ostin vanhan flyygelin (A.Reinberg pietari noin 1800-luvun lopulta)en vain löydä netistä mitään tieto kyseisestä valmistajasta.
jos joku tietäisi valmistajasta jotain niin olisin kiitollinen.
vanha flyygeli
2
369
Vastaukset
- KL
minulla on sama kysymys ja sama ongelma, oletko saanut selville mitään näiden vuosien varrella?
- Anonyymi
Enpä olisi uskonut vastaavani yli 20 vuotta vanhaan ketjuun, mutta täällä sitä ollaan! Lapsuudenkodissani on myös vanha flyygeli, jossa lukee Reinberg, ja leimassa vuosiluku 1861.
Ainakaan vapaasti saatavilla olevaa tietoa netistä ei ko. soittimeen liittyen edelleenkään löydy. Chatgpt löysi vain tämän keskustelun, itse löysin pätkän jostain suomi-filmistä, jossa näytti olevan saman valmistajan flyygeli.
Löytyisköhän vielä muita saman ihmettelijöitä, tai joku, jolla olisi enemmän tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031