ostin vanhan flyygelin (A.Reinberg pietari noin 1800-luvun lopulta)en vain löydä netistä mitään tieto kyseisestä valmistajasta.
jos joku tietäisi valmistajasta jotain niin olisin kiitollinen.
vanha flyygeli
2
362
Vastaukset
- KL
minulla on sama kysymys ja sama ongelma, oletko saanut selville mitään näiden vuosien varrella?
- Anonyymi
Enpä olisi uskonut vastaavani yli 20 vuotta vanhaan ketjuun, mutta täällä sitä ollaan! Lapsuudenkodissani on myös vanha flyygeli, jossa lukee Reinberg, ja leimassa vuosiluku 1861.
Ainakaan vapaasti saatavilla olevaa tietoa netistä ei ko. soittimeen liittyen edelleenkään löydy. Chatgpt löysi vain tämän keskustelun, itse löysin pätkän jostain suomi-filmistä, jossa näytti olevan saman valmistajan flyygeli.
Löytyisköhän vielä muita saman ihmettelijöitä, tai joku, jolla olisi enemmän tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342