En tajua miten Neasta voidaankin ottaa niin huonoja valokuvia. Mielestäni lähes kaikki kuvat jotka tästä neidistä otetaan on kauhean näköisiä.
http://www.powow.com/tiktak/nea/nea.jpg
Tiktakin Nea on ruma
15
2862
Vastaukset
- Eyesfriikki
Miten juttu jatkuu?
- Aret
mahtaa neito olla nyt surun murtama kun olet tuota mieltä...
- *mä vaan*
taidat olla vähä kateellinen?!
- Tera
Kateellinen mistä? Siitäkö etten itse ole ruma?
- Crow
Tera kirjoitti:
Miks piti tulla tänne selostamaan Nean ulkonäöstä? Ainiin.. sä totta kai luulit et joku on tosi kiinnostunut aiheesta xD Joo.. Nyt ilmotan et ei oo :)
- *mä vaan*
Tera kirjoitti:
oot kateellinen siks koska oikeesti se on sun mielestä kaunis,mut et voi vaan myöntää sitä ku se on nii kaunis!!!kumminki!!!!ja se että sä sanot Neaa rumaks nii onko se niin tärkee asia et siitä pitää kertoo kaikille?!sä oot ihme tyyppi!
- Tera
*mä vaan* kirjoitti:
oot kateellinen siks koska oikeesti se on sun mielestä kaunis,mut et voi vaan myöntää sitä ku se on nii kaunis!!!kumminki!!!!ja se että sä sanot Neaa rumaks nii onko se niin tärkee asia et siitä pitää kertoo kaikille?!sä oot ihme tyyppi!
No katsokaa sen kuvia. Vaikka tota kuvaa jonka laitoin teille. Kaksoisleuka ja yh-hyh..
- TTT
Tera kirjoitti:
No katsokaa sen kuvia. Vaikka tota kuvaa jonka laitoin teille. Kaksoisleuka ja yh-hyh..
..on elämän tärkeysjärjestykset kohdillaan, kun näin tärkeään asiaan on muistanut ottaa kantaa..
joko olet 14-vuotias? - XXX
TTT kirjoitti:
..on elämän tärkeysjärjestykset kohdillaan, kun näin tärkeään asiaan on muistanut ottaa kantaa..
joko olet 14-vuotias?Tera, lievä teinifriikki! Hyvät naurut näistä kateellisten teinien viesteistä saa! Jatkakaa! :D
- Tera
XXX kirjoitti:
Tera, lievä teinifriikki! Hyvät naurut näistä kateellisten teinien viesteistä saa! Jatkakaa! :D
No katso sitä kuvaa, kuka voi rehellisesti sanoa, että siinä on kaunis nainen?? Näinhän se on, jos Suomessahan ei saa sanoa negatiivista mielipidettä..katos kun voit olla vaikka kateellinen ;) ha-ha-haa!!
- Mielipide
TTT kirjoitti:
joko olet 14-vuotias?Jepskukkuu... Olen täysin samaa mieltä.
- Mc LammaZ
Jaa et Tiktakin Nea on muka ruma!!!!
Vaan eipäs muuten oo.
Mulla on sen kuvia jo kohta 5 vihkollista.
Siis tiktakin eikä Nea oo näyttänyt niin rumalta..................... - no niin
hyi viddu mikä lehmä!
- Anonyymi
Minusta Nea on äärimmäisen kaunis ja söpö.
- Anonyymi
mitä hittoa tämä avauspostaus tekee vielä täällä haloo ylläpito suomi24??? Miksi ette ole poistaneet tätä häpeällistä ja kamalaa julkaisua? Haloo?! Ei voi ymmärtää. Noh ehkä teillä on niin paljon työtä siellä että sen seurauksesta ette pysty kaikkia poistaan. Ehkä mä ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812