Moniko kuuntelee francinea?!
Paras levy mielestänne...?
FRANCINE
16
738
Vastaukset
- Rocker
Jos haluaa omistaa vain yhden Francinen levyn niin hyvä valinta siihen olis Francine - The Francinest joka on hyvä kokoelma parempien aikojen tuotannosta joka on kaukana siitä uuden levyn purkkapoppi soundista. Taisivat jätkät tehdä levyn suurten rahojen toivossa mutta pieleen meni.... T:Ex-Francinen kuuntelija
- rock doll
joo, mä kuuntelen ja paras levy mun mielestä on fullahead...!!
- mize
rock doll kirjoitti:
joo, mä kuuntelen ja paras levy mun mielestä on fullahead...!!
myös fransinea tulee kuunneltua.. pari levyä löytyypi.
- BlackHeartAngel
mize kirjoitti:
myös fransinea tulee kuunneltua.. pari levyä löytyypi.
Mitkäs levyt löytyy...?
- mize
BlackHeartAngel kirjoitti:
Mitkäs levyt löytyy...?
fransinest ja se toinen kanneton on kaverillani lainassa joten en voi tarkastaa nimeä.
- BlackHeartAngel
mize kirjoitti:
fransinest ja se toinen kanneton on kaverillani lainassa joten en voi tarkastaa nimeä.
Parhaat biisit levyiltä?
- rock-a-cat(f)
Kyylllä tullee Francinee kuunneltuu,yks hyvä levy on francinest,siitä hyviä biisejä mm.shake my bones,money talks jne. =)
mut kyl playmate ja fullahead:ki menee!!
Rock'nRoll!!!- BlackHeartAngel
harmittaa, kun en päässytkään francinen keikalle...
Juuri sattui olemaan rahat lopussa...!
Olen ajatellut näin ensi alkuun ostaa yhden levyn ja mietinkin, mistä ihmiset yleisesti ottaen pitävät eniten...?
- BÖH
Kuuntelen Francinea ja mun mielestä paras suomalainen yhtye.Paras levy on mun mielestä Playmate.FRANCINE ROCKS!!!!!
- BOH
Ja Francinen kappaleista parhaat on Annie.She Bop,Tell Me Why,That Little One,What A Beautiful Day ja Anything You Do.Tulihan tuossa monta kappaletta mut mun mielestä Parhaat Francinen kappaleet.Ei voi mitään.FRANCINE BOPITTAA!!!!
- BlackHeartAngel
BOH kirjoitti:
Ja Francinen kappaleista parhaat on Annie.She Bop,Tell Me Why,That Little One,What A Beautiful Day ja Anything You Do.Tulihan tuossa monta kappaletta mut mun mielestä Parhaat Francinen kappaleet.Ei voi mitään.FRANCINE BOPITTAA!!!!
..Minusta Francine on hyvä kappale..
..ja moni muu..!!!
She bob on varmaankin ensimmäisiä biisejä, joita olen kuullut..Harmittaa, kun meni francinen keikka sivusuun... - BÖH
BlackHeartAngel kirjoitti:
..Minusta Francine on hyvä kappale..
..ja moni muu..!!!
She bob on varmaankin ensimmäisiä biisejä, joita olen kuullut..Harmittaa, kun meni francinen keikka sivusuun...Kappale?Tarkotat varmaan hyvä yhtye?Mut on sillä sen niminen kappalekkin.. :)
- mize
litle one puraisee ehkä vaan jotenkin eniten... en tiä vaikee sanoa parasta biisiä.
- BÖH
Mullakin on kyseinen kappale ja on helvetin hyvä kappale mut Annie on ihan paras.
- Rbilly Rolle
paras levy on the franciest. ja paras kappale on shake my bones ja sweet lovin.
- rockabilly_
Mulla on kaks levyä: Fullhead ja The Playmate
Ajattelin polttaa Francinestin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659