Eminemistä. (etenkin empun vihaajille tarkoitettu)

EMINEMFani

Tää on varsinkin TEILLE eminemin vihaajat.. Eminem kiroilee, haukkuuja pilkkaa lauluissaan, hänellä oli kurja lapsuus, hän on istunut vankilassa, käyttänyt huumeita ym. Mutta Hänellä on tytär, Hailie. Eminemille hailie on kaikki kaikessa ei raha, ei musiikki vaan hailie. Hailielle eminem on juuri hyvä isä. Ajatelkaa jos oma isänne olisi Eminem? Ette ehkä pitäisi hänen musiikistaan mutta rakastaisitte häntä silti..? Jiten jos ette pidä hänen musiikistaan niin miksi sen perusteella pitää tuomita koko eminem? JA tyttärelleen hän ei ole muuten eminem VAAN marshall... eminem on aivan tavallinen ihminen jos häne elämsätään nappaisi julkisuuden pois...

KOmmentoikaa...


Jos teillä muuten on messi tai haluutte mailata niin osuu: [email protected]
sama ossu käy myös messengerii

11

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RäpDog

      Eminem on paras, se on selviytyjä!!!
      Sitä paitsi sen biisit on kaikkein parhait mitä on kuullu!! varsinkin The Way I Am, aivan upee..

      Joten kenelläkään ei oo aihet vittuilla sille!!!

    • blabla

      tää wannabe on puhunu aiemmissa lauluissaan paskaa äidistään 'coolisti' jotka eivät pitäneet edes paikkaansa, jotenka äitinsä kävi antamassa pojalleen selkään. jeejee.. kurja lapsuus my ass.

    • kojootti

      Oon samaa mieltä eminemin fanina,mutta kaikilla on omat mielipiteet ja mullakin monesti aika jyrkät.Mutta moni haukkuja saattais muuttaa kantaansa jos tietäisivät enemmän miehen elämästä ja ottaisivat selvää asioista ja kuuntelisivat hienoja lyriikoita.Makuasioista ei voi kiistellä mutta olen surullinen niiden puolesta jotka eivät ole 'löytäneet' eminemin musiikkia.

      • Em In Em

        Selailin täl sivustol Eminem palstoja, ja mä oon 95 tyttö ja oon kuunnellu ala-asteelta saakka Eminemiä, hetkeks unohdin sen ja alotin juuri kesän alussa taas sen kuuntelun. Eminem on todella hyvä räppäri ja osaa näytellä. Eminemillä on PALJON lahjoja !


    • [Li'oN]

      Ei näin.. Vaikka itse pidän eminemin musiikista, voi jengi silti sanoa, että EMINEM on VITUN PASKA. Nimenomaan EMINEM. Ei Marshall Mathers vaan EMINEM.

      Miks pitäis tykätä ihmisenä jos teistä kukaan ei kuitenkaan tunne sitä jätkää. Jos ei pidä musiikista ni ei tartte pitää! Kun mä sanon, että VENGABOYS on vitun PASKA!, ni se ei tarkota sitä, että mä vihaisin laulajia/soittajia tms. henkilökohtasesti. Mä vaan inhoon niitten huonoa musiikkia. Enkä mä tiedä mitään niistä tyypeistä. Eikä mua kiinnostakkaan.

      piste.

      - [Li'oN]

    • Mc_LammaZ

      Niin justiinsa......
      Eminemi on paska!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nosebleed

      Fuck eminemin perhe yms. se ei meille kuulu! Musiikki toisaalta on älyttömän hyvää ja Em yksi verbaalisimmista.

    • Niinpä niin

      Mieti aloittaja itse että kutsut Eminemiä empuksi... Onpa kunnioitettavaa. Suomalaiset ovat kateellisia paskoja kun täällä ei osata räpätä ja haukkuvat maailman parhaimpia räppäreitä. Tulkaa m*lkut uudestaan tänne haukkumaan kun olette myyneet edes Suomessa kultaa, Eminem on myynyt mm. Marshall Mathers LP:lla USA:ssa 9-kertaa platinaa. Että ei hän kovin paska voi olla.

    • Slim Heidi

      Marshall istunut vankilassa... : )

    • Anonyymi

      Nojoo, tyttären kannalta se on ihan ok ja sit niiku Rap God, mut muuten en oikein ymmärrä koko Eminem juttua..

    • Anonyymi

      rap=🐖💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe