Tarviiko lady shaverilla ajaa yhtä usein ihokarvoja kuin höylällä?
Mites on karvatupentulehduksen kanssa?
Höylällä tulehdus tulee joka kerta.
Mites shaverilla?
Entäs kun sanotaan et höylän terä pitäs joka käytön jälkeen vaihtaa ettei tulehdusta tulis.
Voiko shaveria jotenkin "desinfioida" tai vaihtaa päätä?
Kiitoksia :)
Lady shaver
5
3430
Vastaukset
- minna
mun lady shaverin mukana tuli semmonen pieni harja, jolla joka ajelun jälkeen putsattiin karvat koneesta.
en usko että tarvii yhtä usein ajaa..- kisu
Mietis nyt vähän. Samalla lailla se ladyshave katkoo ne karvat kun höyläkin. Eli yhtä usein pitää ajaa. Ladyshave on vähän hellävaraisempi, joten karvatupentulehduksia ei ehkä tule yhtä helposti.
- tipsu
kisu kirjoitti:
Mietis nyt vähän. Samalla lailla se ladyshave katkoo ne karvat kun höyläkin. Eli yhtä usein pitää ajaa. Ladyshave on vähän hellävaraisempi, joten karvatupentulehduksia ei ehkä tule yhtä helposti.
Eli siis kuinka nopeasti karvat sitten kasvavat takaisin? Minkä takia Lady Shavellä on sitten hintaa niin paljon, jos siitä tulee sama tulos kuin höylistäkin?
- kisu
tipsu kirjoitti:
Eli siis kuinka nopeasti karvat sitten kasvavat takaisin? Minkä takia Lady Shavellä on sitten hintaa niin paljon, jos siitä tulee sama tulos kuin höylistäkin?
Ladyshave on hellävaraisempi höylään verrattuna, siksi se on parempi valinta. Karvat tietysti pitää ajaa joka päivä niin kuin höylälläkin, jos ei halua sänkeä. Kalliimpi se tietysti on siksi, että on sähkölaite. Mutta kyllähän höylienkin terät maksavat, että kyllä siitä säästöä saattaa tulla.
Epilaattori onkin sitten asia ihan erikseen. Sillä karvat pysyvät vahauksen tapaan poissa monta viikkoa. Siispä vielä rautalangasta: ladyshave on höylän ja epilaattori vahan sähkökäyttöinen versio.
Nykyään myynnissä on paljon epilaattorin ja ladyshaven yhdistelmiä, että siitä varmaan sekaannus. Braunin kyseistä en kuitenkaan kehota ostamaan, koska minulla hajosi kaksi sellaista. Kummatkin vuoden aikana. - Anna
kisu kirjoitti:
Ladyshave on hellävaraisempi höylään verrattuna, siksi se on parempi valinta. Karvat tietysti pitää ajaa joka päivä niin kuin höylälläkin, jos ei halua sänkeä. Kalliimpi se tietysti on siksi, että on sähkölaite. Mutta kyllähän höylienkin terät maksavat, että kyllä siitä säästöä saattaa tulla.
Epilaattori onkin sitten asia ihan erikseen. Sillä karvat pysyvät vahauksen tapaan poissa monta viikkoa. Siispä vielä rautalangasta: ladyshave on höylän ja epilaattori vahan sähkökäyttöinen versio.
Nykyään myynnissä on paljon epilaattorin ja ladyshaven yhdistelmiä, että siitä varmaan sekaannus. Braunin kyseistä en kuitenkaan kehota ostamaan, koska minulla hajosi kaksi sellaista. Kummatkin vuoden aikana.Minkä merkkistä lady shaveria suosittelette?
Olen katsonut philipsin jojoba shaverin. mahtaakos semmosta saada ja onkohan se hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488