Kuinka kauan kulmien kestovärin olisi tarkoitus pysyä? Itselläni on kamalat värittömät kulmat, joita korostan yleensä kulmakynällä, mutta olen muutaman kerran käynyt ottamassa myös kestovärin. Väri on aluksi hyvä, mutta tuntuu katoavan kokonaan jo kahdessa viikossa viimeistään! Eikö sitä väriä saisi pysymään kauemmin? Kulmani on värjätty pyynnöstäni aika tummiksi mutta väri katoaa silti nopeasti. Ärsyttää, koska ei se värjäyskään ihan ilmaista kumminkaan ole...:-(
kulmien kestovärjäys!
12
9947
Vastaukset
- pilvi
...vähän siitä kuinka usein peset kulmiasi. Väriä pystyy helposti säästämään kun saippuaa ei hinkkaa joka päivä niihin kulmiin.
Joissakin kulmissa taas ei vaan yksinkertaisesti tahdo väri pysyä (vähän sama juttu kuin hiuksissakin). Kyllä niiden kulmävärien kuuluisi ainakin se kuukausi pysyä... Olisiko tekijässä jotain vikaa?- väritön
pesen kasvoja (ja siis kulmia myös) ihan tavalliseen tapaan, eli aamulla ja illalla ja yritän nimenomaan säästellä kulmien hinkkausta. Ehkä tosiaan pitäsi vaihtaa kosmetologia, olen käynyt sillä samalla aina. Jospa värikin pysyisi paremmin jonkun muun laittamana...! Kiitti neuvoista! :-)
- nainen
tietoinen, että kulmien värjäykseen tarvittavia aineita voi ostaa myös tavallisesta hyvinvarustetusta päivittäistavarakaupasta? Esim. citymarket, sokos...Jotkut väittävät että kauneushoitolassa laitettu väri pysyy kulmissa pidempään, mutta itse en olisi niinkään varma. Olen käyttänyt sekä ammattikäyttöön tarkoitettua väriä sekä ihan kaupasta ostamaani. Tuntuu että molemmat pysyvät suht saman aikaa, mutta ainakin tulee halvemmaksi ostaa värit itselle kaupasta ja värjätä aina kun siltä tuntuu.
- väritön
...olen huomannut kestovärjäysaineita kaupassa, mutta en ole uskaltanut kokeilla...onko vaikeaa? ja pystyykö väriin vaikuttamaan, siis ettei tulos ole liian tumma, koska vaaleana en haluaisi aivan pikimustia kulmia? Täytyy katsella kaupassa tarkemmin! :-)
- nainen
väritön kirjoitti:
...olen huomannut kestovärjäysaineita kaupassa, mutta en ole uskaltanut kokeilla...onko vaikeaa? ja pystyykö väriin vaikuttamaan, siis ettei tulos ole liian tumma, koska vaaleana en haluaisi aivan pikimustia kulmia? Täytyy katsella kaupassa tarkemmin! :-)
löytyy sekä mustaa että ruskeaa. Jos haluat tummemmat kulmat kuin ruskeat, niin laita mustan joukkoon vähän ruskeaa, niin ei tule niin tummat. Itse teen näin. Värjäys ei ole vaikeaa, itse levitän ensin värit kulmille tavallisella luomivärisudilla, sitten "pörrötän" kulmia sillä vanhanaikaisella ripsiväriharjalla, lisään vielä vähän väriä ja annan vaikuttaa. Itse annan aina vaikuttaa vähän kauemmin kuin ohjeessa sanotaan. Ja jos väri tuntuu liian haalealta, sitä on helppo lisätä. Opit kyllä huomaamaan oikeat määrät ja ohjeet löytyy värjäystuubeista. Tänään juuri katselin että 10 eurolla saa tarpeet, ja riittää tosi moneen kertaan. Jos ihoon jää värjäytymiä, ne lähtee ainakin itselläni kätsysti pois saunan löylyissä, usein värjäänkin juuri ennen saunaa. Onnistut kyllä!!
- väritön
nainen kirjoitti:
löytyy sekä mustaa että ruskeaa. Jos haluat tummemmat kulmat kuin ruskeat, niin laita mustan joukkoon vähän ruskeaa, niin ei tule niin tummat. Itse teen näin. Värjäys ei ole vaikeaa, itse levitän ensin värit kulmille tavallisella luomivärisudilla, sitten "pörrötän" kulmia sillä vanhanaikaisella ripsiväriharjalla, lisään vielä vähän väriä ja annan vaikuttaa. Itse annan aina vaikuttaa vähän kauemmin kuin ohjeessa sanotaan. Ja jos väri tuntuu liian haalealta, sitä on helppo lisätä. Opit kyllä huomaamaan oikeat määrät ja ohjeet löytyy värjäystuubeista. Tänään juuri katselin että 10 eurolla saa tarpeet, ja riittää tosi moneen kertaan. Jos ihoon jää värjäytymiä, ne lähtee ainakin itselläni kätsysti pois saunan löylyissä, usein värjäänkin juuri ennen saunaa. Onnistut kyllä!!
Kokeilin ekaa kertaa kaupan kestovärjäystuotteita ja tulos oli erittäin hyvä! Ja värjäys on todellakin helppoa! Tähän loppui kalliit kosmetologi-käynnit! :-)
- nainen
väritön kirjoitti:
Kokeilin ekaa kertaa kaupan kestovärjäystuotteita ja tulos oli erittäin hyvä! Ja värjäys on todellakin helppoa! Tähän loppui kalliit kosmetologi-käynnit! :-)
Kiva kun uskalsit kokeilla. Miksi maksaa kalliita hintoja kosmetologilla kun voi kotona kätevästi laittaa itse. Ja lisätä kun mieli tekee. Mukavaa talven jatkoa ja kevään odotusta!!
- Ella
Moi! Tota kuin paljon siä kosmetologeilla se maksaa ja eiiks parturikampaamoissankin oo niit värjäyksii??
- ^.^
itellä ois tästä hommasta kysymys:
-itellä on ruskeat hiukset täynnä vaaleita raitoja (luonnostaan)
ja mul on senttiä vaille sitä täydellistä pituutta.
yleensä piirrän siis sen sentin.
värjäsin kerran mustal ja ei värjännyt.
kaveri kokeili samaa kamaa (blondi) ja sille toimi.
voiks kukaan autaa miten saisin tummemmat kulmat????? - kunnid
Minä käyn värjäyttämässä kulmani parturi-kampaamossa eikä maksa kuin 10e ! Tosin toisessa sitten maksaakin jo 30e.. mutta hyvä on tullut ja pysynytkin ihan hyvin!
Kotonakin olen tummennellut kulmia ja ihan hyvät tulee. Tosin itse tykkään
enemmän kampaamon väreistä, koska kaupasta saa vain mustaa tai ruskeaa.
Mutta voihan se olla, että jos ostaa kaupasta, ja osaa hommansa,
pääsee halvemmalla ! Noita saattas pystyä kuluttajakin tilaamaan, ainakin etusivulla kerrotaan hintaluokasta kuluttajat. http://nicca.fi/tuote/509/refectocil-kestovari-15-ml
- tyyytyväinen
itselläni ainakin pysyy jopa pualitoista kuukautta kulmaväri :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974