Kertokaa mulle ketkä on hyviä ranskalaisia naisartisteja kiitos!
Vastaukset 5
- nainen
Helene Segara oo ainaki yks sellanen
- riikka
musta se on aika huono.... ehkä mä oon sittenkin enemmän rock ihminen...!
- nainen
riikka kirjoitti:
musta se on aika huono.... ehkä mä oon sittenkin enemmän rock ihminen...!
empä mäkään siitä erityisemmin tykkää, mut aika suosittuhan se ainaki jossain päin eurooppaa on, eikä tullu muitakaa ranskalaisii mieleen ja ku kukaan ei ollu vastannu tänne mitään ni aattelin heittää jotain =)......Celin Dion on parempi, se nyt ei sit puolestaan tietty oo ranskalainen, mut laulaa ainaski ranskaks.....
- dion
nainen kirjoitti:
empä mäkään siitä erityisemmin tykkää, mut aika suosittuhan se ainaki jossain päin eurooppaa on, eikä tullu muitakaa ranskalaisii mieleen ja ku kukaan ei ollu vastannu tänne mitään ni aattelin heittää jotain =)......Celin Dion on parempi, se nyt ei sit puolestaan tietty oo ranskalainen, mut laulaa ainaski ranskaks.....
"puoleksi" ranskalainen ja puoleksi kanadalainen on Celine... tai jos sanotaan oikein hienosti niin kanadalaisranskalainen....:)
- Alizee
dion kirjoitti:
"puoleksi" ranskalainen ja puoleksi kanadalainen on Celine... tai jos sanotaan oikein hienosti niin kanadalaisranskalainen....:)
Alizée on yksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612488- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498