ostin vanhan flyygelin (A.Reinberg pietari noin 1800-luvun lopulta)en vain löydä netistä mitään tieto kyseisestä valmistajasta.
jos joku tietäisi valmistajasta jotain niin olisin kiitollinen.
vanha flyygeli
3
540
Vastaukset
- KL
minulla on sama kysymys ja sama ongelma, oletko saanut selville mitään näiden vuosien varrella?
- Anonyymi
Enpä olisi uskonut vastaavani yli 20 vuotta vanhaan ketjuun, mutta täällä sitä ollaan! Lapsuudenkodissani on myös vanha flyygeli, jossa lukee Reinberg, ja leimassa vuosiluku 1861.
Ainakaan vapaasti saatavilla olevaa tietoa netistä ei ko. soittimeen liittyen edelleenkään löydy. Chatgpt löysi vain tämän keskustelun, itse löysin pätkän jostain suomi-filmistä, jossa näytti olevan saman valmistajan flyygeli.
Löytyisköhän vielä muita saman ihmettelijöitä, tai joku, jolla olisi enemmän tietoa? - Anonyymi00003
Näin vanhat flyygelit kannattaa kyllä testata, että ovat vireessä. Ovat voineet mennä aika pahastikkin epävireeseen jos niitä ei ole virtielty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34801Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad25528Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29516- 23476
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462