Nainen vs. Mies Treffit/Seksi Gallup

M24

No niin selvitetäänpä miten asiat oikeasti ovat, kun ilmeisesti miesten ja naisten ajattelussa on suuriakin eroja :D

Vastata saa miehet sekä naiset. Vain asiallisia vastauksia kiitos. Ikää mukaan.

Eli missä vaiheessa seksi tulee kuvaan treffailtaessa ? Ensimmäisillä, toisilla...treffeillä?
Tietysti kun siltä tuntuu ja tapauskohtaista mutta yrittäkää silti vastata, yritetään saada joku keskiarvo :)

HUOM! yhden illan juttuja ei mukaan

Kiitos

8

2322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 68

...eka kerralla, riippuu tyypistä, itse ajattelen näin, että ehkä kolmansilla treffeillä voisi...

• 666

Minun kohdallani asia on ainakin niin, että tutustun ensin monilla treffeillä ihmiseen kunnolla... Ja vasta sen jälkeen voisin harkita seksin harrastamista.. Koska ei kannata hypätä sänkyyn puoli tuntemattoman kanssa...

• n29

Samaa mieltä. Minäkään en harrasta seksiä deitin kanssa, vaan sitten vasta kun on tutustuttu paremmin ja toinen tuntuu läheiseltä. Silloin seksikin on varmasti mukavampaa ja parempaa.

• nainen

Riippuu siitä, mihin seksin raja vedetään.
        Intiimi koskettelu vähintään vaatteiden läpi on tainnut joskus tulla kuvaan jo ekoilla treffeillä, mutta yhdyntään asti on aina tarvittu ainakin muutama tapaaminen (en tarkkaan muista monetko treffit, mutta joka kerta yli 5).

Myös suuseksi on yleensä tullut kuvioihin jo ennen yhdyntää.
        Olen näet aika tarkka siitä, kenen kanssa otan riskin tulla raskaaksi, vaikka se riski oisi pienikin.

• mies36v

Useamman kuukauden seurustelun jälkeen vasta.

Ensimmäisillä tai toisilla treffeillä hyppää sänkyyn mielestäni vain "helpot" tapaukset. Mutta jokainen tyylillään, en valita.

• n40+

Nuorempana sitä tuli hypättyä miesten kanssa heti sänkyyn, mutta nyt vanhempana sitä osaa nauttia siitä ihanasta odotuksesta ja kiihkon kasvamisesta. Lopulta kun sitten sänkyyn päädytään väh. 6kk:n lämmittelyn jälkeen, niin jo pelkkä toisen kosketus saa aivot räjähtämään...

• m39

Jos mielessä on muuta(kin) kuin seksisuhde, haluan tutustua toiseen ennen sänkyyn menoa. Se vaatii useamman tapaamisen. Samalla siinä jännitys ja kiihko tiivistyvät huippuunsa, kuten tässä aivan oikein Nainen40 kommentoi.

• 21v. nainen

Mun mielestä seksi sopii sitte vasta treffeillä, ku tuntee toisensa...mä oon vähä taikauskoinen ja uskon, että jos heti ekoilla treffeillä harrastetaan seksiä niin suhde ei tuu pelaamaan.
      Mä oon ollu nykyiseni kans jo yli 4v., tarkalleen 4v.5kk., me harrastettiin seksiä vasta kuukauden kuluttua siitä ku alettiin olla yhdessä, oltiin rakastettu toisia siinä vaihees jo 8kk, mutta exän piti saada eka ymmärtämään, että vihaan kun hän lyö minua ja haluan lopettaa kärsimisen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13