tiili on sellanen aito biisi, johon ei pyygee kyllästyy!!ja toinen on 2pacin Changes..

      • Veiticka

        RDN-FFF

        Iiiiihana!!


    • ajatust

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe