Menestyksellä käytetyt iskuvinkit:
1. Saanko herätä aamulla sun vierestä?
2. Haluutko kovaa ja villiä seksiä...et? No sitten tuu mun mukaan.
3. Lainaatko 20 senttii..Äiti käski pyytää soittamaan kun oon rakastunu.
4. Unohdin mun puhelinnumeron, onks sulla antaa mulle sun..?
5. Hei sori, voisitko nostaa kieleni joka juuri tipahti jalkojesi juureen.
6. Ollaan 69.
7. Meille vai vessaan?
8. Nakki käteen ja piiraasta läpi!
9. Eikun naimaan!
10. Pidätkö homoista,jaa et?no käännytä mut.
11. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohi toisen kerran?
12. Ei kai tää paita oo liian avonainen?
13. Pakko oli tulla sanoo sulle, että WOW, oot älysexy! Sori et häiritsin..
14. Ootko varattu?oot vai?jätä se aasi ja tuu meille,meillä on pakkanen täynnä hirvenlihaa..
15. Ei sul sattuis olee karttaa ku eksyin sun silmiis?
16. Anna mun imee sun munaas.
17. Mennäänkö meille syömään pizzaa ja naimaan?jaa ei?et sitte ymmärrä hyvän päälle..?
18. Älä astu askeltakaan siinä on mun kieli!"
19. Sullapa on tylsää tuu mun seuraan ni on tylsempää.
20.Mä en pelaa taskubiljardii enkä harrasta kaasuttelua joten etköhän antais mun kantaa sut kynnyksen yli?
21. Kaada naisen/miehen jalkojen juureen jäitä ja hypi niiden päällä kunnes ne on murskaa ja sano:"mä vaan rikoin jään meiän välistä".
22. Sul on kivat kuteet mut ne näyttäis paremmilta mun huoneen lattialla.
23. Paljon sun äitis työntää kuulaa?
24. Kivat kengät,nussitaanko?
25. Kauniit sääret...Monelta ne aukee?
26. Jos olisit hampurilainen olisit varmasti McBeautiful.
27. Onks sun vanhemmat simpukoita ku sä oot noin helmi?
28. Neiti/herra X:Onks tulta?
29. Neiti/Herra X:"hei beibi mä oon tulta..
30. Sä näytät hyvältä.Mutta paremmalta näyttäisit mun päällä!
31. Tän päivän sana on jalat.Mennäänkö levittämään sanaa meille?
32. Maistuisiko kupillinen teetä?
33. Lähettikö Jumala enkelin luokseni?
34. Mä hävitin oman puhelinnumeroni. voisinko lainata sun numeroo?
35. Silmäsi ovat kuin tähdet. Eivät ehkä yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan.
36. Sun kengät näyttäis hyvältä mun eteisessä!
37. Sun vaattes näyttäis todella hyvältä mun lattialla.
38. Mä olen melkein toimitusjohtaja, oikeasti!
39. Asiaan...Nussitaan!
40. Mull on karvanen perse tuutko meille??
41. Onko neidillä tylsää täällä? Onko tämä tuoli vapaa?
42. Mulla ei oo lihakset niinku Arnold Schwarzeneggeril, eikä naama mitään Brad Pitt luokkaa, mutta nuolen ku Lassie.
43. Hei, sä oot tosi tutun näkönen! Ooksä joku malli vai?
44. Saiskos baarin kauneimmalle neildolle tarjota drinkin?
45. Sä tanssit tosi seksikkäästi! Katselin sun keikuttelua ja se sai meidät innostumaan!
46. Sun isäs taitaa olla varas!? Se on varastanut kauneimmat tähdet taivaalta sun silmiksi.
47. No moi! Sähän olit Suvi, eikö? Ai et ollukaan... Sori. No mikä sun nimes sitten on?
48. Teille vai meille?
49. Mitä jos tarjoisit mulle oluen!
50. Hei, tiedätkö mitä kello on? Ai jaa... kyllä se aika sitten rientää. onko sulla kiire jonnekin?
51. Onks sul hyvät hinkit, hei, vai ei?
52. Mä oon eksyny kavereistani. Pitäisitkö mulle hetken seuraa?
53. No moi! Saako tähän sun viereen istua?
54. Meille vai vessaan?
55. Mun kroppa ei oo ku Pamela Andersonil, eikä naama ku Miss Suomel, mut imen ku pölynimuri.
56. Mä saatan näyttää vaatteet päällä jopa punkerolta, mutta tuus tsekkaan mun kämpil, mitä oikeesti oon miehiäni!
57. Lähdetkö tanssimaan?
58. Saanko tarjota sulle paukun?
59. Ootko varattu? Mä oon vapaa!
60. Mua panettaa! Panettaako sua?
61. Onko sulla magneetti perseessä vai miks mä en saa silmiäni irti siitä?
62. Hei mennäänkö meille tekee läksyjä? ;D
63. Noi näyttäis hyvält sun päällä (vaatteet, toimii esim henkas ja maukas) tiedätsä mikä näyttäis viel paremmalt? minä..
64. Meille teille vai eri teille....jos sull on muija nii tapan sen ja kaappaan sut kyytiin.
65. Joo... Annatko pillua? ...No et edes perssettä?
66. Käynkö mä (!!) täällä usein...Sopinee ravintolaan :)
67. (Jos haluut saada) Voisitko viedä mun neitsyyden/poikuuden, ku haluisin tehä sen jonku ihanan ihmisen kans.
68. Käytsä usein tääl? (toimii loistavasti esim.koulussa)
69. Kuvittele mut alasti.... Sopii lihaville.
70. Ooks sä vapaa? Ai et vai? No en mäkään. Karataanko...?
71. Hei mitäs sä teet? Mä oon DJ.
72. Oot melkein yhtä kaunis kun mun bulldoggi! :D
73. Pikkuveli varasti mun unilelun,tulisistsä mun uudeksi unileluksi??
74. Näin susta unta viimeyönä!
75. Haistatko palaneen käryn ? Voisitko sammuttaa tulipalon mun housuista? ;)
76. Soitatko mun numeroon, kun mä näköjään hukkasin mun puhelimen ? Jos se vaikka löytyis...
77. Mä sain viimeks eilen. Mahdankohan saada tänään?
78. Sulla on kaunis kaula! Saanko imeä sitä ?
79. Tarjoon sulle ruuan jos tuut tiskaan meille ?
80. Lähetsä bailaan?
81. Meille vai teille?
82. Osaisistä kuvitella mut päälläs?kokeillaanko?
83. Miten sä musta oot kiinnostunu ku en oo ees sievä?
84. Sulla on ihanat silmät..onkohan jokin muukin sussa ihanaa?
85. Mennäänkö meille, ollaan alasti ja syödään pullaa..;)
86. Tuutko meille pelaan 8bittistä nintendoo?
87. Ruoski mua sun rintsikoilla!
88. Mennään meille laitetaan pissivehkeet yhteen ja täristään!
89. Ollaanx me nähty joskus?
90. No moi! Saaks tähän istuu? ;)
91. En oo ehkä yhtä hyvän näkönen ku Brad Pitt, enkä yhtä miellyttävää seuraa ku Richard Gere, mut mä juon ku Jamppa Tuominen!
92.Otat muijan paidasta (niskan takaa kiinni) ja katsot hetken ja sanot: Ai, niin ajattelinkin! Made in heaven!
93. Ootkos sä sinkku? Ai no hyvä, sittenhän me voidaan auttaa toisiamme...
94. Koputan olalle vähän ennen pilkkua ja kysyn "Lähexä paneen mua?" (Nainen)
95. Mennäänkö meille juomaan kaakaota ja sekstaamaan ? Ai ei ? Etkö tykkää kaakaosta ?
96. Baari-illan jälkeen klo 04.00. Saanko tarjota sulle aamiaisen kotonani?
97. Ootko ikinä soittanut huilua?.. No haluisitko kokella säkkipilliä?
98. Nussi mua, jos oon väärässä, mutta sähän oot toi Helene Schwarzedotter?(Katsoo kaluaan) no ei se kyllä itseään ime.
99. Halipatsuippa! Mite ois parit nakit?! :)
100. Olen suomenruotsalainen ja vasenkätinen, mutta eihän se haittaa?
101. Kaikille muijille vinkki: Jos näätte jonkun hyvännäkösen poitsun tuol kadul kysykää vaan näin, että hei onko sul antaa vähän kännykkään lainaan ?? ... Sit vähän silmien räpsyttelyy ... vähän ajan päästä se jätkä vastaa, et no tos on, soita... Sitten soitatte omaan känny numbaan ja sit sanotte ei se ei vastannu Ja niih teil on sen ihastuksen numero helppoo eikö ??? =)
102. Sulhan on aika hyvän näkönen kroppa .... Saaks maistaa ?
103. Sä oot tosi hyvän näkönen noin vaattett päällä... Oikeesti mut uskon et voisit olla paremman näkönen ilman niit...Vai? Mut hei sehän selvii vaan katsomalla.
104. Ulvo kuin sireeni ihan täysii jonkun muijan eessä niin kauan kuhan se kysyy et mitä sä teet? sit sanot: se on ambulanssi hakemassa minua ku sä veit mun sydämen!
105. Oletko kyllästynyt surkeaan seksiin/seuraan?: kyllä?, hienoa niin mäkin! Et? kas, laupeus ei olekkaan kadonnut maailmasta.
106. Onko sun isä varas? ajattelin vaan että se on varastanut sulle maailman kauneimmat timantit sun silmiin!
107. Saanko syödä aamiaista vatsaltasi?
108. " Mä tiedän miks ulosajot kasvaa " " sä oot radalla "
109. Sut pitäis lailla kieltää! Avioerot lisääntyyy, kun kaikki haluu olla vapaita, kun näkevät sut.
110. Kysymys: En ole ehkä parhaimmannäköinen äijä täällä, mutta olen ainoa joka puhuu sinulle.
111. Lähetäänkö meille teoriatunneille ja sen jälkeen parille ajotunnille?
112. Kauneus on vain yhden valokatkaisimen päässä.
113. Mitä sä laitat aamiaisella leivän päälle?
114. Sä LUPASIT mulle viimisen hitaan. (Toimii ainaki Täysin Tuntemattomalle)
115. Hei Neiti/Mies joko sä tiedät uudet tyyli suunnat seksistä lähetäänkö kokeileen??
116. Hei voikko auttaa mulla on pieni ongelma mää tartten naista!! voisikko sinä tulla auttamaan ongelmassa?
117. Istuin junas ja mun viereen tuli tosi hyvännäkönen mies. Se sanoi että: Anteeks se on mun paikka mut voit istuu mun vieres..konnari tuli ja mulle selvis että tää mies oli valehellu ja sen paikka oli jossain muualla..siitähän se juttu alko...
118. Mikä sun nimi on vai eikö enkeleillä oo ollenkaan nimiä?
119. Mun pikkuveitikka rupes ihah seisoo et näkis sut housuista.
120. Mä oon kuullu et sä oot viimeinen kunniallinen nainen tässä kaupungissa. Haluatko kenties muutosta asiaan?
121. Miten ois mentäskö meille syömään pannaria ja panemaan??? Mitä etkö sä tykkää pannarista..
122. haluisit sä näkkärin? (tarkoitin kyllä näkkileipää mutta kyllä mä yhen kondominkin oon valmis suhun tuhlaamaan) >toimii joka kerta!
123. Lähetin eilen enkelin suojelemaan sinua...se palasi, kysyin miksi?? enkeli vastasi enkelit ei suojele toisiaan!!!!
124. Jos ihastuksesi on autolla liikkeellä niin kävele hänen autonsa eteen kuin vahingossa ja kaadu niin että kolahdat auton nokkaan ja sinua sattuu ja mies säikähtää ja tulee ulos autosta ja kysyy sattuiko sinuun ja sanot että olisi parempi jos mentäisiin käymään sairaalassa ja matkalla kerrot hänelle ettei sinuun edes sattunut ja kerrot miksi teit niin ja ihastus ei voi enään heittää sinua ulos ja kieltäytyä treffeiltä...
125. Ootsä sattunu näkee mun avomersun avaimia?
126. Mikä sun nimi on? ok. Mikä sun puh. numeros on? ok. käykö huomenna? ok.
127. Saako ajaa rallii sun montussas?
129. Haluatko laulaa mun mikkiin?
130. Onko neiti naitu vai naiaanko neiti nyt ?
131. Anteeks ku oon tuijottanu näin kauan, mut mietin vaa ku olin eilen sängys yhen tyypin kans..et olitko se sinä?
132. Hei tytöt, sori ny mut te istutte meidän paikalla.. Mut ei teidän lähtee tarvi jos saadaan istua seuraan.
133. Sä et varmaan haluis herätä aamulla kynnen jäljet selässäs?
134. Jos näät sexyn miehen niin pyydä sitä kahville. Kahvin juonnin jälkeen kerrot olevasi leijona, joka haluaa esitellä luolansa komealle uros leijonalle. Jos mies suostuu viet hänet kotiisi. (on testattu menestyksellä)
135. N: ei sul ois 20 senttii?? M: ei, sori. N: no kai sulla ainakin yli kymmenen.. senttinen muna on????
136. Meille, teille vai mettäteille?
137. Nätit polvet sulla..koskas ne aukeis mullekkin?
138. Kröhöm..mites olis makkarapiilo?
139. Mulla olis kotona vesisänky..lähetääks tekeen aaltoja?
140. Haluutsä nuolla mun mattoo?
141. Mahtaaks sulla olla sokeritauti? Ajattelin vaan kun näytät niin makeelta.. ;)
142. Saanksmä olla sun seuraava nallekarhu/kulta?
143. Mitäs kissa, saanko tarjota lasin maitoa?
144. Katos, baarin kaunein nainen/mies hymyilee mulle!
145. Jos näet jonkun kivan neidon ulkoiluttavan koiraa, voit tokaista tälle:"Kaunis yksilö!":) Ja kun neito kääntyy puoleesi tokaisemaan jotain niin voit tokaista vielä "..eikä koirakaan hassumpi..!" Naiset voivat tietty sanoa miehel jotain siihen suuntaan että komee kaveri...eikä koirallakaan häntä pahasti vipata...
146. Riko lattialle jäänpala ja sano: Nyt kun jää on rikottu niin voidaanko siirtyä tositoimiin.
147. Sulla taitaa olla jalat kipeet.... kuin? ..... kun olet juossut ajatuksissani koko päivän.
148. Hei,mullon hyvä idea! Lähe mun kans meille nii pelataan seksiä!! Mullon siittä ihan uus versio!
149. Toimii baarissa: kuuluuks toi toinen juoma tossa naiselle vai miehelle?
150. Kun nainen kävelee vastaan niin sanot hänelle:" Hei, en tiennytkään että enkelit lentävät näin alhaalla".
151. Terve! Mitä mieltä olet siivettömän puhanuulisorsan metsästyksestä noin ihan polvihollilta?
152. Saanko tarjota drinkin vai annanko vain rahaa?
153. En ehkä ole enkeli,en ehkä ole kaunis, en ehkä ole viisas mutta olen täysin hulluna sinuun...siis kelpaanko sinulle?
154. Beibe, niin kauan kun minulla on naama, niin sinulla on paikka missä istua...
155. Oletsä venannut mua jo pitkään?
156. Hokkuspokkus.. äh.. ei vieläkään alasti mun sängyllä.
157. Ei sulla olis lainata plussa-korttia?
158. Ethän sä mikää ruusu oo... mut kukkiihan se perunaki!
159. Tuutsä mun vaimoks jos mä kosin sua???
160. Mites olis? No, se jutska.
161. Saisinko toimia tampooninasi tänä yönä?
162. Sä oot niin kaunis nainen, että mä voisin syödä sun paskaas!
163. Mennäänkö meille olemaan alasti, mutta ei nussita?
164. No moi! kuulin just että kävelet tänään valomerkin jälkeen meille..
165. Kuule kulta mulla ois sellasta, että tarvisin illaks "pientä purtavaa" joten läheks mun kaa kotia?
166. Onko neiti neiti vai naitu neiti vai naidaanko nyt neiti?
167. Läheksä tansiin? -joo - No hyvä, mä voin pitää sulle paikkaa..
168. Jatkuuko noi sääret ylös asti?
169. Tarjoatko drinkin, jos tarjoan taksin meille?
170. Me ollaan varmaan oltu eri kouluissa samaan aikaan.
171. Sulla on potentiaalia mun tulevien lasten äidiksi.
172. Siis koollahan ei oo väliä vaan sillä miten pujottelee!
173. Mä opiskelen sisustussuunnittelijaksi ja sisustan juuri uutta kämppääni. Esimerkiksi sä sopisit erittäin hyvin mun sängylle.
174. Saanko mä pistää pienen talletuksen sun pankkiin?
175. Heippa, olen kattonu sua koko illan mutta en vieläkään tiedä sun nimeä?
176. Hei, mä käyn tossa baarilla, mut älä katoa mihinkään koska tuun kohta pyytää sun puh.numeroa!=)
177. Moi! Saanko häiritä sua?
178. Tehtäiskö taikatemppu? Ensin mä panen sua ja sit sä katoat?!
179. Pyytäisitkö minua tanssimaan?
180. (Nainen miehelle) Osaatko hiihtää? Suksi sit mun vittuun!
181. Saanko kysyä sulta kaks kysymystä? Lähetkö meille?Miks et? (peräkkäin nopeasti lausuttuna).
182. Neiti x: tuutsä tanssii. Herra x: näytänkö kevin costnerilta? Neiti x: et Herra x: mä en tanssikkaan susien kanssa!
183. M. Miten sä voit olla noin kaunis? N. No oon näköjään saanu sunkin osasi! =)
184. Minä rakastan sinun aivojasi!
185. Annat sä ymmärtää, vai ymmärrät sä antaa?! 187. Hei tytöt älkää lähtekö, en mä oo nii ruma ku miltä mä näytän! (saa ainakii symppis pisteet). 189. Sun jalat on varmaan kauheen väsyneet, kun koko ajan juokset mielessäni.
190. Mun kellossa on röntgen ja se sanoo just, et sulla ei oo alushousuja jalassa. Mitä, ai on vai? No sit mun kello taitaa olla tunnin edellä...
191. Onks sulla sokeritauti? Ajattelin vaan kun oot niin makeen näköinen.. ;) 193. Olenko mä se tyyppi, joka lähti tästä äsken?
194. Tuutko meidän sukuhautaan?
195. Tapaaks meidän hammasharjat koskaan toisiaan?? ai, ei...voi ei....nyt mun jordan tekee itsarin hammaslangalla.
196. hyvä perse sulla, mut miks se on keskellä naamaa?!
Lähde: www.bileet.org
PARHAAT ISKUVINKIT!!!!
8
9836
Vastaukset
- Mr.Wizard
Kliseitä kliseiden perään mutta sai ainaki hyvät naurut.
- Nana
Hei! Noihan on mun housut! (Toimii...:)
- Cathy
jakaa nää vaikka kahteen osaan, niin olis ollu helpompi lukea... Mutta hyvät naurut silti sain ;D
- Mr. D
Että sellasta...Siinä on niitä ihan liikaa nyt menee sormi suuhun kun tapaan kiinnostavan naisen, kun alan miettimään mitä noista käytän;)
- Piru
Mr. D kirjoitti:
Että sellasta...Siinä on niitä ihan liikaa nyt menee sormi suuhun kun tapaan kiinnostavan naisen, kun alan miettimään mitä noista käytän;)
seuraavia.
Naiselle sanottuja:
Mitä tän näkönen jätkä tekee tällasessa paikassa?
Käynks mä täällä usein?
- Tämä
Nainen:Tuo olutta ja ole alasti.
- utelee
Olipas siinä lista, luin melkein kaikki. Kaikki noi kyllä kuulostaa "valmiilta iskuvinkeiltä" eli varmaan aika sama minkä noista menee baariin jollekkin naiselle/miehelle heittämään. Jos toinen myös kiinnostuu niin juttelu jatkuu, mutta jos toinen ei kiinnostu niin ei jatku. Mutta luulisi, että sillä ei pahemmin väliä minkä noista kahestasadasta iskulauseesta sattuu valitsemaan...vai ?
Entä oisko parempi käyttää jotain juuri tolla listalla olevaa "hauskaa" ja "pervoa" iskulausetta vai mennä sanomaan vaan tylsästi, että "moi, mun nimi on jussi, mitäs sulle kuuluu?" Kumpikohan ois tehokkaampi? - Minä vaan.. ei hätää
Paras noista oli se "Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohi toisen kerran?". Varmaan toimii. Tai ainakin naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698