En tajua miten Neasta voidaankin ottaa niin huonoja valokuvia. Mielestäni lähes kaikki kuvat jotka tästä neidistä otetaan on kauhean näköisiä.
http://www.powow.com/tiktak/nea/nea.jpg
Tiktakin Nea on ruma
15
2875
Vastaukset
- Eyesfriikki
Miten juttu jatkuu?
- Aret
mahtaa neito olla nyt surun murtama kun olet tuota mieltä...
- *mä vaan*
taidat olla vähä kateellinen?!
- Tera
Kateellinen mistä? Siitäkö etten itse ole ruma?
- Crow
Tera kirjoitti:
Miks piti tulla tänne selostamaan Nean ulkonäöstä? Ainiin.. sä totta kai luulit et joku on tosi kiinnostunut aiheesta xD Joo.. Nyt ilmotan et ei oo :)
- *mä vaan*
Tera kirjoitti:
oot kateellinen siks koska oikeesti se on sun mielestä kaunis,mut et voi vaan myöntää sitä ku se on nii kaunis!!!kumminki!!!!ja se että sä sanot Neaa rumaks nii onko se niin tärkee asia et siitä pitää kertoo kaikille?!sä oot ihme tyyppi!
- Tera
*mä vaan* kirjoitti:
oot kateellinen siks koska oikeesti se on sun mielestä kaunis,mut et voi vaan myöntää sitä ku se on nii kaunis!!!kumminki!!!!ja se että sä sanot Neaa rumaks nii onko se niin tärkee asia et siitä pitää kertoo kaikille?!sä oot ihme tyyppi!
No katsokaa sen kuvia. Vaikka tota kuvaa jonka laitoin teille. Kaksoisleuka ja yh-hyh..
- TTT
Tera kirjoitti:
No katsokaa sen kuvia. Vaikka tota kuvaa jonka laitoin teille. Kaksoisleuka ja yh-hyh..
..on elämän tärkeysjärjestykset kohdillaan, kun näin tärkeään asiaan on muistanut ottaa kantaa..
joko olet 14-vuotias? - XXX
TTT kirjoitti:
..on elämän tärkeysjärjestykset kohdillaan, kun näin tärkeään asiaan on muistanut ottaa kantaa..
joko olet 14-vuotias?Tera, lievä teinifriikki! Hyvät naurut näistä kateellisten teinien viesteistä saa! Jatkakaa! :D
- Tera
XXX kirjoitti:
Tera, lievä teinifriikki! Hyvät naurut näistä kateellisten teinien viesteistä saa! Jatkakaa! :D
No katso sitä kuvaa, kuka voi rehellisesti sanoa, että siinä on kaunis nainen?? Näinhän se on, jos Suomessahan ei saa sanoa negatiivista mielipidettä..katos kun voit olla vaikka kateellinen ;) ha-ha-haa!!
- Mielipide
TTT kirjoitti:
joko olet 14-vuotias?Jepskukkuu... Olen täysin samaa mieltä.
- Mc LammaZ
Jaa et Tiktakin Nea on muka ruma!!!!
Vaan eipäs muuten oo.
Mulla on sen kuvia jo kohta 5 vihkollista.
Siis tiktakin eikä Nea oo näyttänyt niin rumalta..................... - no niin
hyi viddu mikä lehmä!
- Anonyymi
Minusta Nea on äärimmäisen kaunis ja söpö.
- Anonyymi
mitä hittoa tämä avauspostaus tekee vielä täällä haloo ylläpito suomi24??? Miksi ette ole poistaneet tätä häpeällistä ja kamalaa julkaisua? Haloo?! Ei voi ymmärtää. Noh ehkä teillä on niin paljon työtä siellä että sen seurauksesta ette pysty kaikkia poistaan. Ehkä mä ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869