No niin selvitetäänpä miten asiat oikeasti ovat, kun ilmeisesti miesten ja naisten ajattelussa on suuriakin eroja :D
Vastata saa miehet sekä naiset. Vain asiallisia vastauksia kiitos. Ikää mukaan.
Eli missä vaiheessa seksi tulee kuvaan treffailtaessa ? Ensimmäisillä, toisilla...treffeillä?
Tietysti kun siltä tuntuu ja tapauskohtaista mutta yrittäkää silti vastata, yritetään saada joku keskiarvo :)
HUOM! yhden illan juttuja ei mukaan
Kiitos
Nainen vs. Mies Treffit/Seksi Gallup
8
2322
Vastaukset
- mies 68
...eka kerralla, riippuu tyypistä, itse ajattelen näin, että ehkä kolmansilla treffeillä voisi...
- 666
Minun kohdallani asia on ainakin niin, että tutustun ensin monilla treffeillä ihmiseen kunnolla... Ja vasta sen jälkeen voisin harkita seksin harrastamista.. Koska ei kannata hypätä sänkyyn puoli tuntemattoman kanssa...
- n29
Samaa mieltä. Minäkään en harrasta seksiä deitin kanssa, vaan sitten vasta kun on tutustuttu paremmin ja toinen tuntuu läheiseltä. Silloin seksikin on varmasti mukavampaa ja parempaa.
- nainen
Riippuu siitä, mihin seksin raja vedetään.
Intiimi koskettelu vähintään vaatteiden läpi on tainnut joskus tulla kuvaan jo ekoilla treffeillä, mutta yhdyntään asti on aina tarvittu ainakin muutama tapaaminen (en tarkkaan muista monetko treffit, mutta joka kerta yli 5).
Myös suuseksi on yleensä tullut kuvioihin jo ennen yhdyntää.
Olen näet aika tarkka siitä, kenen kanssa otan riskin tulla raskaaksi, vaikka se riski oisi pienikin.
- mies36v
Useamman kuukauden seurustelun jälkeen vasta.
Ensimmäisillä tai toisilla treffeillä hyppää sänkyyn mielestäni vain "helpot" tapaukset. Mutta jokainen tyylillään, en valita. - n40+
Nuorempana sitä tuli hypättyä miesten kanssa heti sänkyyn, mutta nyt vanhempana sitä osaa nauttia siitä ihanasta odotuksesta ja kiihkon kasvamisesta. Lopulta kun sitten sänkyyn päädytään väh. 6kk:n lämmittelyn jälkeen, niin jo pelkkä toisen kosketus saa aivot räjähtämään...
- m39
Jos mielessä on muuta(kin) kuin seksisuhde, haluan tutustua toiseen ennen sänkyyn menoa. Se vaatii useamman tapaamisen. Samalla siinä jännitys ja kiihko tiivistyvät huippuunsa, kuten tässä aivan oikein Nainen40 kommentoi.
- 21v. nainen
Mun mielestä seksi sopii sitte vasta treffeillä, ku tuntee toisensa...mä oon vähä taikauskoinen ja uskon, että jos heti ekoilla treffeillä harrastetaan seksiä niin suhde ei tuu pelaamaan.
Mä oon ollu nykyiseni kans jo yli 4v., tarkalleen 4v.5kk., me harrastettiin seksiä vasta kuukauden kuluttua siitä ku alettiin olla yhdessä, oltiin rakastettu toisia siinä vaihees jo 8kk, mutta exän piti saada eka ymmärtämään, että vihaan kun hän lyö minua ja haluan lopettaa kärsimisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241