Onko sellaista hiphop biisiä johon ei kyllästy?
hiphop biisi johon ei kyllästy?
24
2358
Vastaukset
- Hoppibella
Vaikka kuinka monta, yksi on Avaimen Punainen tiili.
- hehhe
niit on mun mielestä Five stars: Mun kaupunki ja @junkmail: kesäaltaan siivoojat.... toi avaimen biisi on melkein ei- kyllästyttävä ;)
- Chompper
Esim kaikki DMX:n biisit, mut parhain on Right/Wrong
- Sopuli
Ei räppiä kukaan selväjärkinen jaksa kuunnella kokoajan.
- ~LiekKi$~
no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
ja rule&ashanti-always on time
nelly-iz u
avain-silloin ennen
fintelligens-stockholm-helsinki
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
rdn-niinku pitäis
laveerre-kallion spuge II
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia. - Sopuli
~LiekKi$~ kirjoitti:
no täs tulee "alustavaa" listaa hiphop/rap/r&b biiseist mihin ei kyllästy yrittämälläkään...
nelly-iz u
avain-silloin ennen
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
fintelligens ft. jurassikki-en vaihtais päivääkään (siihen liittyy hyviä muistoja :))
fintelligens-kankkulat kaivoon...siis hohtimet kaivoon (tähänkin liittyy hyvii/hauskoi muistoi)
rdn-niinku pitäis
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.Yksinkertaiselle ihmiselle käy yksinkertainen musiikki!
- RäpDog
~LiekKi$~ kirjoitti:
nelly-iz u
avain-silloin ennen
50cent-my style
eminem-97´ bonnie&clyde
sere-(heti) gini tonic
aaliyah-try again
kapasiteettiyksikkö-a-ay
flg-feimii
flg-sä oothan sellainen
flg-taisteluun lähdin
flg-kun me kruisaillaan
flg-mutsin luona
rdn-niinku pitäis
laveerre-euronn****ri...
no tos nyt muutama,mihin ei nyt ihan muutamaan vuoteen ainakaan kyllästy...kokeilkaa,jos listas oli teille ennestään tuntemättomia biisejä.suosittelen varsinkin noita suomalaisia.Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!
Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!
Vai mitä Kulta? - ~LiekKi$~
RäpDog kirjoitti:
Joo toi Eminemin kappale 97´Bonnie&Clyde on hyvä, lisäks Eminemin The Way I Am on aivan loistava!!!
Mut tietty toi Bonnie ja Clyde on hyvä myös siks et se tuo sut mun mieleen!!!
Vai mitä Kulta?no tottakai,tottakai...!! ilmanmuuta,hani... ;)
- -moonbeam
oon täysin samaa mieltä sopulin kans. :)
Kyllähän ne jotkut harvat on ihan HYVIÄ, mut niihinkin kyllästyy
- Pekka
Heh. No sehän riippuu tietenkin siitä kuinka tyhmä hip hoppari/kuuntelija on kyseessä. Normaali fiksu ihminenhän ei kyseistä moskaa kuuntele edes sitä yhtä kertaa, kun se on niin jumalattoman tylsää/yksinkertaista/jannaavaa/itseääntoistavaa... jne tiedättehän te :)
- h0pp4ri
joo kyllä tää pekka ilmoitti älykkyysosamääränsä selvästi.Kyllä huomaa miten hyväksyt erilaisuutta ja eri musiikkimakuja.huomaa että olet tyypillinen suomalainen epätoivoinen
- metallimies
Tarkoitit varmaan, mikä on rap-biisi, johon ei voi olla kyllästymättä...?
- Silenth
Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"
Mut mun vastaus:
Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :) - Silenth
Silenth kirjoitti:
Kysymys oli just oikein eli: "Mikä on rap-biisi, johon ET KYLLÄSTY?"
Mut mun vastaus:
Ceebrolistics - Hyviä asioita, paitsi et toiki on jo soinu pari tuntia repeatilla, et kai tohon kohta puolii kyllästyy.. ;)
ja sit viel LoopTroop - Looking for Love, Mä rakastan tuon biisin biittiä ja kaikkia..incredible biisi :)niin sen Ceebrolistics -biisin nimi onki Hyviä Juttuja EIKÄ Hyviä asioita.. ;p
Humph, mitähän mä sekoilen taas tänää..O_o - äpärä
kysymys oli mikä on hiphopbiisi johon et voi olla kyllästymättä.
eli kyse voi olla muustakin kuin jonkun rapparin tekemästä, esimerkiksi jonkun dj:n..
mulla on
dj shadow - midnight in a perfect world
- Kalle
Tassa muutamia biiseja, joista olen tykannyt vuosikaudet, enka ole kyllastynyt. (en kyllakaan kuuntele joka paiva...)
Wu-tang -CREAM
Blackalicious -Shallow days
NAS -The message
NAS -Affirmative action
Beatnuts -We got the funk
GZA -Shadow boxing
Soul sides -Swan lake
...noita vois kirjoitella vaikka kuinka paljon. - heissulivei
nas-flyest angels
avain-kuka on esko
p.daddy-best friend
dmx:n melkee kaikki
m.a.t.-työnarkomaniaa
tupac-runnin`
siin nyt oli muutama..onhan niitä vaikka kuinka - KKK
Hiphop- biisi, johon en koskaan kyllästy, on "Kun vedän liikkuvat taakse ja koukistan etusormea!"
- mieh
eli näihin mä en ainakaan ole vielä kyllästyny ja melko kauan oon kuunnellu
2pac: changes
useimmat rähinä-biisit(kadut puhuu...)
flg: jos vain mitenkään mahdollita
flg: jotain pientä
2pac: my block
avain: sillon ennen
avain: punainen tiili
avain: roihuvuori
jurassikki: mina ja maailma
kapasiteetti: kirje
ja onhan niitä....:) - shia
Jos kuuntelet Joe Budden ft Busta Rhymes "fire" niin et tuu kyllästymään siihen koskaan tai sit tmbeland & Magoo ft sebastian "indian flute" ja niit löytyy kyl paljon muitakin....
- ^Zmc^
SELLASTA MUSABIISIÄ EI OO TEHTY MIHIN EI KYLLÄSTYIS IKINÄ ! ! ! ! !
- LilSis'
mä kyllästyn biiseihin aika harvoin, ellen kuuntele niitä ihan jatkuvalla syötöllä..Mut Avaimen Punainen Tiili on sellanen aito biisi, johon ei pyygee kyllästyy!!ja toinen on 2pacin Changes..
- Veiticka
RDN-FFF
Iiiiihana!!
- ajatust
on kolahtanut minuun aika vitun lujaa.
http://www.mikseri.net/artists/taiunta/ehka/440329/
osuu jonnekin aivan ihmeelliseen hermoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020