Lady shaver

Anna

Tarviiko lady shaverilla ajaa yhtä usein ihokarvoja kuin höylällä?

Mites on karvatupentulehduksen kanssa?
Höylällä tulehdus tulee joka kerta.
Mites shaverilla?

Entäs kun sanotaan et höylän terä pitäs joka käytön jälkeen vaihtaa ettei tulehdusta tulis.
Voiko shaveria jotenkin "desinfioida" tai vaihtaa päätä?

Kiitoksia :)

5

3430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      mun lady shaverin mukana tuli semmonen pieni harja, jolla joka ajelun jälkeen putsattiin karvat koneesta.

      en usko että tarvii yhtä usein ajaa..

      • kisu

        Mietis nyt vähän. Samalla lailla se ladyshave katkoo ne karvat kun höyläkin. Eli yhtä usein pitää ajaa. Ladyshave on vähän hellävaraisempi, joten karvatupentulehduksia ei ehkä tule yhtä helposti.


      • tipsu
        kisu kirjoitti:

        Mietis nyt vähän. Samalla lailla se ladyshave katkoo ne karvat kun höyläkin. Eli yhtä usein pitää ajaa. Ladyshave on vähän hellävaraisempi, joten karvatupentulehduksia ei ehkä tule yhtä helposti.

        Eli siis kuinka nopeasti karvat sitten kasvavat takaisin? Minkä takia Lady Shavellä on sitten hintaa niin paljon, jos siitä tulee sama tulos kuin höylistäkin?


      • kisu
        tipsu kirjoitti:

        Eli siis kuinka nopeasti karvat sitten kasvavat takaisin? Minkä takia Lady Shavellä on sitten hintaa niin paljon, jos siitä tulee sama tulos kuin höylistäkin?

        Ladyshave on hellävaraisempi höylään verrattuna, siksi se on parempi valinta. Karvat tietysti pitää ajaa joka päivä niin kuin höylälläkin, jos ei halua sänkeä. Kalliimpi se tietysti on siksi, että on sähkölaite. Mutta kyllähän höylienkin terät maksavat, että kyllä siitä säästöä saattaa tulla.

        Epilaattori onkin sitten asia ihan erikseen. Sillä karvat pysyvät vahauksen tapaan poissa monta viikkoa. Siispä vielä rautalangasta: ladyshave on höylän ja epilaattori vahan sähkökäyttöinen versio.

        Nykyään myynnissä on paljon epilaattorin ja ladyshaven yhdistelmiä, että siitä varmaan sekaannus. Braunin kyseistä en kuitenkaan kehota ostamaan, koska minulla hajosi kaksi sellaista. Kummatkin vuoden aikana.


      • Anna
        kisu kirjoitti:

        Ladyshave on hellävaraisempi höylään verrattuna, siksi se on parempi valinta. Karvat tietysti pitää ajaa joka päivä niin kuin höylälläkin, jos ei halua sänkeä. Kalliimpi se tietysti on siksi, että on sähkölaite. Mutta kyllähän höylienkin terät maksavat, että kyllä siitä säästöä saattaa tulla.

        Epilaattori onkin sitten asia ihan erikseen. Sillä karvat pysyvät vahauksen tapaan poissa monta viikkoa. Siispä vielä rautalangasta: ladyshave on höylän ja epilaattori vahan sähkökäyttöinen versio.

        Nykyään myynnissä on paljon epilaattorin ja ladyshaven yhdistelmiä, että siitä varmaan sekaannus. Braunin kyseistä en kuitenkaan kehota ostamaan, koska minulla hajosi kaksi sellaista. Kummatkin vuoden aikana.

        Minkä merkkistä lady shaveria suosittelette?
        Olen katsonut philipsin jojoba shaverin. mahtaakos semmosta saada ja onkohan se hyvä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe