Tanya Tucker - Delta Dawn
Willie Nelson - Highwayman
Willie Nelson - Always on my mind
George Strait - Honk If You Honky Tonk
Toby Keith - I Love This Bar
Toby Keith & Willie Nelson - Beer for my horses
Toby Keith - Whiskey Girl
Hank Williams Jr. - A countryboy can survive
Hank Williams Jr. - Simple Man
Noi kandee hankkia jos pitää countrystä. Ette tuu pettymään.
Hyvii biisei
8
993
Vastaukset
- Cowgirl
Tohon listaan vois lisätä vielä vaikkapa
Willie Nelson - The Gambler
ja
Garth Brooks - Boot Scoot´n Boogie - tony
Highwayman-biisi ei ole Willie Nelsonin vaan Highwaymanin.
- Countryman
ainaskin mun versiossa laulaa Willie Nelson ja sitte joku 2 muuta country artistia.
- Juha
Countryman kirjoitti:
ainaskin mun versiossa laulaa Willie Nelson ja sitte joku 2 muuta country artistia.
Highwaymanissä oli neljä jäsentä: Willie Nelson, Don Williams, Kris Kristofferson ja Johnny Cash. Yhtyeen nimi oli siitä erikoinen, että se oli yksikkömuodossa. Olen soittanut radiossa useita kappaleita yhtyeen CD:ltä. Niitä saattoi olla enemmänkin.
- tony
Juha kirjoitti:
Highwaymanissä oli neljä jäsentä: Willie Nelson, Don Williams, Kris Kristofferson ja Johnny Cash. Yhtyeen nimi oli siitä erikoinen, että se oli yksikkömuodossa. Olen soittanut radiossa useita kappaleita yhtyeen CD:ltä. Niitä saattoi olla enemmänkin.
Highwaymanissä ei ollut ketään Don Williamsia vaan Waylon Jennings,muut oli kylläkin oikein.
- Juha
tony kirjoitti:
Highwaymanissä ei ollut ketään Don Williamsia vaan Waylon Jennings,muut oli kylläkin oikein.
No niinpä tietenkin on Waylon Jennings eikä Don Williams. Kuinka saatoinkaan noin kirjoittaa!
Olin aikanaan lontoolaisessa elokuvateatterissa katsomassa viimeisenä näytöspäivänä Willie Nelsonin elokuvaa On the Road Again, liput olin saanut Luxemburgin radion järjestämästä kilpailusta, eikä koko teatterissa ollut muita ihmisiä kuin minä ja seuralaiseni.
Kuva oli kuitenkin katsottava.
- alannah
Dwight Yoakam: Try not to look so pretty
This time
Dallas Wayne & the Dimlights: Whiskey and water
Love and affection
The Charlie Daniels Band:Saturday night dowm south ja Simple man
Montgomery Gentry: Self made man
Didn´t your mama tell you
Trouble is- Alan jackson
Mun mielestä parhaat kantribiisit on:
Alan Jackson Where were you
Alan Jackson Remember when
Alan Jackson Home
Alan Jackson Gone country
Alan Jackson Chattahootsee
Brad Paisley Celebrity
Brad Paisley Ain't nothing
Brad Paisley All you really need is love
Brad Paisley Whiskey lullaby
Garth Brooks The dance
Garth Brooks The river
Garth Brooks If tomorrow never comes
Dallas Wayne Stone by stone
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019