Blind
Faget
Shoots and ladders
Twist
Chi
good god
no place to hide
A.D.I.D.A.S(All Day I Dream About Sex)
Freak on a leash
Got the life
B.B.K
Pretty
Falling away from me
Make me bad
Somebody someone
Here to stay
make believe
blame
hollow life
thoughtless
Hating
Right now
Counting on me
Did my time
Everything I`ve known
Parhaat KoRn Kappaleet ovat......
6
444
Vastaukset
- Big Popkorn Fan
Ei mitään!
Pidä popkornin parhaat kappaleet vaan omana tietonas. Ei siis kiinnosta ketään!- JAHS
Eihän tuossa listassa ole edes No one`s thereä,joka on yksi Kornin parhaista.
- jukkisbeibe
oijoi, nyt voin baareissa kehuskella sun suosikki biisejäsi!
- simo
kornin piisi o y'all want a single! ja adidas...
siinä teille faktaa!!- indicline
y'all want a single, on kyllä yksi paskimmista kornin kappaleista. Tai, noh se on mun mielipide.
Parhaat biisit on ehdottomasti A.D.I.D.A.S ja Got The Life.
- jenni
katoin yhtä keskustelua eräästä kornin videosta,
ja kukaan ei tienny kuka thoughless-videolla
oleva ukko on.sä kun oot pistäny kyseisen biisin tohon loputtomaan listaaskin,niin varmaan tiedät mikä heppu on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538483- 664714
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404373Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233962Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353503Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423490Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383378- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422891- 492654