Mun mielestä sinkkuus on ihan ok, mutta yksin asuminen on mun mielestä todella tylsäää. Varsinkin kun on vähänkin isommasta perheestä ja tottunut että kotona vilinää riittää. Tietty on tässä hyviäkin puolia, kun kukaan ei koskaan häiritse ja kotona saa tallustaa, syödä, tehdä kotitöitä, kuunnella musiikkia ym. juuri silloin kun haluaa. Silti juuri yksinasuminen mun mielestä sinkkuuden ylivoimaisesti huonoin puoli. On liian hiljaista ja yksinäistä iltaisin. Ja nytkin oli vähän tylsää tulla uudenvuodenvietosta hiljaiseen ja kylmään kotiin. Miten te muut koette asian, eikö ärsytä olla yksin vaan kotona?
yksin asuminen
7
1511
Vastaukset
- Pimu
Älä valita! Mäodotan ku kuuta nousevaa, että mätäytän 17 ja pääsen muuttamaan omaan rauhaan äitin helmoista.. Alkaa tulla koko ajan riitoja täällä päässä..ei tuu enää mitään..nauti vapaudestas, mee kavereitten luo, kutsu porukkaa kylään, käy kotona syömässä..tai jotain..
- .......
Just niin. Jos yksinolo alkaa jostain syystä ahdistamaan tai tuntumaan tylsältä on kiva, jos on ystäviä tai muita läheisiä ihmisiä, joita voi kutsua kylään tai muuta vastaavaa! Itsekkin olen aika isosta perheestä ja olen tottunut ehkä liiankin kovaan vilskeeseen ja tällä hetkellä yksin asuminen voisi tuntua luksukselta kaiken tämän rinnalla!! Joten NAUTI siitä, että sinulla on mahdollisuus yksinoloon!
- Michelangelo
Vaikka yksin asumisessa on juuri noita mainitsemiasi huonoja puolia, koita nauttia yksin olemisesta vielä kun sen on mahdollista. Tulee vielä aika jolloin tulet kaipaamaan sinkkuelämääsi. Eli: Ota kaikki ilo irti siitä että voit tehdä mitä haluat ja milloin haluat! Nauti olostasi vielä kun voit!
- Kivaa
Minusta sinkkuna olo on syvältä, en tykkää ollenkaan. Mutta yksin asuminen on parasta, mitä maailmassa voi olla. Ah, saa piereksiä silloin kun huvittaa ja tehdä omien outojen tapojensa mukaan asiat. Joku nainen vain pitäisi löytää tähän vierelle aina toviksi.
- zampsa
Toisinaan kyllä. Etenkin silloin on aika ankeeta kun palaa juhlimasta kotiin. On tässä toki niitä hyviäkin puolia, mutta ei niitä aina pysty ja osaa arvostaa. Itsekin olen tottunut, että ympärillä on aina ollut vilskettä. Mutta täytyy nyt vain yrittää nauttia tästä. :)
- Henriikka
Eli kimppakämppää etsimään! Et kertonut missä asut, mutta ainakin suuremmissa kaupungeissa on paljon taloja tai tilavia asuntoja, joissa asuu ihmisiä yksin, mutta yhdessä. Itse asuin 8 vuoden ajan mahtavien tyyppien kanssa ja se oli todella antoisaa aikaa. Nyt vuoden verran jo olen asustellut miehen kanssa, mutta yhä pidän paljon yhteyttä kotikommuuniini. :)
- yermu
Asun myös yksin ja teen sen lisäksi etätöitä kotoa, joten voin kyllä kertoa että tylsää on! 24 tuntia vuorokaudessa saman neljän seinän muuttaa ihmisen melko äkkiä mökkihöperöksi :D
Opiskeluaikoina tuli asuttua parin kämppiksen kanssa samassa tuvassa se oli asiallista aikaa se. Halpaa ja hauskaa, kuten opiskelijaelämän pitääkin olla :) Ja opiskelut juuri aloittaville voin sanoa että älkää vaan asuko opiskeluaikaanne yksiössä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265