tuli vaan mieleen tämä uusi (no uusi ja uusi) skene eli emo, lyhenne sanasta 'emotional'... osa musiikista kuulostaa punkpopilta ja osa on jo aika hardcore-osastoa, mutta yhteistä kaikille bändeille taitaa olla nuo lyriikat...
siis jos kukaan kuuntelee niin kertokaa mitä bändejä ja voitte suositella jotain?
oma tietous emosta rajoittuu aika pieneen osaan esm. bright eyes, thursday, finch, taking back sunday ja sit screamona yaphet kotto, vähän hc:mpi.
EMO
6
744
Vastaukset
- pink10speed
suosittelen tutustumaan vanhoihin klassikoihin
kuten jawbreaker, samiam seka hot water music.
en tasta nykyemosta oikeen valita..tuntuu olevan niin vitun muotia ja joka bandi kuulostaa samalta. - keke
muuthan noista ei olekaan emoa kuin Yaphet Kotto?
pistetään tämä perinteinen www.fourfa.com ...tutustu tuolla.
Kaikki eivät sitten ole samaa mieltä tuon sivun mielipiteiden kanssa, mutta ei nyt muutakaan jaksa... säästyy sarnalta =)
ja sitten tietysti: http://www.geocities.com/howtodressemo/ =P - hile
emo on ihan paskaa
- punked
Thrice, Beloved, Juliana Theory, Slow Coming Day...ym ym Ovat hyviä "emo"- bändejä. Käy tsekkaan www.toothandnail.com sieltä löytyy parhaat bändit!!!!
- Leech
Million dead,Coheed and Cambria,Sparta,At the drive-in.
Siinä muutamia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966