Eminemistä. (etenkin empun vihaajille tarkoitettu)

EMINEMFani

Tää on varsinkin TEILLE eminemin vihaajat.. Eminem kiroilee, haukkuuja pilkkaa lauluissaan, hänellä oli kurja lapsuus, hän on istunut vankilassa, käyttänyt huumeita ym. Mutta Hänellä on tytär, Hailie. Eminemille hailie on kaikki kaikessa ei raha, ei musiikki vaan hailie. Hailielle eminem on juuri hyvä isä. Ajatelkaa jos oma isänne olisi Eminem? Ette ehkä pitäisi hänen musiikistaan mutta rakastaisitte häntä silti..? Jiten jos ette pidä hänen musiikistaan niin miksi sen perusteella pitää tuomita koko eminem? JA tyttärelleen hän ei ole muuten eminem VAAN marshall... eminem on aivan tavallinen ihminen jos häne elämsätään nappaisi julkisuuden pois...

KOmmentoikaa...

Jos teillä muuten on messi tai haluutte mailata niin osuu: [email protected]
sama ossu käy myös messengerii

11

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RäpDog

Eminem on paras, se on selviytyjä!!!
      Sitä paitsi sen biisit on kaikkein parhait mitä on kuullu!! varsinkin The Way I Am, aivan upee..

Joten kenelläkään ei oo aihet vittuilla sille!!!

• blabla

tää wannabe on puhunu aiemmissa lauluissaan paskaa äidistään 'coolisti' jotka eivät pitäneet edes paikkaansa, jotenka äitinsä kävi antamassa pojalleen selkään. jeejee.. kurja lapsuus my ass.

• kojootti

Oon samaa mieltä eminemin fanina,mutta kaikilla on omat mielipiteet ja mullakin monesti aika jyrkät.Mutta moni haukkuja saattais muuttaa kantaansa jos tietäisivät enemmän miehen elämästä ja ottaisivat selvää asioista ja kuuntelisivat hienoja lyriikoita.Makuasioista ei voi kiistellä mutta olen surullinen niiden puolesta jotka eivät ole 'löytäneet' eminemin musiikkia.

• Em In Em

Selailin täl sivustol Eminem palstoja, ja mä oon 95 tyttö ja oon kuunnellu ala-asteelta saakka Eminemiä, hetkeks unohdin sen ja alotin juuri kesän alussa taas sen kuuntelun. Eminem on todella hyvä räppäri ja osaa näytellä. Eminemillä on PALJON lahjoja !

• [Li'oN]

Ei näin.. Vaikka itse pidän eminemin musiikista, voi jengi silti sanoa, että EMINEM on VITUN PASKA. Nimenomaan EMINEM. Ei Marshall Mathers vaan EMINEM.

Miks pitäis tykätä ihmisenä jos teistä kukaan ei kuitenkaan tunne sitä jätkää. Jos ei pidä musiikista ni ei tartte pitää! Kun mä sanon, että VENGABOYS on vitun PASKA!, ni se ei tarkota sitä, että mä vihaisin laulajia/soittajia tms. henkilökohtasesti. Mä vaan inhoon niitten huonoa musiikkia. Enkä mä tiedä mitään niistä tyypeistä. Eikä mua kiinnostakkaan.

piste.

- [Li'oN]

• Mc_LammaZ

Niin justiinsa......
      Eminemi on paska!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nosebleed

Fuck eminemin perhe yms. se ei meille kuulu! Musiikki toisaalta on älyttömän hyvää ja Em yksi verbaalisimmista.

• Niinpä niin

Mieti aloittaja itse että kutsut Eminemiä empuksi... Onpa kunnioitettavaa. Suomalaiset ovat kateellisia paskoja kun täällä ei osata räpätä ja haukkuvat maailman parhaimpia räppäreitä. Tulkaa m*lkut uudestaan tänne haukkumaan kun olette myyneet edes Suomessa kultaa, Eminem on myynyt mm. Marshall Mathers LP:lla USA:ssa 9-kertaa platinaa. Että ei hän kovin paska voi olla.

• Slim Heidi

Marshall istunut vankilassa... : )

• Anonyymi

Nojoo, tyttären kannalta se on ihan ok ja sit niiku Rap God, mut muuten en oikein ymmärrä koko Eminem juttua..

• Anonyymi

rap=🐖💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe